Jump to content

OlooS

Użytkownicy
  • Content Count

    163
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutralna

About OlooS

  • Birthday 01/01/2000

Kontakt

  • Strona WWW:
    http://
  • ICQ:
    0
  • GG:
    1606432

Informacje o profilu

  • Płeć:
    mężczyzna
  • Skąd:
    Turek
  • GamerTag:
    OlooS
  • PSN ID:
    OlooS
  1. OlooS

    Heavy Rain

    Po ukończeniu gry stwierdzam, że ta gra to istny majstersztyk i powinna być zachowana dla pokoleń. Nie mogę jeszcze się obudzić po tym jak dostałem potężnego kopa od tej gry. Jutro zabieram się za przejście 2 raz i na tym na pewno nie zaprzestane. Cóż szkoda, że na drugą taką grę przyjdzie nam czekać pewnie lata, ale cóż życie...
  2. OlooS

    Left 4 Dead 2

    Także szukam chętnych do gry dodac OlooS jak coś ) Oczywiscie na ekspercie lub realizm
  3. OlooS

    Heavy Rain

    Po zagraniu w demo stwierdzam że ta gra to istny majstersztyk !! MUST HAVE ;]
  4. Ta gra to jeden wielki LAG nic więcej 2h mojej gry to 1.5h siedzenia w lobby zeby poszukac dobrego serwera lub wogole połaczyc sie.
  5. OlooS

    PS Network FAQ

    poradzilem sobie juz z liveboxem podlaczylem go jednak kablem do ps3 a wifi mam do komputera ale mam kolejny problem w ps3 pokazuje mi NAT 2 lecz w MW 2 NAT Sredni choc wczesniej mialem modem i mialem nat otwarty. Nadal mam modem lecz w szafce i jezeli nie rozwiaze tego problemu z natem to wracam na modem normalny. Internet - neo 6mb prosze o rade jakąś
  6. OlooS

    PS Network FAQ

    witam mam podlaczonego liveboxa wifi do pc i chcialbym to samo zrobic z ps3 lecz nie moge konfiguruje ustawienia w ps3 wpisuje klucz wep testuje lacze i nic nie chce nawet pobrac adresu ip o co tu chodzi ?
  7. Witam mam x360 podlaczonego kablem hdmi ale chcialbym miec dzwiek 5.1 na kinie domowym i jezeli podlacze jeszcze kabel component i do niego optyczny to bedzie normalnie dzialac ?? obraz - hdmi dzwiek optyczny z componenta ?
  8. Świetnie to wygląda stary dobry cod 4 z dodatkami i tak ma być bedzie rzeźnia na serwerach )) :wkurzony:
  9. OlooS

    Fat Princess

    Moze mi ktos powiedziec co daje ze ja znosze drewno ?? i skad wiedziec gdzie je znosic bo moge do kilku budynkow no i jak robic jakie upgrady ?
  10. OlooS

    Colin McRae: DiRT 2

    Swietna gierka must have lecz mam pytanko czy bedzie opcja jak w dircie pierwszym na zagranie normalnych mistrzostw rally ?? Bo jezeli nie to beznadzieja
  11. gdzie sie skacze ze spadochronu w sensie co zrobic? bo biore zwykly samolot i tylko bomby moge
  12. OlooS

    Resident Evil 5

    A co trzeba zrobić żeby mieć nieskończoność bazooki ?
  13. OlooS

    Resident Evil 5

    A co trzeba zrobić żeby odblokować nieskończoność uleczenia ??
  14. OlooS

    Resident Evil 5

    Mam problem z nieskonczona amunicja do magnuma zrobilem na maxa upgrade i kupilem za pkt ta opcje na amunicje i gdy kontynuuje gre zaznaczam YES na inf ammo i nadal nie mam .. czy moze to byc spowodowane tym ze mam 0 naboi do tej broni ?? Czy cos zle robie ?
  15. OlooS

    Resident Evil 5

    on przeskoczyl tam gdzie byla sheva i pozniej wrocil zrobil sie checkpoint i od tej pory nie wiem nie moge nic mu zrobic bo gdyby ktos mial chwile czasu wykonczyl by go ;p probowalem ze 30 razy
×
×
  • Create New...

Important Information

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać w Polsce Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). W związku z tym prosimy o zapoznanie się ze zaktualizowaną Polityką prywatności Privacy Policy.