Opublikowano 30 września 201410 l Ja jakoś nie zauwazylem zmian. Jakieś kosmetyczne względem ui\hud Reszta,czyli zgony za ścianami,trade kille, auto AIM z bliskiej odległości nadal jest. Postać teraz rusza się jak w bf3 ale to nadal nie jest to samo. Edytowane 30 września 201410 l przez KarolJanuszGejmingu
Opublikowano 30 września 201410 l Czyli mydlenie oczu, napewno duzo poprawili ale co z tego jak ginąc za ściana czuje sie jakby ktos oszukiwał.
Opublikowano 30 września 201410 l Ok, zagralem pare rund. I co?... Jestem aboslutnie zachwycony, gunfight to reminescencja fanastycznych czasow Bf3. Cos pieknego! Trzeba dobrze celowa, sporo skakac i oszczedzac ammo, bo kulek tak jakby troche wiecej trzeba wpakowac w kolesia (pdobnie jak w BF3). Natomiast kwestia aim assist'a- testowalem to na poligonie, i jest tak jak bylo, ale... moim zdanie chyba do 5 metrow. Wpadam o gry, celuje do typa na odleglosc 10-15 metrow, i lipton! Celownik lata jak szalony, kule robia co chca, naprawde trzeba byc precyzjnym. Teraz ciezko ubic oponenta na spore odleglosci. Poza tym odnioslem wrazenie, ze zjawisko "instant kill" zostalo mocno zredukowane. Ogolnie wypas! Ps. Przy tesicie polaczenia pokazuje teraz nasz ping, a nie jak dotychczas jakas nic nie mowiaca wartosc po przecinkach. Na poligonie ma 30ms, w meczu 60ms. Ps. Przy skoku tez mozna strzelac, ale w momencie kiedy opadamy. Edytowane 30 września 201410 l przez walek
Opublikowano 30 września 201410 l Ok, zagralem pare rund. I co?... Jestem aboslutnie zachwycony, gunfight to reminescencja fanastycznych czasow Bf3. Cos pieknego! Trzeba dobrze celowa, sporo skakac i oszczedzac ammo, bo kulek tak jakby troche wiecej trzeba wpakowac w kolesia (pdobnie jak w BF3). Natomiast kwestia aim assist'a- testowalem to na poligonie, i jest tak jak bylo, ale... moim zdanie chyba do 5 metrow. Wpadam o gry, celuje do typa na odleglosc 10-15 metrow, i lipton! Celownik lata jak szalony, kule robia co chca, naprawde trzeba byc precyzjnym. Teraz ciezko ubic oponenta na spore odleglosci. Poza tym odnioslem wrazenie, ze zjawisko "instant kill" zostalo mocno zredukowane. Ogolnie wypas! Ps. Przy tesicie polaczenia pokazuje teraz nasz ping, a nie jak dotychczas jakas nic nie mowiaca wartosc po przecinkach. Na poligonie ma 30ms, w meczu 60ms. Z tym pingiem to mnie zainteresowales. Mozna go tez zobaczyc na konsolach?Nie piszesz na czym grasz. I pytanie do wszystkich: jest juz patch na Łoniaku?
Opublikowano 30 września 201410 l W grze ping pokazany jest w formie kresek, jak zasięg w telefonie. Wartość liczbową można zobaczyć na BLogu. Edytowane 30 września 201410 l przez mclusky
Opublikowano 30 września 201410 l Włączyłem grę po około 2 mięsiącach przerwy. Prawie nic się nie zmieniło jak dla mnie. Inne hitmarki, chyba zmienione odrzuty broni albo poprostu zapomniałem jak je kontrolować plus kilka dodatkowych bajerów ale nic wielkiego. Gra jest dalej taka jak wcześniej czyli niestety dość słaba.
Opublikowano 30 września 201410 l Gra nie jest slaba, poprostu bf3 i bc2 dawały więcej frajdy. Battlefield stal się bardzo januszowa i randomowa gra.
