Jump to content

Cyberpunk 2077


Recommended Posts

103148703.jpg

 

Gra wyjdzie między 2017 a 2021. Niemniej wg CEO nie jesteśmy tak daleko od premiery jak nam się wydaje.

 

Co więcej, Wiedźmin 3 sprawił, że zmienili podejście do Cyberpunku. Teraz celują wyżej, chcąc zrobić bardziej skomplikowany tytuł.

 

1920x1080_TEASER_CP77.jpg

 

1920x1080_Art.jpg

 

Edited by Figaro
Link to post

Wow pospieszyles sie troche z tym tematem :)

Tak sobie mysle, ze czerwoni sa niezlymi swirami, zeby z Wiedzmina przerzucac sie na cos takiego.... ale to w koncu tworcy Wiedzmina i chyba mozna m zaufac?

Swoja droga podobno oprocz Cyberpunku zapowiedzieli jeszcze jeden tytul AAA. Ciekawe, ciekawe...(dumam z fajka w ustach)

Link to post

Obstawiałbym poczatki 2018 skoro jeszcze Wiedzmin czeka na dodatek, na pewno wypuszczą w tej generacji, nie mogą przepuścić takiej okazji przy obecnej ilości konsol na rynku

Link to post

 

W trakcie konferencji podsumowującej kwestie finansowe, Adam Kiciński, prezes studia, wraz z Adamem Badowskim, szefem studia, mieli okazję wypowiedzieć się na temat nadchodzącego Cyberpunk 2077 (PS4) i… jeszcze jednej gry AAA.

Generalnie wciąż jesteśmy „daleko od premiery”, gdyż Cyberpunk 2077 (PS4) jest wciąż na etapie wstępnym. Badowski wyjaśnił jednak, że CD Projekt RED chce zrobić grę znacznie lepszą i większą niż Wiedźmin 3: Dziki Gon. W porównaniu do Wiedźmina, Cyberpunk 2077 ma być „bardziej rewolucyjny” i „jeszcze większy oraz lepszy”.

Oznacza to, że studio ma wiele do zrobienia. Co ciekawe, w ramach konferencji dowiedzieliśmy się jeszcze kilku innych istotnych faktów. Po pierwsze CD Projekt RED chce podwoić liczbę swoich pracowników z 400 do 800, a następnie podzielić ich na cztery zespoły deweloperskie.

Dodatkowo, jak dodał Kiciński, pomiędzy 2017 a 2021 rokiem pojawią się na rynku łącznie dwa tytuły AAA. Jednym z nich będzie Cyberpunk 2077, o drugim zaś wiemy tyle, że jest to dotychczas „niezapowiedziana gra RPG”.

http://www.pssite.com/news/48426/cyberpunk-2077-bedzie-lepszy-wiekszy-i-bardziej-rewolucyjny-niz-zakladano.html

Link to post

 

 

W trakcie konferencji podsumowującej kwestie finansowe, Adam Kiciński, prezes studia, wraz z Adamem Badowskim, szefem studia, mieli okazję wypowiedzieć się na temat nadchodzącego Cyberpunk 2077 (PS4) i… jeszcze jednej gry AAA.

Generalnie wciąż jesteśmy „daleko od premiery”, gdyż Cyberpunk 2077 (PS4) jest wciąż na etapie wstępnym. Badowski wyjaśnił jednak, że CD Projekt RED chce zrobić grę znacznie lepszą i większą niż Wiedźmin 3: Dziki Gon. W porównaniu do Wiedźmina, Cyberpunk 2077 ma być „bardziej rewolucyjny” i „jeszcze większy oraz lepszy”.

Oznacza to, że studio ma wiele do zrobienia. Co ciekawe, w ramach konferencji dowiedzieliśmy się jeszcze kilku innych istotnych faktów. Po pierwsze CD Projekt RED chce podwoić liczbę swoich pracowników z 400 do 800, a następnie podzielić ich na cztery zespoły deweloperskie.

Dodatkowo, jak dodał Kiciński, pomiędzy 2017 a 2021 rokiem pojawią się na rynku łącznie dwa tytuły AAA. Jednym z nich będzie Cyberpunk 2077, o drugim zaś wiemy tyle, że jest to dotychczas „niezapowiedziana gra RPG”.

http://www.pssite.com/news/48426/cyberpunk-2077-bedzie-lepszy-wiekszy-i-bardziej-rewolucyjny-niz-zakladano.html

 

 

Prawda, CDP zaczęło ostry headhunting robić i polować na devów, wczoraj znajomego zatrudnili do studia w Warszawie.

Link to post
  • 5 months later...

Redzi wrzucili do swojego skladu takie o to nazwiska by pracowaly nad Cyberpunkiem.

 

Kyle Rowley - były główny projektant z Remedy

Shironne Peiris - były artysta tworzący intefejs w Ubisoft Reflections

Catalin Ion - były twórca animacji w Crytek

Kris Cho - były twórca filmów dla Bioware

Steve Kniebihly - były reżyser filmów dla Quantic Dream

David Brownsea - były twórca środowiska w Rockstar

Colin Walder - były programista dźwięku w Rockstar

Alex Soliven - były starszy artysta techniczny z Supermassive Games

Bruce Shtelmakher - były starszy inżynier systemów z Carbine Studios

Oliver Lockwood - były programista z Codemasters

Matthew Steinke - były projektant techniczny w Ubisofcie, Midawy, Metek Studios

William McVicar - były programista z Gameloft

Yasen Stoynev - były projektant poziomów z Ubisoftu

Félix Tiévant - były projektant dźwięku z Ubisoftu

 

Lista plac robi.

Zrodlo PPE.

Link to post
  • 2 months later...

''CD Projekt RED Executive Producer John Mamais talked about the developer's highly anti(pipi)ted Cyberpunk 2077 yesterday, mentioning that the game gives the staff something interesting and completely different to work on, and adding that it will eventually be “really, really, really fucking badass."

:obama:

 

http://www.keengamer.com/article/14964_cd-projekt-red-producer-talks-cyberpunk-2077

Edited by hav7n
Link to post
  • 1 year later...
  • Colin pinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

Important Information

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać w Polsce Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). W związku z tym prosimy o zapoznanie się ze zaktualizowaną Polityką prywatności Privacy Policy.