Opublikowano 18 maja 201410 l Mam pytanie. Przypadkiem zaciukałem kupca w porcie (myślałem, że to jakiś badass czeka ukryty na pięterku i przez okno ostrzelałem go z łuku), mogę korzystać z jego usług jak każdorazowo złożę ofiarę (chyba 3000 dusz). Jest w grze jeszcze ktoś u kogo mogę sprzedać towar? Da się do zwykłej broni wstawić jakieś kamienie czy coś, zmieniające ją w magiczną dająca dodatkowe obrażenia od np. ognia?
Opublikowano 18 maja 201410 l Dobra mam 3 lord soule (sinner, rotten i freya) czy to oznacza ze jedyne miejsce gdzie moge teraz isc to pokonac te cholerne gargulce? nie widze nigdzie innej dostepnej obecnie drogi
Opublikowano 18 maja 201410 l Jeżeli chodzi ci o te na dachu, to ja właśnie je ubiłem mając odkrytych kilkanaście innych lokacji, więc raczej nie wydaje mi się, żeby chwilowe ominięcie ich blokowało ci dostęp do dalszej części gry
Opublikowano 18 maja 201410 l mate5 idź jeszcze raz tam, gdzie szło się do Heide Tower of Flame, jeśli po walce z Dragonriderem wyczerpałeś linię dialogową kleryczki koło ogniska, to za drobną opłatą otworzy ci przejście w nowe lokacje. @pajgi: tylko u niego można sprzedawać itemy, ale prajs jaki się za nie dostaje sprawia, że nie ma to żadnego znaczenia. U kowala w Bastylii po dostarczeniu Embera z lokacji Iron Keep będzie można infusować bronie mocą żywiołów i innych takich.
Opublikowano 18 maja 201410 l Gargulców nie musisz zabijać, zresztą nie odblokują niczego sensownego.
Opublikowano 18 maja 201410 l mate5 idź jeszcze raz tam, gdzie szło się do Heide Tower of Flame, jeśli po walce z Dragonriderem wyczerpałeś linię dialogową kleryczki koło ogniska, to za drobną opłatą otworzy ci przejście w nowe lokacje. Łał, dzięki. Szukałem sam nowej drogi, ale w późniejszych lokacjach + sprawdzałem te drzwi z "produce symbol..." i "need mighter souls".
Opublikowano 18 maja 201410 l Jak jest świat zbudowany? Niepowiazane ze soba liniowe poziomy jak w demons czy jeden świat jak w dark souls?
Opublikowano 18 maja 201410 l jak w darku, z tym, że z mniejszą dbałością o szczegóły jeśli chodzi o te powiązania
Opublikowano 18 maja 201410 l Jak jest świat zbudowany? Niepowiazane ze soba liniowe poziomy jak w demons czy jeden świat jak w dark souls? Jesteś w lokacji A, chcesz trafić do lokacji B. Idziesz przez "bufor", który ma jakieś 100 m długości i trafiasz do lokacji B, która wygląda tak jakby była od lokacji oddzielona o co kilometr a nie 100 m. W DS 1 wszystkie lokacje są spójne, tworzą zdawałoby się jednorodną konstrukcję, a w dwójce gdyby ustawić lokacje w takich odległościach w jakich się do nich idzie to nachodziłyby na siebie. Edytowane 18 maja 201410 l przez mate5
Opublikowano 18 maja 201410 l Mam pytanie. Przypadkiem zaciukałem kupca w porcie (myślałem, że to jakiś badass czeka ukryty na pięterku i przez okno ostrzelałem go z łuku), mogę korzystać z jego usług jak każdorazowo złożę ofiarę (chyba 3000 dusz). Jest w grze jeszcze ktoś u kogo mogę sprzedać towar? Da się do zwykłej broni wstawić jakieś kamienie czy coś, zmieniające ją w magiczną dająca dodatkowe obrażenia od np. ognia? Wdolinie Zniw tez go spotkalem.
Opublikowano 18 maja 201410 l Mi się tam nie pojawia (przeszukałem każdy kąt i z podpowiedzi zostawionych na ziemi wynika, że powinien być w małej jaskini ze skrzynią, a go tam nie ma), pewnie przez ten mały wypadek
Opublikowano 18 maja 201410 l No-Man's Wharf, the second floor of the house swarmed by the Dark Stalkers, on the uppermost level of the wharf, just before the bell.Sells a limited number of Consumables. Warning, these enemies will aggro you all the way into his room and burst the door frame down. Clear them before talking to him. After he is spoken to and subsequently leaves No-Man's Wharf, Gavlan can be found in a small cave in the first poisoned area of Harvest Valley just behind the first Dark Magic Giant you encounter. Sells a limited number of Consumables. Doors of Pharros, up the stairs outside of the Gyrm Respite bonfire, in the middle of the spiral staircase, on the way to Brightstone Cove Tseldora. Sells an unlimited number of Consumables. Stays here for the rest of the game (not confirmed, switched back to No-Man's Wharf after i visited) If he is killed in No-Man's Wharf a gravestone will be in his place which costs 3500 souls to talk to him. Edytowane 18 maja 201410 l przez El Loco Chocko
Opublikowano 18 maja 201410 l Wiem o tym nagrobku, ale jak go zaciukam w pierwszej lokacji to ten nagrobek nie wędruje do następnej. edit. zapomniałem dać " " . Edytowane 19 maja 201410 l przez Gość
Opublikowano 19 maja 201410 l Wiem o tym nagrobku, ale jak go zaciukam w pierwszej lokacji to ten nagrobek nie wędruje do następnej. jak go zaciukam w pierwszej lokacji to ten nagrobek nie wędruje do następnej. to ten nagrobek nie wędruje do następnej. nagrobek nie wędruje do następnej. nagrobek nie wędruje. No (pipi)a, raczej.
