Skocz do zawartości

Gran Turismo 5


Rekomendowane odpowiedzi

Ja miałem stycznośc tylko z Drive FX na Xbox'a i mogę tylko powiedziec, że obie te zabaweczki dzieli przepaśc, PRZEPASC. Przez pierwsze kilkadziesiąt kółek Force Feedback mnie tak gnoił, nie umiałem dac sobie rady, potem zaczęło iśc lepiej. Miód wylewał się z ekranu, z głośników. Czad. Problemem jest 900 stopniowy skręt. Dla mnie to nieporozumienie. Na nawrotach trzeba kręcic jak w tirze. Da się przyzwyczaic pewnie, ale imo dziwnie.

 

Heh... a nie mówiłem Ci, że DFX przy DFGT to dno i 2 metry mułu ? :P

Force Feedback to jest coś, czego nie da się zastąpić jakimiś nędznymi wibracyjkami ;)

 

A co do kąta obrotu 900*, to wcale nie trzeba kręcić aż tyle... tak jak Nightrunner napisał 300* w zupełności styka :)

Odnośnik do komentarza

Nie rozumiem. Kumpel mnie zaprosił na nockę z GT5 i z wielką radością poszedłem. Od premiery miałem wielką ochotę pograc w tego szpila.

to ja nie rozumiem!

 

co jest zlego w zadanym przeze mnie pytaniu?

to oficialnie juz nie mozna zadac ciekawsiego pytania konkurencji?

brak slow!

 

 

Odnośnik do komentarza

brak slow!

 

Panowie, chyba sie nie rozumiecie.

Powiem wiecej - ja tez odebralem wypowiedz mevek'a jako atak.

Nie widze nic zlego w opinii orion50 - jest uczciwa.

So WTF? Ktos chce tu wojne wywolac?

 

 

ja tez nic Zlego w niej nie widze, wrecz szanuje ja.

cziesza mnie rowniez jego dobre stosunki z osobami posiadajcymi PS3.

wiec jak sam widzisz, zle mnie zrozumiales..

chce sie tylko dowiecziec, czym zasluzylem na negatywne ocenienie posta powyzej?

ot co

 

:)

Edytowane przez mevek
Odnośnik do komentarza

Przypomniało mi się coś, a mianowicie debilne zachowanie S.I w wyścigach Nascar. Koledze został ostatni wyścig w tej serii (wybaczcie, że nie pamiętam nazwy), W każdym bądź razie 10 kółeczek po owalu. Wszystko byłoby ok gdyby SI ( a właściwie jego brak) nie pchał by się na chama jak w destruction derby i nie taranował. Restartowałem 10 razy i za każdym razem komputer mnie gnoił przez co z pierwszego miejsca spadałem na ostatnie uprzednio kręcąc 150 koziołków. Ten wyścig to chyba kwestia szczęścia. Byłem w szoku jak genialnie mogą brzmiec silniki w grze wyścigowej. Dźwięki z fm3 to marne pierdziawki z porównaniu z tymi z GT5. Jak usłyszałem Acurę, Ferrari F40 i Zondę 09' to szczękę zbierałem z podłogi przez jakieś 15 minut, a dobił mnie genialny model jazdy. Jazda Ferrarką F40 po Suzuce, z wyłączonymi wszelkimi asystami to jest to co tygrysy lubią najbardziej. W Forzie biorę taki sam wóz i mam docisk jak w F1, zero stresu. Tutaj jest walka na każdym zakręcie. GT5 to miazga. Po zobaczeniu tego szpila, Forza leży i nie mam ochoty jej włączac. Gra mnie zaskoczyła bardzo pozytywnie w kwestii fizyki i modelu jazdy. Grafika mnie rozczarowała co nie znaczy, że jest słaba. Jest po prostu dobra/bardzo dobra :)

Hmm. Muzyka w menusach jest kapitalna. Zawsze lubiłem to swojskie plumkanie. Szkoda, że menu jest troszkę przekombinowane, ale da się przyzwyczaic. W przyszły weekend szykuje się kolejna sesja i z pewnością podzielę się z Wami kolejnymi wnioskami. Jak na razie moja opinia o Gt5 jest uber pozytywna.

