Skocz do zawartości

Uncharted 3: Oszustwo Drake'a


Gość Mr. Blue

Rekomendowane odpowiedzi

Naughty Dog: ‘We’re going to blow you away at E3′

http://n4g.com/news/...-you-away-at-e3

:)

 

Ciekawe czym? W kwestii technicznej PS3 osiagnale limity. Mulit pokazalo, ze mozna tutaj sporo namieszac, ale o opadzie szczeki raczej nie bedzie mowy. Niestety, pojawil sie BF3, i ten pulap jest zbyt wysoki dla Uncharted

 

Po geniuszach z Naughty Dog można się wszystkiego spodziewać i nie zdziwię się jak pokażą nam coś porównywalnego do poziomu BF3 :)

Może nie stricte w kwestii oprawy ale innym walorem gry, może fabułą? nowym trybem? Wszak to na konsolach powinno przodować ---> grywalność :thumbsup:

Odnośnik do komentarza

A co pokazali na E3 2009? Ten etap z dema? Przeca to nic nadzwyczajnego...

 

Nie wiem co było w demie bo w nie nie grałem. A na E3 pokazali etap z Nepalu z widokiem z hotelu, akcją z helikopterem i walącym się budynkiem.

No nie mów, że nie zrobiło to na Tobie wrażenia ;]

Edytowane przez SłupekPL
  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

 

Nie wiem co było w demie bo w nie nie grałem. A na E3 pokazali etap z Nepalu z widokiem z hotelu, akcją z helikopterem i walącym się budynkiem.

No nie mów, że nie zrobiło to na Tobie wrażenia ;]

 

Nie, nie, w demie był dość zwyczajny fragment w mieście, pamiętam, że dziennikarze mieli do niego dostęp właśnie na E3 2009.

A akcja z helikopterem faktycznie fajna, idealnie się nadaje na tego typu prezentacje...

Odnośnik do komentarza

http://www.ps3site.pl/uncharted-3-zatrzesie-targami-e3/70344/

 

Na co mozemy liczyc? Moim zdaniem na jeszcze piekniejsza grafike, zniszczalne otoczenie, ktore widzielismy juz na gifie, a takze jeszcze bardziej rozbudowana rozgrywke. Przypomina mi sie sytuacja z seria Crash Bandicoot - dwojka byla swietna, ale dopiero czesc trzecia powymiatala po calosci - jesli analogiczna sytuacja bedzie miala miejsce w przypadku Uncharted to zwyczajnie zamawianie pre-ordera to czysta formalnosc. Byle do E3!!!

 

Zapomnialem jeszcze dodac o ulepszonym multiplayerze i coop'ie! Bedzie wymiot totalny! Juz sie nie moge doczekac widoczkow, jakie zaserwuje U3 :blush:

Edytowane przez Don_Pedro
Odnośnik do komentarza

Mógł chociaż zapodać Mass Effect 3 albo Infamous 2, a nie takie średniaki wymienia. Chociaż w sumie i tak z U3 chyba nic nie może się równać w 2011.

portal 2 juz dawno ma gre roku w kieszeni, walka była ustawiona, nikt inny nie mial szans

 

mimo ze konkurencja rzeczywisice w tym roku spora

 

 

ciekawi mnie to zniszczalne srodowisko, niby w jakims gifie widac kawalek budynku ktory sie odłupuje ale podejzewam ze to beda raczej skrypty (moze dosyc częste) w sytuacjach zamierzonych przez tworcow a nie destrukcja w stylu battlefilda

Odnośnik do komentarza

Możemy sami wpłynąć na wygląd U3 (przynajmniej niektóre nasze pomysły;)) Na oficjalnym forum ND moderacja założyła specjalny temat na nasze propozycję:

http://forums.naught...ved/td-p/274147

Aby się zarejestrować niestety trzeba podać swój PSN ID, co w obecnym czasie jest niestety niemożliwe. (PSN fail)

A oto i przykładowy wzór mojej petycji:

 

Single player:

1. Return Claudia Black as Chloe!!! (At least in 3 chapters like Sully in U2) She is more interesting character than Elena.

