Opublikowano 8 września 201014 l Dissidia 012 została zapowiedziana w najnowszym numerze Jumpa. Na razie wiadomo że: - pojawi się Lightning i Kain - premiera w 2011 roku - grywalne demo najprawdopodobniej już na TGS http://kontownia.files.wordpress.com/2010/09/dissidia012.jpg
Opublikowano 11 września 201014 l Jaram się, oby było jeszcze więcej wszystkiego. Pograłbym sobie Auronem.
Opublikowano 11 września 201014 l Jaram się, oby było jeszcze więcej wszystkiego. Pograłbym sobie Auronem. Ooooo tak Auron musi tam być.
Opublikowano 13 września 201014 l Autor Famitsu.com zamieściło dziś krótką zapowiedź, ale dodało czego możemy się spodziewać: http://www.famitsu.com/news/201009/13033399.html - nowych postaci (duh!) - nowych poziomów - nowych utworów muzycznych - 'wzmocnienia systemu komunikacji' - 'nowego systemu walki' - szeregu innych usprawnień Hajime Tabata ze swej strony (nie jest członkiem zespołu) napisał dziś na Twitterze, że trzon zespołu stanowią młodzi ludzie a sama gra otrzyma "absurdalną" wręcz ilość dodatków względem oryginału. Wywiad z reżyserem Mitsunorim Takahashim (to pewnie ta młodzież bo nie kojarzę nazwiska zupełnie) i Tetsuyą Nomurą będzie w nowym Famitsu. Aha, grywalne demo pojawi się na TGS.
Opublikowano 13 września 201014 l W sumie bez szału ta cała Dissidia. Trochę się pograło w jedynkę, ale szczerze, to nie wiem czy coś będzie w stanie mnie przyciągnąć do sequela. Dobra, lekko przygłupawa bijatyka, no ale ile można bezmyślnie siekać. Ciekawe czy wrzucą postacie z KH.
Opublikowano 13 września 201014 l No wlasnie sek w tym ze to nie bylo bezmyslne siekanie sie... :] Dissidia byla rozbudowana i dobrze przemyslana, a przede wszystkim bardzo zroznicowana pod wzgledem sposobu walki (w zaleznosci od postaci). Oczywiscie byly postacie lepsze i gorsze... ale generalnie byla pod tym wzgledem swietnie zrealizowana. Ja z niecierpliwoscia oczekuje drugiej czesci ;D
Opublikowano 13 września 201014 l W sumie bez szału ta cała Dissidia. Trochę się pograło w jedynkę, ale szczerze, to nie wiem czy coś będzie w stanie mnie przyciągnąć do sequela. Dobra, lekko przygłupawa bijatyka, no ale ile można bezmyślnie siekać. Ciekawe czy wrzucą postacie z KH. Nie wiem jak przeszedłeś całą grę bezmyślnie siekając. Nie chodzi mi o te podstawowe scenariusze, które były łątwe tylko chaos i chyba coś jeszcze było. Chyba, że nie przeszedłeś.
Opublikowano 13 września 201014 l Autor Swoją drogą - wydaje mi się że gdzieś tu jest haczyk i D012 nie będzie sequelem z prawdziwego zdarzenia. Po pierwsze, młody zespół o którym wspominał Tabata. Nie wspomniałem o tym, ale napisał coś takiego - "to chyba ich druga gra". Sądzę, że pierwszą było Universal Tuning czyli są... naprawdę młodzi/niedoświadczeni. Reżyserem zamiast Arakawy jest wspomniany Takahashi. Dziwne. I po drugie - dziwna jak na SE (tj. ich główne zespoły) metoda działania. Zapowiedź oficjalnie miała miejsce dzisiaj, za trzy dni TGS i tam będzie już grywalne demo. Szoking! Na premierę pewnie też nie będzie trzeba jakoś szczególnie czekać. PSP ma raczej bliżej niż dalej do swojego końca a SE ma jeszcze T3B w zanadrzu (pewnie grudzień) i ukończone w połowie Agito. Zresztą zobaczymy w środę, ale jak mają zamiar upchać masę contentu to się nie pogniewam.
Opublikowano 13 września 201014 l Dla mnie to nawet fabułę mogą wyciąć, szczególnie jeżeli ma być na poziomie pierwowzoru. Za to nowy system walki i świeżaki w teamie to trochę niepokojący news. NIECH DADZĄ MULTI ONLINE!!! Będę w niebie wtedy.
