Skocz do zawartości

L.A. Noire X360


Rekomendowane odpowiedzi

2009-05-14_192627.jpg

 

 

L.A. Noire to gra akcji z perspektywy trzeciej osoby, będąca debiutanckim projektem australijskiego studia Team Bondi. Produkt powstał przy wsparciu grupy Rockstar Games, a nad jego powstaniem czuwał m.in. Brendan McNamara, scenarzysta konsolowego The Getaway.

 

Dziecko deweloperów z Sydney cofa nas w czasie do roku 1947 i pozwala wcielić się w policyjnego detektywa, działającego w targanym korupcją i handlem narkotykowym Los Angeles. Zadaniem naszego podopiecznego jest rozwiązanie tajemniczej sprawy seryjnych morderstw, które od pewnego czasu paraliżują mieszkańców Miasta Aniołów.

 

Fabuła rozgrywa się w całości w tytułowej, amerykańskiej metropolii, którą autorzy odzwierciedlili z dbałością o detale, korzystając z archiwalnych nagrań wideo i fotografii. Dużą uwagę przywiązano do wyglądu i animacji ludzi poruszających się po Los Angeles. Aby odtworzyć styl ubrań noszonych przez mieszkańców miasta, do prac nad grą zaproszono profesjonalnego projektanta mody.

 

W celu nasączenia L.A. Noire specyficznym, posępnym klimatem, autorzy obdarzyli również swój produkt wypełnioną różnorodnymi utworami ścieżką dźwiękową, w której gatunkiem dominującym jest jazz. Te i inne zabiegi sprawiły, że pozycja ze stajni Team Bondi zbliżyła się atmosferą do kręconych w latach 50. XX wieku filmów kryminalnych klasy noire.

Gry-Online

Premiera 2010

Trailer http://www.youtube.com/watch?v=0sk9YjbbyJw

 

I potwierdzenie wyjścia na Xboxa

Matthew Kato, redaktor magazynu Game Informer, potwierdził, że gra L.A. Noire wyjdzie nie tylko na PlayStation 3, ale i Xboksie 360. W pewnym momencie produkcji tytuł rzeczywiście miał pojawić się ekskluzywnie na konsoli Sony, ale jak widać decyzja uległa zmianie. Tworzone bardzo długo dzieło studia Team Bondi będzie jednym z tematów następnego numeru czasopisma.
Odnośnik do komentarza

Mam nadzieję, że graficzka będzie trochę poprawiona. A jeśli nie, to liczę na dobry gameplay.

Ale gdzie mają poprawić grafikę, na tym trailerze?

 

Przecież to jest tylko render. Jak do tej pory nie widzieliśmy żadnego zdjęcia czy też filmiku bezpośrednio z gry. Więc nie wiadomo na jakim poziomie stoi grafika.

 

A o gameplay nie ma się co bać, w końcu to R ;].

Odnośnik do komentarza
A o gameplay nie ma się co bać, w końcu to R ;].

 

Ja bym się bał, bo R* użyczył tylko swojego loga (tak jak w przypadku dwóch pierwszych części przygód Maksa Payne'a), a za tworzenie gry odpowiada australijskie studio Team Bondi, złożone z odpadków ;) po ekipie od The Getaway.

 

Są już skany na sieci?

Odnośnik do komentarza

@Mastah

 

No tak, tak wiem, że R* jest tylko wydawcą. Ale po pierwsze ludzie od Getaway-a to fachowcy. Obydwie części Getawaya stały na wysokim poziomie, tylko nie wiadomo jaka część ekipy dłubie przy L.A Noire.

A druga sprawa R nie pozwoli na wydanie g.ówna pod swoim szyldem ;].

 

Skanów nie ma ale są już pierwsze informacje. I to już od kilku dni.

http://ps3.ign.com/articles/106/1067305p1.html

 

Jak dla mnie brzmi to fenomenalnie.

 

-nie ma co spodziewać się "kolejnego GtA", L.A. Noire to coś zupełnie innego

-przygodę zaczniemy w 1947 roku, w Los Angeles które będzie bazować na prawdziwym mieście

-wcielimy się w postać Cole Phelps-a, policjanta który zamierza oczyścić ulice z przestępców. Zadanie to nie będzie łatwe gdyż na każdym szczeblu policji, znajdują się skorumpowane osoby.

-Ponadto Cole Phelps ma własne problemy, gdyż zrobił coś okropnego podczas II wojny światowej i musi się z tym rozliczyć, uporać.

-będziemy wspinać się po szczeblach naszej policyjnej kariery. Będziemy siedzieć za biurkiem, będziemy wysyłani na ulice itd.

-jako detektyw będziemy rozwiązywać sprawy, poprzez przesłuchania, przeszukiwania miejsc zbrodni.

