Skocz do zawartości

Featured Replies

Opublikowano
  • Autor

ponieważ w trailerze coopa nie pokazano, w jaki sposób gracze będą się komunikować i pokazywać sobie co chcą zrobić.

masz na myśli coś oprocz gadania przez HS ? jakieś znaczniki typu >postaw portal w miescu ktore pokazuje "tym czymś do pokazywania miejsc"< ?

 

wydaje mi sie że można sie bez tego obyc, wystarczy gadanie rpzez HS, oczywiscie zakładajac że obie osoby myślą i są ogarnięte, a nie że jednak obmyslila plan a druga nie ma absolutnie pojecia o co chodzi i nie potrafi sobie wyobrazic działania planu i tylko bezmyslnie wykonuje polecenia (bo jesli sama mysli to nie musi miec pokazane dokładnie co ma robić bo sama wie gdzie strzelic portal zeby plan zadziałał)

  • Odpowiedzi 345
  • Wyświetleń 44,3 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • I jak tu Valve nie uwielbiać! Darmowe komiksy, darmowa kopia na PC/MAC, darmowy soundtrack, darmowe DLC, darmowy edytor poziomów (w sumie mogliby już włączyć możliwość grania w mody na konsolach i mam

  • W recenzji na IGN napisano, że dwójka "sprawia, że poprzednik wygląda jak prototyp tego, co miało być". Osobiście odniosłem dokładnie odwrotne wrażenie.   Portal 1 był fascynujący dzięki swojemu "sk

  • Tutaj kawałek gameplay'u:   http://www.youtube.c...h?v=T-31CCKM3bk   Gierka zapowiada się genialnie

Opublikowano

Czy tylko mi ta parka z co-op wyglądem i "zachowaniem" przypomina kulki z reklam M&M's :thumbsup: ??

 

A GTTV strasznie mówiło o eksluzywnym gameplayu, a dosłownie może kilka sekund było nowych <_< .

 

P.S. Odbiegając trochę od tematu Portal 2, ciekawy news:

Życie jako teatr: przedstaw problem na podstawie gry Portal

Jakby mi ktoś dał taką pracę domową, to dwa razy powtarzać by nie musiał :thumbsup: .

Edytowane przez MBeniek

Opublikowano

Czy tylko mi ta parka z co-op wyglądem i "zachowaniem" przypomina kulki z reklam M&M's :thumbsup: ??

 

A GTTV strasznie mówiło o eksluzywnym gameplayu, a dosłownie może kilka sekund było nowych <_< .

 

P.S. Odbiegając trochę od tematu Portal 2, ciekawy news:

Życie jako teatr: przedstaw problem na podstawie gry Portal

Jakby mi ktoś dał taką pracę domową, to dwa razy powtarzać by nie musiał :thumbsup: .

tylko pozazdrościć.

...a ja bym powtarzał, wciaz zaczynajac od nowa.

p.s

powoli trzeba sie zbierac do szukania partnera na co-op'a.

Opublikowano

Nowy filmik z Merchantem w roli glownei:

 

http://www.joystiq.c...ts-as-wheatley/

 

Ja już wolę tych filmików nie oglądać. Co jak co, ale Portal do długich gier nie należał, a skoro sequel ma być tylko dwa razy dłuższy, to nie chcę mieć potem podczas grania wrażenia, że już to wszystko widziałem przed premierą :P .

Opublikowano

racja, niech juz skończą pokazywać singla i zaczną wrzucać coś odnośnie Co_Op'a.

bardzo chętnie zobaczę te ich "łamigłówki".

swoja droga myślałem, iz co-op będzie wyglądała troszkę inaczej:

- 2 graczy, a każdy z nich rzuca tylko Jednym Oknem Portalowym, tymczasem jest:

-2 graczy niezależnych od siebie(tzn. każdy ma swój Revolver In & Out), co strasznie

zmienia/utrudnia rozgrywkę.

no, no.. :)

Opublikowano
  • Autor

ja mam nadzieje że zagadki w obu trybach będą bardziej zależeć od inteligencji a nie zręczności , tzn ze najtrudniej bedzie wymyslić "co ja tu kurfa mam zrobic??" a nie "omg przecież nie da sie skoczyc tak precyzyjnie zeby trafic w maly kwadracik"

 

w jedynce sporo bylo na myslenie, ale np jeden z ostatnich testow (albo ostatni) miał taki moement gdzie skakało sie po platformach do góry, wylatując z jednej trzeba bylo sie odwrocic i postawic portal w nowej żeby z niej wyleciec nastpenym razem, wolal bym zeby takie zrecznosciowe kawalki byly mniej spotykane niż takie gdzie głowną role odgrywa mózg a nie refleks

Opublikowano

tak sie zastanawiam czy warto brac wersje na ps3... w niektórych momentach trzeba wykazać sie bardzo dużą zręcznością i refleksem, a takie granie na padzie to moze byc masakra.

