Mastah 103 Posted March 24, 2011 Posted March 24, 2011 Data premiery - 23 września. I to by było na razie tyle . Tak bardziej na poważnie to Codies zapowiedzieli jakiś czas temu, że pierwsze szczegóły na temat nowej edycji poznamy przed GP Australii. Mam nadzieję, że data premiery to niejedyna informacja, jaką teraz otrzymamy. W międzyczasie można wrzucić filmik na YT z pytaniem na temat F1 2011 i wygrać wycieczkę do ich studia z możliwością przetestowania gry jako jedna z pierwszych osób na świecie: http://www.facebook.com/formula1game?v=app_203552099674369 Quote
orion50 632 Posted March 24, 2011 Posted March 24, 2011 Jak Codemasters chcę żebym dał im znowu zarobić, to muszą poprawić sporo rzeczy. W F1 2010 sporo rzeczy wybaczyłem, ale teraz nie będzie zmiłuj. Chcę : - safety car - okrążenie formujące oraz zjazdowe - więcej komend inżyniera - większa interakcja jeśli chodzi o karierę - lepsze udźwiękowienie - ładniejszą grafikę (deszcz jest super, ale normalna pogoda zawodzi jeśli chodzi o wygląd) - poprawione SI - nowy model jazdy (ten w F1 2010 jest fajny, ale zbyt łatwy i jakiś taki za bardzo dirtowy) - możliwość używania KERS - lepsze uszkodzenia + wydarzenia losowe jak rozlecenie się skrzyni czy sfajczenie silnika - możliwość zajechania jednostki napędowej - o wiele lepiej oddany balans jazdy z pełnym bakiem - chcę żeby było czuć różnicę między mieszankami (w F1 2010 jestem w stanie jechać szybciej na Prime niż Option) - trudniejsza jazda w deszczu - wyeliminowanie możliwości jazdy na oponach Option po przesychającym torze - zmienna pora dnia w Abu Dhabi i w Singapurze Na razie to tyle 1 Quote
Michał102 870 Posted March 24, 2011 Posted March 24, 2011 Przydałby się też lepszy Force Feedback, bo ten który jest w F1 2010 pozostawia jednak sporo do życzenia. No i co najważniejsze - niech całkowicie wyeliminują te cholerne dropy animacji. 1 Quote
lukaszt_89 141 Posted March 24, 2011 Posted March 24, 2011 Fajnie jakby jeszcze w multi były 24 bolidy, była możliwość oglądania wyścigu jeśli np. my byśmy mieli wypadek, poza tym przydałaby się możliwość zapisywania replayów. Tak to popieram poprawki które napisał orion. 1 Quote
orion50 632 Posted March 24, 2011 Posted March 24, 2011 (edited) No replaye faktycznie są strasznie biedne. W takiej FM3 mogę sobie obczaić każdy wóz z dowolnej kamery, zapisać replay, tutaj tego brakuje. Co do FF to się nie wypowiem, bo ja na swoim Logitechu miałem świetne wrażenia, ale Michał z GT2 pewnie może wyciągnąć o wiele więcej 24 bolidy w multi? raczej nie. Już przy 12 - stu jest straszny sajgon, zwłaszcza, że 90% ludzi grających to ułomy z Wielkiej Brytanii, którzy marzą o Destruction Derby. F1 2011 powstanie zmodowanym Ego, na którym robią DIRT3, a silnik daje radę. Jestem dobrej myśli. Do premiery dorobię się konsoli i wreszcie DOBREJ kierownicy. Chłopaki, trzeba podbić światowe rankingi Edited March 24, 2011 by orion50 Quote
KamileQ 27 Posted March 24, 2011 Posted March 24, 2011 (edited) Ja liczę na dobrą kierownicę pod X360 tak jak Orion. I niestety edycja bez Kubicy... Edited March 24, 2011 by KamileQ Quote
