Skocz do zawartości

Dark_Slide

Użytkownicy
  • Liczba zawartości

    235
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

2 Neutralna

O Dark_Slide

  • Urodziny 25.11.1987

Kontakt

  • Strona WWW:
    http://
  • ICQ:
    0
  • GG:
    2591619
  • Tlen:
    black_slide

Informacje o profilu

  • Płeć:
    mężczyzna
  • Skąd:
    Poznań
  1. www.padportal.net.pl/konkurs-lubie-to-pad-portal/ KONKURS DO WYGRANIA FIGURKI Z RESIDENT EVIL PS: Zaprzyjaźniony portal, nie prowadzę go żeby nie było głupich pytań :P

  2. Oj grube, Włocławek w składzie 3 osobowym ja, Ryu i Cieślak pewnie wpadniemy
  3. Dark_Slide

    Resident Evil 6

    Ja na razie nie czytam żadnych newsów. Poczekam na jakiś porządny gameplay i wtedy się okaże. Szkoda tylko, że początkowo myślałem, że zachowają chociaż w najmniejszym stopniu konwencję horroru, ale po tych ostatnich wiadomościach już coraz mniej na to wygląda.
  4. KONKURS DO WYGRANIA FIGURKI Z RESIDENT EVIL www.padportal.net.pl/konkurs-lubie-to-pad-portal/

    1. Zdunek

      Zdunek

      FCK. A ja myślałem, że to jakiś fajny konkurs. Zawsze trzeba wpierdzielać tego fejsa? :C

  5. Dark_Slide

    Resident Evil 6

    sory... nie jarają mnie takie rzeczy... dla mnie ostatnim dobrym RE był Code Veronica, niestety nie miałem szansy zagrać na gacku w remake 1 i 0. W RE4 nie zagrałem (z wyboru), w RE5 zagrałem bo akurat brat kupił więc sprawdziłem i nawet nie skończyłem. Do RE6 podchodzę sceptycznie, a Twój pomysł nadaje się do worka razem z tymi pomysłami Crapcomu o przyciągnięciu graczy CoDa i innych śmieci tego pokroju.
  6. Dark_Slide

    Resident Evil 6

    Dla mnie najważniejsze jest, że ten trailer wygląda o wiele lepiej niż trailer RE5. Takie pomieszanie klimatów RE2 z RE5 + trochę Code Veronica i RE4 więc jak na obecne realia i fakt, że RE nie powróci do korzeni to i tak zadowalająco. Nawet widziałbym grę podzieloną na etapy Leon - horror (survival byłby boski ale wiadomo, że raczej nie będzie więc niech chociaż straszy), Chris - akcja + panika w mieście opanowanym przez wirus, a nasz nowy koleś - elementy skradankowe + ucieczka. W takim ujęciu każdy byłby zadowolony chociaż w jakiejś części.
  7. Dark_Slide

    Resident Evil 6

    http://www.ppe.pl/news-13243-Tworcy_Residenta_pragna_fanow_Call_of_Duty.html No to pozamiatane... ludzie narzekają, że to nie jest stary dobry RE, a sami doprowadzili do takiego stanu rzeczy. Jak wyszło RE4 i RE5 trzeba było nie kupować... to wtedy Capcom by może się otrząsnął...
  8. Dark_Slide

    Dark Souls

    No właśnie o tym PiT mówię jeżeli się ostro wkręcasz to coś tam wyczytasz, domyślisz się z dialogów. Jeżeli nie będziesz zbytnio zwracał na to uwagi i tylko sobie przejdziesz to nic nie zauważysz. Dla mnie to nie wystarczająco... Powinni bardziej zadbać o fabułe..
  9. Dark_Slide

