Jump to content


okoolarnik

Użytkownicy
  • Content Count

    178
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

19 Stara się

About okoolarnik

  • Birthday 11/03/1984

Kontakt

  • Strona WWW:
    http://www.facebook.com/rysunki
  • ICQ:
    0

Informacje o profilu

  • Płeć:
    mężczyzna
  • Zainteresowania:
    ._.
  • GamerTag:
    Okoolar
  • PSN ID:
    okoolar
  1. okoolarnik

    Beat Saber

    Było o tym na reddit niedawno, też wszyscy pomyśleli że ta playlista zawiera tracki z dlc. Devy od BS wyjaśnili że to playlista zrobiona przez Sony, i Sony dorzuciło tam trochę wydawanych przez siebie utworów aby je promować, trochę na zasadzie "skoro lubisz ost z BS to polubisz też to"
  2. Mam jeszcze taką poradę do grania w gry chodzonę, gdy poczujecie się dziwnie, w momencie gdy postać się porusza, aby samemu się trochę gibać albo przebierać nogami, wygląda to może i strasznie głupio ale może pomóc. Znaczy - mi pomagało ._.
  3. Przy sterowaniu padem albo aim można również chodzić normalnie i płynnie obracać postać. Grając z move można tylko się teleportować i obracać o 180 stopni, ale za to żadna broń nie jest przyklejona do twarzy.
  4. na allegro, wczoraj po 14? to chyba ode mnie
  5. Do jednych gier niezbędne - superhot, beat saber, sprint vector, accounting, w innych to spoko opcja - skyrim? Do wielu gier zupełnie niepotrzebne, truno powiedzieć, zobacz w co chcesz zagrać i sprawdź jakie kontrolery są wspierane. Ceny potrafią być bardzo różne, warto pochodzić po jakichś lombardach i sklepach z używanymi grami i popatrzeć myślę że okolice 50zł za sztukę to już bardzo spoko cena.
  6. ogrywałem, z aim spoko, z padem trochę nieporadnie ale do przeżycia z movami do kitu. Ale są też takie głosy że aim do kitu bo jakiś niby lag jest podczas biegania i nie ma opcji zmiany gałek dla leworęcznych. Dla strzelania z dwururki demonom w pysk warto. ok, sorki, mogłem się zagalopować, ale bardzo często pierwszy rok konsoli to jest powolne rozkręcanie korby.
  7. Pamiętam że krótko po premierze było sporo takich głosów. Pamiętam że zdarzało mi się pisać że premierę psvr należy traktować jak premierę nowej konsoli i ten sprzęt będzie się rozkręcał jak każda konsola na premierze, a nawet potencjalnie wolniej bo dla autorów gier vr to terra incognita a poza tym sprzęt jest specyficzny i w tej generacji jakiegoś spektakularnego sukcesu raczej nie będzie. Kto ma pamięć dobrą ten wie jak wyglądały pierwsze lata ps3, x360, ps4 i xo i ze wypada się wstrzymać z wydawaniem wyroku. Ciekawe ile da się wycisnąć komercyjnego sukcesu z tej generacji, ten vr jest tak niemodny teraz że to aż przykro się patrzy: wipeout, astro i beat saber - jedne z najlepszych gier, w które grałem w tym roku mają niemalże zero uwagi w internetach poza takimi gettami jak te tutaj pojedyncze tematy na forach. Polskie recenzje astro bota można na palcach jednej ręki policzyć, beat saber na psvr nikt nie zrecenzował, nawet filmiku na jutubie z polskim komentarzem nie uświadczysz. I z jednej strony mam ochotę ewangelizować w grupach na fejsie, a z drugiej strony myślę sobie - fakit, ta popularność jeszcze przyjdzie, wtedy będę patrzył na ten szał z niesmakiem i myślał sobie - lubiłem te gry zanim to było modne ;D
  8. Dla równowagi powiem że Robinson mi nie podszedł. Dla mnie to przedstawiciel gier-pokazówek, i innych vr-experience, które gejmplejowo nie maja za wiele do zaoferowania ale za to fajnie się je ogląda w vr. Takich produkcji trochę powstało i jeszcze rok - półtora roku temu to było małe przekleństwo vr - wszyscy grali w takie gry i mówili że fajne fajne, ale na dłuższą metę to ten vr to nic ciekawego. Na szczęście w ostatnim roku wyszło więcej głośnych gier z krwi i kości: Wipeout, Astrobot, Beat saber, sprint vector, tetris i dzięki ich popularności taka narracja że vr to fajne to pooglądania na chwile ale nie do grania powinna przeminąć.
  9. Okulary wchodzą bez problemu ale niestety łatwo można sobie okularami soczewki zarysować. Na reddit ludzie jakieś patenty na to mieli - takie zderzaki dla okularów żeby się do soczewek nie dotykały - niektórzy drukowali sobie takie klocki na drukarce 3d ale widziałem też jakieś patenty ze zwykłymi słomkami przyklejonymi nad soczewkami
  10. pierwsze levele to jest lajcik, ta gra przyśpiesza z każdym kolejnym poziomem:
  11. okoolarnik

