Skocz do zawartości


erykgx

Użytkownicy
  • Zawartość

    357
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

152 Exclusive Sony

Informacje o profilu

  • Płeć:
    mężczyzna
  • Zainteresowania:
    wymuszanie pierwszeństwa
  • GamerTag:
    Habit75

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. erykgx

    Premier League

    Może to głupio zabrzmi, ale nic mną tak nie ruszylo od dawna, ciekawy jestem co bedzie teraz, no ale (pipi)a, Arsene ;(((
  2. erykgx

    Twin Peaks

    Nie ma jednoznacznego wyjaśnienia, nie znajdziesz na yt filmiku TWIN PEAKS FINAL EPISODE EXPLAINED niestety (próbowałem xd), podobnie jak z wyjaśnieniem tego
  3. erykgx

    Polecam mp3

    Polecam tego świra. właśnie taaak
  4. erykgx

    Atlanta - FX

    6 odcinek to coś pięknego. W ogóle cały ten sezon jest świetny, a tu taka cisza. Oglądacie?
  5. erykgx

    Zamierzam nabyć/Właśnie nabyłem

    xddddddddddddddddd
  6. Nie zadaje się z ludzmi, którzy nie mają w domu konsoli. Ku.rwa byłem zdecydowany na fata, ale teraz mi namieszaliście i nie wiem. Z tego co widzę to różnice są małe i chyba po rpostu wezmę to co mi się trafi gdzieś w lepszej cenie. Dzięki wielkie za wszystkie odpowiedzi!
  7. Dysków mam pod dostatkiem, zapomniałem że jest możliwość podłączenia, więc ten problem odpada. Skłaniam się do fata 500 gb. Jeszcze jedno. Jak wyglada sprawa padów? Gdzies mi migneło, że te biale od slima są lepsze, prawda to? Opłaca się brac używane pady w ogóle czy celować w nówkę? (bo i tak chce kupić dodatkowy zeby miec dwa). No i game passa oczywicie kupię, wydaje się ze to bardzo fajna sprawa, tym bardziej ze w zadna z tych gier nie gralem.
  8. Nie no X'a narazie odrzucam. Budżet to 800-1000 razem juz z jakąś gierka. 500 giga to mega mało co? Jest jakaś różnica pod względem głośności i grzaniem się miedzy grubasem a slimką? Rozmiar nie ma dla mnie znaczenia w ogole (thats what she said).
  9. No własnie chodzi o to, że mój telewizor to stary samsung hd ready i pewnie na nim głownie będę grał. Ewentualnie mogę podłączyc sobie to do jakiegos monitora full hd.
  10. Cześć, wypadłem trochę z obiegu (ostatnia moja konsola to Xbox 360), a chciałem sobie sprawić w końcu nowego X'a. Powiedzcie mi jakie są głowne różnice w tych trzech wersjach które teraz są na rynku (w ogóle co to ku.rwa ma być xd) i czy opłaca się brać wersję S (albo dlaczego nie ta najstarszą), jeżeli jedyne w sumie na czym mi zależy to ograć wszystkie klasyki tej generacji i resztę czssu spędzić przy Fifie. Jak ktoś ma to może podrzucić jakiś konkretny artykuł porównujący wszystkie wersje i z czego rezygnuje kupując starą.
  11. erykgx

    Nowości

    Król powrócił
  12. erykgx

    Gwiezdne Wojny, Epizod 8: Ostatni Jedi

    Włąśnie wróciłem z kina i
  13. erykgx

    Fortnite

    Jest ktoś kto pyka na pececie? Fajna gra ale samemu troche nudnawo.
  14. erykgx

    Polecam mp3

  15. erykgx

    Counter Strike Global Offensive

    Sory za post pod postem, ale NOSZ KUR.WA MAC. Kupiłem sobie kod na tym g2a, zainstalowałem i pierwszego dnia wszystko spoko śmiga. Dzisiaj nagle fps spadły do chyba kur.wa 3/s, a teraz w ogóle żaden tryb się nie chce odpalić, wyskakuje jakiś komunikat i przekierowuje do tej strony https://support.steampowered.com/kb_art ... 37#default . Nic nie sciagalem, nie kombinowałem z plikami gry, jedyne co to uruchomiłem adblocka na chromie. No chyba zaraz rozpierole tego lapka w pizdu (PC MASTER RACE KUR.WA JE.BANA). Ma ktoś jakiś pomysł co zrobić? Posprawdzałem jakieś pliki gry w opcjach na steamie {z jednym bylo niby cos nie tak, ale niby sie naprawiło, ale niczego to nie zmieniło), teraz instaluje ponownie grę.
×