Skocz do zawartości

Seria Megami Tensei


Suavek

Rekomendowane odpowiedzi

Komercha trwa w najlepsze...

 

Padłem przy trailerze P4D. Kijem od szczotki tego potworka nie tknę. SEGA musiała maczać w tym palce, skoro odpowiadają za to twórcy Project Diva.

 

Kolejna bijatyka też nieszczególnie mnie interesuje. Tj. nic do zarzucenia nie mam samej grze, ale się chyba wypaliłem jeśli chodzi o gatunek. Skullgirls próbowałem ostatnio ruszyć, to po godzinie miałem dość. A bijatyki ARC do banalnych nigdy nie należały.

 

Persona Q w sumie potwierdza to co pisałem wczoraj o crossoverze. Niby chibi popierdółka, ale w sumie może nie być takie złe. Wszystko zależeć będzie od systemu. Pół biedy, że walki są efektowne w 3D jak w Personach, gdyż tych sprite'ów charakterystycznych dla Etrian Odyssey już bym chyba nie zdzierżył. No ale z drugiej strony to nadal dungeon crawler, a z tymi to różnie bywa. Może się zainteresuje chociażby dla "fabuły", nawet jeśli nie jest to nic oficjalnego.

 

A co do Persona 5... Skoro Winter 2014 w Japonii, to w US/EU dostaniemy ją pewnie w okolicach lata 2015... Czyli zakup PS3 mogę śmiało sobie darować na najbliższy rok. Lepiej będzie zainwestować w 3DS oraz Vita TV (bynajmniej nie dla P4D...).

 

 

PS. Persona 5 nie dla Xboxów trolololo.

Odnośnik do komentarza

Co do P4Arena to imo świetna bitka. W dodatku bardzo ładnie się prezentująca.

Nie przeczę. Ale nie jest to gatunek, który można sobie po prostu odpalić i przejść. Bijatyk trzeba się uczyć, w dodatku trzeba mieć refleks, umiejętności, najlepiej też odpowiedni kontroler. Nie wspominając o czasie i cierpliwości. A ja stwierdziłem ostatnio, że tych ostatnich już po prostu nie mam. Przekonałem się o tym przy wspomnianym Skullgirls, który też jest solidną bijatyką, ale tak skomplikowaną, że po prostu nie widziałem sensu w nauce choćby fundamentów. Z P4A przypuszczam byłoby podobnie, a jednak nie będę sięgał w tym przypadku po tytuł tylko dlatego, że ma Persona w nazwie.
Odnośnik do komentarza

Ja tam w bijatyki od zawsze grałem na luzie i tylko w singlu, dopiero w Dead or Alive 5 zagrałem pierwszy raz online. W P4:Arena dostaję za duże lanie online więc zbytnio nie zaglądam do trybu online ale to pewnie dlatego, że jeśli chodzi o gameplay to preferuję bitki a'la Tekken/DOA/SoulCalibur. A te 2D to głównie lubię za walory artystyczne.

Edytowane przez Paliodor
Odnośnik do komentarza

Ja bym tak Segi nie piętnował ,przecież przejęła Atlusa dopiero na początku tego miesiąca więc jeszcze nie maczali palców w kotle dzisiejszych nowości.Najważniejsze że Persona pięć zapowiedziana resztę tytułów będę obserwował ale bez ciśnienia na żaden z nich intryguje mnie w jakim kierunku podąży P5  ,chodzi mi tu o klimat czy będzie bliżej P4 czy też P3?.

Tak na koniec jak to było przy zapowiedzi Persony 4 ?.

Odnośnik do komentarza

Ale o co ci chodzi konkretnie ? O długość produkcji?

Jeśli tak to P3 wyszła w 2006roku, a P4 dwa lata potem więc długiego czekania nie było. Ale wtedy mieli łatwiej bo rynek stacjonarek nie był jeszcze tak zdominowany przez zachodnie gierki, a i sama gra mogła śmigać na tym samym silniku.