Carbonite 2 Posted March 24, 2011 Posted March 24, 2011 Ja oczekuję o wiele lepszego poziomu SI , bo wygrywanie treningu , kwalifikacji oraz wyścigu na najwyższym poziomie trudności to komedia. No i może w końcu poprawią pit-stopy bez dodawania zbędnych łatek :potter: Quote
orion50 632 Posted April 12, 2011 Posted April 12, 2011 Mam nadzieję, że w edycji na rok 2011 o wiele lepiej oddadzą zużycie opon, które na Pirelkach jest kluczowym aspektem strategii. Quote
Mastah 103 Posted June 3, 2011 Author Posted June 3, 2011 Pierwsze screeny: Zapowiedzi: http://www.videogamer.com/pc/f1_2011/preview-3012.html http://www.eurogamer.net/articles/2011-06-03-f1-2011-preview http://www.computerandvideogames.com/304484/previews/f1-2011-harder-faster-stronger/ -poprawione sterowanie (bardziej przewidywalne i responsywne, sztywniejsze zawieszenie, większy nacisk położony na przyczepność mechaniczną) -ruszające się nadwozie (słynne wyginające się przednie skrzydła?) -poprawione zniszczenia -pojawienie się awarii bolidu -lepsza oprawa wizualna w garażu -nowy system kontaktów z prasą -przemieszczające się chmury -zmieniająca się pora dnia (zapewne chodzi o Singapur i Abu Dhabi?) -nowy system oświetlenia, poprawione otoczenie poza torem (np. trawa) -poprawione team radio -samochód bezpieczeństwa -poprawiony padok i garaże (własny pokój w motorhomie naszego zespołu) -nowe animacje przed i po wyścigu (kierowca wsiadający do bolidu i cieszący się po zakończeniu GP) -większy nacisk położony na multi -możliwość przechodzenia kariery w dwie osoby -split-screen na dwóch graczy -online do 24 aut, 16 graczy i 8 bolidów prowadzonych przez SI -być może gra otrzyma coś w rodzaju Autologa z NFS:HP 1 Quote
szejdj 2804 Posted June 3, 2011 Posted June 3, 2011 Bo nie wymieniłeś w 'zapowiedziach', no ale ok, nie ma wyjścia - musi być Quote
Michał102 870 Posted June 3, 2011 Posted June 3, 2011 Screeny wyglądają fantastycznie, obawiam się jednak, że to z mega dopasionego PC Natomiast co do reszty zapowiedzi, to jestem bardzo zadowolony. Jak animacja nie będzie się tak dusić jak w jedynce, to dostaniemy formułkę niemal idealną. Trzymam mocno kciuki za ten tytuł Quote
z2djtkose 74 Posted June 3, 2011 Posted June 3, 2011 Czy są jakieś informacje o możliwości powtórek z wyścigów multi i zapisywania ich w grze ? Quote
orion50 632 Posted June 3, 2011 Posted June 3, 2011 Ja się jaram. O powtórkach chyba na razie nic nie wiadomo, ale mam nadzieję, że będą choćby takie jak w Forza3. Z każdego bolidu, różne ujęcia itp. Czad. Grafa wcale taka rewelacyjna nie jest (bardzo ładna) myślę, że spokojnie pójdzie to na konsolach. Może trochę więcej ząbków i troszkę mniej ostre, ale da radę. Fajny efekt z mokrą nawierznią. Czekam aż będę mógł złożyć preorder Nie no jaram się. Dali prawie wszystko to czego oczekiwałem. Mam nadzieję, że poprawki w modelu jazdy (które na papierze wyglądają świetnie ! ) faktycznie uczynią go trudniejszym i bardziej wymagającym, a umre z radości. Czekam na gameplay. Mam trochę news'ów kisiorki wypisze je po polsku i na końcu dam link do źródła. Na jednym forum gdzie już mieli okazję zobaczyć grę piszą, że - nowe AI - poprawiony system zniszczeń - nacisk na MULTI - 2 nowe tory (GP INDII i GP NIEMIEC (Nurb GP) - porównywali gry element po elemencie i już w tej chwili F1 2011 wygląda o wiele lepiej od starszej siostry, różnica to jak dzień i noc - zmiana pory dnia - dynamiczne chmury (wygląda lepiej niż brzmi) - nowe oświetlenie - poprawione tła torów - system pogodowy również wygląda fantastycznie W większości powtórzyłem to co napisał Mazzeo, ale nie mogłem się powstrzymać jara mnie ta gra maksymalnie. Mam nadzieję, że dadzą okrążenie formujące http://www.racedepartment.com/f1-2011-game/56371-f1-2011-harder-faster-stronger.html 1 Quote
