Skocz do zawartości

DaN3000

Użytkownicy
  • Liczba zawartości

    477
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

80 Exclusive Sony

Informacje o profilu

  • Płeć:
    mężczyzna
  • PSN ID:
    DaN__PL
  1. Są wynalazki w stylu Titan (https://www.consoletuner.com/), które teoretycznie umożliwiają podłączenie "wszystkiego do wszystkiego". Ponoć działają z tym nawet stare kierownice, które oficjalnie nie są wspierane.
  2. DaN3000

    Dead Cells

    Jeszcze gorszą rzeczą jest to, że bossowie mają damage cap, który ogranicza maksymalną ilość HP jaką można im zabrać jednym uderzeniem. Przez to walki z bossami są sztucznie wydłużone i bardziej opłaca się brać bronie, którymi można zadawać szybkie serie ciosów. Nie cierpię tego typu mechanik w grach - "nie wiemy jak to zbalansować to walniemy odgórne ograniczenie".
  3. DaN3000

    Dead Cells

    8-7-13 daje najwięcej HP przez co przeżywalność jest największa i jest to najbardziej widoczne na ostatnim bossie. Natomiast jeżeli chodzi o nasz damage to jest to słaby rozkład i zadaje się zdecydowanie mniejsze obrażenia niż przy inwestycji w jedną ze statystyk. 8-7-13 jest pewnym ułatwieniem na początku, gdy dużo się obrywa ale powodzenia w korzystaniu z tego na wyższych poziomach trudności.
  4. DaN3000

    Dead Cells

    Dla przypomnienia - to jest gra z kategorii roguelike, więc następnym razem proponuję sprawdzić czym się charakteryzują takie gry przed zakupem. Skilla nabiera się z czasem a nie dostaje na tacy uber-builda, który wszystko rozwala. To tak jakby narzekać, że Szatan w Binding of Isaac jest za trudny, bo nie pada na strzała a na ekranie jest jeden wielki chaos i to wina gry bo jest głupia...
  5. DaN3000

    Dead Cells

    Na wyższych poziomach trudności jest mnożnik do ilości zdobywanych cells, więc wpadają szybciej. Przydatnym upgradem jest Merchandise Category - pozwala na wybranie kategorii przedmiotów u sklepikarza. W połączeniu z Shop Restock, można znacznie łatwiej trafić na broń, którą by się chciało kupić.
  6. DaN3000

    Dead Cells

    Mi się w końcu udało po 4. próbie z takim zestawem: - Wolf trap + Crusher - polecam, ładnie ze sobą współgra - Ice bow - moim zdaniem najbardziej przegięta bron w całej grze, zwłaszcza z właściwością pierce target. Damage jest nieistotny, liczy się możliwość szybkiego zamrażania przeciwników i następnie okładanie drugą bronią (najlepiej jak ma bonus do obrażeń na zamrożonych mobach i ewentualnie możliwość zrobienia criticala jak Assasin's dagger) - Infantry bow - ostatnia broń jest w zasadzie losowa, biorę to co znajdę najlepszego w złotej wersji, żeby nie było problemu ze skalowaniem - Punkty - prawie wszystko w survival, tylko kilka w brutality i tactics dla dużego bonusu do dodatkowego HP - Mutacje - YOLO (nie wykorzystałem), dodatkowe HP, Efficiency Jakiego zestawu by się nie miało to i tak bez unikania, zwłaszcza wspomnianego zrzucania z areny (najlepiej przeturlać się w jego stronę jak na nas biegnie), nie da się za dużo ugrać bo typ ma dużo HP i siłą rzeczy walka trwa lika minut. W jednym z poziomów jest też portret Solaire
  7. DaN3000