Opublikowano 1 października 201410 l Ja sie nastawilem na jakąś drastyczna poprawę gameplayu a okazalo się miernie. Dalej zgony za sciana,zgony od jednej kuli. Wczoraj koleś zabil mnie z drugiego końca mapy jednym strzałem z magnum przy pełnym pasku życia. Wsyscy latają teraz jak poje...szczegolnie na dominacji. Myslalem ze na dominacji punkty z mapami będą bardziej rozdzielone tymbardziej jak zwiększyli tempo rozgrywki przez przyspieszenie żołnierzy.
Opublikowano 1 października 201410 l Wyrażanie opinii o Battlefieldzie na podstawie dominacji, aha ok, najbardziej spamerskim i chaotycznym trybie jaki jest, nie mającym w zasadzie nic wspólnego z istotą Battlefielda
Opublikowano 1 października 201410 l Chlopie tylko w to pogralem bo nie mialem czasu sprawdzać wszystkich trybów. Wiem ze jest z(pipi)any ten tryb dlatego sprawdziłem czy cos tam ruszyli i poprawili. Nie spinaj dupy. Juz po kilkunastu minutach gry widac ze gra jest dalej z(pipi)ana a czy to domnacja czy inny tryb dalej czuc ze trzeba wiecej latek.
Opublikowano 1 października 201410 l Ja zagrałem dwa mecze, najbardziej ciekawiło mnie osłabienie dmg broni. Osobiście nie odczułem różnic, ale może coś tam zmienili.
Opublikowano 1 października 201410 l Ja liczyłem przedewszystkim na poprawę kodu , miałem nadzieje,że nie będzie już aż tak randomowo to co ma wpadać to będzie wpadać, no niestety nadal to samo ;/.Do tego trzeba jeszcze wpakować teraz więcej kul w goscia i miałem dużo sytacji kiedy to byłem pewien,że już położyłem przeciwnika odpuszczam (cały magazynek już prawie poszedł )to nie ten nadal żyje chwila moment i po mnie .Nie czuje się zbyt pewien, w jakich sytuacjach mam szanse zginie nie zginie, czysta loteria. Ogólnie to na dalsze poprawy w tym całym kodzie nie liczę ,do tej pory zmian na lepsze jako takich nie było (wyeliminowanie lagów i tyle?)Grać będe grał nadal, bo jednak jakąś tam frajde to multi mi daje.
Opublikowano 1 października 201410 l Ja liczyłem przedewszystkim na poprawę kodu , miałem nadzieje,że nie będzie już aż tak randomowo to co ma wpadać to będzie wpadać, no niestety nadal to samo ;/.Do tego trzeba jeszcze wpakować teraz więcej kul w goscia i miałem dużo sytacji kiedy to byłem pewien,że już położyłem przeciwnika odpuszczam (cały magazynek już prawie poszedł )to nie ten nadal żyje chwila moment i po mnie .Nie czuje się zbyt pewien, w jakich sytuacjach mam szanse zginie nie zginie, czysta loteria. Ogólnie to na dalsze poprawy w tym całym kodzie nie liczę ,do tej pory zmian na lepsze jako takich nie było (wyeliminowanie lagów i tyle?)Grać będe grał nadal, bo jednak jakąś tam frajde to multi mi daje. Poćwicz trochę, zamow lepszy internet - Problemy z netcodem i randomowoscia znikna Mam wrażenie że wiele osób oczekuje na to że DICE kolejna łatką załata dziury w ich umiejetnosciach gry. Jesli nie wiesz czy zginiesz czy nie, poprostu lepiej celuj i badz przygotowany ze przeciwnik moze sie pojawic za kazdym rogiem. Edytowane 1 października 201410 l przez Drantzell
Opublikowano 1 października 201410 l Poprawi umiejętności ale prześle jak dobry wujek z USA lepszego neta . Ludzie czy wy nie zrozumiecie że choćby nie wiem co DICE nie robiło to nie da się wyeliminować graczy ze słabym netem ?
