Skocz do zawartości

State of Decay 2

Gość DonSterydo

Rekomendowane odpowiedzi

ja chcę więcej state of decay tylko w co opie i będzie goty. Wyobrażacie sobie wspólne rozbudowanie bazy i przeszukiwanie zainfekowanych mieszkań ? :D W jedynce cały czas żałowałem że nie mam kompana żywego obok takie akcje czasem odchodziły.

A mi się lepiej grało samemu niż latanie z jakimś uposledzonym kompanem. Lepszy suspens miałem w przeszukiwaniu lokacji i ładowaniu auta zasobami z tą świadomością, że mogę stracić postać na amen i nikt mi nie pomoże. Ale jak skończe najpierw sam to potem chętnie w co-opie pooram.

• 4 miesiące temu...

No raczej na 100% to zrobią bo gra będzie w programie xbox play anywhere więc takie gierki jak Forza Horizon 3 czy Gears of War 4 miały już cross play między platformami. O ile grę kupisz na PC w sklepiku MS jeśli SoD 2 wyjdzie na steam to raczej można zapomnieć o cross playu miedzy konsolą a steamem.

My własnie już planujemy tak z Kermitem, że on na PC a my Krukiem na konsoli.

Ale z tego co widzę na forum Undead Labs - nikt tego nie potwierdził na 100%

Edytowane przez _Be_

No nie ma, oprócz trailera nie wypuscili nic więcej... do tego data premiery przesuwana, teraz wiosna 2018. Kurczę, nie wiem jak to się skończy ale śmierdzi trochę premierą niedokończonej gry i łatanie jej milionem patchy jak to było w przypadku jedynki gdzie jeszcze można było wybaczyć bo to była gierka za 20$ 

Z tego co wiadomo co wprowadza to 

-4 osobowy co-op (brak split screena) 
-3 razy większą lokacje niż pierwszej części (w newsach pojawia się stwierdzenie o 3 lokacjach i opuszczenie doliny)
-silnik z Cryengina na Unreala zmienili co pozwala wierzyć, że optymalizacja będzie lepsza
-system walki ma być bardziej rozbudowany i płynniejszy
-system skilli ma być bardziej rozbudowany i mają dorzucić sporą ilość nowych
-będzie można znaleźć lekarstwo na zakażonych survivorów jeśli będziemy chcieli przyjąc do swojego obozu takiego gagtka

What pulls me in most is how players bond with their survivors, and when it comes to hard decision time, what choices will you make? We recruit two new members during our playtime, but those new members come at a cost: Our only medic is coming down with the zombie plague, and we didn't have time to save him. Medic skills are rare; we made the wrong decision.

The following decision isn't made for us, though. We approached the guy and were given two options: End his life, or send him out into the open to fend for himself / try to find a cure. We did the latter, and the gamemakers said that there is the (small) chance that these people will recover and return back to the fold -- which sounds both supremely tempting and like a mid-season TV plot-twist.

I also got a glimpse at how cooperative play will work inside the game, with a flare gun used to summon your Xbox buddy (or random stranger) to your side. Like in the standard game, if you die while helping your friend and that person stays dead, you'll also get to keep any supplies and materials you find. High stakes, but possibly worth it too.

to brzmi :fsg:

czyli generalnie więcej i lepiej niż w podstawce, normalny sequel żaden odmieniec mmo jakim miał być class4

Bansai scal mi te dwa posty powyzej plox

Klimacior ogólnie chyba zarządzi

44f432e56eea09905538ab59862ca638.jpg

3165983-sod2.jpg

Edytowane przez _Be_

No raczej na 100% to zrobią bo gra będzie w programie xbox play anywhere więc takie gierki jak Forza Horizon 3 czy Gears of War 4 miały już cross play między platformami. O ile grę kupisz na PC w sklepiku MS jeśli SoD 2 wyjdzie na steam to raczej można zapomnieć o cross playu miedzy konsolą a steamem. 