2. Harder puzzles. (like in UDF) Don't give the player all the answers to puzzles in the journal!

3. More Harder platform elements (like in UDF) We must by more quick/ got good timing. One mistake=Death.

4. Less gunplay, more exploration.

5. Return skins from U2 to U3 multi (I spend a lot of money to play as Heist Chloe, Wetsuit Elena, Sev, Helgast, Evil Cole or Navarro and i really want they back...)

 

Multi player:

1. No more fast bunny hopping back to forward/ left to right. (This is the most redicilous motive in tpp history.) One sec. pause beetwean these jump will be a great solution.

2. Better team balancing.

3. No more silent skins. Skeletons and dlc heroes must be more louder (like rest skins) when they climbing and jumping.

4. No more SA campers.

5. Abort button to counter matchmaking screen freeze, so we wont have to reset PS3

6. Fix spawns, lags

7. Don't make the girls jump weirdly. Everyone should jump the same way.

8. Creating our own custom character skins (Playing as "own" Big Boss from MGS3:SE, Solid Snake from MGS4, Leon S. Kennedy from RE2 or Lara Croft - that will be awsome!)

9. Return skins from U2

 

Kopiuj i wklej jeśli się zgadzasz ;)

Edytowane przez nobodylikeyou
Odnośnik do komentarza

Dobrze słyszeć gesty poparcia. :yes: Choć co do pkt. 1 obawiam się że może być już za późno. No i Claudia Black zajmuje się obecnie voice actingiem do GOW3, a innego głosu niż ona po prostu kuna fak sobie nie wyobrażam. Jeee mam nadzieję że nie zapeszę :confused:

Edytowane przez nobodylikeyou
Odnośnik do komentarza

Single player:

1. Return Claudia Black as Chloe!!! (At least in 3 chapters like Sully in U2) She is more interesting character than Elena.

2. Harder puzzles. (like in UDF) Don't give the player all the answers to puzzles in the journal!

3. More Harder platform elements (like in UDF) We must by more quick/ got good timing. One mistake=Death.

4. Less gunplay, more exploration.

5. Return skins from U2 to U3 multi (I spend a lot of money to play as Heist Chloe, Wetsuit Elena, Sev, Helgast, Evil Cole or Navarro and i really want they back...)

 

Multi player:

1. No more fast bunny hopping back to forward/ left to right. (This is the most redicilous motive in tpp history.) One sec. pause beetwean these jump will be a great solution.

2. Better team balancing.

3. No more silent skins. Skeletons and dlc heroes must be more louder (like rest skins) when they climbing and jumping.

4. No more SA campers.

5. Abort button to counter matchmaking screen freeze, so we wont have to reset PS3

6. Fix spawns, lags

7. Don't make the girls jump weirdly. Everyone should jump the same way.

8. Creating our own custom character skins (Playing as "own" Big Boss from MGS3:SE, Solid Snake from MGS4, Leon S. Kennedy from RE2 or Lara Croft - that will be awsome!)

9. Return skins from U2

 

Single

1. Kwestia gustu, mnie wkurzała czasami.

2. A co było takiego trudnego w zagadkach UDF ? Lepiej napisać żeby były trudniejsze niż w poprzednich częściach.

3. To samo co wyżej.

4. Tu się zgodzę, przydało by się więcej leveli jak drugi chapter z UDF.

5. To chyba miało być w Multi :P

 

Multi

1. Ten motyw wkurzał jak się grało na początku z wyższymi lewelami. Jak się opanowało to zagranie to fajnie można było kosić przeciwników. Już lepiej niech zrobią tworzenie gry z ograniczeniami broni i np. tego ruchu jak w Killzone 2.

