Skocz do zawartości

_White_

Użytkownicy
  • Liczba zawartości

    293
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

79 Exclusive Sony

O _White_

  • Urodziny 24.12.1988

Informacje o profilu

  • Płeć:
    mężczyzna
  • Skąd:
    Lublin
  • PSN ID:
    danielofifi

Ostatnie wizyty

827 wyświetleń profilu
  1. Mam wrażenie, że po ostatnim patchu gra chodzi wyraźnie płynniej. FFB też poprawili.
  2. A ja się nie zgadzam, skończyłem niedawno Jedi Outcast 2 i stwierdziłem, że kiedyś jednak level design był lepszy, gra zmuszała gracza do myślenia, kombinowania, uważnej eksploracji, a nie tak jak dzisiaj - kompas z punktem orientacyjnym i przed siebie, a co chwila checkpoint. Albo ja jestem już stary po prostu.
  3. Wyszedł patch, wprowadzający klasę elektrycznych motocykli, poprawiający grafikę w powtórkach i dodający nowy tryb do kariery, w którym zarządzamy ekipą młodzików, wyszukujemy talenty, wystawiamy ich do wyścigów które możemy potem oglądać itp. Super sprawa, w dodatku za darmo. Milestone ponownie zaskakuje mnie pozytywnie.
  4. Seria filmików "did you know that...?" o ACC, z której możemy się dowiedzieć dużo o głębi symulacji w tej grze. Mamy tu takie rzeczy jak wpływ wysokości nad poziomem morza na wydajność silnika, odpływ wody z trasy, chłodzenie opon przez kałuże i inne ciekawostki. Dbałość o szczegóły w tej grze jest mega. Cały kanał jest zresztą bardzo fajny, polecam.
  5. Gra wyścigowa od 18 lat? Będzie można rozjeżdżać ludzi czy jeździć na dziwki?
  6. To nie tylko rekomendacje prawdziwych kierowców, trochę siedzę na forach i grupach poświęconych simracingowi i opinie większości simracer'ów są zgodne: model jazdy ACC przebija nawet ten z iRacing. Co do PC2, zgadzam się że warunki atmosferyczne są w tej grze mega, ale tak naprawdę przydają się tylko w grze online, ponieważ AI przeciwników konsolowych kompletnie ignoruje kałuże i momentami jeździ albo zbyt wolno, albo zbyt szybko do panujących warunków. W ACC takie problemy nie występują, AI zachowuje się mega realistycznie. Dzisiaj w wyścigu aż ryj mi się cieszył kiedy widziałem, jak inteligentnie reagują np. na niebieską flagę. Gram na T300 i jest okej, trzeba tylko pogrzebać trochę w ustawieniach. Myślę, że będzie jeszcze jakaś łatka do ffb, ale i tak póki co ja nie narzekam, wiem dokładnie co się dzieje z samochodem, gdzie jest granica przyczepności. Na pewno poprawili ffb zawieszenia względem pierwszego AC, najechanie na wysoki krawężnik bywa zaskakująco brutalne. Jak już wspominałem, ja tych 30 fps'ów już nawet nie zauważam. W ogóle to wspaniały czas dla entuzjastów simracingu. Dla rajdowców mamy Dirt Rally 2, dla entuzjastów ścigania po torach jest ACC, a dla fanów dwóch kółek jest świetne Moto Gp 20. Aż nie wiadomo w co grać.
  7. No model jazdy w ACC jest jednak bardziej wyszukany, słyszałem że ma pochlebne opinie od kierowców którzy naprawdę ścigają się w Blancplain, a to chyba najlepsza rekomendacja. Choć powiem szczerze że przy dobrych ustawieniach kierownicy faktycznie PC2 nie odstaje tak bardzo od ACC jak myślałem. Tym bardziej mi smutno kiedy sobie pomyślę o tym co się dzieje z PC3.
  8. Dla mnie jest okej, po kilku okrążeniach już nawet nie zauważam klatkowania. Bawię się świetnie, mega immersja i cieszę się, że gra wyszła jeszcze na tą generację. Jak ktoś traktuje simracing bardziej poważnie niż jako hobby to oczywiście, 30 klatek będzie problemem. Ale dla takich entuzjastów symulacji jak ja, gra jest super pomimo problemów technicznych.
