Jump to content

Sialala

Użytkownicy
  • Content Count

    17
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutralna

About Sialala

  • Birthday 09/16/1978

Kontakt

  • Strona WWW:
    http://
  • ICQ:
    0
  1. Sialala

    Ridge Racer 7

    da sie grac w RR7 na G25? pamietam, jak gralem na automatach w pierwsze RidgeRacery i w sumie pojezdzilbym na kolku - teraz pytanie, czy sie da, bo gre sprzedalem jakis czas temu
  2. Sialala

    Rock Band

    okolo 10-15 kg siostra ma to dla mnie sprawdzic. jak ktos ma kogos w Chicago, to w tamtejszym Targecie jest promocja na RB - $149 + podatek. do tego w Chicago jest multum firm wysylajacych paczki do Polski w bardzo atrakcyjnych cenach - jedyna wada, to to, ze taka paczka dosc dlugo idzie...
  3. Sialala

    Jaką grę wybrać?

    z tego samego powodu, dla ktorego nie ma na PS3 online w Virtua Fighter 5...
  4. Sialala

    Singstar

    zadziala. to te same mikrofony.
  5. moj UT3 nic nie sciagnal - zadnego patcha. wersja US.
  6. Sialala

    Jaką grę wybrać?

    potwierdzam pozytywne opinie o Virtua Tennis. ja w to gram od czasu do czasu od jakichs 8 miesiecy - na razie jestem 12 w rankingu w singlu i chyba nie uda mi sie juz wejsc wyzej ale w multi stanowi godna konkurencje nawet dla PESa - z tym, ze jest latwiejsza do opanowania.
  7. Ktos wlączyl moda berseker raczej tego przyspieszajacego czas - sam berseker wzmacnia sile broni, najfajniejszy jest efekt po zastosowaniu wlasnie tego moda speed up i berseker na raz
  8. Rozumiem, ze jesli sa juz serwery EU. to mozna sie do nich podlaczyc posiadajac wersje US. Zastanawiam sie nad zakupem gry, ale nie chce zeby wyszly jakies problemy wersji US. z graniem i podlaczaniem do serwerow -rozniez EU , wiec nie wiem czy nie lepiej zaczekac do premiery EU. kazdy gracz moze postawic swoj serwer - stad te europejskie serwery. SDK dla edytora map UT3 ma jednak jedna ciekawostke - mozna tam wybrac (a nawet trzeba) wersje gry na PS3 - do wyboru jest North America, Europe i bodajze cos jeszcze. zatem MOZE SIE ZDARZYC, ze nie bedzie mozna grac miedzy roznymi wersjami
  9. wiem, ze juz rozwiazales sprawe, ale nie moge nie dodac kilku slow na ten temat: ta gra na sluchawkach brzmi LEPIEJ niz na KD. najlepiej zrobiona pod tym wzgledem gra na PS3. lokalizacja dzwiekow - fantastyczna. mozna nawet rozroznic gora-dol. cud miod i orzeszki
  10. gdyby sie przeniesli do Colorado National Monument Park, to mieliby rownie ciekawa scenerie i rozne pory roku - latem piasek, jesienia blocko, zima snieg... w sumie to jakies 6 godzin jazdy od Monument Valley... :>
  11. Sialala

    Singstar

    postaram sie jutro sprawdzic i dac znac
  12. Sialala

    Guitar Hero III

    moze jutro sprawdze i Ci dam znac - ale szczerze mowiac watpie.
  13. w 1080i konsola ma mniej do renderowania niz w 720p - wbrew pozorom to jest nizsza rozdzielczosc, bo interpolowana.
×
×
  • Create New...

Important Information

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać w Polsce Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). W związku z tym prosimy o zapoznanie się ze zaktualizowaną Polityką prywatności Privacy Policy.