My własnie już planujemy tak z Kermitem, że on na PC a my Krukiem na konsoli. 

No ja tez bym chetnie z wami pogral ze swojego komputerka. Gierke zakupilbym pewnie na xbox one zeby na półeczce była bo obiecali ze wtedy dostaje sie wersje na PC gratis i vice versa. Ale by bylo fajnie :fsg:

Na gamescomie grali jacyś pismaki i pisali, że w porównaniu do jedynki jest dużo lepiej. No ale mam podobnie jak ty, ale już strugam marchewę na samą myśl o szabrowaniu opusczonych chatek i rozbijaniu się w czterech autem po tych krajobrazach

sts.jpg

The co-operative gameplay was previewed behind closed doors at this year's Gamescom event and the system behind the multiplayer mode looked great. Let's set a scenario; you're out looking for rations and a possible zombie cure for one of your most valuable community members who's been infected and is in really bad shape. You find yourself in a relatively undead-inactive neighborhood and everything seems to be going your way. Some houses still have stocked medicine cabinets, a car outside is driveable and you're thinking it's too good to be true - and you're right. Some AI survivors come rushing past the building you're in, honking their car horns and a horde of angry zombies is approaching fast as the car continues off into the distance, leaving you in the middle of an undead horde with some tasty flesh covering your body. You keep your cool and fire a bright flare from your flare gun in hopes of someone seeing it and acknowledging your need of assistance, making saving you a priority.

In State of Decay 2, the multiplayer aspect is triggered either through your friend list and its option to join someone else's game, or through the aforementioned flare feature. When a player sends a flare up, other players who have registered themselves as "willing to help" in the menu get a notification that someone needs them. From there the notified player can either refuse to help or easily join with the press of a button. Once in the other survivor's game the co-op partner can help out and drop out at any time. When the transition between the single- and multiplayer modes were shown at the Gamescom event it seemed seamless and took little to no time. In seconds, the two players demoing the game were standing side by side, fighting off some rotting corpses together before they ran off in separate directions so they could cover more ground and find more loot. Turns out the small neighborhood the pair were scavenging housed two AI characters and after helping them out of an undead pickle the two agreed to join the player's community. We were, however, told not to trust all of the AI characters - they're not all good people or assets to your team.

When we asked about the possibility of luring co-op partners in and straight up shooting them in the head and taking their loot, Strain assured us that that kind of scenario wouldn't be possible at all since you can't shoot other players directly. There will also be some kind of reward system active for players helping others out, however, what the rewards are and any intel on how they will be distributed wasn't shared.

Velius link do tego obiecanego wersji Xbox&PC? Bo generalnie do tej pory to działa tylko na cyfrowo zakupionych grach, ale pamietam, ze do jakiejś gry na XO dodawali kod też na wersje PC. 

Nie mam linka niestety, jak wspominalem czytalem wszystko na reddicie. Mozliwe ze chodzilo o wersje cyfrowa, ale jezeli jest cien szansy na kod w pudelku to wtedy wybiore taka droge.

• 2 miesiące temu...

Może będzie dobre, chociaż fala zombie trochę przeminęła. Pamiętam jak byłem zajarany na jedynkę i zajarany jedynką. Powolutku grałem. Mam wszystkie dodatki na starej konsoli ale miasto nigdy do mnie nie przemówiło i trzy razy podchodziłem. Nigdy z większym sukcesem.

Przypomnij ktoś kiedy premiera? Czy jeszcze nic nie podali daty?

• 3 tygodnie później...
W dniu 11.01.2018 o 15:23, zloto napisał:

Twórcy natychmiast zaprzeczyli tej dacie. Okładeczka zacna, aczkolwiek znana już od E3. 

Swoją drogą rzucili też informacje, że w tym tygodniu ma być jakieś ważne ogłoszenie. 

Edit:Vezyr, nic z tych rzeczy, to były tylko spekulacje. 

Prawie 3 tyg pozniej i zero info.  ;/