Guest Zaqair Posted December 8, 2012 Posted December 8, 2012 (edited) Platformy: PlayStation 3/Xbox 360/PC http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=rPJaJ5ys_G0 Edited December 8, 2012 by zaq123456 Quote
Paliodor 1813 Posted December 8, 2012 Posted December 8, 2012 Czyli jeszcze jakiś godny uwagi rpg wyjdzie w najbliższych latach. Liczę, że troszkę podkręcą poziom trudności by miało się jeszcze więcej frajdy i wyzwań Widzę,że tym razem wyjdzie też na PC, cóż będzie się trzeba wstrzymać z zakupem i zobaczyć czy nie skopią wersji na piecyki. No i żeby obeszło się bez jakiś śmiesznych Games for Windows, niech dadzą Steam i będzie git. Quote
stoodio 2078 Posted December 8, 2012 Posted December 8, 2012 (edited) Jesli oni chca oprawą zblizyc sie do tej z trailera to ta gra wyjdzie na ps4 lub na pc. Skąd w ogóle taki pomysł - przecież trailer nie zawiera ani grama gameplayu? Chyba nikt nie puszczał podobnej ściemy, co w przypadku niesławnych trailerów MotorStorma czy K2? Poza tym, dla mnie oprawa znana z Demon's/Dark Souls jest jak najbardziej ok. Słaby tytuł trochę Śmieszna sprawa - w założeniu twórców Dark Souls nie jest sequelem Demon's Souls "to zupełnie inna gra stworzona przez tych samych ludzi"... tja, dobre sobie. Z drugiej strony każda zmiana tytuły wiąże się z pewnymi komplikacjami (dlatego między innymi ciągle mamy PSX Extreme), niech już zatem będzie ten Dark Souls II. Przynajmniej wiadomo, z czym mamy do czynienia. Jest temat w Kąciku RPG. Tak samo jak o Demon's Souls i Dark Souls 1. + 1 (dam plusa, jak tylko będę miał jakiegoś wolnego). Po co się rozdrabniać i dzielić włos na czworo, skoro w dziale RPG możemy pisać ze sobą wszyscy - xboksiaki, pececiaki i soniaki. edit: Oficjalna strona gry jest klimat! Edited December 8, 2012 by stoodio Quote
Guest Szprota Posted December 8, 2012 Posted December 8, 2012 Trailer Dark Souls 2 obok TLOU zniszczyły wszystko na VGA! Zaavi szybciej z tym Dark Soulsem! Quote
Hela 1962 Posted December 8, 2012 Posted December 8, 2012 (edited) Słaby tytuł trochę Śmieszna sprawa - w założeniu twórców Dark Souls nie jest sequelem Demon's Souls "to zupełnie inna gra stworzona przez tych samych ludzi"... tja, dobre sobie. Bajki opowiadają, bo tytuł musieli zmienić dlatego, że Sony miało prawa do dystrybucji Demon's Souls i nie pozwoliliby na zrobienie z sequela multiplatformy. Dlatego From zrobił taką samą, ale inna grę pod innym tytułem. Teraz już tego problemu nie mają dlatego dodali tylko cyfrę. Edited December 8, 2012 by Hela Quote
Figaro 8247 Posted December 8, 2012 Posted December 8, 2012 (edited) 20 grudnia wychodzi EDGE, gdzie na okladce jest DS 2. Niestey w zajawcee numeru wspominaja o wiekszej dostepnosci dla wiekszej grupy graczy i kilka innych niefajnych, casualowo-smierddzacych terminow. Jestem sceptykiem. Edited December 8, 2012 by Figaro Quote
stoodio 2078 Posted December 8, 2012 Posted December 8, 2012 (edited) Słaby tytuł trochę Śmieszna sprawa - w założeniu twórców Dark Souls nie jest sequelem Demon's Souls "to zupełnie inna gra stworzona przez tych samych ludzi"... tja, dobre sobie. Bajki opowiadają, bo tytuł musieli zmienić dlatego, że Sony miało prawa do dystrybucji Demon's Souls i nie pozwoliliby na zrobienie z sequela multiplatformy. Dlatego From zrobił taką samą, ale inna grę pod innym tytułem. Teraz już tego problemu nie mają dlatego dodali tylko cyfrę. Wiem, dlatego też nie ma co się boczyć na tytuł, którego nazewnictwo wraca właśnie na normalny tor. Gdyby nie prawa autorskie mielibyśmy teraz do czynienia Demon's Souls III. A tak ludzie przywykli do zmiany pierwszego członu nazwy i teraz się dziwą, że jest Dark Souls II zamiast Dragon's/Devil's/Dog's Souls etc. - kinda funny... Edited December 8, 2012 by stoodio Quote
Camillus 242 Posted December 8, 2012 Posted December 8, 2012 20 grudnia wychodzi EDGE, gdzie na okladce jest DS 2. Niestey w zajawcee numeru wspominaja o wiekszej dostepnosci dla wiekszej grupy graczy i kilka innych niefajnych, casualowo-smierddzacych terminow. Jestem sceptykiem. Tego się obawiałem, uproszczenia gry pod blacharzy Swoją drogą, ciekawi mnie, nad czym pracuje Miyazaki. Quote
