Skocz do zawartości

Dark Souls II


Gość Zaqair

Rekomendowane odpowiedzi

Mam pytanie. Przypadkiem zaciukałem kupca w porcie (myślałem, że to jakiś badass czeka ukryty na pięterku i przez okno ostrzelałem go z łuku), mogę korzystać z jego usług jak każdorazowo złożę ofiarę (chyba 3000 dusz). Jest w grze jeszcze ktoś u kogo mogę sprzedać towar?

Da się do zwykłej broni wstawić jakieś kamienie czy coś, zmieniające ją w magiczną dająca dodatkowe obrażenia od np. ognia?

Odnośnik do komentarza

Jeżeli chodzi ci o te na dachu, to ja właśnie je ubiłem mając odkrytych kilkanaście innych lokacji, więc raczej nie wydaje mi się, żeby chwilowe ominięcie ich blokowało ci dostęp do dalszej części gry

Odnośnik do komentarza

mate5 idź jeszcze raz tam, gdzie szło się do Heide Tower of Flame, jeśli po walce z Dragonriderem wyczerpałeś linię dialogową kleryczki koło ogniska, to za drobną opłatą otworzy ci przejście w nowe lokacje.

 

@pajgi: tylko u niego można sprzedawać itemy, ale prajs jaki się za nie dostaje sprawia, że nie ma to żadnego znaczenia. U kowala w Bastylii po dostarczeniu Embera z lokacji Iron Keep będzie można infusować bronie mocą żywiołów i innych takich.

Odnośnik do komentarza
Gość mate5

mate5 idź jeszcze raz tam, gdzie szło się do Heide Tower of Flame, jeśli po walce z Dragonriderem wyczerpałeś linię dialogową kleryczki koło ogniska, to za drobną opłatą otworzy ci przejście w nowe lokacje.

 

Łał, dzięki. Szukałem sam nowej drogi, ale w późniejszych lokacjach + sprawdzałem te drzwi z "produce symbol..." i "need mighter souls".

Odnośnik do komentarza
Gość mate5

Jak jest świat zbudowany? Niepowiazane ze soba liniowe poziomy jak w demons czy jeden świat jak w dark souls?

 

Jesteś w lokacji A, chcesz trafić do lokacji B. Idziesz przez "bufor", który ma jakieś 100 m długości i trafiasz do lokacji B, która wygląda tak jakby była od lokacji oddzielona o co kilometr a nie 100 m.

 

Q1ICEGO.jpg

 

W DS 1 wszystkie lokacje są spójne, tworzą zdawałoby się jednorodną konstrukcję, a w dwójce gdyby ustawić lokacje w takich odległościach w jakich się do nich idzie to nachodziłyby na siebie.

Edytowane przez mate5
Odnośnik do komentarza

Mam pytanie. Przypadkiem zaciukałem kupca w porcie (myślałem, że to jakiś badass czeka ukryty na pięterku i przez okno ostrzelałem go z łuku), mogę korzystać z jego usług jak każdorazowo złożę ofiarę (chyba 3000 dusz). Jest w grze jeszcze ktoś u kogo mogę sprzedać towar?

Da się do zwykłej broni wstawić jakieś kamienie czy coś, zmieniające ją w magiczną dająca dodatkowe obrażenia od np. ognia?

Wdolinie Zniw tez go spotkalem.

Odnośnik do komentarza

 

  1. No-Man's Wharf, the second floor of the house swarmed by the Dark Stalkers, on the uppermost level of the wharf, just before the bell.Sells a limited number of Consumables. Warning, these enemies will aggro you all the way into his room and burst the door frame down. Clear them before talking to him.
  2. After he is spoken to and subsequently leaves No-Man's Wharf, Gavlan can be found in a small cave in the first poisoned area of Harvest Valley just behind the first Dark Magic Giant you encounter.
    • Sells a limited number of Consumables.
  3. Doors of Pharros, up the stairs outside of the Gyrm Respite bonfire, in the middle of the spiral staircase, on the way to Brightstone Cove Tseldora.
    • Sells an unlimited number of Consumables.
    • Stays here for the rest of the game (not confirmed, switched back to No-Man's Wharf after i visited)
  4. If he is killed in No-Man's Wharf a gravestone will be in his place which costs 3500 souls to talk to him.
Edytowane przez El Loco Chocko
Odnośnik do komentarza

 

 

 

 

Wiem o tym nagrobku, ale jak go zaciukam w pierwszej lokacji to ten nagrobek nie wędruje do następnej.