Odnośnik do komentarza

Witam Wszystkich.

Jako ze od dzis jestem posiadaczem pierwszej w mojej karierze kierownicy to zastanawia mnie jedno, moze ktorys z Was pamieta swoje poczatki z kierownicami???? Chodzi mi o to po jakim czasie po przesiadce z pada na kierownice zaczeliscie wykrecac lepsze czasy?? O ile wogole czasy byly lepsze od tych wykrecanych padami?? O sama przyjemnosc z jazdy nie pytam bo to chyba oczywiste;))

Odnośnik do komentarza

Witam Wszystkich.

Jako ze od dzis jestem posiadaczem pierwszej w mojej karierze kierownicy to zastanawia mnie jedno, moze ktorys z Was pamieta swoje poczatki z kierownicami???? Chodzi mi o to po jakim czasie po przesiadce z pada na kierownice zaczeliscie wykrecac lepsze czasy?? O ile wogole czasy byly lepsze od tych wykrecanych padami?? O sama przyjemnosc z jazdy nie pytam bo to chyba oczywiste;))

 

Witamy :D

2-3 dni :)

Odnośnik do komentarza

@Orion

W wiekszosci kwestii sie z Toba zgadzam....procz udzwiekowienia.

Pomijam to plumkanie w menusach bo to po prostu kwestia gustu ale:

Byłem w szoku jak genialnie mogą brzmiec silniki w grze wyścigowej. Dźwięki z fm3 to marne pierdziawki z porównaniu z tymi z GT5..

Ten koment mnie zabil :blink:

Moze i dzwieki silnikow sa efektowne (+fajny efekt "echa" w powtorkach) i praktycznie zupelnie inne od tych z Forzy, niemniej w przeciwienstwie do FM3 w przypadku fur ktore mialem okazje sprawdzic (m.in Ferrari Italia, Enzo, Nissan GTR czy Audi R8) nie mialy nic wspolnego z dzwiekiem tych fur w rzeczywistosci.

Odnośnik do komentarza

Co do SI przeciwnikow to boli mnie najbardziej brak popelnianych bledow przez nich, jada idealnie czasem powalcza ze soba i tyle. Jednak np w wyscigach po szutrze zauwazylem ze czesto xdarza sie im wywinac baczka, co pokazuje ze tu i tu si bylo tworzone niezaleznie, a szkoda :-(

Odnośnik do komentarza

Co do SI przeciwnikow to boli mnie najbardziej brak popelnianych bledow przez nich, jada idealnie czasem powalcza ze soba i tyle. Jednak np w wyscigach po szutrze zauwazylem ze czesto xdarza sie im wywinac baczka, co pokazuje ze tu i tu si bylo tworzone niezaleznie, a szkoda :-(

 

Dokładnie o tym samym chciałem napisać, że właściwie to nie ma co liczyć na błąd przeciwnika. Chociaż jak wczoraj jechałem Mistrzostwa Formuły GT to jadący przede mną przeciwnik zrobił bączka, ja go wyminąłem ale inni kierowcy SI mięli z tym problem i uciekłem im na kilka sekund :rolleyes:

 

Aha, jeszcze odnośnie Mistrzostw Formuły GT. Chyba byłem świadkiem jakiegoś oszustwa SI :P Na Monzie w deszczu po pierwszym okrążeniu wszyscy zjechali to pitstopu (pewnie na zmianę opon, bo padał deszcz). Miałem 25 sekund przewagi, jednak zrobiłem dwa błędy i przewaga spadła do 8 sekund. Później zacząłem powiększać przewagę i wahało się pomiędzy 16-9 sekund (wszystko przez te betonowe białe znaki przy zakrętach, które się nie rozwalają tylko zatrzymują auto :mellow:). Na 4 okrążenia przed końcem znowu wszyscy SI zjechali do pitstopu i miałem wtedy 35 sekund przewagi. Jechałem cały czas takim samym tempem a kierowcy SI zaczęli odrabiać po 8-10 sekund na okrążeniu :blink: I tak z 35 sekund na 3,5 okrążenia przed końcem skończyłem wyścig z jakąś 0,2 s przewagi :teehee:

 

Więc albo im tam wymienili silniki ( ;) ) w pitstopie albo nie wiem :potter:

Dziwne.