Opublikowano 19 maja 201410 l Gargulców nie musisz zabijać, zresztą nie odblokują niczego sensownego. Nie ma konieczności zabijania gargulców, ale odblokowują drogę do naprawdę sensownego klucza.
Opublikowano 19 maja 201410 l Gargulców nie musisz zabijać, zresztą nie odblokują niczego sensownego. Nie ma konieczności zabijania gargulców, ale odblokowują drogę do naprawdę sensownego klucza. Klucza do czego? Mnie te garguce doprowadzają do szału. Najbardziej się wkurzyłem kiedy mając humanity nigdzie nie było znaku, żeby przywołać fantoma, to jest jakaś loteria czy one są czy nie, może mam jakiś pierścień który to blokuje?
Opublikowano 19 maja 201410 l z tego co pamiętam pozwala rozświetlic arenę walki z bossem Lost Sinner aka Zaginiona Grzesznica Edytowane 19 maja 201410 l przez Artuus
Opublikowano 19 maja 201410 l Gargulców nie musisz zabijać, zresztą nie odblokują niczego sensownego. Nie ma konieczności zabijania gargulców, ale odblokowują drogę do naprawdę sensownego klucza. Klucza do czego? Mnie te garguce doprowadzają do szału. Najbardziej się wkurzyłem kiedy mając humanity nigdzie nie było znaku, żeby przywołać fantoma, to jest jakaś loteria czy one są czy nie, może mam jakiś pierścień który to blokuje? Klucz otwiera kilka drzwi w lokacji z Zaginioną Grzesznicą i przez to jest niezbędny do rozświetlenia areny walki z bossem (można go wtedy normalnie namierzać). Jeżeli chodzi o przywoływanie fantomów do walki z gargulcami to problem jest w tym, że w tej lokacji polują strażnicy dzwonu i zazwyczaj zaledwie wejdzie się do dzwonnicy to jest się atakowanym przez członków tego bractwa. A wtedy nie można użyć kamienia przyzwania. Stąd tak mało znaków przyzwania w tej lokacji w porównaniu z innymi obszarami w grze.
Opublikowano 19 maja 201410 l No ja znak juz na samym dachu znalazlem, bo tez sie meczylem niemilosiernie.
Opublikowano 19 maja 201410 l Bardzo fajna miejscówka ten zamek drangleic, może nawet jedna z lepszych w grze (port mi się jeszcze bardzo podobał). Daleko jeszcze do końca? Mam już odblokowane chyba wszystkie miejscówki, zablokowane są tylko te do których potrzebuje symbolu króla. 56h turbo miodnego grania.
Opublikowano 19 maja 201410 l nie mogłem jużź wytrzymać i prawie dziś kupilem DS2, jednak nie mieli w sklepie obok mnie wiec przełożyłem to na jutro (mają dowieźć z innego swojego sklepu) mam pytanie ... w sumie to mam dużo pytań ale teraz zadam tylko typowo estetyczne: czy w DS2 są lokacje podobne do blighttown albo darkroot basin/garen albo tomb of giants? czyli ciemne, zamglone i ogolnie chuja w nich widać? przyznam ze strasznie mnie wkurzają tego typu lokacje, i wiem że DS ma być mroczny ale bez przesady, jaka jest najciemniejsza lokacja w DS2? (najbardziej nieprzyjemna pod względem wizualnym?) Edytowane 19 maja 201410 l przez Yano
Opublikowano 19 maja 201410 l nie mogłem jużź wytrzymać i prawie dziś kupilem DS2, jednak nie mieli w sklepie obok mnie wiec przełożyłem to na jutro (mają dowieźć z innego swojego sklepu) mam pytanie ... w sumie to mam dużo pytań ale teraz zadam tylko typowo estetyczne: czy w DS2 są lokacje podobne do blighttown albo darkroot basin/garen albo tomb of giants? czyli ciemne, zamglone i ogolnie chuja w nich widać? przyznam ze strasznie mnie wkurzają tego typu lokacje, i wiem że DS ma być mroczny ale bez przesady, jaka jest najciemniejsza lokacja w DS2? (najbardziej nieprzyjemna pod względem wizualnym?) z tych które odkryłem do tej pory to Rynsztok, bez pochodni to tam ciężko by było, zwłaszcza, że łatwo można spaść. Druga to przystań niczyja, ale można ją rozświetlić w zamian za jeden kamyk.
Opublikowano 19 maja 201410 l eh te polskie nazwy, już widze jak to znajde na jutubie ale dzięki mimo wszystko pewnie chodzilo o gutter i no man's wharf Edytowane 19 maja 201410 l przez Yano
Opublikowano 19 maja 201410 l Z tego co pamiętam w DS1 były znacznie ciemniejsze lokacje, w DS2 ze względu na te jaja z oświetleniem wysciętym w ostatniej chwili, nawet te najciemniejsze nie powodują, że widzimy znacznie więcej niż czubek własnego nosa.
Opublikowano 19 maja 201410 l Wystarczy zredukować jasność w grze i nagle pochodnia staje się przydatna nie tylko w Gutterze Nikt nie wspomniał o Shrine of Amana czy Shaded woods?
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.