2. Jak nie korzystało się z błędu wyszukiwania na dowódcę to balans drużynowy był dobry.

3. Musieli by też usunąć dopalacz z cichym poruszaniem się. Ja i tak tego nie używałem, ale fajnie że jest.

4. Co to jest SA ? Kamperstwa nigdy nie wyeliminujesz, a i na takch graczy są sposoby.

5. Jeżeli pad się nie blokował to można wyjść do XBM i się wylogować, ale przydało by się takie rozwiązanie.

6. Odradzanie wymaga trochę poprawy, ale tragicznie nie było. Odnośnie lagów to niech zrobią możliwość podziału serwerów na US, EU itd. Chociaż nawet wtedy będą lagi występować.

7. Laskami prawie nie grałem więc nie wiem o co chodzi ;)

8. Radzę zapomnieć o czymś taki. Juz się chwalą kustomizacją postaci i broni, na więcej bym nie liczył.

9. Na pewno będzie taka możliwość w DLC, ale warto pisać żeby były od razu albo do odkrycia.

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

"1. Kwestia gustu, mnie wkurzała czasami."

Ciekawe. -_- Mógłbyś rozwinąć to w paru zdaniach? Mnie po prostu rozkładała samym charakterem, vide akcja w Nepalu (Od 1.30- do końca):

http://www.youtube.com/watch?v=3vBNjXXxavQ

 

"2. A co było takiego trudnego w zagadkach UDF ? Lepiej napisać żeby były trudniejsze niż w poprzednich częściach."

Niech pomyślę... Trzeba było przy nich czasem myśleć? W U2 Drake wszystko wykładał nam na tacy choćby swoimi myślami. W UDF mieliśmy przynajmniej nad czym samodzielnie pogłówkować, vide:

http://www.youtube.com/watch?v=nfPdW39sF6Y

 

"3. To samo co wyżej."

Nie chodzi o to że elementy platformowe czy zagadki z U1 były jakieś ekstremalnie trudne, były zwyczajnie bardziej wymagające/ wymagały szybszej reakcji, jak choćby motyw z szybko sypiącymi się cegłami podczas wspinaczki Drake po murze zamku nad przepaścią w poszukiwaniu Eleny. W trudniejsze motywy niż z UDF nie wierzę, wiesz - casual's times...

 

"4. Tu się zgodzę, przydało by się więcej leveli jak drugi chapter z UDF."

Dokładnie. W U2 na 26 chapterów zaledwie 6 pozbawionych było strzelanin, lub były one drastycznie zminimalizowane, vide wycieczka Drake'a z Tenzinem śladami ekspedycji Schafera. Marzy mi się balans w stylu: 16 chapterów z akcją. 10 z eksploracją i zagadkami.

 

"5. To chyba miało być w Multi :P"

No w zasadzie... ;)

 

Multi:

"1. Ten motyw wkurzał jak się grało na początku z wyższymi lewelami. Jak się opanowało to zagranie to fajnie można było kosić przeciwników. Już lepiej niech zrobią tworzenie gry z ograniczeniami broni i np. tego ruchu jak w Killzone 2."

Zacytuje samego siebie z forum ND: "I hit my enemy with FAL. He starting jumping on the left and right like idiot. I aiming and shooting on the left and right like idiot. He look like idiot I look like idiot. :P And finnaly when i start hiting him, his team mate kill me from behind."

 

Wiem, wiem to jest gra zespołowa, niemniej starająca się być realistyczna, przynajmniej jeśli chodzi o animacje poruszania się i reakcji na otoczenie. Doprawdy koszenie przeciwników w ten sposób, a właście wyprowadzanie ich z równowagi to jakiś festiwal szaleństwa. Wyobrażasz sobie coś takiego na polu walki? Ok, pewnie postrzegasz to jako "opinie nooba" :P

 

"2. Jak nie korzystało się z błędu wyszukiwania na dowódcę to balans drużynowy był dobry."

Eee.. Ale o cio chodzi jakby? Ja tam zwyczajnie brałem "wyszukaj grę"

 

"3. Musieli by też usunąć dopalacz z cichym poruszaniem się. Ja i tak tego nie używałem, ale fajnie że jest."