    Dark Souls

    Ja jeszcze chciałbym wypowiedzieć się na temat fabuły. Wydaje mi się, że w Dark Souls dostajemy bardziej melancholijną opowieść o przemijaniu (nawet podczas finałowej walki jest bardzo spokojna muzyka). To historia o końcu ery ognia i początku ery ciemności (mówię tutaj o moim zakończeniu, nie wiem jak z tym drugim). Ludzie zaczynają tracić człowieczeństwo przez Dark Sign przywiązani są do ognisk, przez co skazani są na klątwę nieśmiertelności. Jedynie Gwyn Lord of Cinder podtrzymuje ów ogień. Na swojej drodze spotykasz osoby jak choćby Frampt lub iluzja Gwynewre, którzy snują kłamstwa w celu podtrzymania ognia. Większość NPCów bez głębi, choć trzeba wspomnieć o najbardziej klimatyczny NPC Daughter of Chaos jak dla mnie najsmutniejszej historia w tej grze. Jeżeli postanowimy ją zabić, umiera w świadomości, że dokonała tego jej siostra. Zdaję sobie sprawę, że podczas jednego przejścia nie udało mi się wszystkich spotkać, wykorzystać większości dialogów bądź przeczytać opisów unikalnych broni. Z chęcią przeczytałbym jakiegoś faq'a z wszystkimi znaczącymi opisami broni, żeby dowiedzieć się więcej o świecie. Na spokojnie, bo w grze ciężko znaleźć na to chwilę i wiele informacji uciekło mi podczas przechodzenia gdyż opis jednego przedmiotu przeczytałem w poniedziałek, a drugiego w piątek. Wypadałoby porównać historię z Demon's Souls i przekonać się jak ona wypada w duchowym spadkobiercy. Smutny klimat Dark Souls bardzo przypadł mi do gustu. W ostatecznym rozrachunku mimo wielu minusów dobrze bawiłem się przy tej grze. Niestety historia powiela schematy poprzednika od samego początku, jednak o tym trochę później. Pierwszym zasadniczym błędem tej gry jest fakt, że wiele osób po spędzeniu 80h gry zada pytanie "ale (pipi) co ja tak naprawdę robiłem przez te 80h?". Regres w stosunku do DeS w prowadzeniu historii, a największym minusem jest brak jakiegokolwiek monologu/wstawki przed walką z ostatnim bossem. Sory, ale koleś był zamknięty przez setki lat w miejscu gdzie dostać się jest mega hardcorowo i on po zobaczeniu śmiałka, który tego dokonał postanawia od razu rzucić się na nas? Proszę... Podobne typy postaci i pomysł na fabułę, twórcy mogliby się bardziej postarać. Mamy tutaj zabójców NPCów, dwie zasadnicze frakcje, które namawiają do pasującego dla nich zakończenia, duchownych którzy udają się w podróż i takie tam. Nawet kilku NPCów zostało zerżniętych prosto z Demona. Ja rozumiem, że można lizać ściany żeby dowiedzieć się więcej i zobaczyć drugie dno. Te drugie dno zmienia postrzeganie gry, przynajmniej tak było w DeS. Jednak obawiam się bardzo, że czym bardziej będę zagłębiał się w Darka tym więcej będzie mi przypominać poprzednika, gdyż już teraz wydaje mi się być podobny. Ktoś powie, że w końcu tą grę robili ci sami twórcy. Ja natomiast powiem, że ci sami twórcy mogli się bardziej postarać, bo gra mogłaby zachować swoją formę ale mieć więcej dialogów i sprawić żeby na pierwszy rzut oka NPC wydawali się interesujący, a już po lizaniu ścian to bym posągi im stawiał przed blokiem. Biorąc pod uwagę moje wcześniejsze spostrzeżenie co do braku pomysłów w lokacjach i stworach pod koniec gry, tak samo mam wrażenie, że brakowało pomysłu na fabułę i zbyt dużo skopiowano z DeS. Sam nie wiem jak ocenić tą grę, wszystko wskazuje na to, że DeS wydawał się być lepszym tytułem. Koniec końców jednak wciąż o Darku myślę i chce mi się w niego grać. Jak to mój kumpel powiedział "zobacz rozmawiamy o tej grze, jeżeli o tym rozmawiamy znaczy, że ten tytuł jest bardzo dobry" więc coś w tej grze musi być, ale zastanawiam na ile w tym zasługa Demona. Wydaję mi się, że wielu graczy przez wzgląd na DeS boi się wytknąć błędy tej produkcji żeby nie popsuć sobie jej obrazu. Powiedziałbym, że DeS i DaS są na równi, bo mimo że w wielu kwestiach Dark definitywnie ssie (jak choćby framerate) tak również wiele zalet szczególnie w mechanice, wielu miejscówkach oraz wyglądzie stworów, które biją na głowę DeS. Na zakończenie chciałbym powiedzieć o poziomie trudności mam wrażenie, że problem może tkwić w dwóch kwestiach. Podbijanie broni zbyt łatwe albo w pewnym momencie twórcy zapomnieli o tym, że gracz podbija swój oręż i nabija statystyki. Ci bossowie sprawiają wrażenie "jeszcze parę godzin temu miałbym z nim mega problemy". W Darku przez Estus Flask, stability tarcz oraz głównie przez stosunek siły do częstotliwości zadawanego ciosu przeciwników, bądź samej siły nie bałem się przyjmować ciosów. W Demonie miałem wrażenie, nie robiłbym takich rzeczy jak tutaj w Darku i nie stał z tarczą i blokował każdy kolejny cios bossa. Sądzę, że mimo wszystko gra jest łatwiejsza za pierwszym razem - szczególnie bossowie, bo rzeczywiście dojście do nich jest wyzwaniem (czyli stary dobry klimat DeS, a czasami parę oczek wyżej). Coś nie pykło...
  10. Dark_Slide