Hela 1962 Posted December 8, 2012 Posted December 8, 2012 (edited) 20 grudnia wychodzi EDGE, gdzie na okladce jest DS 2. Niestey w zajawcee numeru wspominaja o wiekszej dostepnosci dla wiekszej grupy graczy i kilka innych niefajnych, casualowo-smierddzacych terminow. Jestem sceptykiem. Tego się obawiałem, uproszczenia gry pod blacharzy Swoją drogą, ciekawi mnie, nad czym pracuje Miyazaki. A co mają komputery do tego? Pisz do sensu. But Shibuya admits that their approach will be influenced by their individual characters. “I personally am the sort of person who likes to be more direct than subtle,” he tells us. “[Dark Souls II] will be more straightforward and more understandable.” Czyli po prostu będą np. wytłumaczenia systemów, a nie domyślanie się jak świat działa. Edited December 8, 2012 by Hela Quote
Kre3k 581 Posted December 8, 2012 Posted December 8, 2012 20 grudnia wychodzi EDGE, gdzie na okladce jest DS 2. Niestey w zajawcee numeru wspominaja o wiekszej dostepnosci dla wiekszej grupy graczy i kilka innych niefajnych, casualowo-smierddzacych terminow. Jestem sceptykiem. HAHA, i kto to mówi. XD Widzę, że jedynka chodzi dość tanio na allegro, oczywiście przy okazji musiałbym też kupić drugiego pada w razie gdyby pierwszy pod wpływem emocji walnął o ścianę? Quote
Paliodor 1813 Posted December 8, 2012 Posted December 8, 2012 Tego się obawiałem, uproszczenia gry pod blacharzy Uwielbiam takie teorieXD Co do samej gry to jeśli rzeczywiście tak jak pisze Figaro chcą wraz z tą częścią dotrzeć do szerszej grupy odbiorców to również zaczynam mieć obawy. Oby tylko bezpodstawne, bo jeśli pójdą w stronę mainstream'u to już to nie będzie Dark Soul... Quote
Guest suteq Posted December 8, 2012 Posted December 8, 2012 Ja ani razu podczas calakowania jedynki nie miałem ochoty rzucić padem o ścianę. Quote
stoodio 2078 Posted December 8, 2012 Posted December 8, 2012 But Shibuya admits that their approach will be influenced by their individual characters. “I personally am the sort of person who likes to be more direct than subtle,” he tells us. “[Dark Souls II] will be more straightforward and more understandable.” Czyli po prostu będą np. wytłumaczenia systemów, a nie domyślanie się jak świat działa. Sądzę również, że możemy się spodziewać małej rewolucji w kwestii fabuły... Quote
Guest suteq Posted December 8, 2012 Posted December 8, 2012 But Shibuya admits that their approach will be influenced by their individual characters. “I personally am the sort of person who likes to be more direct than subtle,” he tells us. “[Dark Souls II] will be more straightforward and more understandable.” Czyli po prostu będą np. wytłumaczenia systemów, a nie domyślanie się jak świat działa. Sądzę również, że możemy się spodziewać małej rewolucji w kwestii fabuły... Znaczy, że w końcu będzie? Quote
Paliodor 1813 Posted December 8, 2012 Posted December 8, 2012 (edited) Co nie co o samej grze: http://www.siliconer...d-new-director/ Co się tyczy samej konstrukcji fabuły w Demon/Dark Soul to mi osobiście się ona bardzo podobała. Nie otrzymywało się wszystkiego od razu pod oczy tylko trzeba było poświęcić troszkę czasu na czytanie opisów i gadanie z npc'ami,część tez pozostawała do skojarzenia . Fakt, fabuły gry te nie miały jakoś rozbudowanej ale mi się tam podobało takie odkrywanie mniejszych fragm. opisujących te światy. Czuło się, że świat nie jest skupiony tylko na poczynaniach gracza tak jak ma to miejsce w innych grach, tylko jakby istniał sam dla siebie. A gracz tylko był jego małą cząstką. Edited December 8, 2012 by Paliodor Quote
Hela 1962 Posted December 8, 2012 Posted December 8, 2012 (edited) Nigdzie w tym teaserze Edge nie jest napisane, że gra będzie znacząco łatwiejsza, tylko bardziej przystępna, co niekoniecznie ma związek z poziomem trudności. A nawet jeśli, to weterani pierwszej części zaczną od razu od 'Hard' i problem z głowy. Edited December 8, 2012 by Hela Quote