    Path of Exile

    Jak zginiesz na HC to koniec, nie ważne jak i gdzie (może poza PvP nie wiem jak to wygląda na HC). Możesz się nawet sam załatwić w mieście a i tak wylecisz z HC. Śmierć w HC Incursion przenosi postać do Standard a nie do SC Incursion.
  8. Plus od razu jest możliwość dostania się do devil room, co normalnie da się zrobić dopiero od drugiego poziomu (pomijając opcję teleportowania sie tam, ale to jest losowe).
  9. Tak, losowe. Miałeś 'Curse of the Labyrinth' wtedy poziomy są większe, mają 2 item roomy, 2 boss roomy i omijasz jedno piętro.
  10. Użycie biblii na szatanie też ma "specjalny" efekt. Kto grał w ciemno ten się przekonał sam
  11. Spoko, też na początku grałem na konsoli, ale wtedy była masa błędów i patchowanie konsolowych wersji szło im bardzo mozolnie, więc w końcu przesiadłem się na PC. A na PC i tak gram w to padem od PS4
  12. Przypuszczam, że przynajmniej ze 200-300 godzin. Kumpel obecnie masteruje Afterbirth+ na PC i ma 357 godzin Dla tych co jeszcze nie wiedzą w co się wpakowali a gra wciągnie - przygotujcie się na takie ilości czasu bo im lepiej zna się świat gry tym bardziej chce się odkryć wszystko. U mnie jest to około 250 godzin na Rebirth/Afterbirth (i tylko jeden zbugowany item brakujący do 100%, chlip) i około 200 godzin we flashowy oryginał gdzie to 100% udało się zrobić. Licznik pokazuje równe 400h, nazbierało się przez te 2.5 roku od kiedy wyszedł Rebirth. Pewnie jakbym od razu grał w Afterbirth+ to zajęłoby to z 1/3 mniej, bo doszło dużo technik, które znacząco ułatwiają zrobienie pewnych rzeczy, np. jest więcej sposobów na zrobienie "break'a". W sumie to trochę kusi, żeby zacząć wszystko od nowa XD Z drugiej strony nie ruszyłem jeszcze w ogóle Antibirtha, który pewnie też wystarczy na kilkadziesiąt godzin jak nie lepiej. Jak już komuś znudzi się szukanie na platiniumgod co robi dany przedmiot (a po pewnym czasie jest tego takie zatrzęsienie, że ciężko to spamiętać) to polecam tego moda: https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=836319872
  13. Taki urok tej gierki, z każdym kolejnym przejściem poznajesz przeciwników, przedmioty, synergię, sposoby jak wykorzystać otoczenie czy nawet kiedy opłaca się celowo tracić życie, żeby coś zyskać. Ginięcie na początku to normalka, później dochodzi się do takiej wprawy, że przechodzi sie całość nawet z najbardziej badziewnymi przedmiotami. Osobiście polecałbym startować od razu z wersją Afterbirth+, doszło mnóstwo dodatkowej zawartości, chociaż także parę upierdliwych elementów. Ja po wieeeeeeeeeelu godzinach w końcu skompletowałem :)
  14. Poza tym przejście na Hard odblokowuje dodatkowe itemy, więc lepiej od razu startować na trudniejszym poziomie. Chyba, ze ktoś lubi sobie utrudniać i chce przejść np. Lostem najpierw wszystko na Normalu a później dopiero Hard :D Gierka jest wypasiona, do tej pory zrobiłem wszystko w Afterbirth (~250h) a teraz zaczynam Afterbirth+. Tuż przed Afterbirth+ wyszedł też bardzo duży nieoficjalny mod Antibirth (https://www.antibirth.com/) i co śmieśniejsze to ponoć jest znacznie lepszy niż oficjalny Afterbirth+, więc szykują się kolejne setki godzin z Isaaciem.
  15. Ale co to za różnica czy fragment programu nazywa się the news w TG czy conversation street w TGT, skoro jedno i drugie to dokładnie to samo? Przecież oczywiste jest, że nie mogą użyć nazwy, która funkcjonowała w TG, ale poza nazwą niczym się to nie różni.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać w Polsce Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). W związku z tym prosimy o zapoznanie się ze zaktualizowaną Polityką prywatności Polityka prywatności.