Jump to content

Colin McRae: DiRT 2


Shakeawake

Recommended Posts

  • Replies 176
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted

czym wy się przejmujecie. to i tak są rendery :) pozyjemy zobaczymy. Oprawa tu nie ma znaczenia. czy będzie blurrowo i gloomowo to kij. oczywiście jeżeli nie przegną pały. żeby to nie wyglądało zbyt plastikowo. Ale jak będzie dobry model jazdy i świetna rozpierducha to będzie git.

 

obawiam się że pójdą na mase.... czy na ludzi i zrobią model jazdy tak żeby Twoja babcia była w stanie dojechać do mety. Pociśli by coś bardziej realistycznego. I żeby był tryb Damage - EXTRAFUCKINSUPERDUPER HARDCORE. Czyli taki najbardziej realistyczny. Że jak wyrżniesz kołem w dziurę to je możesz zostawić. Ja zyłowanie silnika kończy się dupnięciem :)

 

Szczerze powiedziawszy to fajny system zniszczeń jest w Street Legal Racing Redline - mimo tego że wygląda kijowo i gra jest kijowa ..... w sumie auto tez sie nie naturalnie gnie ale reaguje na wszystko. wyrżniesz progiem.... masz krzywy próg. No i jak przekręcisz silnik to Ci blok puszcza :D I to mi sie podoba. Zła zmiana biegów powoduje że skrzynia leci na smietnik. Może gdyby Invictus miał więcej $ to by wyszło lepiej :) chyba założe temat o tej grze :P

  • 2 months later...
  • 2 months later...
Guest pawel_k
Posted

zapowiada się technicznie doskonała kicha. niestety, widząc jak samochód przechodzi z poślizgu w poślizg to mam wrażenie że będzie to taki grid na szutrze - piękny ale kompletnie niegrywalny przez zwalony model jazdy...

Posted
zapowiada się technicznie doskonała kicha. niestety, widząc jak samochód przechodzi z poślizgu w poślizg to mam wrażenie że będzie to taki grid na szutrze - piękny ale kompletnie niegrywalny przez zwalony model jazdy...

Grid i Dirt maja bardzo fajny model jazdy. Czysty fun z niego leci

Guest Mr. Blue
Posted
Scorp1on, vel signap ma świętą rację. Po za tym, jazda z wychylonym tyłem na szutrze jest normą w WRC.
Guest pawel_k
Posted
Grid i Dirt maja bardzo fajny model jazdy. Czysty fun z niego leci

dirt tak, ma fajny model (poza samochodami wrc), grid to padaka. oczywiście moim zdaniem ;)

Posted

Ja nie nawidze simow czy czegos podobnego, preferuje arcade czyli nonstop gaz, malo hamulca - i gra mi sie super w te 2 tytuly od Mistrzow Kodu.

 

Dawac splita !!!

  • 3 weeks later...
Posted

Ciekawe czy dadzą jakies OS'y trasy w śniegu tego mi brakuje do pełni szczęścia :) przy dircie swietnie sie bawiłem ,Codemasters obecnie sie wybili bardzo i wysoko zawiesli poprzeczkę w girdzie jesli chodzi o model jazy będzie super ale niech dadzą troche śniegu :)

  • 1 month later...
Posted

Gra wyglada przekosmicznie (lepiej.. a przynajmniej efektowniej niz Forza i GT razem wziete)... oczywiscie dzieki mniejszej ilosci aut (trasy z kilkoma autami juz tak dobrze nie wygladaja) i 30fps.

Ale poza grafika, patrzac na filmiki wydaje sie, ze model jazdy i fizyka tez sa (w koncu) dobre.

Mozliwe, ze to bedzie pierwszy Colin, w ktorego zagram i kupie od czasu "dwojki" z PSX'a.

Posted

Martwi mnie tylko to bardzo szybkie i nie naturalne poruszanie się kół i kierownicy podczas skręcania. Mam nadzieję, że grając na kierownicy (DFP) ten "efekt" zniknie. W GT5P nawet grając na padzie kierowca dość naturalnie porusza kierownicą - pomijając fakt dość badziewnie wyglądającego ograniczenia kąta skrętu kierownicy.

Posted

Zobacz kilka filmików z kokpitu i popatrz jak kierowca w aucie rajdowym porusza kierownicą, nie ma chyba momentu żeby kierownica była ustawiona na wprost, to są rajdy a nie wypad na piknik po drodze ekspresowej.

 

A co do GT5 to tam kierownica nie robi pełnego obrotu, więc nie wiem co w tym naturalnego :P.

 

Co do samej gry dirt2 wydaje mi się że Codemasters zaczyna bardziej przywiązywać wagę do rynku amerykańskiego, wszędzie pełno kolorystyki podobnej do tej z tego filmiku:

Posted

Jeśli w prawdziwym rajdzie kierowca niemal teleportuje kierownicę z lewej do prawej w 00,1 sek. to ze mną chyba coś nie tak :lol:

Co do GT to wyraznie napisalem: pomijając fakt dość badziewnie wyglądającego ograniczenia kąta skrętu kierownicy.

 

Więc czytaj proszę ze zrozumieniem.

Pozdrawiam.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...