Opublikowano 1 października 201410 l Poprawi umiejętności ale prześle jak dobry wujek z USA lepszego neta . Ludzie czy wy nie zrozumiecie że choćby nie wiem co DICE nie robiło to nie da się wyeliminować graczy ze słabym netem ?Masz racje . Mialem net w orange tp bardzo daleko od centrali. Grajac w bfa mialem straszne kwiatki i straty pakietow. Od 2 tyg. Uzywam internetu lte z polsatu . I powiem jedno. To jest teraz poprostu inna gra.Dobre lacze to podstawa ktorej niemozna pominac. Edytowane 1 października 201410 l przez Jaca044
Opublikowano 1 października 201410 l Zaraz przyjdzie Zaq i powie że na PC daje się takich graczy wyeliminować jasne, niestety to nie PC
Opublikowano 1 października 201410 l Ja nic nie mowie Ale limit pingu na prywatnych serwach mogli byc dac.
Opublikowano 1 października 201410 l Ja liczyłem przedewszystkim na poprawę kodu , miałem nadzieje,że nie będzie już aż tak randomowo to co ma wpadać to będzie wpadać, no niestety nadal to samo ;/.Do tego trzeba jeszcze wpakować teraz więcej kul w goscia i miałem dużo sytacji kiedy to byłem pewien,że już położyłem przeciwnika odpuszczam (cały magazynek już prawie poszedł )to nie ten nadal żyje chwila moment i po mnie .Nie czuje się zbyt pewien, w jakich sytuacjach mam szanse :confused: zginie nie zginie, czysta loteria. Ogólnie to na dalsze poprawy w tym całym kodzie nie liczę ,do tej pory zmian na lepsze jako takich nie było (wyeliminowanie lagów i tyle?)Grać będe grał nadal, bo jednak jakąś tam frajde to multi mi daje. Poćwicz trochę, zamow lepszy internet - Problemy z netcodem i randomowoscia znikna Mam wrażenie że wiele osób oczekuje na to że DICE kolejna łatką załata dziury w ich umiejetnosciach gry. Jesli nie wiesz czy zginiesz czy nie, poprostu lepiej celuj i badz przygotowany ze przeciwnik moze sie pojawic za kazdym rogiem. Ja swoich umiejętności nie potrzebuję podnosić , grałem na tyle dużo i doszedłem do pewnego momentu w którym się zatrzymałem, ogolnie to mi wystarczy, jestem zadowolony, ale jak pamiętam to ty zawsze, kiedy wszyscy narzekali na gre to jako jedyny grałeś ten sam hit z płyty "zmiencie internet" i nadal to robisz więc drogi wujku dobroczyńco dzięki za takie dobre rady xd.Netcode jest zyebany nadal nic w tej kwestii się nie zmienia i się nie zmieni. Edytowane 1 października 201410 l przez Darude
Opublikowano 1 października 201410 l Ja nic nie mowie Ale limit pingu na prywatnych serwach mogli byc dac. zgadzam się i przecież sam o tym pisałem że miał być
Opublikowano 1 października 201410 l A kto z was sprawdzal wczoraj pingi jakie to byly wartosci? Bo dodali to ze teraz zamiast 0.90ms w tescie pokazuje 90,25 Ale wczoraj kazdy zasysal latke takze obcizenie bylo spore. Edytowane 1 października 201410 l przez Jaca044
Opublikowano 1 października 201410 l Jaki macie ping na waszych laczach bo nie mam porównania. Wczoraj sprawdzałem to wahalo sie od 60 do 70 ms.
Opublikowano 1 października 201410 l Tez tak mam, waha sie miedzy 50-70ms. Wskoczylem sobie na serwer w USA- wschod, ping ponad 130ms. Wczoraj nie moglismy rozgryc co oznacza czerwona "tarcza" nad zespotowanym wrogiem. Otoz jest to koles z defensywnym perkiem, ktoremu zadajemy mniejsze obrazenia o 10% trafiajac w klate. Fajna sprawa, trzeba na nich uwazac, gdy sie bedzie ladowalo z wiekszej odleglosci. http://battlelog.battlefield.com/bf4/forum/threadview/2979150494051082340/last/ Updated player icon to show a shield variant when using the 10% health reduction perk (showing for enemy players only).
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.