    Dark Souls

    Problem polega na tym, że żaden boss w tej grze nie sprawił, że podchodziłem do niego więcej niż 5 razy. Bossowie, których wymieniłem łyknąłem za 1 razem po kolei stąd mój zawód w związku z nimi (nie wspominając, że taki Gravelord Nito myślałem, że będzie grubym przeciwnikiem). Jeżeli potrafiłem ich ubić jeden po drugim bez zobaczenia kochanego "you died" nie czułem się jakbym grał w Dark Souls (swoja droga jak mogłem zapomnieć o Pinwheel kolejny do kolekcji) Btw. ja inaczej ocenić tej gry nie potrafię niż przez pryzmat mojego przejścia. Wydaję mi się, że zrobiłem dość mocne combo jeżeli chodzi o broń/pancerz/statystyki/cuda i ścieżka rozwoju była bardzo przemyślana i dokładna, dodając do tego doświadczenie z Demon's Souls sprawiło, że Dark Souls nie był aż takim szokiem jak w przypadku pierwszej gry. Ukończyłem właśnie Dark Souls, końcowa walka poszła za 3-4 podejściem dzięki Iron Flesh w ng+ chciało mi się śmiać jak Asylum Demon dostał czopsa za 2800 (spadając z balkonu). No nic, teraz czas wykombinować router i grać online
  11. Dark_Slide

