Skocz do zawartości

Observer

Użytkownicy
  • Postów

    4 277
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    60

Ostatnia wygrana Observer w dniu 15 Kwietnia

Użytkownicy przyznają Observer punkty reputacji!

Reputacja

9 343 Zajawkowicz

Informacje o profilu

  • Płeć:
    mężczyzna

Ostatnie wizyty

13 010 wyświetleń profilu

Aktualizacja statusu

Zobacz wszystkie aktualizacje Observer

  1. Te wybory trybów graficznych to rak tej generacji. Zamiast odpalać i cieszyć się grą to pół godziny przestawiasz czy lepiej mieć ostry obraz ale klatkowanie, czy płynny obraz ale gówno rozmazane, czy klatkujące dynamicznie rozmazujące się gówno ale z ray tracingiem. Tyle generacji miałeś jedno optymalne ustawienie pod konsole, a teraz masz wybierać, bo nie chce im się optymalizować tak żeby cross genowe gry z grafiką z zeszłej generacji miały jednocześnie wyższą rozdzielczość i więcej klatek. Obie rzeczy na raz to za dużo jak na p o t ę ż n e next geny.

    1. Pokaż poprzednie komentarze  32 więcej
    2. izon

      izon

      Dawniej było przyjete, ze next gen oferował grafike, która na PC była standardem po 2

      latach. Po tych 2 latach PC oczywiście ponownie wyprzedzało konsole. Teraz w momencie premiery konsola je na starcie kilka lat za tym co jest na PC. Nextgen to jest tylko dla osób, które przesiadają się z bazowego ps4 prosto na ps5/xsx i nie miały okazji posmakować jeszcze SSD itd.

    3. RoL

      RoL

      Nie, Observer. Ja się odnoszę do tego co napisałeś o optymalizacji gier. Piszesz że deweloperom nie chce się optymalizować gry, bo optymalizują grę. Narzekasz że teraz w grach można sobie wybrać płynniejszy frame rate lub lepszą jakość grafiki. Nadal nie rozumiem co w tym złego. 

       

      Jeśli od nowych konsol oczekiwałeś w dniu premiery przeskoku graficznego takiego jak pomiędzy SNESem a PSXem, to sorry, ale takich przeskoków już nigdy nie będzie. To również nie wynika z lenistwa deweloperów. 

       

       

    4. C1REX

      C1REX

      @Observer - tego szoku graficznego przy przejściu w 3D nie da się raczej powtórzyć. Trochę jakby oczekiwać co kilka lat podobnego szoku, jak przy przejściu z obrazu czarno-białego na kolorowy. Przełom nastąpił i została ciągła ewolucja. 

      PSX pozamiatał, ale w Polsce wtedy ludzie nie mieli kasy na PC z akcelaratorami graficznymi. Jak zobaczyłem Quake 3 w 1024x768 w 120fps na GeForce 2Ti to też zbierałem szczękę z podłogi. PSX już nie wydawał się taki potężny. 

×
×
  • Dodaj nową pozycję...