Skocz do zawartości

Battlefield Polska - luźne gadki o wspólnych meczach, prywatnych serwerach, czy też nt. nieoficjalnego serwera Psx Extreme (BF3 & BF4)


Rekomendowane odpowiedzi

Z flarami i igłą masz rację :( ale z łukiem który rozwala heli to się nie zgadzam, przecież są różne nakładki na strzały, łącznię z wybuchającymi więc co w tym nie logicznego, tym bardziej w grze ? Bo w realu to zastanawiałbym się nad zbyt dużym obciążeniem przodu co skutkowało by zbyt dużym opadaniem i zmianą trajektorii lotu, ale to gra :)

Nie chodzi mi o to,ze jest to nie realistczne tylko chodzi mi o to,ze te mapy sa ciasne wiec heli beda latac nisko. Juz teraz stracic heli to banal. Dodajac wybuchowa kusze to juz chyba tylko totalny noob go nie straci.W BC2 bylo wszystko fajnie zbalansowene,moze czasem jakas bron byla przepalowana ale ogolnie nie bylo tego tak widac. W BF3 ani bronie nie sa dobrze zbalansowene ani pojazdy. Nie wiem co sie (pipi)a w tym Dice ostatinio.

Edytowane przez zaq123456
Odnośnik do komentarza

z tego co widać na filmikach wybuchowy pocisk dla kuszy będzie szybko opadał, ale dziwi mnie, że od razu heli po trafieniu wskakuje w status 'disabled'. w takim razie powinni podnieść dmg m320 na heli, gdzie potrzeba paru trafień albo (lepiej) obniżyć dmg tej kuszy. no i na filmiku widać, że tych wybuchowych grotów można jednocześnie mieć prawie 10. kusza wydaje mi się przegięta i pewnie szybko ją będą patchować.

Odnośnik do komentarza

Ehehe, Gesior, gratulacje :)

swoja droga Pryx mi swiadkiem, ze w weekend tez tego dokonalem w jednym meczu :D

 

@Danielski: tu u mnie w ofercie dostawcy internetu jest jeden gadzet, ktory "transportuje" sygnal wi-fi dalej- dokladnie dla takich sytuacji przeznaczony. Poszukaj tego na miejscu albo pisz jakby co. Tak czy inaczej ja osobiscie bankowo najpierw bym wyprobowal router wi-fi, zanim bym sie wzial za kucie czy wiercenie...

 

e: o, dwa razy ;)

http://battlelog.battlefield.com/bf3/battlereport/show/69808243/4/305322836/

Edytowane przez tommi___t
Odnośnik do komentarza

to jest grzanie lufy.... aż dziwne że tego nie ma w bfie "symulatorze" wojennym

Lufa sie nie robi czerwona jak przy przegrzaniu. Tylko legalnie nagle sie zacina,koles otwiera magazynek cos tam przestawia i dopiero wtedy mozna strzelac.

Edit:

Swoja droga jaka jest gigantyczna roznica w celowaniu bez tego laga. W Moh celowanie 24.5%.W bf3 mam 16.3%.

Edytowane przez zaq123456
Odnośnik do komentarza

W Mohu szbciej giniesz i zabijasz, wiec mniej kulek "wykorzystujesz". Nie bez znaczenia sa "labiryntowe", male mapy gdzi permamentnie dochodzi do bliskich starc- maly dystans, lepsza celnosc. Ja gra w BF3 bez input laga, i mam celnosc mniej niz 15%. Brak laga w MOH na pewno nie jest powodem twojej "niesmowitej" precyzji. :)... A tak w ogole zapraszam na nocne szarpanie dzisiaj. Bede o polnocy. Pozdro

Odnośnik do komentarza

i mam celnosc mniej niz 15%. Brak laga w MOH na pewno nie jest powodem twojej "niesmowitej" precyzji. :)...

Ja mam 16.3% z lagiem :P (czyli da sie dobrze celowac z lagiem).Czy ja wiem czy szybciej sie ginie,ja duzej roznicy nie widze szczerze mowiac,jeden magazynek 31 kulek max 2 gosci mozna zabic tak samo jak w bf3.Plus w MoH,wolniej sie przeladowywuje bron i jak kogos zabijesz to wszyscy cie widza bo twoja postac sie swieci na czerwono.Tak czy siak duzo lepiej mi sie celuje w moh i jest kilka rzeczy ktore mogli by przeniesc z moh do bf np.Dice moglo by sie nauczyc od chlopakow z Danger close jak sie balansuje bronie.Zacinanie sie broni/grzanie lufy w lmg tez powinni dac do bf.Kolejna fajna rzecz ktora powinna byc w bf3 a jest w moh to modyfikacja bron,od zoom mozna zmienic po kolbe.Kazda kolba wplywa inaczej na bron.Dlaczego takie rzeczy sa w ''arcade'owym'' Moh a w BF ich nie ma?!

