Skocz do zawartości

Mortal Kombat 9


sprite

Rekomendowane odpowiedzi

:blink: Zawsze mi się wydawało, że to Twój interes z kimś na spółę :) . Mam konto na Backdashu, ale przestałem tam zaglądać jak przestałem pykać w Tekkena. Dzienks.

 

Jak ma się systemowo nowy Mortal w odniesieniu do topowych bijatyk (Tekken, Soul, Street) ? Zatrzymałem się w rozwoju na Trilogy. Gra się ogólnie have fun czy system nagradza skilla i kreatywność ?

Edytowane przez Kazub
Odnośnik do komentarza

Kilkugodzinna sesja za mną.

I co by nie napisać i tak zabrzmi banalnie :rolleyes:

 

Powrót do korzeni, najlepsza część od 4... (tu wstaw swoją ostatnią, dobrą część) a może i lepsza od Trilogy (moja najlepsza część) - czas pokaże, mega powrót ITD. Trzeba po prostu zagrać bo jest OGIEŃ, zima, cud, miód i orzeszki, cholera jest PIĘKNIE i arcykurevsko brutalnie :wub:

 

Latam od trybu do trybu, sprawdzam postacie (KABAL FTW), ryczę ze szczęście na widok x-rayi, fatali, ciosów, specjali, obrażeń, starych znajomych. Wyjąc z zachwytu i dziękując Boon-owi, że w końcu dotrzymał obietnic he he.

 

Teraz przysiadłem do trybu story, jest ok, jest jakaś historyjka w tle, jest motywacja do kopania zadów. Nie narzekam, ba z miłą chęcią skatuję story do końca zanim wezmę się za laddery, taqi i online. W ogóle myślę, że prawdziwa zabawa zaczyna się po odblokowaniu wszystkich fatali, strojów, stage fatali itd.

 

Osobne słówko uznania za dźwięki, damn niemal czuć łomot ciosów, łamanych kości, wyrywanych-rozrywanych-miażdżonych kończyć i innych części ciała. A już w ogóle kapitalne są odgłosy bitych robotów; Cyraxa, Sectora hehe - bajka ;]. Ktoś prędzej pytał się o poziom trudności - spokojnie, jest całkowicie inaczej niż w demie to znaczy o wiele TRUDNIEJ.

 

Aż się zdziwiłem, pewnie w demie obniżyli poziom trudności co by noobki się nie wystraszyły (inna para butów, że sam jestem pipka w bijatykach hehe). Online jeszcze nie testowałem więc nie wiem jak chodzi, wpisałem tylko online pass.

 

Minusy? Jak na razie dwa a w zasadzie to jeden:

 

-w trybie story nie ma obrażeń ani fatali, fuck i to mnie boli. Jak dla mnie spory minus o ile brak fatali mogę zrozumieć (w sumie to też nie do końca) ale po jaki ..uj zabrali obrażenia? BZDURA!

 

-to nie minus ale... Parę stron temu Milan pisał, że oprawa graficzna mogłaby być lepsza czy nie zachwyca i faktycznie. Jest strasznie nierówno o ile areny wyglądają ekstra (choć też są lepsze i gorsze) tak cut-scenki czy niektóre elementy zawodników (włosy, czasem element stroju) wyglądają mocno średnio. Teraz też myślę, że śmiało grafika mogłaby być ładniejsza ale też nie ma co narzekać. To znaczy ja nie będę ;]. Ale swego czasu Virtua Fighter 5 i Soul Calibur 4 zrobiły na mnie lepsze wrażenie graficznie.

 

Na koniec pytanko; jak włączyć swoją muzę? Cholera specjalnie przyszykowałem soundtrack jakiś czas temu a nie mam pojęcia jak odpalić miuzik z dysku ;/.

 

PS. Kratosem jeszcze nie grałem ale dostałem od niego wpierdziel ;p.

Edytowane przez SłupekPL
  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza
-w trybie story nie ma obrażeń ani fatali, fuck i to mnie boli. Jak dla mnie spory minus o ile brak fatali mogę zrozumieć (w sumie to też nie do końca) ale po jaki ..uj zabrali obrażenia? BZDURA!

rzeczywiscie glupio że to zabrali ale pewnie to dlatego żeby postacie na scenkach nie wygladały jak obsrane krwią ludziki z dragon age:p

zwlaszcza ze gdyby obrazenia mialy zostawac po walce i przenosic sie na nastepną to po kilku walkach daną postacią byłby to czerowny strzęp mięsa pokryty calkowicie ranami, dziwnie by to wygladalo zwlaszcza podczar rozmowy na scenkach ;p

 

Na koniec pytanko; jak włączyć swoją muzę? Cholera specjalnie przyszykowałem soundtrack jakiś czas temu a nie mam pojęcia jak odpalić miuzik z dysku ;/.

nie wiem jak jest tu ale w motorstormie naciska sie PS button i w menu konsoli odpala muzyke (najlepiej zrobic sobie playliste) i wraca do gry (tyle ze w MSA własna muza gra zbyt głosno i zagłusza dzwięki, nie wiem jak tu)