    Beat Saber

    No bo to zależy jak kto ma rzeczy poustawiane w pokoju, przypiąłem sobie klamre do koszulki i przeciągnąłem pod nią kable i było lepiej
  12. okoolarnik

    Beat Saber

    W końcu zanabyte i zapograne. Trudno cokolwiek powiedzieć o tej grze, jest po prostu idealna w tym co robi, feeling nawalania w te kloce jest fantastyczny jak muzyka siądzie to już w ogóle jest to best time z giereczką jaki miałem w życiu. Jedyny problem, że wszystkie kable od słuchawek i od gogli idą do przodu i już udało mi się zahaczyć o nie z dwa razy movem, bardzo wybijające, może uda się jakoś ten kabel do ubrania przyczepić jakąś klamerką żeby się za bardzo nie majtał. No i zazdroszczę już grającym na pc tej ich biblioteki customowych kawałków. Polecam sprawdzić soundtrack na spotify, bo jednak jeśli jakoś wyjątkowo nie przypasuje wam muzyka w grze to może nie być tak super.
  13. okoolarnik

    Beat Saber

    Wyszło dzisiaj, kosztuje 125zł, do kupienia tylko w wersji cyfrowej. Do grania potrzeba, poza hełmofonem(duh!), dwóch dildosów. Customowych utworów - jak na pc - nie ma i nie będzie za to w przyszłości mają być paczki z dodatkową muzyką do kupienia jako dlc. W wersji na playstation doszło kilka nowych utworów. Pierwsze recenzje są entuzjastyczne i wygląda na to że mamy kolejną bardzo dobrą grę na PSVR w tym roku. A jak nie wiesz co to takiego ten bit sejber to to jest to: ktoś ma? ktoś gra?
  14. Gram w Astrobota i jestem już w ostatnim świecie. Ta gra to piękno i dobro, gdy nie zaskakuje pomysłami to jest super moodboosterem. Cuda dokonali animatorzy, którzy z nieciekawej maskotki zrobili postać która ma więcej charakteru i da się lubić dużo bardziej niż taki np. sackboy. Nie ma nic bardziej rozczulającego niż cpt astro, który biegnąc po zapadającej się kładce nad przepaścią macha do nas łapką bo akurat nawiązał z nami przez chwilę kontakt wzrokowy ;D Trudno pisać o kreatywności level designu bez psucia zabawy, ale to totalnie nie jest klasyczny platformer: co etap to jakaś nowa mechanika, jakiś nowy pomysł, jakiś nowy gadget, jakiś nowy klimat. Gdyby Astrobot miał logo nintendo, albo lepszy marketing to wszyscy by o nim mówili. Ta gra z daleka wygląda jak nudny, korporacyjny, bezduszny produkt ale niech was to nie zwiedzie, jeśli tylko macie psvr to musicie się tą grą zainteresować, jeśli nie to macie kolejny powód aby te gogle kupić.
×
×
  • Create New...

Important Information

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać w Polsce Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). W związku z tym prosimy o zapoznanie się ze zaktualizowaną Polityką prywatności Privacy Policy.