Skocz do zawartości

Console Wars 3(de)

Featured Replies

Opublikowano

Każdy chce zarobić jak najwięcej. Ceny tnie się jak spada popyt, albo coś na starcie jest niewypałem. Prawo rynku nr 2.

  • Odpowiedzi 9,7 tys.
  • Wyświetleń 262,5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Z telefona jest takie samo narzędzie do gier, jak z peceta. Żadne.

  • Pogadajmy o wynikach sprzedaży M$ to takie ekscytujące...

  • fix co do nowego GoW to mam nadzieję że to nie GoW4 od Epica a że coś w stylu H3:ODST/HR od PCF, no i żeby wyszło do wiosny bo jeśli jesień 2013 to przekreśla next gena MS, w sumie już patrząc na g

Opublikowano

Niezły hardkorowiec z Ciebie Don. Chwalisz to że microsoft dyma graczy sprzedając konsole po zawyżonej cenie, nie tworząc zbyt wielu exów przy okazji. Sony za to sprzedaje konsole po kosztach i dodatkowo inwestuje w gry ekskluzywne i daje multi za free. Nic dziwnego że gracze bronią Sony. Na szczęście coraz więcej osób to widzi i różnica między ilością sprzedanych x360 a ps3 zmalała z 8 milionów na niecałe 2 miliony.

Edytowane przez Andrew21

Opublikowano

Nigdy tego nie zrozumie jak MS mógł wypuścić BioWare, Bizzare, Bungie oraz zdegradować Lionhead. Nie ma to jak pozbywać się wewnętrznych devów.

Opublikowano

Niezły hardkorowiec z Ciebie Don. Chwalisz to że microsoft dyma graczy sprzedając konsole po zawyżonej cenie, nie tworząc zbyt wielu exów przy okazji. Sony za to sprzedaje konsole po kosztach i dodatkowo inwestuje w gry ekskluzywne i daje multi za free. Nic dziwnego że gracze bronią Sony. Na szczęście coraz więcej osób to widzi i różnica między ilością sprzedanych x360 a ps3 zmalała z 8 milionów na niecałe 2 miliony.

 

Co Ty za przeproszeniem pierd.olisz? Jak jesteś zbyt ograniczony żeby zrozumieć, że nikt nie będzie za 200$ czegoś co schodzi w milionach po 300$, to lepiej się nie odzywaj. Myślisz, że Sony sprzedaje taniej PS3 bo są tacy zaje.biści i dobrzy dla graczy? Schodzą z ceną bo nikt by im tej konsoli inaczej nie kupił. Chyba już zapomniałeś, że te dobre Sony wypuściło konsolę rok po X360 i to za kwotę 600$, a przedstawiciele tej firmy mówili publicznie, że jak Cię nie stać to bierz drugi etat?

 

Sonyboty w całej okazałości :D

 

Sony oczywiście nie dyma klientów, bo onlinepassy to prezenty urodzinowe :)

 

Z fanatykami nie ma dyskusji, heh.

 

Major: Bioware i Bizzare nie było ich, a pracownicy Bungie sami chcieli odejść - Microsoft pozwolił im zabrać szyld Bungie i pozostał ich największym udziałowcem, a na ich miejsce stworzył 343i. Microsoft nie jest skory do kupowania już istniejących dużych studiów bo ostro się na tym przejechali na Rare, które kupili za gigantyczne pieniądze, a nie zarabiali nic na ich grach. Dlatego teraz tworzą je od podstaw.

 

Najpierw się zorientuj w temacie, a nie głupoty piszesz.

 

Ja wam pokazuję twarde fakty, a wy pitolicie o tęczach i swoich wyimaginowanych zasadach na jakich opiera się biznes.

Edytowane przez DonSterydo

Opublikowano

Nigdy tego nie zrozumie jak MS mógł wypuścić BioWare, Bizzare, Bungie oraz zdegradować Lionhead. Nie ma to jak pozbywać się wewnętrznych devów.

 

A co to rozumieć?

 

Po cholerę Microsoftowi wyżej wymienione studia, jak do robienia srak na Kinecta wystarczy byle jaki dev z podwórkowej łapanki. Tańszy o 3/4 w utrzymaniu; to tak jakby Sony miało trzymać i płacić gruby hajs ND czy SMS za robienie gier typu Start the Party na PS Move.

 

M$ zrezygnował z dobrych gier, devów na rzecz Kinect Games bo ZARABIAJĄ!

Edytowane przez SłupekPL

Opublikowano

Nigdy tego nie zrozumie jak MS mógł wypuścić BioWare, Bizzare, Bungie oraz zdegradować Lionhead. Nie ma to jak pozbywać się wewnętrznych devów.

A sony kupiło Media Moleculem, Evolution Studios i mocno romansuje z Quantic Dream. Niestety, Insomaniac uciekło, ale nie zmienia to faktu, że pod względem wewnętrznych ekip developerskich Sony to numer jeden. Nawet Micr. z Nintendo razem wzięci nie mają tyle ekip.

 

Pierwsza gra na Unreal Engine 4.0 tylko na PC? Konsole za słabe?

 

http://www.purepc.pl/rozrywka/pierwsza_gra_na_unreal_engine_40_tylko_na_pc_konsole_za_s%C5%82abe

 

Cos dla Stony.

