Opublikowano 21 grudnia 201410 l Co ja czytam xD elementy platformowe w Tearaway to nedza i jezeli mialbym oceniac ta gre jako platformera to w pelni zgadzam sie z kubsonem
Opublikowano 21 grudnia 201410 l mi chodzilo o konstrukcje swiata, tearaway nie jest topowym platformerem ale jest niezlym, fajnie sie w niego gra, nie ma tej bezwladnosci z lbp przy skoku, jest porzadny a klimat i otoczke ma urzekajaca, uwazam ze przesadzasz piszac ze gra nie stala obok dobrych platformowek 3d - wiadomo, ze to nie nintendo ale wg mnie nie jest zle, ba jest fajnie, jakby bylo dluzej i wiecej i bardziej wymagajco to juz byloby swietnie - to mi sie marzy w ewentualnym tearaway2
Opublikowano 21 grudnia 201410 l Prawdziwe rasowe platformery, to były na pierwszym PlayStation. Teraz z każdą kolejną konsolą, Sony odchodzi coraz bardziej od tego gatunku i zamiast platformówek z krwi i kości, mamy hybrydy pokroju Ratchet and Clank, Jak and Daxter 2,3, LBP czy Tearaway właśnie. Ostatnią fajową platformówką na miarę Banjo-Kazooi był Daxter na PSP.
Opublikowano 21 grudnia 201410 l Niestety takie czasy. Od 7 generacji wiadomo, że jak ktoś potrzebuje rasowych AAA platformerow to tylko Ninny. Po cichu jednak wierzę, że Sony rozochocone tym że na PS4 prawie każda gra dobrze im się sprzedaje to wydadzą wiekszą i bardziej "platformową" kontynuacje Tearaway z tym że już na stacjonarkę. Dlatego biorę w day one wersję na PS4 (oczywiście z miłą chęcią platynę zrobię) aby mieli sygnał że warto.
Opublikowano 21 grudnia 201410 l Niestety takie czasy. Od 7 generacji wiadomo, że jak ktoś potrzebuje rasowych AAA platformerow to tylko Ninny. Po cichu jednak wierzę, że Sony rozochocone tym że na PS4 prawie każda gra dobrze im się sprzedaje to wydadzą wiekszą i bardziej "platformową" kontynuacje Tearaway z tym że już na stacjonarkę. Dlatego biorę w day one wersję na PS4 (oczywiście z miłą chęcią platynę zrobię) aby mieli sygnał że warto. Myślę że Tearaway Unfolded to taka druga szansa dla tej serii. Jeśli się sprzeda, to kto wie. Ale się nie sprzeda. Tak narzekacie na to Sony, że nie tworzy już takie gry, ale to nie ich wina. To samo z Puppeteer. Ktoś spytał Yoshidę czemu ta gra się nie sprzedała, a on "Bo na obecnym rynku już nie ma miejsca na takie tytuły" i ma niestety rację. To my kształtujemy rynek. Kupujemy więcej CoDów, mniej Tearawayów.
Opublikowano 21 grudnia 201410 l Gdy już nabędę PS4, to także biorę podpicowane Tearaway. Gra jest magiczna, choć gatunkowo, to taki potwór frankenstaina ^.- poskładany z wielu części. @Ficuś, Yoshida pieprzy głupoty. Nintendo jakoś nie ma problemu, aby opchnąć swoje platformówki w milionach egzemplarzy. Jednak ich platformówki są dopieszczone do granic możliwości i zapewniają długie godziny w singlu o kanapowym multi itp, nie wspomnę. Sony natomiast robi platformówkową kaszankę. Więc nie dziwota, że gry z tego gatunku im nie schodzą, tak jak powinny. Edytowane 21 grudnia 201410 l przez kazuyoshi
Opublikowano 21 grudnia 201410 l Akurat ja kupuję każdą praktycznie "platformówkę AAA" na każdy sprzęt. Ba nawet potrafię kupować konsolę dla tego gatunku (Wii, WiiU). Nawet dla Ori miałem brać Łono na święta ale perfidnie przesunęli. Jeżeli nie zrobią jakiegoś marketingu to im się nie sprzeda ale jeżeli po promują trochę Unfoled to bańka może pęknąć (w takej ilości teraz prawie każda gra na PS4 się sprzedaje, nie licząc najgorszych kaszaków). Koszty tej wersji też pewno nie będą duże, projekt na siebie zarobi więc szansa będzie na nową, pełnoprawną część. ps Puppeteer b.dobra gra !