  9. Nie wpadajmy w skrajności, Codemasters daleko jednak do EA. Jestem aktywnym członkiem ich forum, w przypadku Dirt Rally 2 była bardzo dobra komunikacja, słuchali opinii graczy, dawali szczere odpowiedzi. Uważam, że cenniki DLC były w sam raz, nigdy nie czułem się oszukiwany ani naciągany. Nijak się to ma do agresywnych mikrotransakcji i uprawiania wirtualnego hazardu, jak w przypadku EA. Poza tym nie wiemy, czy to był pomysł Codies, czy Bella i spółki.
  10. Słyszeliście? W PC3 znikną pit stopy, zużycie opon i paliwa. Po zapytaniu na forum, co w takim razie ze zmiennymi warunkami atmosferycznymi, jeden z moderatorów odpowiedział, że prawdopodobnie opony będą zmieniać się same w trakcie wyścigu. I to podobno nie jest żart. Reddit aż huczy od memów i hejtu. Całkowicie zrozumiałe według mnie, bo okłamali swoich fanów, obiecując, że gra wciąż będzie symulatorem, a tu takie jaja. Aż ciężko w to uwierzyć. Źródło: https://www.projectcarsgame.com/three/news/developer-blog-1/?fbclid=IwAR1Ia0AUSLXSlRCOFUbNSBWv6mGv3PWml08NMSa3TZVNAa0g7h7J7KGRGQQ I jeszcze ciekawy artykuł: http://demo1garage.com/gaming/project-cars-3-this-is-not-a-simulation/
  11. Wiem co masz na myśli, ale jeśli lubisz symulatory dwóch kółek to nie będziesz zawiedziony, zapewniam. Spędziłem trochę czasu z karierą i jest naprawdę dobrze, można sporo kombinować ze strategią. Prowadzenie własnego teamu daje satysfakcję, trzeba dbać o finanse, sztab, rozwój sprzętu, negocjacje. AI zachowuje się lepiej, bardziej "po ludzku", często popełniają błędy. Bardzo podoba mi się też tryb historyczny, codzienne challenge i losowe przedmioty w sklepie zachęcają do regularnego grania. Gra wkręciła mnie do tego stopnia, że ACC leży i czeka na swoją kolej. Milestone to takie ciekawe studio, kojarzyło mi się zawsze z odcinaniem kuponów i nijakimi ścigałkami, a jednak co jakiś czas pokazuje pazur i wydaje naprawdę dobrą grę. Sebastien Loeb Rally Evo, MXGP3, Gravel... teraz do tego grona dołączyło Moto Gp 20.
  12. Skusiłem się bo gra jest na promocji na PS Store i powiem Wam, że jestem pod wrażeniem. O ile na Milestone często narzekałem, że serwują odgrzewane kotlety, tak tutaj względem Moto Gp 2018 (ostatnia w którą grałem) zmieniło się sporo, i to na plus: - jeszcze bardziej dopracowany model jazdy, dający mega satysfakcję z czysto przejechanego okrążenia - rozbudowany tryb kariery (decyzje menagerskie, testy zimowe, R&D). - zaawansowany system zużycia opon i paliwa - bardzo ładne warunki pogodowe - customizacja niczym w Ride 3, dzielenie się ze społecznością projektami kasków, barw, naklejek itp - dopracowana fizyka wypadków, zawodnicy wywalają się bardzo realistycznie, a motocykl łatwo jest zepsuć. Generalnie na ustawieniach symulacyjnych to jest takie ACC na dwóch kółkach. Polecam.
  13. FFB pewnie będzie poprawiony w patchu bo na razie zdarza mu się szwankować.
  14. Jasne, tylko hardcore damage. Według mnie w time trialu jest wyłączona hardkorowa kasacja.
  15. Zgadzam się ze wszystkim. Jest to zdecydowanie najbardziej realistyczny symulator na PS4. Naprawdę można się poczuć jak w samochodzie GT3. Na kierownicy wrażenia są doskonałe, ale do tego już nas przyzwyczaiła część pierwsza. Model jazdy, praca zawieszenia, DŹWIĘK - wyborne. No i oczywiście zmienne warunki pogodowe i pory dnia. Jedyny minus to ta animacja, po przesiadce z Dirt Rally 2 czy PC2 te 30 fps'ów daje się we znaki. Trzeba się będzie przyzwyczaić.. Ja się zadowolę. Wiadomo, lepiej by było mieć stałe 60, ale w SLRE się zagrywałem pomimo 30 fps'ów to i tu pewnie wsiąknę. Chociaż masz rację, gra raczej trafi do wąskiego grona odbiorców: entuzjazmów realizmu, którym nie przeszkadzają niedomagania techniczne.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać w Polsce Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). W związku z tym prosimy o zapoznanie się ze zaktualizowaną Polityką prywatności Polityka prywatności.