Opublikowano

przecież xbox 360 zmarł jakieś pół roku temu LOL ?

Opublikowano

Od postaw tworzą studia od gier na Kinetca? xD

 

Właśnie sprawa z Rare jest ciekawa. Robili kultowe gry dla Nintendo, a u MS nie mogą się wybić. Smutne.

Edytowane przez MajorZero64

Opublikowano

Nigdy tego nie zrozumie jak MS mógł wypuścić BioWare, Bizzare, Bungie oraz zdegradować Lionhead. Nie ma to jak pozbywać się wewnętrznych devów.

A sony kupiło Media Moleculem, Evolution Studios i mocno romansuje z Quantic Dream. Niestety, Insomaniac uciekło, ale nie zmienia to faktu, że pod względem wewnętrznych ekip developerskich Sony to numer jeden. Nawet Micr. z Nintendo razem wzięci nie mają tyle ekip.

 

 

 

No to akurat prawdą nie jest...

Opublikowano

Jak już pisałem wcześniej. Z fanatykami Sony to jak z wiatrem, jak zawieje tak się ustawią. Nie było gier na Kinecta to źle, są też źle. Nie inwestowali w developerów żle, kupili/stwoerzyli przez 2 lata 6 nowych studiów też źle.

 

Śmieszni jesteście.

 

A gier HC wydają praktycznie tyle samo co wcześniej. Zawsze jechali na sprawdzonych markach, a przyjazną architekturą X360 zapewnili sobie dodatkowe gry z PC.

Edytowane przez DonSterydo

Opublikowano

Sony oczywiście nie dyma klientów, bo onlinepassy to prezenty urodzinowe :)

 

Hola, przecież to MS wprowadził Online Pass i to na wszystko w postali płatnego Live.

Opublikowano

Od postaw tworzą studia od gier na Kinetca? xD

 

Właśnie sprawa z Rare jest ciekawa. Robili kultowe gry dla Nintendo, a u MS nie mogą się wybić. Smutne.

 

Rynek się zmienił, a oni stali w miejscu.

Opublikowano

Ok, ale jeśli chcą być liderem na rynku konsol (bo chyba każdy z trzech graczy chciałby) mogliby inwestować w nowe studia oraz utrzymywać stare. Chyba, że dla xboksowcy wolą patrzeć na słupki sprzedaży.

 

edit: Dlatego też zadaniem MS powinno być pompowanie ludzi, pomysłów i kasy w tak szanowane studio jak Rare. No, ale lepiej było kupować ekskluzywne DLC i dema.

Edytowane przez MajorZero64

Opublikowano

Sony oczywiście nie dyma klientów, bo onlinepassy to prezenty urodzinowe :)

 

Hola, przecież to MS wprowadził Online Pass i to na wszystko w postali płatnego Live.

 

To było od samego początku i każdy wiedział na co się pisze. A sony postawiło swoich klientów przed faktem dokonanym.

Opublikowano

Ok, ale jeśli chcą być liderem na rynku konsol (bo chyba każdy z trzech graczy chciałby) mogliby inwestować w nowe studia oraz utrzymywać stare. Chyba, że dla xboksowcy wolą patrzeć na słupki sprzedaży.

 

Czytać nie potrafisz? Te studia, które wymieniłeś nigdy do nich nie należały. A jeżeli chodzi o Bungie to było tak - z niewolnika nie ma pracownika.

Opublikowano

xD grunt, że z milionem sprzedanych kopii. To daje +100 do fajności danego tytułu :sorcerer:

Edytowane przez SłupekPL

Opublikowano

Pierwsza gra na Unreal Engine 4.0 tylko na PC? Konsole za słabe?

 

http://www.purepc.pl...e_za_s%C5%82abe

 

Cos dla Stony.

 

Prawdopodobnie EPIC chce zrobić użytek z Unreal Engine 4.0, który jest praktycznie gotowy i pozwoliłby wprowadzić gry w nowa erę... która raczej nie obejmie konsol Sony i Microsoft. I wcale nie mamy tutaj na myśli Xbox 360 czy PlayStation 3, ale również ich następców zapowiedzianych na 2013 rok...

 

Hmm przespałem zapowiedź chyba :confused:

Opublikowano

Fajnie się z dziećmi rozmawia. Żadnych argumentów tylko poklepywanie się po plecach :D

Opublikowano

Xbox 360 jest na rynku od 2005. Mieli trochę czasu by zainwestować w nowe pomysły. Chyba tego powinniśmy wymagać, a nie zastanawiać się ile kto na czym zarobi. Nie pracuję ani w Sony, Nintendo czy Microsofcie bym musiał przyglądać się VGChartz każdego ranka. Gram w gry, a nowe pomysły są bardzo cenne.

 

edit: Don wiem, że sprzedaż i obniżki cen to argument, ale nie wszystkich to obchodzi po prostu.

Edytowane przez MajorZero64

Opublikowano

Właśnie sprawa z Rare jest ciekawa. Robili kultowe gry dla Nintendo, a u MS nie mogą się wybić. Smutne.

 

Wszyscy z, ogólnie pojętym, talentem stamtąd spieprzyli po/tuż przed sprzedażą studia. Zostali rzemieślnicy to i robią rzemieślniczą robotę.

Opublikowano

 

Full HC only on XLA :)

Opublikowano

50 lat temu w Super Paper Mario

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.