-gdy zjawimy się na miejscu zbrodni, nie ujrzymy podświetlonych rzeczy do zbadania-sprawdzenia. Samemu będzie trzeba znaleźć odpowiednie dowody zbrodni, podpowiedzi (brzmi jak przygodówka)

-Team Bondi przygotował rewolucyjną technologię czego efektem jest realne oddawanie emocji na twarzach.

-będzie to ważnym elementem gameplayu podczas przesłuchań, będzie trzeba bacznie obserwować twarze przesłuchiwanych czy mówią prawdę czy kłamią

-będziemy mieli opcje dialogowe takie jak w Mass Effect

-nadal nie pokazano żadnego materiału prosto z gry

 

Czyli takie Gta od drugiej strony z domieszką Csi. Dla mnie rewelacja, a sądząc po tym co mieliśmy w Gateway dostaniemy niezwykle realistyczną, brutalną grę.

 

Teraz trzeba czekać na jakiś pierwszy gameplay.

Edytowane przez SłupekPL
Odnośnik do komentarza

Wrzesień.

 

 

A druga sprawa R nie pozwoli na wydanie g.ówna pod swoim szyldem ;].

 

Nie powiedziałbym :D:

 

http://www.gamerankings.com/gbc/577186-austin-powers-welcome-to-my-underground-lair/index.html

 

Ale tak bardziej serio, byłbym spokojniejszy, gdyby grę robiło jedno ze studiów Rockstara, a tak pozostaje liczyć na to, że Sam Houser będzie Kangurów dobrze nadzorował ;).

Odnośnik do komentarza

Śmierdzi L.A. Confidential, a jak dla mnie to wystarczająca rekomendacja, żeby z uwagą obserwować kolejne newsy o grze. Oby tylko producent i wykonawca dali radę przenieść klimat z książek Jamesa Ellroya na płytkę kręcącą się w czytniku. Oby.

Odnośnik do komentarza

Poziom GTA IV czyli do bani? WTF? Co Ty gadasz, chyba tematy Ci się pokręciły, albo widziałeś nie te skany.

 

Gdzie Ty na tych skanach widzisz jakieś podobieństwa do Gta IV? Nie mam pojęcia o jaki poziom Ci chodzi. Bo chyba nie graficzny, nie wiem jak można porównywać grafikę na podstawie fotki z gazety.

 

"...czyli do bani" <facepalm>

Edytowane przez SłupekPL
Odnośnik do komentarza

Ej ale w tak duzym swiecie jaki prezentuje GTA IV jakiej bys sie spodziewal grafiki donsterydo? I tak jest ladnie i plynnie jak na rozmach, jaki sprezentowalo nam R*. Moze byc tylko ladniej, ale to kosmetyczne upiekszenia raczej, niz jakas rewolucja w silniku.

Odnośnik do komentarza

Dokładnie.

 

Śmiać mi się chce jak czytam, że niby Gta 4 jest brzydkie czy słabe graficznie......

 

Jak na grę wydaną 2 lata temu z najbardziej zaawansowanym wirtualnym miastem, zrobionym z takich rozmachem. To śmiem twierdzić, że Gta pod tym względem do dzisiaj nie ma konkurencji. Ok Ac2 jest ładniejsze ale za to całe otoczenie jest "drętwe".

 

Dopiero Mafia 2 czy RdR podniesie poprzeczkę ale na razie, nie ma takiej gry.

 

Edit: Jeżeli L.A. Noire utrzyma poziom Gta4 (graficzny) oczywiście z paroma szlifami, i z tą zaawansowaną mimiką twarzy to będzie SUKCES.

Edytowane przez SłupekPL
Odnośnik do komentarza
Gość donsterydo

Spokojnie bo Ci serducho wyskoczy.

 

Nie piszę, że GTAIV było brzydkie jak wyszło tylko, że gra, która teraz wychodzi w takiej jakości jak GTAIV wygląda słabo.

 

Chodzi mi głównie o modele postaci.

Edytowane przez donsterydo
Odnośnik do komentarza

Niech wyskoczy byle po premierze M2 i RdR ;p.

 

Tutaj macie te skany.

 

 

Dla mnie po nich, na razie widać, ze jest to niższy poziom od Gta. Jeżeli w ogóle możemy coś wnioskować po tych skanach. To ja jak na razie widzę co najwyżej poziom ulepszonego Godfather-a.

Odnośnik do komentarza
  • 1 miesiąc później...

Na filmy w postaci podobnej do tych z RDR jeszcze sobie trochę poczekamy. Jeżeli gra ma wyjść na przełomie 2010/11, to może już na jesieni dostaniemy jakiś konkret :potter:

 

btw. podoba mi się ten rozmiękczający filtr na screenach z miasta, przypomina troszkę Vice City nowej generacji.

Edytowane przez t3xz
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać w Polsce Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). W związku z tym prosimy o zapoznanie się ze zaktualizowaną Polityką prywatności Polityka prywatności.