A dlaczego "musieliby"? Zakładając "ciche poruszanie się" wciąż byłeś słyszalny podczas wspinania się i skoków, (oczywiście nie jako szkielet, czy hero z dlc) że już nie wspomnę o poświęceniu 1 slota...

 

Znów leniwie pojadę cytatem: "Second and very important thing are silent characters like skeletons or heroes from heroes pack. Why they are so silent when they climb and jump? Its almost immposible to hear them in these situations. When i playing as Chloe or Elena everybody know where can I be (for example when i climbing to pull down camper on tower with desert-5 in Flooded Ruins Map. I know they are dead so they can talking, yeah Dead Explorer is also... dead, but we can hear his voice when he climbing and jumping."

 

"4. Co to jest SA ?..."

LOL nie wiesz? Situational Awerness. Wpisz w YT ten termin, a zobaczysz jak ludzie się na to wpieniają :D

"Kamperstwa nigdy nie wyeliminujesz"

Zgadza się, niemniej w U2 i tak jest ono znacznie bardziej ograniczone w stosunku do takiego np COD.

"...a i na takch graczy są sposoby."

Tak mogę założyć Evasion i byc dla nich niewidoczny, ale co z tego skoro wolę grac w swoim stylu, a nie dostosowywać się do innych poświęcając jeden "perk". No i powiedz to gościom którzy muszą bawić się z kamperami czekającymi za rogiem z założonym SA oraz shotgunem lub rpg w dłoniach ;>

 

"5. Jeżeli pad się nie blokował to można wyjść do XBM i się wylogować, ale przydało by się takie rozwiązanie."

Ja nie mogłem i z tego co zauważyłem na forum ND, wielu ludzi także. Może myślimy o innych sutuacjach.

 

"6. Odradzanie wymaga trochę poprawy, ale tragicznie nie było. Odnośnie lagów to niech zrobią możliwość podziału serwerów na US, EU itd. Chociaż nawet wtedy będą lagi występować."

Zgadza się, ale w takim np. Forcie wciąż bywa tragiczne. Z tym podziałem to niezły pomysł.

 

"8. Radzę zapomnieć o czymś taki. Juz się chwalą kustomizacją postaci i broni, na więcej bym nie liczył."

Czemu nie? Wszystko zależne jest od ilości głosów zresztą, w ostateczności przerobienie Drake'a ma Naked Snake'a z MGS3 nie było by takie złe. ;) (bandana, zarost, dłuższe włosy, camo uniform) Opcja rozbudowy fatałaszków w DLC brzmi smakowicie.

 

Pozdrówki.

 

Ps To jak wklejasz wszystkie moje sugestie? :D

Edytowane przez nobodylikeyou
  • Plusik 4
  • Minusik 1
Odnośnik do komentarza

Single

1. Niekiedy była zbyt przemądrzała, co mnie czasami wkurzało. Jak napisałem kwestia gustu, nie ma co dalej tego ciągnąć.

2. Akurat w zagadce którą podałeś mamy wszystko w notesie. Wystarczy spojrzeć w jakim kierunku ma być ustawiony dany posąg i tak go ustawiamy w odniesieniu do znaku na podłodze. No chyba że mocno trzeba myśleć żeby wykombinować że O = Zachód ;)

3. Niestety nie nastawiam się na nic trudniejszego.

4. Trzeba być dobrej mysli. Może pustynne poziomy zaoferują takie rozwiązania.

 

Multi

1. Falusa mało używałem w multi. Na ponad 160h gry zabiłem nim tylko 52 razy, może dlatego nie mam takich złych skojarzeń. Cytat bardzo fajny :thumbsup:

2. Nie martw się, ja się dowiedziaem o tym błędzie jakieś 20h gry temu. Musiałeś mieć pecha i trafiać właśnie na kolesi którzy z tego korzystali.