Odnośnik do komentarza
-w trybie story nie ma obrażeń ani fatali, fuck i to mnie boli. Jak dla mnie spory minus o ile brak fatali mogę zrozumieć (w sumie to też nie do końca) ale po jaki ..uj zabrali obrażenia? BZDURA!

rzeczywiscie glupio że to zabrali ale pewnie to dlatego żeby postacie na scenkach nie wygladały jak obsrane krwią ludziki z dragon age:p

zwlaszcza ze gdyby obrazenia mialy zostawac po walce i przenosic sie na nastepną to po kilku walkach daną postacią byłby to czerowny strzęp mięsa pokryty calkowicie ranami, dziwnie by to wygladalo zwlaszcza podczar rozmowy na scenkach ;p

 

Też tak myślę dlatego po części mogę zrozumieć czemu nie ma fatali (spójność historii bla bla). Ale obrażenia powinny być dla mnie obok x-rayi i fatali to najlepsza rzecz w nowym MK. Traci według mnie na tym tryb story...

Btw po walce z Kratosem dokładnie wyglądałem jak czerwony strzęp mięsa ;]. Kratos "masakruje" przeciwnika w sumie to żadna nowość heh ;]

 

Na koniec pytanko; jak włączyć swoją muzę? Cholera specjalnie przyszykowałem soundtrack jakiś czas temu a nie mam pojęcia jak odpalić miuzik z dysku ;/.

nie wiem jak jest tu ale w motorstormie naciska sie PS button i w menu konsoli odpala muzyke (najlepiej zrobic sobie playliste) i wraca do gry (tyle ze w MSA własna muza gra zbyt głosno i zagłusza dzwięki, nie wiem jak tu)

 

Oczywiście tak próbowałem albo to jakaś ściema i nie można ustawić muzy albo ustawia się ją jakoś inaczej.

Edytowane przez SłupekPL
Odnośnik do komentarza

W PE jest napisane że w grze nie ma babality.

To trochę mówi o tym ile recenzent spędził z grą zanim postanowił wydać ocenę.

 

 

Spędziłem z MK ponad 20 godzin' date=' zaliczając i pełny tryb Story, i gromadząc fundusze, które pozwoliły mi odblokować 2/3 Krypty (ponad 300 secretsów) - i nie trafiłem na chociażby JEDNO Babylity dla chociażby JEDNEJ postaci. Najwidoczniej były one zablokowane w testowanym review code i wygląda na to, że jest to niespodzianka, jaką wydawca zostawił sobie na sam koniec - czyli premierę gry. Sam zgłupiałem, jak zobaczyłem filmiki z Babylity (sama Cenega nie miała też o nich pojęcia do tej pory). Jeszcze nie mam swojego prywatnego egzemplarza retailowego (będzie lada moment) i nie mogę tego zweryfikować, ale badam sprawę u źródeł (...)[/quote']
Odnośnik do komentarza

W PE jest napisane że w grze nie ma babality.

To trochę mówi o tym ile recenzent spędził z grą zanim postanowił wydać ocenę.

 

Z tego co pisał Kali w wersji w której ogrywał nie było ich. Zresztą skoro nawet w fullu nie ma o nich informacji tylko trzeba samemu je odkryć.

Swoją drogą niezły patent ale z tego co zauważyłem chyba nie każdy ma babality. Bo niektóre postacie mają tylko 3 sloty na wykończenia a nie 4 jak pozostałe.

 

Edit:

 

Czyli babality ma każdy a nie każdy ma stage fatality.

Edytowane przez SłupekPL
Odnośnik do komentarza

W PE jest napisane że w grze nie ma babality.

To trochę mówi o tym ile recenzent spędził z grą zanim postanowił wydać ocenę.

 

Z tego co pisał Kali w wersji w której ogrywał nie było ich. Zresztą skoro nawet w fullu nie ma o nich informacji tylko trzeba samemu je odkryć.

Swoją drogą niezły patent ale z tego co zauważyłem chyba nie każdy ma babality. Bo niektóre postacie mają tylko 3 sloty na wykończenia a nie 4 jak pozostałe.

 

Edit:

 

Czyli babality ma każdy a nie każdy ma stage fatality.

 

Ale Babality nie masz na liście zaznaczone nawet jako ?????.Dopiero jak odblokujesz to się pojawi pod znakami zapytania Babality.

Odnośnik do komentarza

To według tej rozpiski co dał Peszka Kano nie ma tylko stage. Chyba, że to błąd...

 

Btw na stronie http://www.themortalkombat.com/ możemy się zalogować, wklepać "web kode" który generujemy w grze (bodajże w opcjach czy bonusach) i możemy przeglądać do woli statsy. Najwyższe combo-kim, ulubione fatale, ilość x-rayi itd.

Edytowane przez SłupekPL
Odnośnik do komentarza

Właśnie ogrywam story mode. Jest świetne takie wcielanie się kolejno w różne postaci, a walka

Scorpiona z Sub-Zero (tym starszym)

jest rewelacyjna z pięknie ukazanym wkurwieniem tego pierwszego. :D

 

Nie wiem czy ktoś zauważył, ale już tak prosto nie wchodzi użycie x-raya Scorpionem po użyciu linki, w demie to był 100% gwarant, do tego zabiera trochę mniej paska. Dobrze, że to zbalansowali.

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...