Skocz do zawartości

Metal Gear Solid V: The Phantom Pain


Fuji

Rekomendowane odpowiedzi

No wiadomo, pochodzę ze śląska a nie tokijo.

 

Widać, że nie pojmujesz ewoulcji mgs'a. Jeszcze powiedz, że Metallica skończyła się na KIll'em all i wszystko sie zgadza.

 

Pocisne Cię trochę bo widać, że nie masz pojęcia o tym jak Kojima podchodził do każdej części sagi. Ale przyznam Ci też racje w tym, że Hideło powinien mimo wszystko oddać w ręcę tą markę swojemu następcy którego on nas by wybrał. 

But it's not gonna happend. 

 

A i prosiłbym o zluzowanie majtek chiopaki, bo temat jest ostatnio bardzo na hype'ie i ciekaw jestem co tam u was w mozgach się dzieje po ostatnich zwiastunach e3, a nie pisanie o tym, że Hideo jest zły poniważ cycki.

 

 

 

 

Dyskutujmy :problem:

Odnośnik do komentarza

ja powiem tak - zagrałem w GZ na ps3 czyli zapewne jedną ze słabszych wersji - i będąc na świeżo po maratonie wszystkich mgsów moge powiedzieć tylko jedno - GZ zerwał mi gacie przez głowe! mechanika w tej grze to spełnienie marzeń i ogromny skok względem wszystkich mgsów. nawet względem mgs4 który był dosyć nowoczesny.. ale GZ wciąga go nosem.

 

dlatego z przyjemnością czekam na PP -mechanika z GZ + wielki świat + fabuła (niezdominowana przez godzinne scenki) = mesjasz

Odnośnik do komentarza

wypasioną to jak na swoje czasy mial mgs2. przy pierwszej jego zapowiedzi, meczylem jeszcze jedynke i jak to zobaczylem gdzies na screenach w gazecie, to myslalem ze film kręcą

 

trójka także robiła wrażenie. miała dużo gorszy framerate, ale szczegółowość przedstawionego świata, roślinność, zwierzęta, efekty mgły, efekty świetlne rozkładały na łopatki totalnie sterylne levele MGS2. 

Odnośnik do komentarza

nie wiem co to pt ale mialem takie cos w m.g.s.

w przypadku mgs4 i bb unit, ktorych historia miala byc dramatyczna i smutna i ujecia na cyce i krecacy tylek mialy mi pomoc zrozumiec ich trudna sytuacje

a czy Bizon teraz bedzie inaczej? Moim zdaniem, tak jak zawsze, wszystko ma swoj powod. 

 

tak poza tym to wole MGS'a z cyckami niz bez... :)

Odnośnik do komentarza

teraz bedzie to samo ale po cichu licze ze przyszle odslony pojda bardziej w strone splinter cella

 

mi pomieszanie ralnego swiata z tym mgsowym fantasy nie przeszkadza - jest masa fajnych i ciekawych postaci z mgs1, mgs3 czy BB squad z mgs4 i w zadnym wypadku bym tego nie wycinal. Bardziej irytuja mnie te momenty kiedy w scenie, ktora z zalozenia ma powazna nagle z czapy zoom na latajace nienaturalnie cyce lub tylek.

 

Teraz wez sobie wyobraz zoom na cyce w scenie ze sniper wolf na sniegu albo na the boss przy torturach. W mgs1 scena z Meryla ma dobrze dobrane wytlumaczenie + easteregg, w mgs3 masz kadry z oczu z Eva w triggerach a w mgs4 masz nie dosc ze przewijajace sie przez cala gre go wno w majtach z muchami, to jeszcze gra sama ci serwuje brazzers POV w przypadku tragiczny postaci - dla mnie troche lol. To tak jakby wrzucic podobny moment do endingu mgs4 na cmentarzu i wytlumaczyc w stylu "JAPONIA, taki styl ziomus".

I teraz wez obejrzyj filmiki z po walkach z BB squad, drebin powaznym glosem opowiada dramatyczna historie crying wolf, ktora w dziecinstwie stracila cala rodzine i udusila swojego malenkiego braciszka aby przestal plakac gdy ukrywali sie przed militia i nagle BAM ZOOM NA CYCE HIDEO DAJESZ DAJESZ ON ZARAZ DOJDZIE. Oczywiscie sa tu kojimowcy, ktorych takie cos jara a mi to po prostu nie pasuje i kazde takie glupoty pietnuje w mgsach.

 

 

Mi pasuje ze Quiet w PP jest na w pol naga, fajnie wyglada bo to sie wpisuje w design serii ale juz slabe dla mnie by bylo wykorzystywanie tego aby zrobic ujecie w jakies powazniejszej scenie tylko aby zrobic zoom na japonskie sylikony, ktory zupelnie niczego nie wnosi a psuje odbior klimatu w danym momencie.