 

ide pograc w ut3 na ps3 i poćwiczyć xD

Opublikowano

W jedynkę grałem na PC, ale takiej fajnej grafy mój komp chyba już nie uciągnie (chociaż HL2 Episode Two chodził elegancko) więc po zakupie ME2 i Deusa pewnie wezmę.

Edytowane przez MajorZero64

Opublikowano

tak sie zastanawiam czy warto brac wersje na ps3... w niektórych momentach trzeba wykazać sie bardzo dużą zręcznością i refleksem, a takie granie na padzie to moze byc masakra.

 

ide pograc w ut3 na ps3 i poćwiczyć xD

 

Teraz zabrzmiałeś jak pecetowiec :P . Równie dobrze mógłbyś powiedzieć, że nie wyobrażasz sobie granie w jakiegokolwiek fps'a na padzie. Akurat Portal wymaga refleksu i zręczności tyle ile każdy inny fps, a śmię sądzić że nawet mniej. W ogóle możesz sobie sprawdzić Orange Box/Portal na PS3. Ja w sumie też grałem w jedynkę na PC, a właściwie na laptopie, ale się nie obawiam akurat tej rzeczy.

 

W sumie jeśli jesteśmy już przy padzie to mam nadzieję, że portale będzie się robić na L1/R1, bo niewygodne byłoby na L2/R2, albo przynajmniej niech będzie możliwość ustawienia tego (jak kto woli). Jak jest w to jedynce na PS3?

Opublikowano

w fps'y na padach gram od czasów psx'a i jego pada bez gałek wiec ogarniam ;] co nie zmienia faktu, ze trudniej wykonać jakies szybkie akcje za pomocą pada.

 

serio zabrzmiałem jak pctowiec? o (pipi)... czuje sie teraz jakbym zrobił coś złego xD

Opublikowano
  • Autor

 

 

W sumie jeśli jesteśmy już przy padzie to mam nadzieję, że portale będzie się robić na L1/R1, bo niewygodne byłoby na L2/R2, albo przynajmniej niech będzie możliwość ustawienia tego (jak kto woli). Jak jest w to jedynce na PS3?

w przeciwienstwie do wielu gier mozna bylo ustawic kaliwsze jak sie chce, calkowita customizacja (nie wiem czemu inni tego nie potrafią zrobic)

nawet tutoriale pojawiajace sie na ekranie typu "press X to jump" potrafiły wziac pod uwage zmiany w opcjach

Opublikowano

tak sie zastanawiam czy warto brac wersje na ps3... w niektórych momentach trzeba wykazać sie bardzo dużą zręcznością i refleksem, a takie granie na padzie to moze byc masakra.

 

ide pograc w ut3 na ps3 i poćwiczyć xD

chodź bardzo jestem związany z czarnulka, co wcale nie ulega wątpliwości, ze niektóre czynności

wykonuje sie całkiem topornie. Jest to bolesne, a zarazem prawdziwe :(

chciałem nawiązać tutaj do zręczności rzucania "Companion Cube" - które ta czynności nie wychodzi mi w ogóle :/

 

p.s

ciekawi mnie, czy włącza PS'Move w rozgrywkę? - Oby :P

Edytowane przez 4 mE

Opublikowano

Jeśli zastanawialiście się kiedyś jak wyglądał Portal we wczesnych fazach produkcji, to ten artykuł wszystko wyjaśnia:

 

Portal - początki

 

Można się z niego dowiedzieć dlaczego akurat ciasto, co wycięto z gry oraz jak miała na początku wyglądać GLaDOS.

 

 

Również jeśli interesowało was co przedstawia pokaz slajdów prezentowany przez GLaDOS podczas ostatniego spotkania, to proszę bardzo:

 

"Jak można nie wiedzieć co w GLaDOS może siedzieć"

 

 

W tym artykule natomiast artworki z Portal 1&2 .