 

Z P5 nie zdziwiłbym się gdyby było tak, że prace zaczęli jeszcze na PS2 potem nastała era "next-genów" i rynek wywrócił się do góry nogami co pewnie spowodowało, że Atlus grał dość zachowawczo wypluwając usprawnione wersje tytułów na PSP i swoje nowe gierki na NDS/3DS. Z Catherine zrobili pewnie eksperyment jakby się przyjęła taka specyficzna gierka i z tego co było można przeczytać ludki z Atlus były zadowolone ze sprzedaży.

Edytowane przez Paliodor
Odnośnik do komentarza

 

Nie powiem, ta informacja jest dość zaskakująca. Wszak Atlus to nie jest zbyt zasobny wydawca.

Nie chciałbym wprowadzać w błąd bo newsy na ten temat czytałem daaaawno temu ale jestem na 99% pewien.

Znalazłem info na ten temat:

 

Alongside two Persona 4 reveals, Atlus teased the next numbered entry in the Persona series in this week’s Famitsu. Today, a Sokuho@Hokanko summary provides additional details.

The team has its key developers in check. Katsura Hashino is returning as director; Shigenori Soejima is character designer; and Shouji Meguro is main composer.

They’ve finalized the themes they’d like to cover in Persona 5, which will challenge more new things in comparison to Persona 3.

Team Persona’s first high-definition game Catherine outsourced a third-party engine. With Persona 5, Atlus is making use of a new internal engine. Hashino said this engine will allow them to smoothly convert their ideas to reality.

Don’t expect Persona 5 anytime soon. Hashino warned of a lengthy wait until the game is released.

http://gematsu.com/2011/08/persona-5-uses-new-internal-engine

Odnośnik do komentarza

wft co to za stara baba, o czym ona gada?!

Właśnie ktoś w końcu na GAFie wytłumaczył.

Pokazali pierwsze sekundy trailera i... ucięli żeby ją pokazać. Mówiła ona o tym, że na dole ludzie właśnie oglądają zwiastuny (i zasłaniała widok/odwracała uwagę).

Znaczy, oglądający na telebimach widzieli te pierwsze 3 trailery przed tymi, co oglądają streama i wysyłali informacje do internetu, jeszcze bardziej podjudzając zawiedzioną resztę.

Dopiero po jakimś czasie, równocześnie ze streamem zaczęli odliczanie prowadzące do teasera Persony 5.

 

 

 

Jeszcze lepiej niż sądziłem.

Odnośnik do komentarza

Wywiad z reżyserem Person, Katsurą Hashino:

 

This weekend, Atlus shared a glimpse of Persona’s future, which included an RPG title for 3DS, a dancing rhythm game,  more on Persona 4 Arena’s upcoming sequel, and finally a reveal for Persona 5. Series director Katsura Hashino shares some thoughts and info on the latest announcements in a Famitsu interview.

 

Famitsu begins by mentioning that it must’ve felt like it was due time for the Persona team to make a new announcement since they revealed Persona 4: The Ultimate Suplex Hold this summer.

 

“Yes, this past year or so, we’ve caused you fans who’ve been supporting Atlus to worry, and we haven’t been able to find the right timing to bring you any announcements, so we truly apologize for that,” explains Hashino. “With the thought of being able to present a new game to you all soon, we zealously continued development, and are very grateful to have been able to make such an announcement this time!”

 

l_528da4039a671_thumb.jpg

Next, Famitsu asks if the Persona producer and director could share a few words on the recently announced Persona Q: Shadow of the Labyrinth, which they say appears to be a new Persona RPG with elements from the Etrian Odyssey series.

 

“Just like the experiment of making a fighting game based off the Persona series in Persona 4 Arena, which was also well received by fans, the plan of making Persona Q came from wanting a game that could bring further joy from an even more ‘unexpected element’,” shares Hashino. “This will be the first title the Persona team will be making for Nintendo 3DS, and we also have Etrian Odyssey that represents Atlus for the 3DS, and we’ll be using its system as part of a ‘festive’ collaboration mindset in the development for Persona Q.”

