Skocz do zawartości


Zdjęcie
- - - - -

PSX Extreme 241


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
137 odpowiedzi w tym temacie

Ankieta: Oceń okładkę PSX Extreme 241 (38 użytkowników oddało głos)

Oceń okładkę PSX Extreme 241

  1. 1 (7 głosów [18.42%] - Zobacz)

    Procent z głosów: 18.42%

  2. 2 (1 głosów [2.63%] - Zobacz)

    Procent z głosów: 2.63%

  3. 3 (2 głosów [5.26%] - Zobacz)

    Procent z głosów: 5.26%

  4. 4 (2 głosów [5.26%] - Zobacz)

    Procent z głosów: 5.26%

  5. 5 (5 głosów [13.16%] - Zobacz)

    Procent z głosów: 13.16%

  6. 6 (2 głosów [5.26%] - Zobacz)

    Procent z głosów: 5.26%

  7. 7 (5 głosów [13.16%] - Zobacz)

    Procent z głosów: 13.16%

  8. 8 (2 głosów [5.26%] - Zobacz)

    Procent z głosów: 5.26%

  9. 9 (1 głosów [2.63%] - Zobacz)

    Procent z głosów: 2.63%

  10. 10 (11 głosów [28.95%] - Zobacz)

    Procent z głosów: 28.95%

Głosuj Goście nie mogą oddawać głosów

#121 _Be_

_Be_

    jak brokuł

  • Użytkownicy
  • 27396 postów

Napisano 11 September 2017 - 14:42

Recki myszaqa to był taki tryhard :pawel: 


  • 1




#122 Butt

Butt

    Osoba Nintendo

  • Premium Member
  • 7525 postów
  • SkądLitwini wracają?

Napisano 11 September 2017 - 19:55

*magazynu, to taka subtelna różnica

Na magazynie to podobno Ogór robi.


  • 0

#123 Bzduras

Bzduras
  • Użytkownicy
  • 1262 postów

Napisano 11 September 2017 - 19:57

Możliwe, kojarzę tylko jako przystojnego mężczyznę obracającego się na ulicy za jakąś maniurą :ogor:


Użytkownik Bzduras edytował ten post 12 September 2017 - 07:54

  • 0

#124 MYSZa7

MYSZa7

    Fotoszop

  • Użytkownicy
  • 9181 postów

Napisano 12 September 2017 - 08:43

Hejt hejtem na HIVa, ale artykuł o grach F2P i Low Price walnął całkiem spoko. Na początku myślałem, że to tekst Dżujo, a tu niespodzianka.
  • 0

#125 S(pipi)ix

S(pipi)ix

    Dostałeś moda

  • Premium Member
  • 7352 postów

Napisano 12 September 2017 - 08:47

HIV pisze dobre teksty tylko w negatywnym kontekście, jak na coś narzeka to wtedy jest okej. Z kolei jak się jara czymś, jakąś nową grą pokroju call of duty czy need for speed to nie da się czytać tego bełkotu.


  • 0

#126 Rozi

Rozi

    Cthulhu fhtagn!

  • Premium Member
  • 12679 postów

Napisano 12 September 2017 - 10:28

Wciąż w pamięci recenzja Verdun [*]


  • 0

#127 Gość_Kasias_*

Gość_Kasias_*
  • Goście

Napisano 12 September 2017 - 10:55

Fajny numer, dużo ciekawych artykułów. Od reszty odstaje HiV - jego recka Agents of Mayhem to nieśmieszny żart, z LawBreakers niewiele lepiej (tutaj też chyba błąd redakcji, bo ta gra nie wyszła na XOne). Pamiętam, że na początku roku Rozbo przygotował na dwie strony playtest Halo Wars 2, a w następnym numerze tyle samo miejsca zajęła recka HiV-a. Tekst Piotra dużo lepiej funkcjonowałby jako finalna recka.


  • 0

#128 Szakalek

Szakalek
  • Wyrzutki
  • 138 postów

Napisano 13 September 2017 - 09:00

Czy wersja Fify z gamescom rozni sie od dema jakie wczoraj sie pojawiło?

Bi albo od targow przyspieszyli gre z x3, albo pan Gruszczyk powinien miec dozywotni zakaz pisania o piłkach. To jest wolny kur.wa gameplay? Prosze poczytaj sobie co ludzie pisza na forum lol

Użytkownik Szakalek edytował ten post 13 September 2017 - 09:52

  • 0

#129 Roger

Roger
  • Zg(Red.)
  • 122 postów

Napisano 13 September 2017 - 11:51

Czy wersja Fify z gamescom rozni sie od dema jakie wczoraj sie pojawiło?

Bi albo od targow przyspieszyli gre z x3, albo pan Gruszczyk powinien miec dozywotni zakaz pisania o piłkach. To jest wolny kur.wa gameplay? Prosze poczytaj sobie co ludzie pisza na forum lol

 

Nie wiem jak FIFA, ale np. z Pro Evo jest w tym roku tak, że rozgrywka w demie była wolniejsza, a ta z pełnej wersji przypomina już poprzednią odsłonę. W przypadku serii Konami beta i demo bardzo często różnią się od finalnej wersji. Czasami in minus niestety. 


