Skocz do zawartości

C.A.R.S.


Rekomendowane odpowiedzi

wiem, że przy 60fps gra jest bardziej dynamiczna, ale mi głównie chodzi o

 

imo polygony > 60fps w samochodówkach

thats it

Błagam, nie pisz takich bzdur poza CW bo się nóż w kieszeni otwiera. Każdy SIMracer MUSI mieć 60 klatek, to podstawa. Żadna tam liczba polygonów, co to za bzdura w ogóle - między 300k czy 500k nie dostrzeżesz różnicy podczas gry, a o wiele większe znaczenie będzie mieć wtedy gameplay i liczba klatek właśnie.

Odnośnik do komentarza

Magik a podeślij proszę jeszcze parę takich porównań. Różnicę zdecydowanie widać na samochodzie, ale tylko na zdjęciu :)

 

i2P9qstt1UjvC.jpg

 

icrbOttZakV0q.jpg

 

Znowu u gory autko zlozone z 250k poly a nizej z ok 60k.

Specjalnie wybralem autka z krzywiznami bo tam najbardziej widac roznice.

Jak dla mnie roznica podczas gameplayu jest praktycznie zadna.

Latwiej dostrzec na powtorkach gdzie mamy wieksze zoomy.

 

@ Fanek

Fotki sa moje

Czesc ustawien na medium (otoczenie, refleksy,casteczki)

Odnośnik do komentarza
Gość DonSterydo

 

Magik a podeślij proszę jeszcze parę takich porównań. Różnicę zdecydowanie widać na samochodzie, ale tylko na zdjęciu :)

 

i2P9qstt1UjvC.jpg

 

icrbOttZakV0q.jpg

 

Znowu u gory autko zlozone z 250k poly a nizej z ok 60k.

Specjalnie wybralem autka z krzywiznami bo tam najbardziej widac roznice.

Jak dla mnie roznica podczas gameplayu jest praktycznie zadna.

Latwiej dostrzec na powtorkach gdzie mamy wieksze zoomy.

 

@ Fanek

Fotki sa moje

Czesc ustawien na medium (otoczenie, refleksy,casteczki)

 

 

Tutaj już widzę, ale podczas gry, to musiałbym chyba przy samym TV siedzieć żeby mi to różnicę robiło.

Odnośnik do komentarza

Fanek jesteś zabawnym dzieckiem....

Twoje zdrowie....

 

ja stary koń jestem :)

samochodówki zaczynałem od Colin McRae Rally 1 do 5, jakiś Dirt, NFS od części 2 do ostatniej Rivals4

po drodze jakieś rally, któreś GT, Forza4 i to chyba tyle

z gamingu wypadłem przez jakieś ostatnie 5lat, 3 msce temu kupiłem PS4, powiedziałem sobie że jak nie wrócić do grania teraz to kiedy

jak znajde w tygodniu razem jakieś 15-20h na konsole to sie ciesze :)

 

graficznie i fizycznie pozmieniało sie bardzo dużo dla mnie, przeskok jest ogromny, ten project Cars może być jeszcze większym graficznie kilerem niż DriveClub

 

Twoje zdrowie również

Edytowane przez Fanek
Odnośnik do komentarza

Hmm z tego co pamiętam to liczba polygonów w Gran Turismo zmienia się w powtórkach. Być może tutaj również będzie 60k w trakcie gry a w photomode/replayach będzie większa ilość...

 

 

Jeżeli tak nie będzie to mam nadzieję, że różnica będzie tylko w polygonach samochodów, a trasy, warunki pogodowe, światło będą takie same jak na PC. Nie mówiąc już o modelu jazdy.

Odnośnik do komentarza
Gość DonSterydo

Wracająco do ilosci poly. na PS4vsPC czyli 60tys do 250tys to różnica powinna byc bardziej widoczana, przeciez to az 4x mniej na PS4. Coś tu nie gra.

...a może te róznice dotycza tylko trybu Photo lub Replay-ów?

 

Co w tym dziwnego? To normalne, że im bardziej złożone są modele tym trudniej dostrzec różnice, a w pewnym momencie robią się praktycznie niezauważalne.

Edytowane przez DonSterydo
Odnośnik do komentarza

https://www.youtube.com/watch?v=TBGmQzBe408

 

Dla takich wyścigów jestem w stanie wydać kafla na kierownicę :)

 

 

Wszystko ładnie pięknie, ale ten wyskok w 2,39 to co to niby miało być? Fizyka na najwyższym poziomie. :teehee:  Niech to dopracują lepiej.

Edytowane przez Wooyek
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...