Jump to content

Michał_K

Użytkownicy
  • Content Count

    392
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

Michał_K last won the day on December 8

Michał_K had the most liked content!

Community Reputation

170 Exclusive Sony

About Michał_K

  • Birthday 03/06/1995

Informacje o profilu

  • Płeć:
    mężczyzna
  • Zainteresowania:
    gry

Kontakt

  • GG:
    michal_kkk
  • Tlen:
    michal_kkk

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Michał_K

    Death Stranding

    Skup się na niej bo skończysz jak ofi. Gra zasługuje na skupienie bo daje więcej niż powinna. I pamiętaj że wszędzie można wracać więc nie utknij w pierwszym regionie. Chyba że będziesz chciał żylować wszystko nie mając fajnych gadżetów.
  2. Nie przypominam sobie by tu wielu narzekało na nudę w Irlandczyku.
  3. Michał_K

    Telefony

    Polecicie coś do 2000 zł? Tyle tego na rynku że nie wiadomo jak to ugryźć... Na razie wyszukałem w tej cenie takie coś: Xiaomi mi 9t pro (tutaj prawie dałem się nabrać na wersję bez pro, dziwne te wariacje) Oppo reno/ reno 2 Samsung a70 Coś jeszcze ciekawego?
  4. Michał_K

    Death Stranding

    Sama idea powtarzania walki z bossem jest kiepska, tu się zgadzam, nigdy nie lubiłem w grach walczyć ponownie z tym samym bossem. Chyba że schemat się zmieniał znacząco.
  5. Michał_K

    Death Stranding

    No może oczywiste, ale wpadłem w szał zabijania na normalu i po paru minutach to do mnie dotarło, wcześniej jednak była zasada - pojawia się przeciwnik, zabijasz, idziesz dalej ;]
  6. Michał_K

    Death Stranding

    Ja za to wspominam świetnie walkę podczas przeprawy do ostatniego portu przez morze smoły, znacznie lepiej niż 1 walka z Ciffem,
  7. Michał_K

    Death Stranding

    Ja przyznałem, tlyko jak napisałem w tej grze jest tak wiele innych rzeczy że szkoda wspominać Przyjmując że chociaż dwóch bossów jest zrobionych świetnie to już mamy poziom GOWa Dla mnie, powtórzę, system budowania tyrolek to było coś niesamowitego czego nie było w żadnej grze typu piaskownica/open world wcześniej. Każdy gracz tak naprawdę miał własną indywidualną mapę na końcu, drogę każdy miał taką samą, ale tyrolki powodowały że to ty sam wpływałeś na sposób komunikacji w grze.
  8. Michał_K

    Death Stranding

    Nie znam się na tych sprawach, ale chętnie bym poczytał komentarz kogoś kto się zna, może hendrixa ;]. To że zrobili tyle rzeczy w ciągu 3 lat to wg mnie jakiś kosmos. Pewnie byłoby jeszcze szybciej gdyby Hideo miał swój silnik z Konami od MGSV, który wręcz wygląda jak robiony z myślą o DS ;]
  9. Michał_K

    Death Stranding

    Cięzka dyskusja z Ofi: - NIE KLEI SIĘ -ale.... <argumenty> - NIE KLEI SIĘ TOP KEK -ale... <argumenty> - TOP KEK NIE KLEI SIĘ
  10. Michał_K

    Death Stranding

    Oczy bolą, mam nadzieję że twórcy gier skupią się dzięki Kojimie na skomplikowaniu fabuły i ruszą mózgi graczy. Bo dla wielu skomplikowanie gier typu Gerasy czy Last of Us szczyt możliwości. A to takie komiksy Kaczor Donald przy death stranding.
  11. Michał_K

    Death Stranding

    Jednak ten schemat się mocno rozwijał, z całkowitego korytarzyka, do małego dżunglowego open worlda ;] To pochwała numer 1023 w kierunku tej gry, nie tylko opracowali wielkie regiony postapo Ameryki, które są niepojęte pod względem krajobrazów i rzeźby, w ciągu tych 3 lat zrobili też 3 lokacje z wielką pieczołowitością które są kompletnie z innej bajki. edit: właściwie cztery
  12. Michał_K

    Death Stranding

    Myślę że z powodu tego że Sam i Cliff mogli się przenosić tam ze swoim wyposażeniem bieganie ze Steyrem albo M1 skończyłaby się szybkim zejściem w pojedynku z M16.
  13. Michał_K

    Death Stranding

    Niespójne jest to że włączyłeś audio suahili a napisy hebrajskie i nie zrozumiałeś że każdy ma własne połączenie z plażą, mówiło to parę postaci. Jestem już w 100% pewien że po przejściu gry, kompletnemu jej nie rozgryzieniu, obejrzałeś jakiś skrótowiec wyjaśniający i ze złości teraz piszesz takie rzeczy. Sam trafił na plaże Cliffa poprzez te burze a nie został teleportowany przez Fragile.
  14. Na moją obronę mam tylko bardzo duże oczekiwania po poprzednich filmach. Do samwgo końca czekałem na dialogi które zapadną w pamięć i będą się kojarzyły z tym filmem. Niestety sceny westernowe sa całkowicie nudne, rozmowa z właścicielem farmy nie spełnia oczekiwań, dialogi z Caprio również. A Pitt gra wspaniale nawet jak wyprowadza tylko psa. Dużo niepotrzebnych scen w filmie. Chociażby ostatnia rozmowa Ricka z Sharon przez domofon. Kończę jojczyć i tak chyba już zasłużyłem na 20 minusów
×
×
  • Create New...

Important Information

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać w Polsce Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). W związku z tym prosimy o zapoznanie się ze zaktualizowaną Polityką prywatności Privacy Policy.