Użytkownik Roger edytował ten post 13 September 2017 - 11:52

  • 0

#130 Szakalek

Szakalek
  • Wyrzutki
  • 138 postów

Napisano 13 September 2017 - 12:38

Był juz day one patch?
  • 0

#131 dee

dee
  • Senior Member
  • 2335 postów

Napisano 13 September 2017 - 13:12

FIFA czy PES, co za różnica :dog:
Serio, eksport typów z PPE do Szmatławca źle się skończy
  • 1

#132 Mędrzec

Mędrzec
  • Nowy Użytkownik
  • 3 postów

Napisano 13 September 2017 - 17:52

Ja kupuje od zawsze ale nawet nie przegladam ani nie czytam, ot taki rytual, jedynie kolekcjonuje. Moze kiedys jak stac mnie bedzie na gre do konsoli to zerkne.


  • 0

#133 Gość_Kasias_*

Gość_Kasias_*
  • Goście

Napisano 13 September 2017 - 18:19

To ty, Figaro?


  • 0

#134 Ludwes

Ludwes
  • Użytkownicy
  • 2948 postów

Napisano 14 September 2017 - 10:14

Sciera nie gra, HIV sie wypalil, World Trade Center juz nie ma - trzeba klasc sie na tory :(


Patrzac bardziej z dystansu na pismo to w zasadzie najbardziej cenilem opinie ludzi rzetelnych i obiektywnych dzieki ktorym uniknalem wywalenia powiedzmy 100pln w czasach studenckich w bloto. Kupowalo sie jedna wypatrzona gre na playstation 2 , miesiac 2 skonczylo i wymiana u Norbiego bo przeciez nie wyrobie sie z ograniem wszystkich najglosniejszych tytulow na te konsole. Pismo konsolowe kiedys bylo WYROCZNIA tego czy kupic powiedzmy takie Burnout Revenge bo seria powoli jadla swoj ogon. Dla graczy ktorzy mieli w tyle glowy kupienie cotygodniowe Pilki Noznej czy comiesieczne KINA wazny byl kazdy grosz dlatego klepanie smutkow ze jakis tam czlowiek, ktory zbytnio nie przykladal sie do roboty nie powinno nikogo bolec. Istotne jest to by w zalewie gier gracz jasno i klarownie otrzymal wiadomosc od redakcji PE - te gre bedziesz musial kupic nawet 5 lat po premierze a innej pozalujesz wydania nawet 1 zlotowki. Do takego interesu powinni byc przyjmowani ludzie pokroju Mazzi, Dzujo i Zaxa bo reszta mimo ze ma jakies tam pojecie o grach nie stawia zadnych odwaznych tez, nie posiada wlasnego zdania, czesto ulega hypowi.


Zax xd Nie wiem, czy ktos bierze tego goscia na powaznie. Gdzie nie spojrze, to widze ciagle narzekania na grafike, jak na przyklad w recenzji Undertale. Niemozliwy jest, wszedzie by chcial grafe jak w Uncharted.
  • 0

#135 MYSZa7

MYSZa7

    Fotoszop

  • Użytkownicy
  • 9181 postów

Napisano 17 September 2017 - 13:49

Tekst Rozba o hakowaniu umysłów spoko, ale Piotrek gdybyś był tak uprzejmy wspomnieć o przykładzie z Bioshocka czy Remember Me byłoby jeszcze lepiej :D
  • 0

#136 snoopdogg_tg

snoopdogg_tg
  • Użytkownicy
  • 4 postów

Napisano 17 September 2017 - 22:46

Potrzebujecie korektora? Możecie mi przed drukiem wysyłać magazyn, to Wam posrpawdzam błędy :D


  • 0

#137 Ludwes

Ludwes
  • Użytkownicy
  • 2948 postów

Napisano 18 September 2017 - 09:40

Sobie najpierw sprawdź.
  • 0

#138 Szakalek

Szakalek
  • Wyrzutki
  • 138 postów

Napisano 18 September 2017 - 10:23

Sciera nie gra, HIV sie wypalil, World Trade Center juz nie ma - trzeba klasc sie na tory :(


Patrzac bardziej z dystansu na pismo to w zasadzie najbardziej cenilem opinie ludzi rzetelnych i obiektywnych dzieki ktorym uniknalem wywalenia powiedzmy 100pln w czasach studenckich w bloto. Kupowalo sie jedna wypatrzona gre na playstation 2 , miesiac 2 skonczylo i wymiana u Norbiego bo przeciez nie wyrobie sie z ograniem wszystkich najglosniejszych tytulow na te konsole. Pismo konsolowe kiedys bylo WYROCZNIA tego czy kupic powiedzmy takie Burnout Revenge bo seria powoli jadla swoj ogon. Dla graczy ktorzy mieli w tyle glowy kupienie cotygodniowe Pilki Noznej czy comiesieczne KINA wazny byl kazdy grosz dlatego klepanie smutkow ze jakis tam czlowiek, ktory zbytnio nie przykladal sie do roboty nie powinno nikogo bolec. Istotne jest to by w zalewie gier gracz jasno i klarownie otrzymal wiadomosc od redakcji PE - te gre bedziesz musial kupic nawet 5 lat po premierze a innej pozalujesz wydania nawet 1 zlotowki. Do takego interesu powinni byc przyjmowani ludzie pokroju Mazzi, Dzujo i Zaxa bo reszta mimo ze ma jakies tam pojecie o grach nie stawia zadnych odwaznych tez, nie posiada wlasnego zdania, czesto ulega hypowi.

Zax xd Nie wiem, czy ktos bierze tego goscia na powaznie. Gdzie nie spojrze, to widze ciagle narzekania na grafike, jak na przyklad w recenzji Undertale. Niemozliwy jest, wszedzie by chcial grafe jak w Uncharted.
i jego recenzje Inkwizycji i Mordoru :)
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 2