Skocz do zawartości

Console Wars 5: Starcia Betonów

Featured Replies

Opublikowano

Ja grałem w Enslaved. I stąd moja opinia o tej grze. Zrozumiałem pytanie jako "czy kupiłem".

 

A wracając do wonderbuków i playstation cośtam battle to argument "nie sprzedaż a jakość jest ważna" tutaj nie pasuje :)

 

Ja ogólnie myślałem że celem jest dostarczenie gry, która dotrze do jak największej liczby osób, a nie łechcenie ego Figara który oczywiście będzie sie jarał w statusach (ale nie kupi) i zainteresowanie 1% posiadaczy konsoli. NO ALE RÓŻNORODNOŚĆ.

Edytowane przez MaZZeo

  • Odpowiedzi 11,6 tys.
  • Wyświetleń 375,4 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Dobra, Mendrek ciągle się pyta jakie to są różnice między Xbox LIVE a PSN, mimo nawet tego że dokładnie mu je wypisałem jakiś czas temu.   Tak więc postanowiłem skleić filmik dla takich jak on:  

  • mentalność Lionela i komentujących na PPE - pogoń za hardware i ocenianie wszystkiego pod kątem jakichś tranzystorów (i to tacy ludzie mają czelność śmiać się z pececiarzy, że ci zamiast grać gadają o

  • raven_raven
    raven_raven

    http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=v6jIK_cHF5c   To jest ta gierka, do której po nocach moczą się sonyboty xD?   Chcecie mi powiedzieć, że gra w której jedyny koleś z latar

Opublikowano

London podobno tworzy narzędzia do PS4. Powinni jeszcze wykupić Quantic Dream i niech tylko nie ważą się wypuścić PS4 bez nowego Wipka.

PS. Ciekawe nad czym pracuje Media Molecule na PS4.

PS2. (pipi), ale Sony ma przepotężne ekipy, co nie xboty!? xD

 

“There are three main groups now: there’s Tearaway; there’s our second project, an unannounced R&D project; and then there’s a studio team that looks after the running of everything,” says Reddy.

 

...

 

As a studio, we want to keep everything fresh. We don’t just want to be known as the LittleBigPlanet studio, much as we love that. I think of Media Molecule more as creative gaming. For Tearaway, we’ve imagined creative gaming within a much more gamey game. For the R&D project, it’s creative gaming: go back to those two words and completely reimagine how people can create. It’s scary, but it’s exhilarating.

 

Z materiału w EDGE.

Opublikowano

Ja grałem w Enslaved. I stąd moja opinia o tej grze. Zrozumiałem pytanie jako "czy kupiłem".

 

A wracając do wonderbuków i playstation cośtam battle to argument "nie sprzedaż a jakość jest ważna" tutaj nie pasuje :)

 

Ja ogólnie myślałem że celem jest dostarczenie gry, która dotrze do jak największej liczby osób, a nie łechcenie ego Figara który oczywiście będzie sie jarał w statusach (ale nie kupi) i zainteresowanie 1% posiadaczy konsoli. NO ALE RÓŻNORODNOŚĆ.

 

All Star kupię na 100 procent, niech jeno stanieje. Nie wiem co sie czepiasz tej RÓŻNORODNOŚCI, OLABOGA. Dobrze jest mieć wybór.

Opublikowano

Bioshock na Vitę to chyba kolejny mit.

 

http://www.vg247.com/2012/12/07/bioshock-vita-development-is-up-to-take-two-and-sony-says-levine/

 

A BioShock title for Vita is something Irrational’s Ken Levine is interested in developing, but he’s told Eurogamer the decision to create the game for the handheld is up to Sony and Take-Two.

 

Levine said he has “cool design” ideas for BioShock Vita, but he needs the go-ahead from “the business people” before getting to work.

“Where the Vita stands right now, it’s in the hands of the business people at Take-Two and the business people at Sony working out, hey, what happens in these business people discussions? Fortunately I don’t have to take part in it any more because I sold my company a long time ago,” he said.