 

 

A na koniec sam deser :thumbsup: :

 

 

skany z październikowego wydania PC Gamer, głównie na temat multi (co-op)

 

strona 1 , strona 2 to tylko obrazek przedstawiający co-op boty, strona 3 , strona 4 , strona 5 , strona 6

 

Może zacytuje jedno dość intrygujące zdanie: "Believe it or not, there was a time when Portal 2 wasn't even going to have portals".

Opublikowano

Skonczylem w koncu jedynke i przyznam ze nie ma sie czym podniecac, krótka, miejscami design jest biedny a nie klimatyczny, zagadki proste jak drut, wszystko podane na tacy, z paroma wyjatkami, glos tego robota wcale nie e-podnieca.

 

No ale dwojka zapowiada sie sto razy lepiej, pod kazdym wzgledem.

Opublikowano

Jeszcze dwa news'y:

 

Portal 2 miał mieć jeden etap w multi polegający na rywalizacji :)

 

@4 mE, PS MOVE (czy 3D) dopiero, jak już, w Portal 3

 

 

I klimatyczny "artwork" ;) :

 

 

 

500xicoportal.jpg

 

 

(To nie żaden spoiler, tylko nie chciałem żeby miejsce zajmował)

Edytowane przez MBeniek

Opublikowano

Jeszcze dwa news'y:

 

Portal 2 miał mieć jeden etap w multi polegający na rywalizacji :)

 

@4 mE, PS MOVE (czy 3D) dopiero, jak już, w Portal 3

 

 

I klimatyczny "artwork" ;) :

 

 

 

500xicoportal.jpg

 

 

(To nie żaden spoiler, tylko nie chciałem żeby miejsce zajmował)

już mnie ucieszyli :D

 

 

Portal_2 jeszcze nie ujrzał światła dziennego, a już mowa o Portal_3 :)

co nie znaczy, ze będzie, bo owy nie wspiera 3D czy PS'Move.

ze tak to ujmę.. jak beda chcieli to maja As'a w rękawie na kolejna cześć.

tylko, jak widac po forum Portal_2 nie liczy sie ogromna popularnością, bo jak zauważyłem liczy dopiero kilka stron :/

inne gry w podobnym stadium maja ich więcej.

byc może zainteresowanie sie zwiększy z dniem premiery, a raczej na pewno.

 

kolejne słowa "VELVE"..

- "Then again, just because Lombardi says "Portal 3" doesn't mean there will be a Portal 3"

- "Who knows what the future will bring?"

 

 

tak, czy siak, będzie to moja Druga Gra, w której Trofea będę kolekcjonował

z Przyjemnością - nawet te hardcorowe(pierwsza to R.E.5).

pożyjemy zobaczymy.. co nie zmienia faktu, iz jest mi przykro..

..liczyłem na mała zabawę z Ps'Move w reku przy Singlu :(

Edytowane przez 4 mE

Opublikowano
  • Autor

Skonczylem w koncu jedynke i przyznam ze nie ma sie czym podniecac, krótka, miejscami design jest biedny a nie klimatyczny, zagadki proste jak drut, wszystko podane na tacy, z paroma wyjatkami, glos tego robota wcale nie e-podnieca.

 

No ale dwojka zapowiada sie sto razy lepiej, pod kazdym wzgledem.

- krótka? to był tylko eksperymentaly dodatek do orange boxa wiec nie wymagaj 100 godizn gameplayu

 

- desing był biedny, czy to specjalnie czy nie specjalnie porpostu był, ale mi to nie przeszkadzało, nie nazwe tego szczytem klimatu (bo klimat zawierał sie gdzie indziej a nie w grafice)

 

- zagadki w wiekszosc proste, raczej cieżko sie gdzieś zaciąc, ale po przejsciu pojawiaają sie chambery advenced, tam trzeba sie nakombinować o wiele bardziej

 

- głos oraz same teksty tego robota są smieszne i klimatyczne , bezczelne, sprytne , ogolnie ja bylem zachwycony. nie bede tu przytaczal i walil spoilerami ale sa super, ale jak wiadomo kazdy ma inne poczucie humoru i gustu wiec masz prawo byc niezadowolony

Opublikowano

wyczuwam czeste zgony, opierdalanie partnera przez headset i sporo funu :>

mam nadzieje, ze do gry bedzie dolaczany edytor lvl'i czy cos ;]

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.