Skocz do zawartości

State of Decay 2


Gość DonSterydo

Rekomendowane odpowiedzi

Widać, że zmiana silnika mocno spowolniła prace nad grą. To wygląda jak jedynka z podkręconą grafą, nowym miastem i kilkoma bajerami. Nie znaczy, że słabo, bardziej powiedziałbym, że z pozoru mały przeskok, który powinien był być wydany dużo wcześniej. To pierwsze wrażenie jakie na mnie sprawia. Zobaczę co dalej, ale jakoś bardzo się nie napalam, gdzie jedynkę wyczekiwałem jak niemowlak cyca.

Odnośnik do komentarza
Gość _Be_

Ja własnie na jedynke nie czekalem kompletnie bo wyszła z bomby a od dwójki oczekuje tylko tego samego co w jedynce tylko, że w co-opie z kolegami i stablinego framerate'u bo remaster na XO był tragiczny w tym aspekcie. 

Odnośnik do komentarza
Gość suteq
W dniu 6.03.2018 o 22:09, kermit napisał:

mnie interesuje jedno

 

gram sam, mam baze, progres, postać, expa

 

dołączam do kolegów, co z progresem, czyja baza / questy ida na przod? czy rozwijam swoja postac / baze czy tylko blubera? to ważne, musimy to ustalić

o to to, chyba najbardziej interesująca mnie rzecz

 

jak nie miałem w ogóle podjarki grą tak jak zobaczyłem ten gameplay w coopie to mam ogromną ochotę zagrać, świetnie się to prezentuje

Odnośnik do komentarza

@_Be_tragiczny to od razu nie. mogli się lepiej postarać, to fakt ale aż tak źle nie było. pooglądałem filmik co wrzuciłeś i aż kusi by wrócić do jedynki i zająć się dodatkami bo odstawiłem jakiś czas temu. 

 

obejrzę filmik do końca to może coś powiedzą o co-opie ale podejrzewam że u hosta cały progress kampanii się zapisze a zapasy czy fanty jakie sami zbierzemy czy rozwój postaci będą dostępne po powrocie do swojej bazy. tak by było najbardziej logicznie. questy pewnie się zapiszą i będą odhaczone. 

Odnośnik do komentarza
Gość _Be_
2 minuty temu, Colin napisał:

tragiczny to od razu nie. mogli się lepiej postarać, to fakt ale aż tak źle nie było. pooglądałem filmik co wrzuciłeś i aż kusi by wrócić do jedynki i zająć się dodatkami bo odstawiłem jakiś czas temu. 

 

daj spokój ta gra nie miała problemu z dropami ona sie czasami po prostu wieszała 

Odnośnik do komentarza
Gość _Be_
14 minut temu, Colin napisał:

:dunno: nie wiem, nie pamiętam żeby mnie coś takiego dotknęło. dropy się zdarzały przy większej akcji gdzie była horda i wybuchy ale nie kojarzę żadnego dramatu jak grałem.

Ja takich rzeczy nie zapomniam :potter: 

Nie bez przyczyn remaster ma gorsze oceny od podstawowej wersji z 360, bardzo słabo wykonany niestety.

Odnośnik do komentarza

nie twierdzę że nie. grałem dość dawno to może mi umknęło z pamięci. dropy to pamiętam bo niekiedy potrafiło przyciąć mocniej niż qte w grach telltale. poza tym wersję z dodatkami miałem za free to nie wybrzydzałem :teehee:

 

zresztą nie ważne. wrócę może do dodatków to będę bardziej na to wyczulony. tak czy siak łapki za dwójce położę prędzej czy później bo prezentuje się przyjemnie. klimat i możliwości idealne do coopa

Odnośnik do komentarza
1 godzinę temu, _Be_ napisał:

Ja własnie na jedynke nie czekalem kompletnie bo wyszła z bomby a od dwójki oczekuje tylko tego samego co w jedynce tylko, że w co-opie z kolegami i stablinego framerate'u bo remaster na XO był tragiczny w tym aspekcie. 

No nie do koca z dupy. Nie pamiętam gdzie o niej usłyszałem, ale śledziłem każde info. Nie było hype'u takiego jak tutaj, ale ogólnie było wiadomo, że taka gra nadchodzi. Inne czasy też jej na pewno pomogły, bo The Walking Dead był gdzieś w drugim, czy trzecim sezonie dopiero i czas na tematykę zombie był u szczytu. Niemniej jednak nie straciłem sympatii do zombie, nie czuję się znużony tematem, ale od tamtego czasu pojawiło się też sporo fajnego post-apo survivalu, więc jest w czym wybierać, stąd mnie tak bardzo to nie napala.

Odnośnik do komentarza

Studio przez 2 czy nawet 3 lata przed premierą jedynki aktywnie działało ze społecznością cele konsultacji jak ma wyglądać finalny produkt. Ta gra miała prężne community zanim jeszcze pojawiła się na serwerach, dlatego chyba tylko Minecraft sprzedawał się szybciej po premierze na XBLA, bo sporo ludzi śledziło pracę Undead Labs. Sam też śledziłem ich poczynania przez co najmniej rok przed premierą i grałem day zero (grałem, kładłem się spać, wstawałem i grałem dalej :p).

Edytowane przez Pacquiao
Odnośnik do komentarza

Jedynka to sperdolina pod wzgledem technicznym, a remaster potrafi sie przyciac nawet na koxie wiec dobrze ze ogarneli doope i zmienili silnik. Gra w coopie bedzie zyla fest, az chce sie kupic wersje za 50 dolcow ale chyba poczakam az rzeczywiscie wyjda te dodatki bo przeciez i tak bede gral w game passie :potter:

Edytowane przez hav7n
Odnośnik do komentarza
Gość _Be_
18 minut temu, MierzejX napisał:

No nie do koca z dupy. Nie pamiętam gdzie o niej usłyszałem, ale śledziłem każde info. Nie było hype'u takiego jak tutaj, ale ogólnie było wiadomo, że taka gra nadchodzi. Inne czasy też jej na pewno pomogły, bo The Walking Dead był gdzieś w drugim, czy trzecim sezonie dopiero i czas na tematykę zombie był u szczytu. Niemniej jednak nie straciłem sympatii do zombie, nie czuję się znużony tematem, ale od tamtego czasu pojawiło się też sporo fajnego post-apo survivalu, więc jest w czym wybierać, stąd mnie tak bardzo to nie napala.

No ja nie śledziłem, dowiedziałem się dopiero jak już gra była dostępna na XBL

Odnośnik do komentarza

Permadeath, resource management, relationship building, vehicle procurement, maximizing your community’s skills, building outposts, trying to figure out which survivors are friends or foes – all of it and more are what made State of Decay special. And State of Decay 2 deepens all of these systems and more, with the result being a game the Undead Labs team had to peel me away from after I spent two days with it. It’s fair to wonder how it’s going to run on a stock Xbox One – I only played it on a high-end PC, to which an Xbox One X should compare nicely – but from what I’ve seen so far, State of Decay 2 may be a steal at $30. And playing it reminded me that, annoyingly, there haven’t been any State of Decay copycats in the five years since the first game. Thankfully, the real thing returns soon enough.

http://m.uk.ign.com/articles/2018/03/09/state-of-decay-2-first-hands-on-bigger-better-and-more-rpg-y

  • Plusik 2
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...