Skocz do zawartości

Uncharted 3: Oszustwo Drake'a


Gość Mr. Blue

Rekomendowane odpowiedzi

Daje to to iz wiesz z kim masz do czynienia, niektorzy widzac wysokie ratio przeciwnika odrazu marudza ze bedzie zle lub uciekaja po rozpoczeciu meczu wlasnie, a tak spotykajac taka osobe ponownie wiesz ze nie masz sie czego obawiac lub chodzby dogrysc gdy gdy taka osoba zacznie wysylac do ciebie jakies obrazliwe wiadomosci...

No własnie nie bardzo skoro system można oszukać poprzez zwyczajne wylogowanie się z psn podczas meczu. Chyba. Jak już mówiłem nie wiem czy ta metoda nalicza "wyjscie z gry". Opieram się jedynie na tym co mówiło paru znajomych z sieci. Jeśli tak; dostatecznie sprytny cwaniak zwyczajnie oszuka system.

Odnośnik do komentarza

Właśnie ukończyłem. Techniczny majstersztyk. Efekty fizyki niespotykane nigdzie indziej. Myślałem, że efekt zawalającego się domu podczas akcji z helikopterem w U2 to szczyt osiągnięć. Myliłem się. To, co się dzieje

 

 

w siedzibie piratów (deszcz, kołysanie się wszystkich platform/wraków/śmieci, na statku (śmieci walające się w czasie kołysania i ta szyba pod wodą) i w samolocie

 

 

przeszło moje najśmielsze oczekiwania, miałem ciary na plecach jak to oglądałem, bo nie wierzyłem, że można takie efekty uzyskać w trakcie normalnej gry, a nie na cutscene. Nie wiem czy w jakiejkolwiek grze zobaczymy jeszcze takie cuda.

Lokacje - przewspaniałe, masa unikatowych elementów otoczenia (ciężko zauważyć powtarzające się modele), albo te oddalenia kamery jak Drake chodził po jakiś monumentalnych obiektach.

Pod względem czystego gameplayu - jakby jeszcze mniej strzelanin,

 

 

ostatni "boss" mnie zaskoczył, miałem ochotę skopać tyłek jakiemuś zmutowanemu szkaradztwu, a tu taka lipa :(

 

 

Trochę nadużywali tych ucieczek (jak kamera jest z przodu) i zapadających się pod ciężarem Drake'a dachów :)

Natomiast

 

 

pogoń po arabskim targowisku

 

 

- mistrzostwo, ta akcja chyba najbardziej zapadła mi w pamięć z całej gry.

"Zagadki" - w ogóle ich nie odczułem na skórze, robiłem z marszu i jedyna, która na mnie wywarła wrażenie to

 

 

latarka

 

.

Animacje głównego bohatera - najwyższa klasa, szczególnie te kontekstowe, jak się np. opiera o ścianę, czy podczas walki wręcz (która też jest "wow" i bardzo mi się podobała). Szkoda, że nasi pomocnicy chodzą bardzo sztywno, szczególnie słabo to wygląda

 

 

u Sully'ego podczas pożaru zameczku

 

 

W ogóle jakoś po macoszemu potraktowali postacie drugoplanowe w całej historii, nie czułem jakiejś chemii między nimi wszystkimi, tak jak to było w U2.

Ogólnie - U3 jest moim zdaniem na tym samym poziomie co U2, ale trochę inne :)

 

edit:

Zapomniałem napisać, że efekt

 

 

pająków i odganiania

 

 

też genialny i niezapomniany.

Edytowane przez oTOMo
  • Plusik 3
Odnośnik do komentarza

Ależ multi w tej grze jest obecnie tak z(pipi)ane, że aż się niedobrze robi... <_<

Nie dość, że balans broni jest tragiczny (i nic z tym nie robią...), to jeszcze co drugi mecz wyrzuca wszystkich z lobby i trzeba od nowa wyszukiwać graczy, pełno lagerów, nadal zdarza się że jakaś pała włazi gdzieś w ścianę... w dodatku do tej pory tylko 2x (dwa razy) trafiły mi się mapy z drugiego DLC.

