Jump to content

rastafuraj

Użytkownicy
  • Content Count

    20
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutralna

Recent Profile Visitors

585 profile views
  1. http://www.allegro.pl/item298239158_gran_t...ue_gratis_.html w takim raziem to powyzej to full wersja bede mial autka i traski wszystkie tak? ^_^ bo juz zglupialem jak na ktorejs stronie wczesniej czytam ze na na allegro sprzedaja dema za 240
  2. Rozumiem wiec ze na allegro sprzedaje jakies demka a nie full wersje gry tak??
  3. PYTANIE o miejsce zalogowania sie na PS network Mam 3 konta : Wielka Brytania, Japonia, Polska W kazdym mam inny content psstore ^_^ ALe pytanie o granie, czy jak gram bedac zalogowanym na koncie angielskim mam szanse spotkac polskich graczy i czy Polscy gracze z lokalizacja Polska moga spokojnie ze mna grywac na tych samych serwerach RANKED games? Od kilku dni nawoluje do ludkow na kanale i zadnego Polaka Pozdro edit blad literkowy
  4. no niestety , nie wychodzi eh trzeba serwisowac bedzie ble
  5. Czasami nie chce mi oddac plyty ps3 Jak trzeba wciskac ten guzik? trzymac? jezeli tak to ile czasu? tylko dotknac?
  6. rastafuraj

    Wii

    no to niezle jaja bo u mnie chodzi manhunt 2 i soul calibur ale juz galaxy i metroid nie
  7. problem z DNS gdy wszystko jest dobrze skonfigurowane a sie stale pojawia jest wina udostepniania lacza i resetu kompa. Zeby sie polaczyc z netem w PS3, musze za kazdym razem wchodzic w ustawienia lacza, odznaczyc udostepnienie, zrobic reset kompa, wlaczyc kompa, zaznaczyc udostepnianie i dopiero wtedy chodzi net w ps3. za każdym razem!!! troche to irytujace....
  8. PS3 40GB Gry : Resistance; Motostorm ; Heavenly Sword ; Call of Duty 4 ID : Rastuh mile widziani friendsi do pogrania w wyzej wymienione gierki...
  9. No to może ktoś podłączył jakiegoś pada i jest w stanie mi powiedzieć jak to to się nazywa? Bo z tego wynika że niektóre działają a inne nie? tak?
  10. Witam Podłączyłem pada przewodowego od Xbox 360 do Playstation3. Zaświeciła lampka myślałem że wszystko gra... ale padem nie mogę sterować. Spróbowałem z dwoma i nic. Da się to w ogóle zrobić? A jak podłączanie zwykłych padów USB od kompa w PS3?? Pozdrawiam serdecznie
  11. Waldus Łącze było udostępnione bo przecież X360 się łączył a i PS3 się połączyło przecież tylko że wywaliło za dnsy. Więc skąd pomysł by tutaj szukać?? Być może jutro znowu problem do mnie zawita, póki co nie udało mi się ustalić połączenia z Netem w PS3 na dłużej niż dzień... No ale tym razem wiem co zmieniłem i jestem dobrej myśli
  12. W każdym bądź razie rozgryzłem problem, należało w udostępnianiu połączenia (w neostradzie) wejść w zaawansowane i wpisać jakim adresom IP ma udostępniać DNSy - czyli wpisac adres IP PS3.... Więc wszystko gra gitara. szkoda tylko ze Xbox360 troszke madrzejszy jest, bo i bez tego sie laczyl z netem wystarczylo ogolne udostepnienie lacza internetowego.
  13. Nie krzycz Jeszcze raz przez 15 stron tego tematu pojawia sie stale ten problem i nic nie zostalo rozwiazane.... wiec krzycze. Moje polaczenie to Modem Sagem do laptopa, kablem sieciowym do PS3 Raz dziala na takich ustawieniach raz na innych, a teraz nie dziala na zadnych ciagle problem z DNS scierwo ten internet ps3 - uzywam tego samego kabla co mam podlaczonego X360 do netu, X360 dziala bez problemowo na takich ustawianiech co PS3 nie dziala - PROBLEM TEN CO OD 15 stron i nikt go nie potrafi rozwiazac co madrzejsi napisza "odczekaj" "poczekaj" inni traktuja czlowieka jak idiote i pisza mu o liveboxach - przeciez jasno napisalem - polaczenie kablowe. A co do PS3 a TPSA - u mnie neostrada dostarcza staly dostep do netu bez zadnych przeszkod - X360 moze chodzic 5 dni wlaczony ciagnac filmy, PS3 maxymalnie 3 godziny potem wywala problemy z DNS - naprawe jak tak dalej pojdzie odniose to w cholere do sklepu.... Prosze tez nie pisac "udostepnij polaczenie" czy inne bzdury.... wzzystko jest zrobione bo na tej sieciowce XboxLive dziala bezproblemowo.....PS3 za to juz nie... Co ciekawe cokolwiek nie powpisuje w IP w konsoli to i tak podczas testu IP pobiera dobrze... Jezeli natomiast dam polaczenie na AUTO w konsoli to nawet IP nie znajduje - moze konsola jest do bani??? Ludzie ratunku
  14. jednak du#@$ znowu nie działa, ten sam problem.... ręce opadaja - no ale czego oczekiwać po darmowym internecie. CZY KTOS NA TYM FORUM POSIADA PS3 POLACZONEGO Z NEOSTRADA POPRZEZ KABEL I DZIALA MU TO STALE CIAGLE BEZ PRZERW??
  15. Właśnie ustawiłem neostrada połączenie laptop kablem. Odpowiedź jest tym temacie na stronie 10 do 11 przypomne Ip w PC 10.0.0.1 Bramka 255.0.0.0 PS3 : ip 10.0.0.2 bramka 255.0.0.0 maska : 10.0.0.1 DNS spisujemy z cmd ipconfig /all Wszystko działa chwilowo jeżeli jutro się tu nie pojawię tzn że to działa
×
×
  • Create New...

Important Information

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać w Polsce Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). W związku z tym prosimy o zapoznanie się ze zaktualizowaną Polityką prywatności Privacy Policy.