“It’s something I’m still very interested in. I still have a cool design for it. It’s a question of, do those guys come to find the right mix that makes everybody happy to make that happen?”

Don’t be hoping for a port of Infinite though, at least not yet, because it may be something entirely different altogether.

“I’ve never said it was Infinite,” said Levine. “It will be something. I’m always hesitant to talk too much about things we don’t have anything to show because it’s getting ahead of ourselves.

“I’m trying to be very careful.”

Opublikowano

Ja grałem w Enslaved. I stąd moja opinia o tej grze. Zrozumiałem pytanie jako "czy kupiłem".

 

A wracając do wonderbuków i playstation cośtam battle to argument "nie sprzedaż a jakość jest ważna" tutaj nie pasuje :)

 

Ja ogólnie myślałem że celem jest dostarczenie gry, która dotrze do jak największej liczby osób, a nie łechcenie ego Figara który oczywiście będzie sie jarał w statusach (ale nie kupi) i zainteresowanie 1% posiadaczy konsoli. NO ALE RÓŻNORODNOŚĆ.

 

All Star kupię na 100 procent, niech jeno stanieje. Nie wiem co sie czepiasz tej RÓŻNORODNOŚCI, OLABOGA. Dobrze jest mieć wybór.

Różnorodność jest bardzo dobra i również dlatego wolę PS3 od X'a.. tyle, że w tym roku niestety masz różnorodny wybór średniaków i popierdółek wśród exów na PS3. Dla mnie osobiście to najgorszy rok PS3 jeśli chodzi o exy... (2006 nie liczę).

Edytowane przez Emet

Opublikowano

NPD podaje dane bez bundli więc wonderbooka mogło pójść trochę więcej.. Jesli chodzi o PASBR to w pierwszym tygodniu na świecie poszło 200 tysięcy więc prawdopodobnie dobije do 1 miliona. Mimo średnie sprzedaży takie gry jak PASBR, LBK , Twisted Metal i Starhawk bedą dla Sony opłacalne ze względu na niskie koszty produkcji i ps plus.

Opublikowano

Jesli chodzi o PASBR to w pierwszym tygodniu na świecie poszło 200 tysięcy

 

Chyba sobie wymyśliłeś te 200 tys.

 

Na żadnym europejskim rynku gra nie zadebiutowała w żadnym zestawieniu sprzedaży - w UK na 38 = ok. 2 tys. sztuk na największym rynku w Europie.

 

Tylko nie mów, że VGC bo tam mają w pierwszym tygodniu 130 tys. w USA, a NPD podało, że do końca miesiąca zeszło 80 tys. :P

 

Hmm gra zapowiedziana przez Sony, która okazuje się że nie istnieje?

 

No szokujące wręcz.

Bioshock na Vitę to chyba kolejny mit.

 

http://www.vg247.com...ny-says-levine/

 

A BioShock title for Vita is something Irrational’s Ken Levine is interested in developing, but he’s told Eurogamer the decision to create the game for the handheld is up to Sony and Take-Two.

 

Levine said he has “cool design” ideas for BioShock Vita, but he needs the go-ahead from “the business people” before getting to work.

“Where the Vita stands right now, it’s in the hands of the business people at Take-Two and the business people at Sony working out, hey, what happens in these business people discussions? Fortunately I don’t have to take part in it any more because I sold my company a long time ago,” he said.

“It’s something I’m still very interested in. I still have a cool design for it. It’s a question of, do those guys come to find the right mix that makes everybody happy to make that happen?”

Don’t be hoping for a port of Infinite though, at least not yet, because it may be something entirely different altogether.

“I’ve never said it was Infinite,” said Levine. “It will be something. I’m always hesitant to talk too much about things we don’t have anything to show because it’s getting ahead of ourselves.

“I’m trying to be very careful.”

 

Tak samo oczekiwana gra jak CoD na Vitę.

 

PS. Prośba o scalenie :P

Edytowane przez Ukyo_Tachibana

Opublikowano

Nie bo uważam że gra jest słaba i nie wiem jak ona się sprzedała.