Moje ulubione multi na PS3 jest teraz takie czerstwe, że nie idzie w to grać :/

Odnośnik do komentarza

Ależ multi w tej grze jest obecnie tak z(pipi)ane, że aż się niedobrze robi... <_<

Nie dość, że balans broni jest tragiczny (i nic z tym nie robią...), to jeszcze co drugi mecz wyrzuca wszystkich z lobby i trzeba od nowa wyszukiwać graczy, pełno lagerów, nadal zdarza się że jakaś pała włazi gdzieś w ścianę... w dodatku do tej pory tylko 2x (dwa razy) trafiły mi się mapy z drugiego DLC.

Moje ulubione multi na PS3 jest teraz takie czerstwe, że nie idzie w to grać :confused:

 

WSZYSCY jak tu jesteśmy powinniśmy pisać petycje w tej sprawie do Naughty Dog (YT, Facebook, ND forum on ps community, twitter)

Najlepszym rozw. dla balansu broni byłoby usunięcie efektu "Stopping Power" na "strejfowanie", czyli nic innego jak spowalnianie prędkości naszego poruszania podczas celowania i strzelania równocześnie pod wpływem ostrzału,

ORAZ:

- zredukowanie predkości dopalacza "Szybka Stopa" do level'u drugiego.

W ten sposób przynajmniej akcje "face to face" byłyby takie jak w U2.

 

Lepsze to bynajmniej od zrzędzenia jak stare ciotki na forach których nikt z ND na bank nie przeczyta.

 

https://twitter.com/#!/naughty_dog

http://www.youtube.com/user/NaughtyDog/featured

http://www.naughtydog.com/site/post/co_op_shade_survival_mode_and_final_fhc_dlc/

Edytowane przez nobodylikeyou
Odnośnik do komentarza

Ale narzekacie - dobrze jest! Pamiętajcie, że multi to tylko dodatek do świetnego singla. Nie wymagajcie tutaj balansu broni niczym z Battlefielda ;D

Nosz k... że?? Multi U2 i U3 to najlepsze co spotkało mnie w rozgrywkach sieciowych. (TPP>FPP)

Największym problem jest nie tyle balans samych broni, a spowalnianie naszej postaci podczas celowania. Prosty przykład dlaczego G-Mal i FAL są zbyt poteżne:

 

http://www.youtube.com/watch?v=SDIjkcw04wc&feature=g-upl&context=G2539bdcAUAAAAAAACAA

 

http://www.youtube.com/watch?v=VKcy10o7LdM&feature=related

 

W U2 nie było tego problemu. W U3 wystarczy jeden mocniejszy "hit" G-Mal'em i stajemy się łatwą zwierzyną :/

Edytowane przez nobodylikeyou
Odnośnik do komentarza

I mówi to osoba która w U2 przegrała 5h w multi, a w U3 nie wiem bo strona ND nie dmaga coś ostatnio.

 

Bo mnie do U2 nie ciągnęło w multi.

 

Nosz k... że?? Multi U2 i U3 to najlepsze co spotkało mnie w rozgrywkach sieciowych. (TPP>FPP)

 

To, że tobie się podoba, nie znaczy przecież, że wszystkim ma się podobać;-)

Osobiście także wolę multi w U3 niż np. BC2.

Odnośnik do komentarza

To, że tobie się podoba, nie znaczy przecież, że wszystkim ma się podobać;-)

Osobiście także wolę multi w U3 niż np. BC2.

 

Przyganiał kocioł garnkowi ;] Kto napisał: "Pamiętajcie, że multi to tylko dodatek do świetnego singla. Nie wymagajcie tutaj balansu broni niczym z Battlefielda ;D" ?

;]

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...