Magik 1125 Posted June 12, 2011 Posted June 12, 2011 Licze ze zrobia cos z modelem jazdy na torach ulicznych. O ile w takim Spa jezdzi sie wrecz kapitalnie tak jazda w Monaco przypomina Wipeouta Quote
orion50 632 Posted June 12, 2011 Posted June 12, 2011 Dlaczego? Świetnie się jeździ, ale tak za bardzo plastycznie jakby. Nie potrafię tego określić. Liczę, że model jazdy w 2011 będzie ostrzejszy, bardziej agresywny i nie będzie wybaczał błędów. Chcę blokowanie kół podczas dohamowań przy wysokich prędkościach, spłaszczania opon i efektownego dymu spod nich. No i mam nadzieję, ze dokładne odwzorowanie dźwięków silników i wydechów, chcę usłyszeć wystrzały z R31 przy puszczeniu gazu Quote
Linek 187 Posted June 17, 2011 Posted June 17, 2011 (edited) Ten "plastyczny" model jazdy, to akurat cecha wszystkich gier wyścigowych od Codies, więc niestety, prawdopodobnie taki pozostanie. A szkoda, bo pograłbym w F1, które potrafiłoby samą jazdą obudzić we mnie takie emocje, jak dawny Grand Prix 2. Nie mówię, że GP 2 miało lepszy model jazdy, ale po prostu był chyba bardziej emocjonujący. Edited June 17, 2011 by Linek Quote
Mastah 103 Posted June 23, 2011 Author Posted June 23, 2011 Pierwsza część pamiętnika dewelopera: http://youtu.be/C-KmboF3mfI 3 Quote
orion50 632 Posted July 7, 2011 Posted July 7, 2011 (edited) Onboard Massa deszcz: http://yfrog.com/h2on3flj F1 2011 deszczowo F1 2011 sucho Umarłem z radości. Oświetlenie i efekty pogodowe miażdżą, nie sądziłem, że uda się zrobić coś dużo lepszego jak w 2010. Wreszcie kokpity są idealnie takie same jak na prawdę, kierownice też nareszcie są takie same. Grafika, masa detali, poprawione oświetlenie, fajny HUD. MOC. Progres ogromny. Ci co już grali piszą o poprawionych kolizjach i dużo trudniejszej jeździe w mokrych warunkach. Teraz także na ekranie mamy więcej informacji na temat warunków/pogody/wyścigu. Później ma być video. DRS i KERS mają być w pełni kontrolowalne przez gracza. Na razie nie wiadomo czy trzeba tylko nacisnąć guzik aby aktywować czy trzymać. Może będzie wybór. Edited July 7, 2011 by orion50 2 Quote
szejdj 2804 Posted July 7, 2011 Posted July 7, 2011 Jedyne czego brakuje to HUD'a takiego jak chociażby w F1 Championship Edition Ja mam na sprzedaż swoją F1 2010, strasznie mnie denerwuje pływający model jazdy, specjalnie zwiększyłem FF żeby bardziej czuć ten samochód, ale mało to dało, jeszcze kilka innych baboli pomogło mi w decyzji. Oby tylko poprawili model jazdy w 2011 a na pewno kupię. Quote
Voytec 2761 Posted July 8, 2011 Posted July 8, 2011 Wygląda i brzmi świetnie. Nie grałem w F1 2010 prawie wcale i jestem bardzo ciekawy tego modelu jazdy. Cholera, niech wydadzą demo. Co to w ogóle za problem... . Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.