    Dark Souls

    Długo czekałem z wyklarowaniem swojej opinii na temat Dark Souls. Obecnie jestem praktycznie przed finałową walką, na drodze stoi już tylko Bed of Chaos. Z poradnika korzystałem jedynie w przypadku całkowitego zagubienia. Muszę niestety powiedzieć, że poziom walk z bossami stoi na naprawdę niskim poziomie - oceniam całokształt. Jak jeszcze bardzo dobrze bawiłem się do ukończenia Anor Londo z małymi wpadkami typu Gaping Dragon, który wyglądem miażdżył stąd mocny zawód poziomem trudności. Poziom trudności lokacji po Anor Londo wydawał mi się o poziom wyżej niż pierwszej części gry, zwłaszcza ze względu na rozmieszczenie ognisk albo grobowe ciemności Tomb of Giants. Niestety walki z Seath the Scalaless, Gravelord Nito oraz wszystkimi trzeba bossami w Demon Ruins to największa porażka tej gry. Dorzuciłbym jeszcze do tego Four Kings, ale muszę przyznać, że początkowo jeszcze przed pokonaniem Seath'a i Nito ostro mnie skopali. Podchodząc do nich drugi raz przed dojściem do Demon Ruins nie sprawili mi totalnie żadnego problemu, stąd sam nie wiem jak ich ocenić. Drugie podejście do tej walki zniesmaczyło mi tego bossa, bo już chciałem ich nazwać najtrudniejszymi w grze. Nie powiem, ale do Dark Souls podchodziłem po przegraniu sporej ilości godzin w Demon's Souls (250 soul level - nabity offline) mając bardzo dobry plan na postać. Jak z gry czerpałem dużo radości i nawet jeżeli żaden z bossów nie zaszedł mi za skórę tak jak choćby Meneater, Flamelurker, Tower Knight, King Allant z Demon's Souls tak teraz kończąc Dark Souls jestem bardzo zdegustowany. Liczę na NG+, bo na pewno na jednym przejściu nie skończę. Biorąc pod uwagę to co widziałem muszę powiedzieć, że w tej części brakowało mi wykorzystania łuków/kusz te bronie w tej grze nie istnieją. Co z tego, że kończy mi się stamina blokując tarczą jak praktycznie żaden przeciwnik/boss tego nie potrafi wykorzystać i zadać w tym czasie drugiego ciosu. Są zbyt wolni przez co spokojnie stamina zregeneruje się do poziomu, aby odeprzeć kolejny atak. Jeżeli nie ma w pobliżu drugiego przeciwnika jesteś bezpieczny. Mam wrażenie, że czym bliżej końca gry tym twórcom brakowało pomysłów na lokacje (same ciemne bez wyrazu), a przeciwnicy zaczynają się powtarzać - powielanie bossów (capra demon, tauros, asylum demon) lub dawanie tego samego stworka z innymi kolorami albo krystalicznego, nawet unikatowi przeciwnicy typu opancerzone świnie albo szamani zaczynają się powtarzać. Niestety czym dalej (po Anor Londo) tak urok Dark Souls gdzieś ucieka... Bym zapomniał Lost Izalith to największa porażka tej gry! Gdyby nie fakt, że zdobyłem ring z ogona Centipede Demon mogę bez większych problemów chodzić po lawie. Teraz tak się zastanawiam co by było gdybym tego nie zrobił? Jedyna znana mi ścieżka do tej lokacji prowadzi przez lawę! Żeby zakończyć moją opinię muszę powiedzieć, że gram str/faith build'em opierając swoją grę na ultra greatswordach, black iron set oraz eagle shield. Podobnie jak w Demon's Souls gram offline w Dark Souls.
  12. Dark_Slide

    Dark Souls

    Gdzie polecice mi iść zamiast do Blighttown, bo na razie nie radzę sobie z toxic i poison niby bym mógł kupić itemy na te statusy, ale na chwilę obecną strasznie drogie są i zbieranie dusz trwałoby zbyt długo biorąc pod uwagę, że mogę zginąć i wykorzystane itemy mi się nie zwrócą.
  13. Dark_Slide

    Demon's Souls

    Z ciekawości ile potrzebowałeś czasu na wybicie platyny w każdej z wersji? Wybijałeś platynę 1 postacią czy wieloma? Btw. od platyny dzieli mnie kilka shard of spiderstone i kilka shard oraz chunk of marrowstone bladestone wybijałem 3 dni po 4-5h
  14. Dark_Slide

    Dark Souls

    Wielkie dzięki, już biorę się za lekturę. Muszę to koniecznie przeczytać, z pewnością zmieni to moje podejście przy Dark Souls. Podejrzewam, że po tej lekturze jeszcze bardziej nakręcę się na kontynuacje.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać w Polsce Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). W związku z tym prosimy o zapoznanie się ze zaktualizowaną Polityką prywatności Polityka prywatności.