Jump to content

ListuniO

Użytkownicy
  • Content Count

    942
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

65 Dobry człowiek

Informacje o profilu

  • Płeć:
    mężczyzna
  • Skąd:
    Wrocław - Game Time project
  • PSN ID:
    LiSciu

Recent Profile Visitors

1286 profile views
  1. Ten gokart nazywa się Płotkart...
  2. Może ktoś kto ogarnia napisac które opcje graficzne najlepiej włączyć a które wyłączyć? Tego najbardziej nie lubie w PC - czyt. grzebania w opcjach graficznych i patrzenie co chwile czy jest lepiej czy nie. Podobno nie wszystko z tych ustawień warto włączyć.. MAcie jakieś zdanie?
  3. ListuniO

    Death Stranding

    Zgadzam się w 100%. Ja z kolei mam mało czasu na granie od kilku lat. I ten wolny czas jeszcze dziele na seriale, filmy i właśnie granie. Ostatnio wybieram gry na 10-12 godzin maks żeby za długo nie siedzieć. A w DS 62 godziny walnełły tak że nie zauważyłem. KIlka gier bym przecież przeszedł.
  4. Ale Wy macie problem z tym Nemesisem. W oryginalnej dwójce MR X chodził za nami i podobnie to zaimplementowali w Remake. W oryginalem trójce nemesis i chodził i biegał więc pewnie taka mechanika czy dynamika będzie również podobnie rozwiązana. Nie możecie po porstu poczekać tych 2 miesięcy?
  5. Nawet spoko:)
  6. Ja z kolei do końća miałem nadzieje że RE2R będzie miało kamery jak w RE1 Remake i starych częściach. Nie zawiodłem się ale jakbym miał wybór to bym wolał statyczne. Na PC są jakieś mody zmieniające te kamery na statyczne?
  7. Thx. Pani Motyl to koniec wspomnienia?
  8. Szybkie pytanie: Jak ma się przechodzenie gry do tych wspomnień. Nie bedzzie chyba spojlerem to o co pytam a mianowicie ide sobie tak jakby główną ściezke (doszedłem do bossa na koniu - pierwszego chyba). Ale w świątyni rzeźbiarza trafiłem tak jakby do wspomnień (płonące miasteczko) i na końcu jest Pani Motyl. Te sny to coś pobocznego nie związanego z fabułą? Czy tak czy inaczej tam też się trafia i jest jakaś kolejność przechodzenia?
  9. A nawet pokuszę się o stwierdzenie ze remake 2 powinien być właśnie ta 4 częścią w 2005 roku. Albo ze czwórka powinna być taka jak te re2r. Ale poszli w ładowanie magazynków ...
  10. Mój tok myślenia był taki ze skoro zrobili grę w 2019 roku która ma mechanikę sprzed 20 lat i nadal się dobrze sprzedaje to chyba jest Ok. A nie ze wyniki sprzedaży mówią o tym czy gra dobra czy nie dobra.
  11. To dla uzupełnienia, bo widzę ze niektórzy odbierają to co napisałem jakbym zle oceniał „druga trylogie”. RE4 to genialna gra. RE5 tez oceniam super i zaraz pewnie kupie ma switcha żeby znowu przejść ale te gry NIE powinny być Residentami w tytule albo przynajmniej nie powinny być w głównej serii. Super gry ale słabe Residenty.
  12. Cholernie bawiące jest to że sterta znawców gier z tego forum najcjętniej by znowu zmieniła serie i zrobiła z tych gier jakieś klimaty A.D. 2020. Bzdury jak cholera. Jak wyżej pisałem Capcom potrafi implementować rozwiązania na czasie (Move, VR, CO OP) jednak roboąc RE2R i teraz RE3R to mieli chyba w zamyśle przyozdobić formułę z końcówki lat 90. I to im się jak na razie udało, czytając wyniki sprzedaży czy nomimacje do gry roku itd. Już raz poszli ze zmianami przy okazji 4 i spieprzyli serie do 6 częsci. Jak teraz czytam o tym żeby odpalić jakieś super nowinki po 25 latach żeby gra była bardziej nowoczesna to nóż się w kieszenie otwiera. Capcom przy okazji RE2R odnowił formułe ale zachowując ten trzon który przykuwał w latach 90-tych. I zrobił to jak nalezy. Może po 25 latach dla niektórych młodziaków to jest skostniałe ale przeciez nikt nie zmusza do kupowania gier. W końcy każdy kto idzie na kolejne SW czy OBCEGO ma w sercu nadziele że to będzie jak kiedyś a nie nowoczeście i na dzisiejsze standardy. Z tymi remakami jest tak samo.
  13. Z jednej strony CAPCOM potrafi implementować nowe rozwiązania do swojej serii. CO-OP w RE5 na generacji w której multi ładnie się rozwineło. Implementacja sterowania do PS MOVE w RE5 czy implementacja VR w RE7. Potrafią to robić uważam. Jednak z ddrugiej strony Resident Evil to gra tylko i wyłącznie single player - błagam niech nie kombinują.
  14. Dobrze rozumiem że masz na myśli zazębianie się scenariuszy? Bo dużo czytałem zarzutów że w RE2 R to zostało schrzanione ale sorry w oryginale te scenariusze się słabo zazębiały. Było może kilka momentów że gdzieś się postacie niby spotkały na odwrocie scenariusza ale jeśli chodzi o czynności to scenario A i B w większości powielał czynności tylko przedmioty czasem w innym miejscu leżały.
  15. Pograłem troche (kilka godzin) i jest super, na razie:) W porównaniu do BB (w to najdłużej grałem) jest inaczej i chyba to bardziej mi pasuje: - to że lecisz lokacje bez skrótów od kapliczki do kapliczki które też są blisko siebie, sam się łapałem kilka razy na tym że po wyczyszczeniu 8-10 przeciwnków rozglądałem się za kolejną i najczęsciej była - to że nie ma rypania statystyk i masy broni - jest bardziej dynamicznie i taniec lepiej wychodzi a jak już zdobywasz pierwszą sztukę walki to już wogóle magia - linka która daje speeda i pozwala szybko latać po lokacji żeby np. po cichu rozwalić mocniejszych typków - i ta gra na razie pięknie wygląda Mam nadzieje że nie spuchne za szybko ale na razie jestem zajarany.
×
×
  • Create New...

Important Information

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać w Polsce Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). W związku z tym prosimy o zapoznanie się ze zaktualizowaną Polityką prywatności Privacy Policy.