Skocz do zawartości

Battlefield 4


Rekomendowane odpowiedzi

Dobra już wiem jak zmieniać farbę na pojazdach,ale musiałbym wygrać złotą walizkę,a nie chce mi się aż tyle grać.Za to dzisiaj poszła 2 kontra na nóż :P Dzisiaj po raz pierwszy rakieta stacjonarna z wieżowca doszła celu,szkoda że nie jest to ujęte w broni.

Edytowane przez Litwin25
Odnośnik do komentarza

Na razie widzę w tym kupę taką wielką i smierdzącą, której tknięcie wywaliłoby smród na całe osiedle. Jak blisko trzeba teraz podejść do kogoś, żeby wbić kosę w plecy? Podbiegam, kółeczko wciskam, w BC2 i BF3 już dawno byłaby animacja, a tu ch... nic zero reakcji. Podbiegam na centymetr, wbijam kosę ale gościu zdążył się odwrócić i skontrował kosę. 

 

Używam tego U100 które było modne w FC3 gdzie był klimat wyspy ze sprzętem z czasów zimnej wojny, i nie ma ch... żeby tym się dało zabić, nawet jak naprzeciw schodów rozłożę ślizgający się bipod, strzelam centralnie w gościa, a ten "srrrruut" i jemu jeszcze z pół życia zostało, a ja nie żyję. Myślałem że to wina moja, że inaczej się tu strzela. Ale zacząłem biegać z kałąchem i faktycznie, "srrrut" i wróg leży, tak jak w BF3. Wychodzi więc na to, że U100 to najgorszy LKM w historii BF-ów, nie dość że ma pojemność trochę większą od assault riffle, to strzela kapiszonami. Teraz już wiem, jak nikt nie biega supportrem. Air Burst? WTF? Jakiś pseudo-granatnik, który splash damage ma mniejszy od pistoletu na wodę. 

 

Nie podoba mi się ten BF wcale, a wcale. Zostanę przy BF3 dopóki ludzie tam będą grali, a jak przestaną, to wykreślę BF-a ze swojegu menu i przerzucę się np. na KZ albo COD przy okazji PS4... :/

Odnośnik do komentarza

Od kiedy zmieniłem sobie sterowanie na "Veteran", dzięki czemu kucanie jest pod gałką, ale kosa pod kółkiem :confused: Wbiłem do BF3 i nadal tak samo miodna gra, taki TDM na Kanałach to sam miód czystej wyżywki... :)

Bf3 to choojostwo w porownaniu do nowego BFa

Zyebany balans,przygozdzenie to najwiekszy syf tej gry.Moze zacznij grac na CQ,gdzie support jest naprawde potrzebna klasa,a medyk ze swoimi dobrymi pukawkami nie jest juz taki OP.

Jesli grasz na dominacji,to juz sobie odpusc granie supportem,wiem bo gralem i ciekzo sie strzela przeciwko medykom.

Odnośnik do komentarza

Z ciekawości zassałem sobie tą betę i muszę przyznać, że całkiem fajnie się gra. Na plus, że dodali chińczyków bo jak widzę ruskich bądź amerykańców w tych wszystkich szuterkach to się rzygać chce. Szkoda tylko, że dali jedna mapę.A limit graczy na niej to 24? Bo jakoś mały ruch jest jak na taki rozmiar mapki. Przyzwyczaiłem się do Red Orchiestry 2 z PC, w którą pyakm i teraz dziwnie to wygląda taka "kameralna" bitka.

Odnośnik do komentarza

Akurat przygwożdżenie było najlepszą rzeczą jaka przytrafiła się BF-owi, gdyż wymuszała na zaatakowanym nieco pomyślunku i taktyki, a nie pociągnięcia za spust i liczeniu że akurat ma lepszą pukawkę albo walnie headshota. Przygwożdżony nie mógł odpowiedzieć skutecznie ogniem, więc musiał się schować i wyczekać, albo zaprzęgnąć kogoś do pomocy. Dzięki temu była równowaga - LKM'y miały mniejsze szanse w pojedynku z bliska przeciwko karabinom szturmowym i wolno się przeładowywały, za to miały większe przygwożdżenie i dużo amunicji w magazynku. W BF4 broń supporta ani nie ma przygwożdżenia, ani dużego magazynku, jednak nadal wolno się przeładowuje i z bliska przegrywa z karabinem szturmowym. Kupa do potęgi :/ Kto w ogóle wpadł na to, by zabrać mu przygwożdżanie z BF3? ;/

Odnośnik do komentarza

bron supporta w tej becie to faktycznie kpina.

pogralem przez moment ta podstawowa: mialem chyba 40 czy 45 pestek i wladowalem prawie caly magazynek w typa, zanim zszedl (mialem farta, ze byl tylem- w spotkaniu twarza w twarz nie mialbym szans).