 

http://battlelog.battlefield.com/bf3/news/view/2832654787343120415/40/

* Addendum:Keeping with tradition, we just ran into a technical snag. The net result is; we will hand out the dog tag to players on all platforms during the evening. It was either that, or hold something back from the PC players which they had justly earned.
:rofl2: Edytowane przez zaq123456
Odnośnik do komentarza

:)... A tak w ogole zapraszam na nocne szarpanie dzisiaj. Bede o polnocy. Pozdro

 

Mnie dzisiaj nie będzie na bank bowiem idę na live Photek!!! Po raz pierwsze w Polsce. Ty Kabotyn z tego co pamiętam jesteś "techniczny" więc pewnie pana znasz tym bardziej, że to brytol.

 

I jak było? Nawet nie wiedziałem że grają w polsce. Ach pamiętam czasy pierwszych wipeoutow, soundtracki mam do dziś :-)

Odnośnik do komentarza

Dnia 8.11 Update serwerow.Wiekszosc Dla pc.

Battlefield 3 Game Server R33 change list

1) (Server renters on PC only) The “rcon” server info command now reports external IP and port as well as information regarding whether the backend queue is enabled or not.

2) Fixed an occasional issue where console servers changed max player counts incorrectly.

3) We now enforce a minimum player count of 4 on both PC and consoles (PC previously had no such limitation while console servers had 2 players as the limit) to be able to exit preround on Ranked servers. You will still be able to move around freely in preround, but the match doesn’t officially start (and thus no stats are affected) until at least 4 players have joined. This goes for both PC and console servers. This will make it harder to easily use Ranked servers as boosting servers.

4) “Hardcore no map” is now a proper preset on both the server side and backend. This means console users can now filter between hardcore servers with and/or without the “no map” setting.

5) We fixed a bug where server admins could exploit the system to effectively become immortal on his/her server.

6) We introduced a number of server stability improvements which should lead to less crashes throughout. Two specific crashes that we have eliminated are:

A) Servers running 9 or more maps that would crash when loading the 9th map

B) Servers running high player counts in combination with very high ticket count where end game reports would stall out the server

 

http://battlelog.battlefield.com/bf3/news/view/2832654787636097951/

Edytowane przez zaq123456
Odnośnik do komentarza

:)... A tak w ogole zapraszam na nocne szarpanie dzisiaj. Bede o polnocy. Pozdro

 

Mnie dzisiaj nie będzie na bank bowiem idę na live Photek!!! Po raz pierwsze w Polsce. Ty Kabotyn z tego co pamiętam jesteś "techniczny" więc pewnie pana znasz tym bardziej, że to brytol.

 

I jak było? Nawet nie wiedziałem że grają w polsce. Ach pamiętam czasy pierwszych wipeoutow, soundtracki mam do dziś :-)

 

Odjazd total. Mój ulubiony typ drumów. Non stop noga chodziła. Poza tym świetny support w postaci Wax&K-Size (NeverAfter) no i po Photek'u zagrał genialny set Ant (Break FM).

Sie zrobiłem przy okazji niemiłosiernie ;)

Odnośnik do komentarza

:)... A tak w ogole zapraszam na nocne szarpanie dzisiaj. Bede o polnocy. Pozdro

 

Mnie dzisiaj nie będzie na bank bowiem idę na live Photek!!! Po raz pierwsze w Polsce. Ty Kabotyn z tego co pamiętam jesteś "techniczny" więc pewnie pana znasz tym bardziej, że to brytol.

 

I jak było? Nawet nie wiedziałem że grają w polsce. Ach pamiętam czasy pierwszych wipeoutow, soundtracki mam do dziś :-)

 

Odjazd total. Mój ulubiony typ drumów. Non stop noga chodziła. Poza tym świetny support w postaci Wax&K-Size (NeverAfter) no i po Photek'u zagrał genialny set Ant (Break FM).

Sie zrobiłem przy okazji niemiłosiernie ;)

 

Echhh zazdroszczę, aż mi się chętka na wakacyjne harce załączyła. A jak sobie przypomnę swoj wojaż na Chemicali to już w ogóle hehe

Odnośnik do komentarza

Ha! Jasne że mogli by przebić BF, pytanie czy taki bf-owy model rozgrywki byłby ich docelowym. Czy duży nacisk położyli by na granie zespołowe czy jednak na zrobienie szybkiego fps-a a'la cod z podstawowymi elementami wsparcia w drużynie a'la bf.

Podaja sobie kolesie reke zeby przeskoczyc przez mor,razem przepychaja samochod zeby sie oslonic. Podnoszenie jak w bf tez jest. Wiec raczej ida w model Bf.

Odnośnik do komentarza

"raczej"... sam wiesz jak to jest z trailerami, filmikami itp BF w montażach reżyserowanych wygląda jak gra ideał a jak jest każdy wie...

Na obrone Dice moge powiedziec,ze to co na trailerach daja jest,tylko ze na konsolach gorzej wyglada i nie zawsze dziala poprawnie :blum1: ..

Odnośnik do komentarza

Wczoraj myslalem, ze wyjde z siebie- jeden ziomek najpierw jeden CALY mecz (300 albo 500%, nie pamietam, w kazdym razie ok. 30 minut) na 925 stal na schodach przy A z C4 i shotgunem, a w kolejnym meczu to samo nad C na fortecy...

Sprawdzilem pozniej- hiszpan.

Tak jak Zaq niedawno pisal, rowniez i z mojego doswiadczenia: francuzi i hiszpanie to najwieksze mendy na serwerach...

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...