3. Jak napisałem, nie używałem tego, więc dokładnie nie wiem jak działa.

4. Ha, menu gry mam PL więc nie zczaiłem o co chodzi. Jak raz tak zginąłem i koleś został w tym samym miejscu to praktycznie za każdym razem nie zabił mnie czy kogoś z mojej ekipy tym sposobem. Dla mnie tacy kolesie są zabawni, i mamy naprawdę niezły ubaw z nich podczas gry jak choćby Shambhala i środek mapy, co nie triboy ? :D

Odnośnik do komentarza

To w  którymkolwiek U były "ZAGADKI"? Nazywajac to w ten sposób sugerujesz że wymagały jakiegoś wysiłku intelektualnego. To ironia z Twojej strony? Wysoki poziom trudności "zagadek"  raczej obraża inteligencje nawet średnio rozgarniętego gracza niż sprawia mu trudności (mówię tu o obu częściach U).

Edytowane przez POSNANIAK
  • Plusik 5
Odnośnik do komentarza

No dobra. Żadna z zagadek z UDF nie wymagała szczególnego wysiłku intelektualnego, no chyba że za taki uznać nie udzielanie przez Nate'a podpowiedzi w postaci głośnych myśli. (Własnie dlatego na łamigłówce w bibliotece spędziłem więcej niż 3 minuty ;)), czyli i tak lepiej niż w przypadku Among Thieves

A jak już wcześniej wspominałem Squar'owi na nic więcej w tych czasach nie liczę. (zwłaszcza że dziś dzieciaki zacinają się nawet na bzdurach pokroju ustawiania wiązek świata w świątyni w Nepalu z U2)

 

1. Niekiedy była zbyt przemądrzała, co mnie czasami wkurzało. Jak napisałem kwestia gustu, nie ma co dalej tego ciągnąć.

Kogo obchodzi trudny charakter gdy ma się przed oczami takie widoki? :D

http://thumbs2.modth...034716_real.jpg

Ekhem. No dobra, to już zahacza o obsesję. Zostawmy to. ;)

2. Akurat w zagadce którą podałeś mamy wszystko w notesie. Wystarczy spojrzeć w jakim kierunku ma być ustawiony dany posąg i tak go ustawiamy w odniesieniu do znaku na podłodze. No chyba że mocno trzeba myśleć żeby wykombinować że O = Zachód ;)/ 3. Niestety nie nastawiam się na nic trudniejszego.

A dasz wiarę ilu graczy w dzisiejszych czasach zacina się w tego typu momentach na amen? Mnie już naprawdę wystarczy aby Drake i reszta siedziała cicho ze wszystkimi wskazówkami. Podobnie z punktem nr 3.

 

Multi

1. Falusa mało używałem w multi. (...)Cytat bardzo fajny :thumbsup:

"Falusa..." hłe hłe hłe U make my day.

2. Musiałeś mieć pecha i trafiać właśnie na kolesi którzy z tego korzystali.

Dziwne, że my nie możemy z czegoś takiego korzystać.

3. Jak napisałem, nie używałem tego, więc dokładnie nie wiem jak działa.

Cóż, akurat ten dopalacz stanowił najmniejszy problem. Pamiętam jak wraz z 2 znajomymi rozgrywałem ustawkę 1vs2 "Sniper & Pistole" (grałem jako "silent skin" Helgast. Oni jako "silent skin" Cole z Infamous oraz Drake w piance na planszy "Wzniesienie"/ Highrise) Kolo grający jako Drake był ogółem lepszy, ale zgadnij kogo wykańczałem 2x razy częściej i dzięki czemu. ;)

4. Jak raz tak zginąłem i koleś został w tym samym miejscu to praktycznie za każdym razem nie zabił mnie czy kogoś z mojej ekipy tym sposobem. Dla mnie tacy kolesie są zabawni, i mamy naprawdę niezły ubaw z nich podczas gry jak choćby Shambhala i środek mapy, co nie triboy ? :D

Najlepszy ubaw mam słysząc wrzuty 3-5 osobowych drużyn hamburgerów, komentujących tego typu jegomości. Jeszcze zabawniej robi się kiedy po paru meczach gra wrzuca typka do ich teamu. Klimat wzajemnych friendy kills z granatami wisi w powietrzu... :unsure:

Edytowane przez Square
Odnośnik do komentarza

"Dziwne, że my nie możemy z czegoś takiego korzystać" - jak nie mozesz korzystac, przeciez jest to blad znany wszystkim od ponad roku ( jak nie dluzej), ba powiem wiecej jest sposob by grajac np. calym teamem po zobaczeniu juz przeciwnikow ( nicki / levele) wycofac sie do poczekalni nie tracac kasy .

