Skocz do zawartości

Battlefield 3

Featured Replies

  • Odpowiedzi 4,8 tys.
  • Wyświetleń 263,8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Uwaga! W becie można latać myśliwcem na operation metro!  

  • Czekaj, bo nie bardzo rozumiem. Na kĄsoli w ciągu ułamka sekundy mierzysz kolesiowi w głowę? Aha. Tak. Pewnie jeszcze grasz na padzie stopami? XD   DMG jest okej, kod sieciowy jest z(pipi)any. Jak

  • bonus:

Opublikowano
ile gier mniej wiecej trzeba aby odblokowac g3?
plusminus 6h grania, bo odblokowujesz przy bodaj 440k a za jedną grę dostajesz ok 12k

 

;_;

Opublikowano

Pamiętacie jak w BC2 czekaliśmy by ze SQDM wreszcie zniknął czołg?

 

Ale to nie DICE tylko ustawienia serwa :]

Opublikowano

Kruhol, co chciałes, bo akurat na 20 minut nie było mnie przy kompie ;)

Opublikowano

Ale to nie DICE tylko ustawienia serwa :]

no tak... ale z tego co pamiętam to nie dało się go wyłączyć na SQDM aż do któregoś tam patcha.

Opublikowano

Szczerze mówiąc to nie wiem. Serwery do BFa ogarniałem tylko w czasach BF2 [ah, to były czasy :)] , teraz nie mam pojęcia jak wygląda panel kontrolny takiego wynalazku.

Opublikowano

http://bf3blog.com/2...oles-after-all/

 

He, he, he. Trolololololololololol.

 

 

Jakieś wycieki dot. pierwszego pacza:

http://mp1st.com/201...atch-confirmed/

http://mp1st.com/201...usted-and-more/

http://mp1st.com/201...-and-much-more/

 

Cóż, przynajmniej crashe poprawią. Trzeba poczekac na oficjalne info, patch notes czy cuś.

Rinek już się pewnie cieszy, że jety dostaną buffa a stingery będą osłabione... ;)

Edytowane przez ako

Opublikowano

" During the start of BF3's development, the PC was the lead, but once the PC version was mostly done, the team focused on console development."

 

 

Każdy czyta to co chce, c'nie? ;)

Opublikowano

"This explains many of the odd design decisions in the PC version, for example, the game menu and load-out layout is identical to consoles but looks too compressed and unintuitive on the PC — a result of it being developed for consoles and ported to the PC."

 

C'nie? ;)

Opublikowano

Nom, a teraz (zakładając, że w ogóle trafi) jedna rakieta nawet nie da +100 za disable, i trzeba posadzić minimum dwie.

 

Ja chcę M136AT4 w multi <3

Edytowane przez ako

Opublikowano

1 rakieta na ogół niszczy ale scouta.

 

Ako, co jest nie tak z menusami? o.O

Opublikowano

ja proponuję dać buffa heli i zamontować w nich system przeciw namierzaniu (20 sekund na namierzenie), dodatkowe flary (można leciec i strzelać flarami jak z karabinu) i nerfa dla igły - jeden pocisk w standardzie, dwa przy perku i trzeba zwolnić prędkość lotu, bo obecnie to jedna na 5 dolatywala do jeta a to już zbyt wiele

 

https://docs.google.com/spreadsheet/lv?key=0Ag42gMGK9WrwdHRfa0JhdW9TR1E0bjBueWVSQjc0V0E&f=true&noheader=false&gid=0

Opublikowano

Niby nic, ale na kilometr widać, że są zaprojektowane do obsługi padem ;)

Mogło to wyglądać tak: http://i.imgur.com/bzYni.jpg

To samo z wybieraniem unlocków, trzeba przewijać listę, kiedy po bokach są kilometry kwadratowe miejsca.

 

Za dużo chcesz się w tej wiadomości dopatrzeć, tam nie jest powiedziane że wersja PC to port z konsoli, ale że wersja PC nie była tak do końca priorytetem, jak to przed premierą obiecywali. I trochę to widać, właśnie w niektórych nie do końca intuicyjnych rozwiązaniach.

 

BTW

http://www.youtube.com/watch?v=MiaAIyKA4TQ

No tak, więc naprawa części bugów z bety polegała na... wywaleniu destrukcji terenu ;D

Edytowane przez ako

Opublikowano

Ciekawy artykul:

http://www.overclock...ge-germany.html

Origin... ZUO.

 

Ktoś to streści?

 

Przed chwilą grałem pierwszy raz na Damavand Peak rush... doszliśmy do 3 etapu gdzie trzeba już było skakać. Akurat prawie cały team (10-14 osób) było na lądowisku. Base jump... wow to wyglądało nawet lepiej jak na trailerze. Szum wiatru w słuchawkach tak jakbyś naprawdę zlatywał, ziemia zbliżająca się bardzo szybko... dla tej jednej chwili warto grać tego rusha :D

Edytowane przez MaZZeo

Opublikowano

Streszczenie: Origin to spyware.

 

Damavand Peak... O ile wcześniej nie roz(pipi) sobie monitora z nerwów na pierwszej bazie, to pewnie tak. Sniperfest jakiego jeszcze nie widziałem, nawet nie mam ochoty próbować po raz kolejny... ;)

Edytowane przez ako

Opublikowano

No tak, więc naprawa części bugów z bety polegała na... wywaleniu destrukcji terenu ;D

 

 

haha, ładnie. To dlatego teraz po wybuchu zostają takie dziwne, trochę (pipi)owe tekstury ;)

Opublikowano

EhTvm.png

 

Nie wiem kto wymyślił ten radar ale chyba zapomniał że samolot ma większy zasięg "widzenia" niż dziadek z zaćmą ;/

Opublikowano

Streszczenie: Origin to spyware.

 

Damavand Peak... O ile wcześniej nie roz(pipi) sobie monitora z nerwów na pierwszej bazie, to pewnie tak. Sniperfest jakiego jeszcze nie widziałem, nawet nie mam ochoty próbować po raz kolejny... ;)

Tutaj masz po polskiemu juz: http://gamezilla.kom...da-3-do-sklepow

 

Ogolnie Origin to mega spyware bo przeglada doslownie wszystko, plus ma niezgodna z prawem TOS/ELUA.

Opublikowano

ino czekać aż EA zacznie rozsyłać reklamy viagry i reklamy stron porno dopasowane do tego co wyczytali w twojej historii przeglądarki :P

Opublikowano

Haha, na OM na bandach reklamowych przy ostatnich mcomach XD

To by było dobre :D

Opublikowano

Stona skąd masz taka dziwną mapę, grałem przed chwilą i nadal jest ta sama.

 

Wykryłem fajnego buga, czasami kiedy serwer się ładuję, to tak naprawdę b-log odpala singla xDDDD

Opublikowano

To jest radar do samolotu.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.