 

wczoraj do BF3 wrocilem- dla mnie tam sie caly miod skrywa, bede zgodnie z postanowieniem cisnal tam do premiery bf4.

Odnośnik do komentarza

Akurat przygwożdżenie było najlepszą rzeczą jaka przytrafiła się BF-owi, gdyż wymuszała na zaatakowanym nieco pomyślunku i taktyki, a nie pociągnięcia za spust i liczeniu że akurat ma lepszą pukawkę albo walnie headshota. Przygwożdżony nie mógł odpowiedzieć skutecznie ogniem, więc musiał się schować i wyczekać, albo zaprzęgnąć kogoś do pomocy. Dzięki temu była równowaga - LKM'y miały mniejsze szanse w pojedynku z bliska przeciwko karabinom szturmowym i wolno się przeładowywały, za to miały większe przygwożdżenie i dużo amunicji w magazynku. W BF4 broń supporta ani nie ma przygwożdżenia, ani dużego magazynku, jednak nadal wolno się przeładowuje i z bliska przegrywa z karabinem szturmowym. Kupa do potęgi :confused: Kto w ogóle wpadł na to, by zabrać mu przygwożdżanie z BF3? ;/

Nie prawda.Brales m16 nie miales zadnego przygozdzenia,bez problemu rozpierdzielalo sie supportow.W ogole to jest parodia z supression,bo wszytskie pukawki oprocz m16 podczas tej glupoty strzelaly gdzies randomowo.

2 m od typa i zabijaasz go ostatnimi pociskami,bo tak gra decyduje.W bf4 support ma miec wieksze przygozdzenie,ale tego w becie chyba nie ma.Moim zdaniem bron supporta ta pierwsza w becie jest za(pipi)ista,na sredni i daleki dystans jestes w stanie kogos zabic.Bron engi to parodia :D

Odnośnik do komentarza

Akurat przygwożdżenie było najlepszą rzeczą jaka przytrafiła się BF-owi, gdyż wymuszała na zaatakowanym nieco pomyślunku i taktyki, a nie pociągnięcia za spust i liczeniu że akurat ma lepszą pukawkę albo walnie headshota. 

Tak najlepsza rzecz, że jak noob z zezem wyskoczył z kryjówki i strzelał nam po plecach, to my po obrocie mierząc headshota mogliśmy sie tylko modlić, oby jakaś kula doleciała, a nie magicznym sposobem poleciała 5 metrów od czerepu. 

Odnośnik do komentarza

 

Akurat przygwożdżenie było najlepszą rzeczą jaka przytrafiła się BF-owi, gdyż wymuszała na zaatakowanym nieco pomyślunku i taktyki, a nie pociągnięcia za spust i liczeniu że akurat ma lepszą pukawkę albo walnie headshota. 

Tak najlepsza rzecz, że jak noob z zezem wyskoczył z kryjówki i strzelał nam po plecach, to my po obrocie mierząc headshota mogliśmy sie tylko modlić, oby jakaś kula doleciała, a nie magicznym sposobem poleciała 5 metrów od czerepu. 

 

 

No bez przesady! Od kiedy osłabili przygważdżanie, nawet przybity snajper był w stanie oddać celny strzał, że nie wspomnę o 100% zgonie lkm vs cokolwiek innego gdy idzie się na wymianę z biodra.

Mi tam ten "ficzer" przypadł do gustu, nie dość, że wymuszał team play to jeszcze dawał jakąkolwiek szansę na skuteczna grę supportem.

Odnośnik do komentarza

Dla mnie największa zmiana to fakt, że przeładowując broń tracimy wszystkie naboje jakie zostały nam w magazynku. Teraz trzeba naprawdę myśleć kiedy przeładować oraz biegać blisko supporta. Świetny patent na wymuszenie gry drużynowej. Trochę dziwnie natomiast wyglądają pozostawiane na szczytach bloków stingery :)

Edytowane przez Kalinho_PL
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...