stoodio 2078 Posted December 8, 2012 Posted December 8, 2012 But Shibuya admits that their approach will be influenced by their individual characters. “I personally am the sort of person who likes to be more direct than subtle,” he tells us. “[Dark Souls II] will be more straightforward and more understandable.” Czyli po prostu będą np. wytłumaczenia systemów, a nie domyślanie się jak świat działa. Sądzę również, że możemy się spodziewać małej rewolucji w kwestii fabuły... Znaczy, że w końcu będzie? Co za brednie - zarówno Darks Souls jak i Demon's Souls ma całkiem zgrabne tło fabularne. Jak się okazało, problemem dla wielu stanowi sposób jej ukazania - tzw. lore (polecam przyjrzeć się np. opisom itemów). W sumie czemu tu się dziwić - społeczeństwo nie czyta... 2 Quote
Kre3k 581 Posted December 8, 2012 Posted December 8, 2012 Po prostu niech zrobią prostszy poziom trudności, na którym checkpointy są co 3 minuty. Seria nie powinna na tym ucierpieć. 2 Quote
Paliodor 1813 Posted December 8, 2012 Posted December 8, 2012 Po prostu niech zrobią prostszy poziom trudności, na którym checkpointy są co 3 minuty. Seria nie powinna na tym ucierpieć. Że co proszę??? Quote
Figaro 8247 Posted December 8, 2012 Posted December 8, 2012 (edited) Po prostu niech zrobią prostszy poziom trudności, na którym checkpointy są co 3 minuty. Seria nie powinna na tym ucierpieć. wat xD Edited December 8, 2012 by Figaro Quote
Camillus 242 Posted December 8, 2012 Posted December 8, 2012 Ja mam jeszcze lepszy pomysł, niech gra się sama przechodzi. To dopiero będzie "awesome". Kolejny dobry cykl zostanie roz(pipi)ony. Quote
Kre3k 581 Posted December 8, 2012 Posted December 8, 2012 (edited) No nie rozumiem z czym macie problem, miałem na myśli dodatkowy poziom trudności. Żadnego wpływu na gameplay, po prostu Figarze(?) mieliby łatwiej dzięki czemu kupiliby grę. Ja wiem, że to jest tak jakby kupować Hitmana żeby sobie postrzelać, no ale skoro to pomaga w sprzedaży, to dlaczego mieliby czegoś takiego nie zrobić? Oczywiście jak napisałem wyżej, mówimy tu cały czas o sytuacji, w której gameplay nie pozostanie ani trochę naruszony, bo jeśli już mają zmieniać samą mechanikę, to niech (pipi)ją. Edited December 8, 2012 by Kre3k Quote
QstomPL 83 Posted December 8, 2012 Posted December 8, 2012 (edited) But Shibuya admits that their approach will be influenced by their individual characters. “I personally am the sort of person who likes to be more direct than subtle,” he tells us. “[Dark Souls II] will be more straightforward and more understandable.” Czyli po prostu będą np. wytłumaczenia systemów, a nie domyślanie się jak świat działa. Sądzę również, że możemy się spodziewać małej rewolucji w kwestii fabuły... Znaczy, że w końcu będzie? Co za brednie - zarówno Darks Souls jak i Demon's Souls ma całkiem zgrabne tło fabularne. Jak się okazało, problemem dla wielu stanowi sposób jej ukazania - tzw. lore (polecam przyjrzeć się np. opisom itemów). W sumie czemu tu się dziwić - społeczeństwo nie czyta... Ja również uważam, że fabuła jak na tego typu produkcję, w której chodzi o to, że nie wiemy o co chodzi, jest genialna Byłem w szoku jak np. przeczytałem opis pierścienia, który pozwalał chodzić po ogniu jak i ogólnie różnych sytuacji w świecie, np tego co mówią NPC. Wg mnie takie prowadzenie fabuły to wyższa liga niż normalne cutscenki mówiące najważniejsze rzeczy Edited December 8, 2012 by QstomPL 2 Quote
Yap 2795 Posted December 8, 2012 Posted December 8, 2012 Kurcze, nieczęsto się cieszę na zapowiedź gry bo interesują mnie raczej produkty końcowe, a nie spekulacje, ale oba DSy przykuwają na w uj długie godziny. Platyny w nich to niemal mus. Uwielbiam zbalansowane i uczące pokory gierki dlatego niezmiernie cieszę się, że będę mógł zagłębić się w świat DS po raz kolejny. Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.