Opublikowano 14 września 201014 l NAAAAAJS, czekam niecierpliwie . Oby tylko postacie były bardziej podobne do siebie, bo czasami tylko ciuszki przypominały oryginał (Tidus ). Ogólnie wykręciłem troszkę godzin w jedynkę, grało się w to baaardzo przyjemnie. Sequel w stylu więcej, mocniej, intensywniej? Poproszę! Trochę głupawy tytuł, no nie?
Opublikowano 14 września 201014 l System walki niech zostanie, tylko niech zwiększą drastycznie liczbę ataków mogących być przypisanych do jednej postaci (mało to ataków w FF było? ;/ ), i dodali jakąś prowizoryczną walkę wręcz, by jeszcze bardziej dodać walce dynamiki. No i Infrastructure, bo w jedynce chyba ktoś zaspał, bo wszystko zostało zrobione jakby miała być gra po Infrastructure (lobby!), a nie było. Poziom trudności też niech zostanie, mam nadzieję że nie zcasualowią tej gry, wszak pojedynek z Chaosem w CI to była jedna z walk życia PS. A i koniecznie jeszcze bardziej prymitywną fabułę, co by było się z czego pośmiać. W stylu: "Dobra, chu.j z powodem, po prostu chcemy wszyscy pona,pierdalać żeby przekonać się który FF jest najlepszy i że Cloud to ciota"
Opublikowano 14 września 201014 l Nie wiem jak przeszedłeś całą grę bezmyślnie siekając. Nie chodzi mi o te podstawowe scenariusze, które były łątwe tylko chaos i chyba coś jeszcze było. Chyba, że nie przeszedłeś. No, jakoś dałem radę. 2 ciosy powtarzane na zmianę, od czasu do czasu jakiś unik/bieg po ścianie i jedna walka pękała zaraz za drugą. Przez całą grę były może ze trzy momenty kiedy trochę musiałem pokombinować, ale ogólnie tak jak piszę - głupawa, mało wymagająca sieczka. Zapewne w trybie multi wygląda to zgoła odmiennie, ale do takowego niestety nie miałem dostępu.
Opublikowano 15 września 201014 l Ale to chyba mowisz tylko o trybie fabularnym... I to tym podstawowym a nie Chaos Bo tam juz sie tak nie dalo.
Opublikowano 15 września 201014 l Autor Ok, wyszło Famitsu i są nowe informacje. Jeśli się nie mylę EX Mode wyleciał (a ja się w tej kwestii nie mylę, co najwyżej ci co robią skróty coś poprzekręcali ale na to nie wygląda), jego powrót "nie był możliwy". - u Lightning przyciskami L i R można zmieniać postawy (między Attacker, Blaster i Healer)- Lightning będzie potrafiła odnawiać sobie HP czarami - Assist System ? możliwość przyzwania asystującej postaci podczas walki (wciskając ?dół?+L i kółko wykona atak na Brave, zaś L+kwadrat na HP; pierwszy atak zabiera jedną część specjalnego paska, drugi dwie) - najwyraźniej EX Mode zniknie, zamiast tego wprowadzony zostanie inny system - w ?trybie pościgowym? (gdy wyskakujemy za przeciwnikiem) czas na reakcje został skrócony - powrócą wszyscy z poprzedniej części; będą też nowi i nie skończy się na 3-4 postaciach - wszyscy posiadać będą trzeci strój - nowe summony - wrócą wszystkie mapy z poprzedniej części - wiele nowych utworów muzycznych (pojawią się też oryginale BGM z NES?a) - jakiś spory ?myk? związany z Wi-Fi - możliwość transferu stanu gry - 012 w tytule ma związek z fabułą - fabuła i reszta aspektów rozgrywki to wciąż tajemnica; Nomura sugeruje że część może zostać ujawniona podczas TGS - na premierę nie trzeba będzie długo czekać Skanów na razie nie ma. Aha, Attacker, Blaster i Healer to nazwy 'postaw' w japońskiej wersji FFXIII. Nie wiem jak one brzmią w zachodniej. Jeśli gdzieś jest jakaś literówka czy coś takiego to sry, ale dzisiaj tekstów do przetłumaczenia było sporo a ja mało spałem. : )
Opublikowano 15 września 201014 l Aha, Attacker, Blaster i Healer to nazwy 'postaw' w japońskiej wersji FFXIII. Nie wiem jak one brzmią w zachodniej. Commando, Ravager i Medic bodajże.