  • Minusik 1
Odnośnik do komentarza

w sumie masz racje. to juz sa jednak te nalecialosci z hollywood ktorych nie wytniesz. co najwyzej je ograniczysz. i tak jak teoretycznie nie przeszkadzalo mi to w innych czesciach, a w szczegolnosci w czworeczce podobalo, tak te zoomy na cycki lysych zombie dupek jakos tak nie smakuja. cos w rodzaju tej winy za swoje perwersyjne pociagi do pielegniarek w SH.

Edytowane przez Najtmer
Odnośnik do komentarza

wiem, ze to gierka, a w dodatku kojimy, ale... pociskanie po pustyni dwunożnym blokiem metalu z kółeczkami od wózka sklepowego? OK

 

AI nadal kulawe bo zolnierz nawet nie uslyszal jadacego w jego strone ciezkiego mecha, ktory podjechal trzasnac mu uppercuta. Zolnierze maja tez mocno ograniczone pole widzenia bo nie zobaczyli bossa z psem schodzacego z gorki w strone ich checkpointu na tle pustynnej gorki wiec podejrzewam ze to jest grane na jakims poziomie easy.

Odnośnik do komentarza

 

wiem, ze to gierka, a w dodatku kojimy, ale... pociskanie po pustyni dwunożnym blokiem metalu z kółeczkami od wózka sklepowego? OK

 

AI nadal kulawe bo zolnierz nawet nie uslyszal jadacego w jego strone ciezkiego mecha, ktory podjechal trzasnac mu uppercuta. Zolnierze maja tez mocno ograniczone pole widzenia bo nie zobaczyli bossa z psem schodzacego z gorki w strone ich checkpointu na tle pustynnej gorki wiec podejrzewam ze to jest grane na jakims poziomie easy.

 

 

Koleś przedstawiający rozgrywkę jasno i wyraźnie tłumaczy iż podczas "jazdy" D-Walkerem przeciwnicy go nie słyszą, więc jest to bullshit ale przynajmniej uzasadniony. Patrząc po tym jak sieją w BB ołowiem a ten ogólnie wyszedł z tego cało a wracając wspomnieniami do GZ gdzie paroma konkretnymi strzałami potrafiłem leżeć to na pewno nie jest poziom hard. Cieszy jednak iż otoczenie w postaci przedmiotów porozrzucanych po lokacjach mają znaczenie na hałas wydawany przez BB i w końcu jest znacznie większa interakcja z otoczeniem. Cholera jaram się jak zapałka i nie mogę się doczekać :-]

Edytowane przez chrno-x
Odnośnik do komentarza

Cóż za piękny rok w świecie gejmingowym :wub: Bethesda może się uczyć, jak powinien wyglądać pies :yao:

 

to jest piękny rok, zaiste.

 

dla mnie doszedł monster hunter 4U w którym nabilem ponad 400 godzin.

potem pojawił sie wiedźmin

a teraz szykuje sie mgs5

naprawde cudowny rok i walka o GOTY będzie ciężka - a zwykle jest odwrotnie i GOTY jest wybierane z dosyć średnich gier. a teraz będzie kilka niesamowitych pozycji

 

i btw Fallout4 powinien się uczyć od mgs5 jak powinien wyglądać pies, a jednoczesnie powinien sie uczyć od wiedżmina jak powinny wyglądać questy, a nawet jak powinny wyglądać zwykłe rozmowy między bohaterem a NPcami

 

fallout ma sporo nauki do nadrobienia

 

 

Zolnierze maja tez mocno ograniczone pole widzenia bo nie zobaczyli bossa z psem schodzacego z gorki w strone ich checkpointu na tle pustynnej gorki wiec podejrzewam ze to jest grane na jakims poziomie easy.

 

być może to serio był poziom easy(ustawiony na potrzby gładkiego przejścia dema). też zauważyłem ten moment gdy snake zbiegał z wydmy

bo bardzo dobrze pamiętam że jak w GZ próbowałem ruszyć biegiem przez bazę to odrazu dostrzeli mnie strażnicy którzy byli tak daleko że ja sam prawie ich nie widziałem

Edytowane przez Yano
Odnośnik do komentarza

MGS też nie ma być crysisem ani innym cudem graficznym, ale dzięki fox engine zrobili duuuży krok naprzód, zwłaszcza, że na PC optymalizacja jest świetna przy takim poziomie grafiki, ale co tam GZ gdy w PP czeka prawdziwa wielka piaskownica, jaram się nawet tymi piosenkami, które można zbierać ... take on me, final coutdown, maneater, a ride of the valkyrie jak najbardziej będzie :fsg: Chociaż fakt, ten łazik to mógłby być słyszalny na tym easy, skoro coś tam w dodatku gada do BB

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...