 

Gra może i jest samograjem, może i słabo się sprzedała, ale jedną z najlepiej opowiedzianych, wyreżyserowanych i klimatycznych gier w tej generacji. Relacje między postaciami są cholernie dobrze oddane, chciałbym aby więcej gier potrafiło stworzyć taką chemię między bohaterami. Szkoda, że sprzedaż pogrzebała szanse na sequel :( Zresztą sam Chmielarz kiedyś wymienił ją wśród tych gier, w które powinno się zagrać ;)

 

Zamknęli dwa słabe studia (Zipper, BigBig) i jedno, które było nieproduktywne - Liverpool

 

Nie zgodzę się z Liverpoolem, może nie byli mistrzami pośpiechu, ale Wipeouty potrafili zrobić zawsze udane.

Tym bardziej nie zgodzę się co do BigBig, jak na takie małe studio, potrafili wypluć jedną z najlepszych arcade ścigałkek na PSP (Motorstorm: Arctic Edge) i bardzo dobrą i różnorodną strzelaninę z efektownym skakaniem po pojazdach (Pursuit Force: Extreme Justice). Nie wyszło do końca z Vita, ale nie zamykałbym ich po czymś takim.

Opublikowano

Rynki UK, Niemiec i Francji dla PS3 są prawie równe a w UK poszło prawie 4 tysiące. Dane chart track nie zawierają bundli. Jeśli chodzi o USA i 88 tysięcy to ta liczba również nie zawiera bundli. W black friday poszło bardzo dużo tych bundli:

http://www.examiner....royale-and-more

Także 200 tysięcy to pewniak.

Edytowane przez Andrew21

Opublikowano

Coś forum nie bangla, już drugi raz wyświetla mi, że ktoś w temacie posta napisał, którego nie widać do momentu kiedy ktoś jeszcze czegoś nie napisze :P

Opublikowano

Ten błąd jest już od kilku tygodni - ostatnio @Ken Marinaris nawet w statusach zarzucał że na forum panuje cenzura jak za komuny i usuwa się niewygodne treści.

Opublikowano

Ten błąd jest już od kilku tygodni - ostatnio @Ken Marinaris nawet w statusach zarzucał że na forum panuje cenzura jak za komuny i usuwa się niewygodne treści.

 

Wyświetla mi, że napisał Andrew, wchodzę, a tu post Mendrka... PRZYPADEK!? ;)

 

PS. Ja bym powiedział, że wręcz od paru miesięcy bo już dawno taki numer widziałem tylko akurat dzisiaj już dwa razy miałem.

Edytowane przez DonSterydo

Opublikowano

Ja oglądać będę bo mnie ciekawią następujace rzeczy:

 

-to coś związanego z nextgenami

-trailer gry generacji

-Destinity(może będzie)

-może nowy Batman

 

Bedzie ciekawie :)

Opublikowano

zMazz Nocny to chyba ma jakieś bolesne wspomnienia z brutalnego dzieciństwa związane z Geoffem ;¿

Opublikowano

Przeciez ma racje. Na pewno zeszloroczne zapowiedzi Epica czy Bioware byly niesamowite, tak niesamowite ze nie pamietam tytulow tych gier.

 

5 "debut teaser" czyli znajac zycie dlc do halo 4, ac3, 2 po(pipi)ki I 1 porzadny tytul. No ale jarajarajcie sie dalej.

Opublikowano

I chuj, nawet jak to będzie jakiś crap, to zawsze zostaje TLOU i Bioshock.

Opublikowano

Otóż właśnie to.

W najlepszym przypadku zapowiedź jakiejś (może konkretnej) gry i trailery, w najgorszym trailery Bioszoka i TLoU. Lub kto na co tam czeka.

Faktycznie lepiej stękać... i płakać.

Opublikowano

Ja się tam zadowolę nawet jednym, dobrym, nowym tytułem :) Nie oczekuje, że wszystkie będą killerami :) I tak oglądam dla TLOU.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.