Opublikowano 15 września 201014 l Autor Skany (zdjęcia w zasadzie) z nowego Famitsu: http://kontownia.files.wordpress.com/2010/09/d012_fami1.jpg http://kontownia.files.wordpress.com/2010/09/d012_fami2.jpg
Opublikowano 15 września 201014 l Autor Sry za drugi post pod rząd w krótkim odstępie czasu ale niektóre osoby może chciałaby to wiedzieć. Najwyżej niech moderator połączy oba posty. Pierwsza kwestia - znalazłem kilka informacji więcej i wygląda na to, że brak EX Mode tyczy się najprawdopodobniej w jakiś sposób Assist Mode. Tak sugeruje skrót z 2ch. Ktoś się dziś z rana pośpieszył i dlatego doszło do nieporozumień. W przeciwnym razie nie mam pojęcia o co biega. Lightning i Kain swój EX Mode mają. SE zamieściło dziś w sieci listę ciosów dla dema. Możecie ją zobaczyć tutaj: http://kontownia.files.wordpress.com/2010/09/d012_htp2.jpg Wnioski? Umiejętności Lightning będą się różniły w zależności od tego w jakiej postawie będzie. Odnośnie innych (ale i jej też) - lista umiejętności różni się w zależności od tego kto jest postacią asystującą. Jeszcze dalsze info z Famitsu: http://kontownia.files.wordpress.com/2010/09/kain_unm.jpg - Kain bez hełmu (EX Mode) http://kontownia.files.wordpress.com/2010/09/light_kain_2nd.jpg - drugi strój Lightning i Kaina Uzupełniając mój wcześniejszy post: - niektóre ze starych postaci czekają spore zmiany np. Firiona; generalnie jednak nowe umiejętności powinni dostać wszyscy - najwyraźniej w SE sami jeszcze nie wiedzą ile dodadzą nowych postaci - więcej niż 3-4 ale Nomura mówi że UMD ma swoje ograniczenia - jedna z nowych map to m.in. Orphan's Cradle - Ishimoto (kompozytor) przerobi battle theme z FFXIII - Story Mode w D012 ma różnić się od tego z pierwszej części - Kain ma atak na HP (Gungnir) który go leczy - ekwipunek (bronie i zbroje) będzie 'wyregulowany' na nowo; wiąże się z nim także jakaś nowość odnośnie Assist Mode
Opublikowano 15 września 201014 l Mogą zrobić jak np. z Wipeout Pure było, że 75 % gry dostępne od razu, a 15 % do ściągnięcia w formie darmowych DLC-ków W ten sposób instalując grę na Memory Stick'u, można ominąć nieco ograniczenia UMD. Oczywiście w formie DLC-ków powinny być głównie jakieś nowe mapy i postacie, żeby trzon został na UMD.
Opublikowano 16 września 201014 l Ciekawe, co się stało z tymi 10% Wipeout Pure . Drugi strój Kaina wymiata, ale to świetnie wygląda. Już nie mogę się doczekać, ślinka cieknie. W międzeczasie chyba zostaje się posiłkować Dissidią po prostu. Co do tego, czy to sequel czy nie - jak dla mnie, to będzie coś takiego jak Patapon i Patapon 2 - 012 to będzie Dissidia+.
Opublikowano 16 września 201014 l Do wipeouta to dali tyle w DLCkach, że contentu było więcej niż na umd. Trzeba czekać na jakieś pewne, sprawdzone njusy, bo na razie to tak niewiele wiadomo.
Opublikowano 17 września 201014 l Autor Trailer z TGS: http://www.youtube.com/watch?v=G2R1fqoaGo4 Trzecia nowa postać to Tifa. Premiera wiosną. Edit: http://www.megaupload.com/?d=FMKD9Y41 (5x mp4) Edit2: Stream: http://psp-team.pl/newsy/zbi%C3%B3r-zwiastun%C3%B3w-z-gier-square-enix-10715 Edytowane 17 września 201014 l przez Enkidou
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.