Jump to content

Colin McRae: DiRT 2


Shakeawake

Recommended Posts

  • Replies 176
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

czym wy się przejmujecie. to i tak są rendery :) pozyjemy zobaczymy. Oprawa tu nie ma znaczenia. czy będzie blurrowo i gloomowo to kij. oczywiście jeżeli nie przegną pały. żeby to nie wyglądało zbyt plastikowo. Ale jak będzie dobry model jazdy i świetna rozpierducha to będzie git.

 

obawiam się że pójdą na mase.... czy na ludzi i zrobią model jazdy tak żeby Twoja babcia była w stanie dojechać do mety. Pociśli by coś bardziej realistycznego. I żeby był tryb Damage - EXTRAFUCKINSUPERDUPER HARDCORE. Czyli taki najbardziej realistyczny. Że jak wyrżniesz kołem w dziurę to je możesz zostawić. Ja zyłowanie silnika kończy się dupnięciem :)

 

Szczerze powiedziawszy to fajny system zniszczeń jest w Street Legal Racing Redline - mimo tego że wygląda kijowo i gra jest kijowa ..... w sumie auto tez sie nie naturalnie gnie ale reaguje na wszystko. wyrżniesz progiem.... masz krzywy próg. No i jak przekręcisz silnik to Ci blok puszcza :D I to mi sie podoba. Zła zmiana biegów powoduje że skrzynia leci na smietnik. Może gdyby Invictus miał więcej $ to by wyszło lepiej :) chyba założe temat o tej grze :P

Link to comment
  • 2 months later...
  • 2 months later...
Guest pawel_k

zapowiada się technicznie doskonała kicha. niestety, widząc jak samochód przechodzi z poślizgu w poślizg to mam wrażenie że będzie to taki grid na szutrze - piękny ale kompletnie niegrywalny przez zwalony model jazdy...

Link to comment
zapowiada się technicznie doskonała kicha. niestety, widząc jak samochód przechodzi z poślizgu w poślizg to mam wrażenie że będzie to taki grid na szutrze - piękny ale kompletnie niegrywalny przez zwalony model jazdy...

Grid i Dirt maja bardzo fajny model jazdy. Czysty fun z niego leci

Link to comment
Guest pawel_k
Grid i Dirt maja bardzo fajny model jazdy. Czysty fun z niego leci

dirt tak, ma fajny model (poza samochodami wrc), grid to padaka. oczywiście moim zdaniem ;)

Link to comment
  • 3 weeks later...
  • 1 month later...

Gra wyglada przekosmicznie (lepiej.. a przynajmniej efektowniej niz Forza i GT razem wziete)... oczywiscie dzieki mniejszej ilosci aut (trasy z kilkoma autami juz tak dobrze nie wygladaja) i 30fps.

Ale poza grafika, patrzac na filmiki wydaje sie, ze model jazdy i fizyka tez sa (w koncu) dobre.

Mozliwe, ze to bedzie pierwszy Colin, w ktorego zagram i kupie od czasu "dwojki" z PSX'a.

Link to comment

Martwi mnie tylko to bardzo szybkie i nie naturalne poruszanie się kół i kierownicy podczas skręcania. Mam nadzieję, że grając na kierownicy (DFP) ten "efekt" zniknie. W GT5P nawet grając na padzie kierowca dość naturalnie porusza kierownicą - pomijając fakt dość badziewnie wyglądającego ograniczenia kąta skrętu kierownicy.

Link to comment

Zobacz kilka filmików z kokpitu i popatrz jak kierowca w aucie rajdowym porusza kierownicą, nie ma chyba momentu żeby kierownica była ustawiona na wprost, to są rajdy a nie wypad na piknik po drodze ekspresowej.

 

A co do GT5 to tam kierownica nie robi pełnego obrotu, więc nie wiem co w tym naturalnego :P.

 

Co do samej gry dirt2 wydaje mi się że Codemasters zaczyna bardziej przywiązywać wagę do rynku amerykańskiego, wszędzie pełno kolorystyki podobnej do tej z tego filmiku:

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać w Polsce Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). W związku z tym prosimy o zapoznanie się ze zaktualizowaną Polityką prywatności Privacy Policy.