Skocz do zawartości

Największy/e fail(e) ostatnich lat

Featured Replies

Opublikowano
Co uważacie za największy fail ostatnich lat w branży gamingowej. Nie musi być PC only.

 

To chyba nie dotyczy tylko i wyłącznie konkretnych tytułów :P

 

Z gier to:

 

Diablo III - masa błędów, kompletnie niedopracowany tryb inferno, s(pipi)e dropy, brak end game contentu. Po raz pierwszy gra Blizzarda znudziła mnie po około 10 godzinach :/

  • Odpowiedzi 37
  • Wyświetleń 6,8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Z tym DNF to się nie zgodzę. Może nie tyle co do ogólnego faila, co z argumentem o niegrywalności. Toż to aż przykre, jak ta gra jest przedstawiana w mediach i przez wielu graczy, gdyż więcej w tym ws

  • ja oddaje głos na D3, najwiekszy zawód od 10 lat, tyle czekania żeby zobaczyć uproszczoną i spłycona do bólu, calkowicie niedorobioną i zabugowaną gre, w dodatku bez PVP w poprzednie części gralem ma

  • Takie znaczenie, że nie każdy patrzy na gierki przez pryzmat daty premiery czy hajpu wokół niej panującego, lecz stara się bardziej oceniać kategoriami dotyczącymi frajdy płynącej z rozgrywki, bez zag

Opublikowano
  • Autor

No chyba mi nie powiesz, że w 10 godzin przefarmiłeś całe Inferno do tego stopnia, że wiesz jest "niedopracowane, nie ma end game, a dropy ssą".

 

Wyolbrzymianie jakiego w necie pełno.

Opublikowano

Nagła premiera re-edycji Final Fantasy VII na PC w cyfrowej dystrybucji niemal od razu okazała się kompletnym failem ze strony squeenix - kolejnym już zresztą na przestrzeni ostatnich lat.

 

- Tylko Square Enix Store

- Brak wersji Steam

- Brak wersji GOG

- Produkt niedostępny w większości Europy, w tym Polsce, pomimo tego, że sklep ma wyraźnie EU w nazwie.

- DRMy

- Wymóg bycia online, aby w ogóle grać

- Błędy i babole po instalacji, napotkane przez wiele osób, które grę zakupiły.

 

Squeenix, zaraz obok EA, chyba po prostu chce, aby gracze ich znienawidzili.

 

 

A propos EA - Command & Conquer Generals 2 okazał się być tytułem F2P nastawionym na online. A jak wypadają gry "F2P" od EA wszyscy wiemy. Piszę już teraz jako fail, bo nie wierzę, że to się uda.

Opublikowano
  • Autor

A propos EA - Command & Conquer Generals 2 okazał się być tytułem F2P nastawionym na online. A jak wypadają gry "F2P" od EA wszyscy wiemy.

Eeeeeeeeeeeeee, żartujesz? O.o

Opublikowano

http://www.grasz24.pl/newsy/-flesz-command-conquer-generals-przeksztalcone-w-gre-free-to-play,1,1,12059

"

Zapowiedziany w grudniu zeszłego roku RTS - Command & Conquer Generals 2 - został przekształcony w projekt należący do segmentu free-to-play i zostanie wydany w przyszłym roku. Dzieło studia BioWare Victory nadal powstaje na bazie technologii Frostbite 2. Gwarantuje ona najwyższy poziom w sferze norm jakościowych - to przedsięwzięcie wysokobudżetowe gwarantujące wspaniałe, darmowe doznania. Fani uniwersum będą mieli dostęp do rzeczywistości gier Generals, Red Alert, Tiberium bez uiszczania opłaty."

 

Opublikowano

A miało być jak nigdy, a wyszło jak zwykle.

Opublikowano

ja oddaje głos na D3, najwiekszy zawód od 10 lat, tyle czekania żeby zobaczyć uproszczoną i spłycona do bólu, calkowicie niedorobioną i zabugowaną gre, w dodatku bez PVP

w poprzednie części gralem mase czasu, w D3 nie ma nic co by mnie podniecało i przyciągało

 

a fail powiekszony tym bardziej że tworcy (pipi)ili farmazony przez te wszystkie lata w stylu "robimy długo zeby bylo idalnie", "zmieniamy systemy żeby bylo lepiej", "endgame bedzie długi trudny i bedzie przyciagał na lata", "robimy tak żeby ludzie nie farmili w kółko jednego miejsca" ch.uja ! ani nie jest idealnie, ani nie jest lepiej (systemy tak zwalone i spłycone że nawet sie nei chce robic kolejnych postaci, wszystko samo sie rozdanje, gracz nic nie kontroluje, jego rola ogranicza sie do klikania w potwory i kupowania sprzetu na AH), endgame praktycznie nie istnieje, infero to poprostu kolejny poziom trudnosci ktory sie robi i co dalej? brak PVP nie zachęca do dalszego farmienia bo i tak lepsze itemy do niczego sie nie przydadzą (na przyszłość też nie bo zanim wyjdzie PVP to patche pozmieniają wszystkie statsy jeszcze 15 razy i to co teraz jest super bedzie crapem), i oczywiscie ludzie farmią w kilku miejscach tak jak poprzednio

 

brak możliwosci grania offline, przez to nawet na singlu są lagi, a jak net padnie to sie wcale nie pogra

 

grafa rodem z 2005 roku (a wymagania sprzętowe z 2011r), i rodem z bajek dla dzieci, masa świecacych kolorów, jakieś różowe czary WTF?

 

i na koniec jeszcze cena 200zł i brak możliwosci odsprzedania! kompletnie z dupy

 

gdyby ta gra byla tworzona przez pół roku przez małe studio to można by powiedziec "dobra ujdzie, mozna chwile zagrac" ale gra ktora miala byc killerem, tworzona przez tyle lat przez najbogatsze studio? z(pipi)ali po całości

 

im wiecej niespełnionych obietnic tym większy zawód i złość

 

Diablo-3-arrow-to-the-knee.jpg

Edytowane przez Yano

Opublikowano

SW: TOR. Pomysł super, wykonanie wyglądało ekstra, na początku grało się fajnie. Jak można tak skaszanić taki projekt (brak endgame i PVP na poziomie kurnika, no ale za to wszyscy enpece mają podłożone głosy xD)- zagadka.

Opublikowano
  • Autor

(brak endgame i PVP na poziomie kurnika, no ale za to wszyscy enpece mają podłożone głosy xD)

Robiąc grę MMO piorytet dali na rzeczy z gier singleplayerowych, a nie typowych i ważnych dla MMO.

Opublikowano
  • Autor

no właśnie. przecież każdy wie, że to bezsens. ludzie pograli miesiąc-dwa, skończyli swoją drogą fajne story i tyle ich widzieli (myself included).

Temu wielu uważa, ze BW/EA zrobiło nowego KOTORa, a nie MMO. I ja się z tym zgadzam. Zagrać, skończyć story, olać.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.