 

“While we are implementing Etrian Odyssey’s system into it, just as the name implies, Persona Q will be a completely new title, but first and foremost, it’ll be for the fans of the Persona series,” emphasizes Hashino, when asked about what kind of game system we can expect from it. “However, since next year will be the 25th anniversary of the Atlus brand, we’d also like to use this opportunity to spread the essence from other titles apart from the Persona titles.”

 

After having announced several new titles earlier this weekend, Famitsu asks about how far have they progressed in the development of the games.

 

l_528da403acf4f_thumb.jpg

Persona Q is just entering its testing phase, and we’re currently polishing its contents,” says Hashino. “As for Persona 4: The Ultimate Suplex Hold, the folks from Arc System Works are helping out, and the development progress is going very smoothly. By summer of next year, we’ll be delivering a very voluminous PlayStation 3 version.”

 

l_528da403d7707_thumb.jpg

Persona 4: Dancing All Night, too, is pretty much done for the most part, but we’re about to make more dances and events for it,” continues Hashino. “We, the Persona team, along with Arc System Works, and Dingo, are strongly focusing on our objectives and giving everything we got to meet your expectations, and we’ll continue doing so!”

 

Famitsu then asks Hashino to share a little on the Persona series’ newest main-numbered title, which was finally revealed.

 

“We’ve kept you waiting. The title will be Persona 5, a proper main-numbered game of the series,” says Hashino. “Continuing from the previous Persona 4, I will be the director, Soejima (Shigenori) will be in charge of character designs, and Meguro (Shoji) will be composing the soundtrack.”

 

528da40207b15_thumb.jpg

Finally, Hashino shares a message for the fans:

 

Katsura Hashino: “I truly apologized for the delayed announcement! The development staff are working together as one in hopes of making each title something that can leave you with pleasant memories. Again, we will keep making games for you fans who continue sharing your love for the games we make, so thank you very much for your ongoing support!”

 

Persona Q: Shadow of the Labyrinth will be coming out June 5th, 2014 for Nintendo 3DS; Persona 4: Dancing All Night in fall 2014 for PlayStation Vita; Persona 4: The Ultimax Suplex Hold for PlayStation 3 in summer 2014, and Persona 5 for PlayStation 3 next winter.


Read more at http://www.siliconera.com/2013/11/25/persona-director-talks-persona-q-persona-dancing-future/#F7puzOpHkpjDXiuf.99

Edytowane przez Paliodor
Odnośnik do komentarza

 

 

Looks like Dengeki did have some sort of feature on Persona 5 after all. Not a ton of info, but they confirm that the setting of the chairs in the teaser is a highschool classroom. The theme of the game is about the emotion joy of being released after overcoming trials - hence the imagery of chairs and chains. The game will continue to be focused on school juvenile setting of the series, but the tone this time will be completely different.

 
Odnośnik do komentarza

Tym razem o P4D:

 

 


More info from Dengeki. The game will feature arranged tracks by Tetsuya Komuro and Daisuke Asakura. There are other big name musicians involved which they will announce in future. The game is confirmed to take place after the events of P4U2 (P4A2). Confirmed tracks so far include Pursuing My True Self, HEAVN, reach out to the truth, andTime to Make History.
Odnośnik do komentarza

P4D będzie dobry jak wydadzą osobną płytę z samą muzyką... :P A przy tym by się mogli pokusić też o remiksy z P3.

 

A nawet jeśli Sega nie maczała w tym palców, to model Rise i tak wygląda jak kukła, niczym pospiesznie wykonany model wrzucony w ramach podmiany Hatsune Miku. Ogólnie jednak trailer skutecznie zniechęcił mnie do jakiejkolwiek styczności z tym potworkiem.

 

W sumie na chwilę obecną najbardziej ciekawi mnie Persona Q. Na Persona 5 i tak poczekamy jeszcze z półtora roku przynajmniej...

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...