Opublikowano 21 grudnia 201410 l bledem Puppettera bylo wydanie go na ps3 zamiast na vite ja tearaway na ps4 nie kupuje, ta gra i jej koncepcja w ogole mi nie pasuje do stacjonarki, port na sile, ona byla tworzona od podstaw pod handhelda i wlasnie dtalego ze ten swiat mamy w dloniach byla taka magiczna pomimo zerowego poziomu trudnosci
Opublikowano 21 grudnia 201410 l Ja wezmę choćby dlatego, że sprzedałem Vitę, a chcę mieć Tearaway w kolekcji. Z drugiej strony z tego co pokazują nie przesadzałbym że nie pasuje do stacjonarki, bo fajnie wykorzystują funkcje DS4. Zobaczymy po premierze. Co do poziomu trudności jest to (będzie) idealna gra na platynę, bo wtedy trzeba trochę mocniej (nie dużo:) ) przysiąść.
Opublikowano 21 grudnia 201410 l Mówicie? Miałem po platynce w Tearaway, która z resztą dzisiaj wpadnie jak nie zabierze mi za dużo czasu przejście 3 poziomów bez straty znaczka, zabierać się za R&C Nexus, którego mam wpisanego w zaległościach na Święta. Długie jest Puppeteer? Bo dzięki Plusowi wystarczy go ściągnąć.
Opublikowano 21 grudnia 201410 l Ratchet i Clank Nexus fajne, ale Puppeteer - jako kompletna całość, imo lepsze na pierwszy ogień. Puppeteer styknie na 12 godzin spokojnego grania.
Opublikowano 21 grudnia 201410 l przede wszystkim ratchety to jak zawsze troche szczelanki, a pupptetter platformer 2,5D pelna geba
Opublikowano 21 grudnia 201410 l Taaa Voytec bierz Puppeteera aż miło. Fabułą ok 11 h ale jak będziesz chciał zebrać wszystkie głowy i pomaksować levele to będzie dobrych kilka h więcej. Gra może też nie jest trudna do normalnego przejścia ale żeby porobić na 100 % niektóre levele to trzeba trochę pokombinować. Co niszczy w tej grze to klimat i grafa, a dokładniej design. No i zapomniałbym o genialnym polskim VA którego ogólnie nie znoszę a tu wypadł rewelacyjnie (szczególnie kot/lektor). Właśnie za taką różnorodność gatunkową nadal szanuję Sony mimo tylu wpadek. Nexus krótki ale fajny bo true Ratchetowy (no i mimo skakania też sobie poskaczesz). Fajne combo na święta Puppeteer + R&C Nexus/ Sorra z OT.
Opublikowano 5 stycznia 201510 l Podczas wbijania pucharków natknąłem sie na ciekawostkę, która bardzo ułatwiła mi elementy zręcznościowe. A mianowicie wejście w widok z aparatu pod :Triangle18x18:. W tym trybie (FP) gra sie znacznie łatwiej. Ktos próbował? Całkiem inna gra sie wydaje edit. widzieliście tego easter: yellow head z lbp, jeden zawsze musi byc Edytowane 5 stycznia 201510 l przez MEVEK
Opublikowano 27 września 20168 l Niedawno dostałem Vite w prezencie. Pierwszy tytuł i bardzo przyjemna platynka.Gra idealna na przerwę w pracy albo w podróży Fajnie jakby więcej poziomów zręcznościowych było do przejścia bez utraty znaczka.
Opublikowano 25 czerwca 20177 l Kupilem tearaway i nawet wlaczylem, ale nie działa mi w niej tylni panel dotykowy. W innych dziala. Dlatego odpuscilem, a szkoda. Ze swojej strony polecam dragon questa buildier swietny tytul.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.