Edytowane przez SzczurekPB
Odnośnik do komentarza
Gość Grzegosz

Wszędzie piszą, że na padzie nie da się zaliczyć Vettel Challenge na złoto. Brzmi jak wyzwanie :). Teraz tylko czekać na poziom 30.

 

Ostatnio zaliczyłem całą szkołę AMG na złoto - była śmiesznie prosta, za wyjątkiem całego okrążenia SLS-em na "suchym", gdzie trzeba było jechać idealnie. Z kolei pięć ostatnich zadań zaliczyłem za pierwszym razem, gdzie na całym kółku złoty medal zdobyłem z zapasem ośmiu sekund. Czasami mam wrażenie, że niektóre osoby tutaj przesadzają, ewentualnie GT5 to pierwsza część Gran Turismo, w którą mieli okazję zagrać.

Edytowane przez Grzegosz
Odnośnik do komentarza

@Orion

W wiekszosci kwestii sie z Toba zgadzam....procz udzwiekowienia.

Pomijam to plumkanie w menusach bo to po prostu kwestia gustu ale:

Byłem w szoku jak genialnie mogą brzmiec silniki w grze wyścigowej. Dźwięki z fm3 to marne pierdziawki z porównaniu z tymi z GT5..

Ten koment mnie zabil :blink:

Moze i dzwieki silnikow sa efektowne (+fajny efekt "echa" w powtorkach) i praktycznie zupelnie inne od tych z Forzy, niemniej w przeciwienstwie do FM3 w przypadku fur ktore mialem okazje sprawdzic (m.in Ferrari Italia, Enzo, Nissan GTR czy Audi R8) nie mialy nic wspolnego z dzwiekiem tych fur w rzeczywistosci.

 

Nie pisałem o realności, bo nie miałem okazji porównac. Chodzi mi o sugestywnośc wycia i efektownośc ogólno pojętą :)

Odnośnik do komentarza

Wszędzie piszą, że na padzie nie da się zaliczyć Vettel Challenge na złoto. Brzmi jak wyzwanie :). Teraz tylko czekać na poziom 30.

 

Ostatnio zaliczyłem całą szkołę AMG na złoto - była śmiesznie prosta, za wyjątkiem całego okrążenia SLS-em na "suchym", gdzie trzeba było jechać idealnie. Z kolei pięć ostatnich zadań zaliczyłem za pierwszym razem, gdzie na całym kółku złoty medal zdobyłem z zapasem ośmiu sekund. Czasami mam wrażenie, że niektóre osoby tutaj przesadzają, ewentualnie GT5 to pierwsza część Gran Turismo, w którą mieli okazję zagrać.

mi wciaz brakuje ze 2'sek, ale poradze sobie na pewno bez niczyjej pomocy(AMG-sucha nawierzchnia), a z tym wyzwaniem to tez pewnie jakas przesada, chodz potwierdzic nie moge, bo nie mam wymaganego levelu.

wydaje mi sie, ze nauczyl sie na pamiec, co pozwalamu mu zaliczyc bez wiekszych problemow i daje latwa kase, a nawet wiecej... 4hrs to dobry czas na penetracje PS'Shop.

-----------------------------------------------------

moge lyczyc na wasza darmowa pomoc przy zdobciu Pagani - taki Noworoczny Prezent ;)

odwdziecze sie, jak tylko bede mogl.

Odnośnik do komentarza

Wszystko da się zaliczyć padem, to że ktoś gra na kierze bardzo dobrze i jak się przesiada na pada i gra jak łajza to nie oznacza że ktoś inny nie może wymiatać na padzie.

 

jak dla mnie ten vettel chellenge na alegro to jest podpucha, nawet jesli zaliczy te 3x złoto, to moze dodać gry z psn do kolejki, moze nie usuwać konta i gry bd mu działać (nawet jak zmienisz passy)

Edytowane przez MaroS
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...