 

Co do rozpoznania sytuacji to zawsze powtarzam , nie radzisz sobie przeciw takim ludziom to zakladaj uniki i problem z glowy, duza wiekszosc osob korzystajacych z tego dopalacza za bardzo na nim polega wcale nie rozgladajac sie "narmalnie" na boki , zreszta to tak jak miec pretensje do kogos ze ma wysoki lewel i nie gra na "ujemniakach" tylko na normalnych busterach, a wierzcie mi nieraz sie slyszy takie teksty i to zwlaszcza od polskich graczy.

 

Mnie najbardziej oslabiaja goscie ktorzy widza ze maja silnych przeciwnikow mimo to nadal zakladaja ujemne bustery i potem placza ze bylo nie fair i ze nolmalnie to by spokojnie wygrali.

Odnośnik do komentarza

"...jak nie mozesz korzystac, przeciez jest to blad znany wszystkim od ponad roku ( jak nie dluzej), ba powiem wiecej jest sposob by grajac np. calym teamem po zobaczeniu juz przeciwnikow ( nicki / levele) wycofac sie do poczekalni nie tracac kasy .

WSZYSTKIM oprócz mnie jak rozumiem? <_< Sorry gram 4 miechy, ale az tak czesto go nie widywałem, tzn. ludzi wycofujących sie do lobby. (Zawsze wtedy podejrzewałem jakies babole na serwerach.)

 

Co do rozpoznania sytuacji to zawsze powtarzam , nie radzisz sobie przeciw takim ludziom to zakladaj uniki i problem z glowy,

Jak już wspominałem Squerowi mogę zakładać uniki i robię to- jesli taki SA camper zalazł mi szczególnie za skóre, a widzę go po meczu wciąż w lobby - w nastepnej grze ogląda już mnie tylko robiącego pompki nad jego głową po przyłapaniu go na "rozpoznawaniu sytuacji" (obrzyn roxs ) Nie zmienia to faktu że jest to swego rodzaju upierdliwe poswiecenia ulubionych dopalaczy (Down The Irons, Rapid Hands) czy własnie "ujemniaków". Sorry, ludzie wolę grac po swojemu, a nie poświęcać jeden slot aby dostosowywac sie do jednego, czy dwóch frajerów średnio raz na 6-10 meczy. O wrażeniach nieszczesnych leveli 1-49 nawet nie chce wspominać.

 

duza wiekszosc osob korzystajacych z tego dopalacza za bardzo na nim polega wcale nie rozgladajac sie "narmalnie" na boki , zreszta to tak jak miec pretensje do kogos ze ma wysoki lewel i nie gra na "ujemniakach" tylko na normalnych busterach, a wierzcie mi nieraz sie slyszy takie teksty i to zwlaszcza od polskich graczy.

Gorzej jeśli naprawdę dobry Lv XXX kampi cichą postacią (np. Khan'em) przez cały mecz z SA podczas "grabieży". Porównanie wyszło ci średnio, bo ja wspominałem o wybitnej kampie pokroju czatowanie za ścianą z rpg lub shotgunem i SA.

 

Mnie najbardziej oslabiaja goscie ktorzy widza ze maja silnych przeciwnikow mimo to nadal zakladaja ujemne bustery i potem placza ze bylo nie fair i ze nolmalnie to by spokojnie wygrali.

Spokojnie to na pewno nie ja ;) Sprawdzanie samego siebie rzeciw wysokim levelom, w pojedynkach AK vs AK wraz założonymi Down The Irons + "Szybka Stopa" p, to mój główny motor grania w "Grabież".

Edytowane przez nobodylikeyou
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...