 

jak go zaciukam w pierwszej lokacji to ten nagrobek nie wędruje do następnej.

 

to ten nagrobek nie wędruje do następnej.

 

nagrobek nie wędruje do następnej.

 

nagrobek nie wędruje.

 

No (pipi)a, raczej.

  • Plusik 2
Odnośnik do komentarza

 

Gargulców nie musisz zabijać, zresztą nie odblokują niczego sensownego.

Nie ma konieczności zabijania gargulców, ale odblokowują drogę do naprawdę sensownego klucza.

 

Klucza do czego? Mnie te garguce doprowadzają do szału. Najbardziej się wkurzyłem kiedy mając humanity nigdzie nie było znaku, żeby przywołać fantoma, to jest jakaś loteria czy one są czy nie, może mam jakiś pierścień który to blokuje? 

Odnośnik do komentarza

 

 

Gargulców nie musisz zabijać, zresztą nie odblokują niczego sensownego.

Nie ma konieczności zabijania gargulców, ale odblokowują drogę do naprawdę sensownego klucza.

 

Klucza do czego? Mnie te garguce doprowadzają do szału. Najbardziej się wkurzyłem kiedy mając humanity nigdzie nie było znaku, żeby przywołać fantoma, to jest jakaś loteria czy one są czy nie, może mam jakiś pierścień który to blokuje? 

 

Klucz otwiera kilka drzwi w lokacji z Zaginioną Grzesznicą i przez to jest niezbędny do rozświetlenia areny walki z bossem (można go wtedy normalnie namierzać).

Jeżeli chodzi o przywoływanie fantomów do walki z gargulcami to problem jest w tym, że w tej lokacji polują strażnicy dzwonu i zazwyczaj zaledwie wejdzie się do dzwonnicy to jest się atakowanym przez członków tego bractwa. A wtedy nie można użyć kamienia przyzwania. Stąd tak mało znaków przyzwania w tej lokacji w porównaniu z innymi obszarami w grze.

Odnośnik do komentarza

Bardzo fajna miejscówka ten zamek drangleic, może nawet jedna z lepszych w grze (port mi się jeszcze bardzo podobał). Daleko jeszcze do końca? Mam już odblokowane chyba wszystkie miejscówki, zablokowane są tylko te do których potrzebuje symbolu króla. 56h turbo miodnego grania.

Odnośnik do komentarza

nie mogłem jużź wytrzymać i prawie dziś kupilem DS2, jednak nie mieli w sklepie obok mnie wiec przełożyłem to na jutro (mają dowieźć z innego swojego sklepu)

 

mam pytanie ... w sumie to mam dużo pytań ale teraz zadam tylko typowo estetyczne: czy w DS2 są lokacje podobne do blighttown albo darkroot basin/garen albo tomb of giants? czyli ciemne, zamglone i ogolnie chuja w nich widać?

przyznam ze strasznie mnie wkurzają tego typu lokacje, i wiem że DS ma być mroczny ale bez przesady, jaka jest najciemniejsza lokacja w DS2? (najbardziej nieprzyjemna pod względem wizualnym?)

Edytowane przez Yano
Odnośnik do komentarza

nie mogłem jużź wytrzymać i prawie dziś kupilem DS2, jednak nie mieli w sklepie obok mnie wiec przełożyłem to na jutro (mają dowieźć z innego swojego sklepu)

 

mam pytanie ... w sumie to mam dużo pytań ale teraz zadam tylko typowo estetyczne: czy w DS2 są lokacje podobne do blighttown albo darkroot basin/garen albo tomb of giants? czyli ciemne, zamglone i ogolnie chuja w nich widać?

przyznam ze strasznie mnie wkurzają tego typu lokacje, i wiem że DS ma być mroczny ale bez przesady, jaka jest najciemniejsza lokacja w DS2? (najbardziej nieprzyjemna pod względem wizualnym?)

z tych które odkryłem do tej pory to Rynsztok, bez pochodni to tam ciężko by było, zwłaszcza, że łatwo można spaść. Druga to przystań niczyja, ale można ją rozświetlić w zamian za jeden kamyk. 

Odnośnik do komentarza

Z tego co pamiętam w DS1 były znacznie ciemniejsze lokacje, w DS2 ze względu na te jaja z oświetleniem wysciętym w ostatniej chwili, nawet te najciemniejsze nie powodują, że widzimy znacznie więcej niż czubek własnego nosa.

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...