Skocz do zawartości

Rime


Figaro

Rekomendowane odpowiedzi

 

Rime od hiszpańskiego studia Tequilla Works, przypomina w zamyśle gry sławnego Team Ico, na których mitycznego już The Last Guardian (PS3) nie możemy doczekać się od wielu lat. Być może to właśnie Rime (PS4) będzie czymś, co zapełni tę pustkę.

 

Ekipa portalu Gamereactor miała okazję przeprowadzić wywiad z dyrektorem projektu, z którego dowiedzieliśmy się wielu ciekawych szczegółów na temat gry.
 
Gra łączy w sobie poczucie osamotnienia i odkrywania, podobnie jak to miało miejsce w klasycznych filmach takich jak np. Jazon i Argonauci oraz doświadczenia autorów z dzieciństwa, w śródziemnomorskim klimacie.
 
Nie będzie walki, ale nie poczujesz się niepokonany, progres nie będzie łatwy. Jako dziecko nie jesteś świadomy wszystkich zagrożeń.
 
Oryginalne elementy w zagadkach takie jak użycie perspektywy czy światła.
 
Otwarty, ale zwarty świat. Wieża nie jest końcem, jest początkiem, niespodzianką dla graczy. Jeśli lubicie eksploracje, to pokochacie Rime (PS4). Jeśli lubicie zabijać potwory, nie oczekujcie tego.
 
Inspiracjami są: Malarstwo Sorolli (światło), Ico, animacja w Shadow of the Colossus, Jak and Dexter, czy The Room.
 
Odnośnik do komentarza

PS3 to PS3, przecież napisałem, że na PS4. Exowe pudełka schodzą ładnie, nawet taki średniak jak Knack, sprzedaż dobrych cyfrówek trzyma poziom w zestawieniach PS Store. Sony też na pewno poświęci sporo miejsca Rime w reklamach. Będzie gra-kozak, a i sprzedaż przyzwoita.

Edytowane przez Kasias
Odnośnik do komentarza
  • 7 miesięcy temu...

No nic nowego, Sony i reszta zawsze muszą planować na kilka pokazów do przodu, więc rodzielanie trailerów etc. jest normalne. Stąd na E3 nie liczyłbym na nic od Quantic Dream, czy pokaz Wild, bo oczywistym jest, że będą chcieli pokazać gry francuskojęzycznych twórców na Paris Game Week, które tak swoją drogą dogania Gamescom, pod względem frekwencji.

A co do daty, twórcy wspominali o 2015, ale czy się wyrobią to inna sprawa ;)

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza
  • 2 miesiące temu...
  • 2 miesiące temu...

 

Jeśli chodzi o gry, to w produkcji prze studia 1st party jest ich mniej więcej 30-40, ale Yoshida niekoniecznie o wszystkich wie. Rime (PS4) jest w produkcji, a cisza związana z tytułem spowodowana jest małą liczbą deweloperów nad nią pracujących. By oszlifować ten potencjalny diament potrzebują więcej czasu.

http://www.pssite.com/news/45422/shuhei-yoshida-o-lepszym-ps4-grach-z-ps3-na-ps4-i-zmianie-psn-id.html

Odnośnik do komentarza
  • 1 miesiąc temu...
  • 1 miesiąc temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...