Skocz do zawartości

Battlefield 4


Rekomendowane odpowiedzi

To cały czas ta gra będzie chodziła jak by nie miała synchronizacji? Kile z dupy i te cyrki to będzie standard? Boże ten silnik to największe (pipi) ever.

Robić gre o strzelaniu i spier,dolic strzelanie. 100 x wolałbym bc2 bez żadnych levoluszyn czy innych bzdur, które tylko psują normalne strzelanie i rejestrację pocisków.

Edytowane przez KarolFanbojSony
Odnośnik do komentarza

Ile razy czlowiek moze pisac wyjdzie albo we wtorek przed e3 albo dzien po e3. Tickrate na konsolach raczej zostanie taki sam tylko pc dostanie wiekszy.

Wiekszy tickrate obciaza cpu i gpu jak i rowniez wymaga lepszego lacza. Wiec dice musialo by albo zostawi 960 ale dac 30 fpa albo dac 720p i 60fps. Maja jeszcze opcje zamiast 30hz jak na pc dac 15hz ale to by wiele nie zmienilo.

Wiekszy tickrate pojawi sie raczej w bf swat. Zakladajac ,ze EA uda sie wymusic na Sony/MS zwiekszenia wymagan co do minimalnego lacza.

 

Jak bedzie trailer albo nowe info to Ja lub Zielu 2 minuty po pojawieniu sie trailera/newsa go tu damy.

 

 

Zaq jednak Dan Mitre potwierdził że wszystkie zmiany zastosowane w CTE będę również zastosowanie na PC jak i ja konsolach więc to się tyczy też tickrate

"

- hey dan I know you have some things to do with bf4 but I was wondering is the CTE testing coming to consoles?

- No, it's PC only at the moment. However, all of our key learnings will be applied to console as well."

Odnośnik do komentarza

(...)

- hey dan I know you have some things to do with bf4 but I was wondering is the CTE testing coming to consoles?

- No, it's PC only at the moment. However, all of our key learnings will be applied to console as well."

 

 

Napisali "all of our key leranings" a nie "all of our learnings". Nie byłbym taki pewien, czy tickrate zostanie uznane za "key".

Odnośnik do komentarza
 

Ile razy czlowiek moze pisac wyjdzie albo we wtorek przed e3 albo dzien po e3. Tickrate na konsolach raczej zostanie taki sam tylko pc dostanie wiekszy.
Wiekszy tickrate obciaza cpu i gpu jak i rowniez wymaga lepszego lacza. Wiec dice musialo by albo zostawi 960 ale dac 30 fpa albo dac 720p i 60fps. Maja jeszcze opcje zamiast 30hz jak na pc dac 15hz ale to by wiele nie zmienilo.
Wiekszy tickrate pojawi sie raczej w bf swat. Zakladajac ,ze EA uda sie wymusic na Sony/MS zwiekszenia wymagan co do minimalnego lacza.

 

Lacze to chyba raczej nie jest zaden problem. Nie wierze w to, ze PC gracz ma lepszeg neta, niz ten konsolowy. A kwestia obnizenia parametrow graficznych, aby udzwignac tickrate do 30HZ na konsolach. tez mozna wlozyc miedzy bajki. Przeciez Bf4 to nie jest zaden potwor wizaulny, to tylko lepsze tekstury, oswietlenie i 64 graczy. Reszt jest taka sama jak na past-gen'ach. Ta gra to przecietniak graficzny, cos jak pierwszy shootera na PS3 Resistance. PS4, ktore jest mocniejsze od poprzednika z jakies 20 razy, instaluje 40 giga danych w minute, nie jest w stanie "udzwignac" 30 hz serwer, bo jest za slabe!. Jakos nie chce mi sie w to uwierzyc. :) Wszystko rozbija sie (jak wspomnailes Zaqu w ostatnim zdaniu) o jakies tajemnicze restrykcje co do lacza miedzy Sony/MS a developerem. To pewnie mozna zmienic, ale na to, zakladam, trzeba wylozyc "gruba" kase. :) Pozdrawiam

Edytowane przez walek
Odnośnik do komentarza
Gość Zaqair

Moze i bf nie jest potworem graficznym ale zwiekszony tickrate obciaza bardziej cpu,gpu i net. Ps4 nie potrafi uciagnac 1080p/60fps w bf4 wiec jezeli chca utrzymac te 60fps to gdzies beda musieli ucicac. Na miejscu dice zrobilbym osobne serwery. Na jednych bedzie wysoki tickrate a na drugich zostawic tak jak jest,zeby osoby z kiepskim laczem mogly grac.

 

A co do netu pc vs konsole,to pcetowcy maja lepszego neta. Pc

obecnie to cyfrowa dystrybucja wiec trzeba miec mocnego neta,zeby pobierac 20-30gb. Gry pc na plytach kupuja juz tylko ludzie z slabym netem reszta korzysta z cyfrowej. Do tego ps4 moze wykorzystac neta do 100mb/s na pc masz karty sieciowe ktory potrafia wykorzystac net 1gb/s(wiem,ze malo jest miejsc na swiecie z takim netem)

Odnośnik do komentarza

Czyli jakie to ma znaczenie ? Internet 100 MB/s  ? nie przesadzaj. 1/10 póki to juz dla niektorych kosmos (szybkosc internetu jest liczona w megabitach na sec, a nie megabajtach) - 120 Mb/s w wielu miejscach nie jest nawet do osiagniecia, wyzszym standardem sa szybkosci rzedu 30/60/90Mb/s. Nie wiem ile lat musialoby uplynac, by wykorzystywac pelna predkosc sieciówek nawet 100MB, a co dopiero 1 GB (tego typu przepustowosc mozesz wykorzystywac jedynie w firmach w sieci lokalnej, o ile infrastruktura na to pozwala)

Edytowane przez easye
Odnośnik do komentarza

no - ale masz 120 Mb/s i mały uplod jak na taką sieć (z reguły dają już 20). Przy grze online/sciaganiu plikow przeciez Upload jest takze bardzo wazny. Mimo wszystko - siec o takiej szybkosci to i tak kosmos dla wiekszosci polakow.

Edytowane przez easye
Odnośnik do komentarza

bo na PSN zalezy na jaki trafisz serwer, czy siciagasz w trybie czuwania itp, ale i tak - jakie ma znaczenie pobieranie plikow przy grze online ? na Xboxie wszystko z reguly lecialo z maksymalna predkoscia. Tak czy siak, nie ma sensu patrzec na maksymalna przepustowosc sieciowek.

Edytowane przez easye
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...