Skocz do zawartości


Magik

Użytkownicy
  • Zawartość

    1893
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    2

Ostatnia wygrana Magik w dniu 18 Maj 2014

Użytkownicy przyznają Magik punkty reputacji!

Reputacja

518 Wybraniec

O Magik

  • Urodziny 27.01.1985

Informacje o profilu

  • Płeć:
    mężczyzna
  • PSN ID:
    McN_MaGiK

Kontakt

  • GG:
    7305461

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Magik

    Robert Kubica - wiadomości, plotki i pogaduszki.

    Juz teraz raczej nie ma liczyc na przejscie Strolla w trakcie sezonu. McLaren dzis oglosil Norrisa a wiec nie ma u nich miejsca dla Ocona. Wydaje sie, ze Stroll bedzie musial poczekac do konca sezonu...
  2. Magik

    Niepopularne opinie

    Horizon Zero Dawn - taaaaaki hajp, takie wysokie oceny/opinie a dla mnie to jeden z największych zawodów tej generacji. Porównywanie tego z Wiedźminem to tak jakby obok siebie postawić Zaporożca i LaFerrari. To już wolę średniacką Andromedę.....
  3. Magik

    Robert Kubica - wiadomości, plotki i pogaduszki.

    Renault jest już zaklepane przez Ricciardo i Hulka. Ja widzę szansę w tych zespołach : -Sauber - Ericson może wylecieć a Leclerc awansować do Haasa lub Ferari, zatem tam są potencjalnie 2 miejsca wolne. No i menago RK jest w zarządzie Saubera. -STR - podobna sytuacja jak powyżej. Hartley jest zagrożony a Gasly już ma kontrakt z RBR. - Williams - wiadomo. W tym roku będzie wyjątkowo dużo przetasowań transferowych więc jeśli nie uda załapać się nigdzie na 2019, to o powrocie do F1 możemy zapomnieć, bo lepszej okazji już nie będzie...
  4. Magik

    Robert Kubica - wiadomości, plotki i pogaduszki.

    Nie dostanie. Może jeszcze w Tym roku Stroll pójdzie do FI, ale napewno nie stanie się to w tym tygodniu
  5. Magik

    FIA Formula One World Championship

    Uważam, że do RBR trafi Gasly a Sainz pójdzie do McLarena. Hartley - out, a jedno s miejsc a STR zajmie Norris.
  6. Magik

    FIA Formula One World Championship

    No to DannyRic odwalił ładnego ładafaka z tą Renówką :-O
  7. Magik

    Robert Kubica - wiadomości, plotki i pogaduszki.

    Najbardziej realną opcją poza Williamsem (i tą, że nie pojedzie :-P) jest Sauber, ale nie dlatego, że Alfa należy do Fiata tylko dlatego, że menago Roberta jest udziałowcem w Sauberze ;-) A dlaczego Lancia? Bo MARTINI ;-)
  8. Magik

    Robert Kubica - wiadomości, plotki i pogaduszki.

    Powinien przede wszystkim skupic sie na innych zespolach. Hartley jest raczej na wylocie a juz kraza ploty ze do Toro Rosso udezyl Wehrlein, ktory moglby wskoczyc do bolidu juz na GP Kanady...
  9. Magik

    FIA Formula One World Championship

    Oczywiscie ze nie da sie tego tak prosto porownac :-) Ale ogolnie Robert zrobil swietna robote. Gostek wsiada do bolidu kilka razy w roku i z miejsca nie ustepuje tempem etatotym kierowcom w aucie, ktorym miota jak szatan (polecam wykupienie F1 TV Pro gdzie mozna przesledzic sesje z dowolnego onboardu). Naprawde, jak porowna sie jak plynnie jedzie chocby z takim HAASem, to wyglada jakby Williams jecham na lodzie.... Aha...i Robert nie jezdzil na pustym baku. Jego najlepszy czas byl zrobiony na stincie liczacym 10 okrazen na oponach, ktore zaliczymy spina ;-)
  10. Magik

    FIA Formula One World Championship

    Mozna juz kupowac F1 TV pro (35 ziko na miecha). Sprawilem sobie na probe, zeby zobaczyc jak to bedzie dzialac. Jak wsio pojdzie ok to bedzie mozna caly piatkowy trening przejechac z onboardu Roberta :-)
  11. Magik

    F1 2017

    Ok trzymam za slowo :-) Jak pogoda dopisze i ogarna tor po zimie to moze zaczne sezon w przyszlym tygodniu :-)
  12. Magik

    F1 2017

    Maciucha dawaj na karting :-P
  13. Magik

    F1 2017

    No i kupiłem (na PSN jest promka na 79 ziko). Na padzie gra mi się bardzo dobrze. AI robi zdecydowanie mniej głu[pich ruchów niż w zeszłorocznej edycji. Tłumaczenie PL nadal jest bekowe. Jedno, co mnie raziło to bardzo wysoki kontrast (niemal black crush), więc musiałem wyrażnie podkręcić jasność. No i panom z Codies coś się wyraźnie pogibało z balansem....działa to odwrotnie do rzeczywistości i innych gier. W tej grze, kiedy ucieka nam tył i chcemy zniwelować nadsterowność trzeba.....ODCIĄŻYĆ TYŁ LOL. Balast do przodu zwiększa podsterowność, balast do tyłu zwiększa nadsterowność. I faktycznie to nie jest pomyłka w suwaku bo opis wyjaśniający działanie przesunięcia balastu również to opisuje, czyli to celowy zabieg xD
  14. Magik

    Zdjęcia naszych aut.

    To jak już jesteśmy przy starych Oplach....mojej Viki stuknęła właśnie 20stka
×

Powiadomienie o plikach cookie

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać w Polsce Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). W związku z tym prosimy o zapoznanie się ze zaktualizowaną Polityką prywatności Polityka prywatności.