Jump to content

voi tekku

Użytkownicy
  • Content Count

    94
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

19 Stara się

Informacje o profilu

  • Płeć:
    mężczyzna

Recent Profile Visitors

382 profile views
  1. Czy oni w tym Monolith Softcie są jacyś po(pipi)ani? Kur*a, kilkuetapowa walka z bossem w future connected, i jezeli sobie nie poradzisz to hoi, wywalamy cię do menu głównego, wczytaj se sejwa... i cała procedura od nowa.
  2. Skubany, mi ze 4 miesiące zajęła jedynka xD Też podchodziłem do niego będąc kilka poziomów niżej i zamiatał mną podłogę jak chciał. Chyba łącznie z 6 może 7 godzin zajęło mi pochodzenie do niego. Jestem uparty, łatwiej byłoby wczytać sejwa i pogrindowac trochę, ale nie ja, nie bedzie mi gra mówić jak mam żyć. A poza tym troche olewałem systemy w grze i na poczatku moze nie miało to większego znaczenia, ale później brak przygotowania znacząco wpływał na moje porażki z bossami.
  3. Co to za bzdury, do Pro Controllera nie można się za bardzo przyczepić, tu był przeciez case że ktoś ma już pady do innych konsol wiec nie ma potrzeby w takim wypadku kupować specjalnie nowego dedykowanego pada. Chyba że chodzi Ci o Joycony, ale chyba nikt ich nie traktuje poważnie jako kontroler do gry w docku. Ot zgrabny kompromis dzieki ktoremu nie musieli dodawać dodatkowego pada do pudełka z konsolą.
  4. Do tej pory z pierwszym Xeno mialem styczność jedynie na 3DSie, i muszę przyznać że tamto doświadczenie nie miało podjazdu do feelingu jaki płynie z Definitive Edition na Switchu. Tą wersję aż chce się chłonąć. Na 3DSie grałem głównie żeby mieć pełny obraz historii po przejściu dwójki, więc nie przesadzałem z eksploracją ani questami ani też specjalnie nie kombinowałem z buildami. Teraz podejdę jak należy do tego arcydzieła, historię już znam wiec mogę delektować się całą resztą i do tego w TAKIEJ oprawie, sztosik <3
  5. W Bielsku w Media Marktcie tez mają kolekcjonerki, co najmniej ze 4 jeszcze są. Wracam do domu i bedzie grańsko, dzisiaj XC day. W ogole zimne poty mnie oblały bo przyjechalem zaraz po otwarciu, poszedlem na stoisko z grami a Xeno nie ma Oo ale okazało się że jeszcze nie wypakowali, uffff.
  6. Ja chyba zacznę od dodatku, nie wytrzymam 80ciu godzin żeby sie dobrać do do nowego contentu.
  7. Jako mangoentuzjasta nie mialem problemów z designem w XC2, dopiero po wytknieciu przez wiele osób zwróciłem na to uwage. Po prostu przyjąłem konwencje proponowaną przez twórców, może i trochę przerysowaną, ale i tak mi to nie przeszkadza, a dzieki temu że pokochałem dwójkę zagrałem potem w jedynkę, a i gdybym nie był przekonany że wydadzą też XCX na switcha (myślałem jednak że nastąpi to wcześniej) to juz dawno bym śmigał skellem po Mirze na Wii U z drugiej ręki. Porównując jedynkę z dwójką XC1 jest imo prostrze we wszystkich aspektach, ale też przystępniejsze. Praktycznie od razu wrzuceni jesteśmy w wir wydarzeń i przez caly czas miałem wrażenie że musze isc z fabułą do przodu. Brakowało mi momentów na złapanie oddechu, może na mały back tracking, konstrukcja gry raczej do tego nie zachęca. W dwójce było wiecej miejsc na takie aktywności, poza tym poszukiwanie nowych bladeow i questy z nimi związane nawet do tego namawiały. Generalnie mimo tego że lokacje w jedynce są dosyć spore to konstrukcja rozgrywki jest raczej korytarzowa, co nie każdemu się spodoba. Z drugiej strony jeśli ktoś szuka przygody i spójnej historii, ktora nie rozmywa się przez poboczne aktywności to tutaj ją znajdzie. No i sama fabuła mimo raczej prostego początku, motywu zemsty, ma wiele bardzo ciekawych rozwinięć dla których chce się po prostu pchać ją do przodu.
  8. voi tekku

    Super Mario Maker 2

    Thx m8! Tak na prawde tylko początek trudniejszy, ZR kiedy thwom uderza w klocek i potem sila rozpedu long jumpy po skrzydlatych koopach
  9. voi tekku

    Super Mario Maker 2

    Wrocilem kilka dni temu do tworzenia i dokończyłem 3ci lvl w karierze 7KP-SV4-YQF Weźcie polajkujcie, nikt nie chce grać ;/ a to moje opus magnum jak na razie xD
  10. Jakieś info odnośnie edycji kolekcjonerskiej? Znalazłem tylko na jakims proshop za 600zl. Pisalem jakis czas temu z krakowskim Game Over i z tego co powiedzieli można wywnioskować że z limitkami ogólnie może byc ciezko.
  11. Korzysta ktoś z gripa w handheldzie? Możecie polecić jakis model?
  12. Niektóre gry można odgrzewać bo sa tego warte (btw ale bym przytulił takiego odgrzanego Chrono Triggera na switchu, full price bym zapłacił!). XC1 nie sprzedalo sie jakos super z różnych względów (Gamestop itp.), a przez wielu krytyków bylo uznawane za najlepszego RPGa swojej generacji. XC2 sprzedało sie na tyle dobrze że warto odświeżyć jedynkę dla nowych fanów, no i ewidentnie chcą ciągnąć historię dalej w kolejnych częściach. Poza tym nie idą na łatwiznę tylko podbijając tekstury jak to ma miejsce w wielu przypadkach, tu mamy do czynienia raczej z pełnoprawnym remakiem, moze nie na skale FF7 ale jednak remakiem. Co do side questow to pełna racja, byly tragiczne... jedyny ich plus że robią sie same i nie trzeba wracać do zleceniodawcy po nagrodę.
  13. Mimo braku sztosow fajnie że zrobili chociaż takiego dajrekta w takiej sytuacji. Mi osobiscie Xenoblejdy i Animal Crossing wystarczą na ten rok, a jesli dodatkowo ogłoszą w tym roku cos nowego od MonolithSoft to juz w ogóle bajka. Brakuje mi jedynie takiego strzału jakim był Astral Chain rok temu.
  14. Dokładnie, planowałem kupić, bo przecieki były że wyjdzie, a kiedyś się zagrywałem, ale 80 zl to lekka przesada... Poczekam chyba na jakąś przecenę.
  15. Myślę że na E3 (bo zakładam że mimo odwołania tegorocznych targów w normalnej formie to i tak Direct i treehouse będą standardowo) Monolithsoft pokaże coś nowego, bo XC DE robi z tego co słyszałem jakis poboczny zespół a reszta dłubie przy nowych projektach MS i nowej Zeldzie i pewnie jeszcze przy wielu innych IP Nintendo.
×
×
  • Create New...

Important Information

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać w Polsce Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). W związku z tym prosimy o zapoznanie się ze zaktualizowaną Polityką prywatności Privacy Policy.