Skocz do zawartości

Awaryjność PS3


Rekomendowane odpowiedzi

Piszesz tak niespójnie, że w końcu nie wiem czy dostałeś nową konsolę, czy starą Ci naprawili. Jeśli nowa, to oddaj na reklamacje do Sony. Jeśli stara, to do sklepu - powiedz że albo ją właściwie naprawią, albo dają nową, albo oddają kasę, albo idziesz do sądu.

 

Sry za niespójność, ale zdenerwowanie brało góre nad logicznym myśleniem, więc jeszcze raz:

 

Tak, dostałem nową konsole z sklepu tylko, że nie działa tak jak powinna, a dokładnie w trakcie gry wentylator wchodzi na najwyższe obroty

Dokładnie chodzi tak głośno ja na tym filmiku:

 

W 40s. zaczyna się ten hałas

I chodzi tak do czasu jej wyłączenia

Odnośnik do komentarza

na pewno to Elvis nie zyje :)

 

ustawa nie dopuszcza takich przypadkow, jak tak jest zapodaj gdzie mowa jest o ubezpieczycielu

 

konsole dostajesz od ubezpieczyciela, a nie kupujesz od niego

wiec zadnych praw jako konsument nie masz

 

konsoli nowej nie dostajesz od sprzedawcy, bo nie bedziesz powolywal sie na niezgodnosc towaru z umowa tylko od ubezpieczyciela na ta umowe jaka podpisales, na warunkach z tej umowy

juz Ci pisalem, sprzet mozesz zniszczyc z wlasnej inicjatywy lamiac wszelkie ustawy i one nic do tego nie maja...

 

PS.

nie slyszalem zeby SONY jako producent przedluzal gwarancje gdy musi w ramach gwarancji wymienic sprzet na nowy, to samo jest w MS, za kazdym razem jak slesz w ramach gwarancji dostajesz inna konsole, zadna gwarancja Ci nie biegnie od nowa...to tylko obowiazuje sprzedawce i tylko w jednym przypadku, gdy powolujesz sie na ustawe o niezgodnosci towaru z umowa u sprzedawcy i nigdzie indziej

 

a z tego co nam wiaodmo akurat w tym przypadku jakbysmy po 5 latach dostali nowego XBOXa 360 to gwarancje producenta bysmy mieli dalej patrzac na date produkcji konsoli bo MS zadnych rachunkow nie wymaga i liczy sie glownie data produkcji konsoli, niestety ale w SONY nie slyszalem o tak pobłażliwej polityce i tam dowod zakupu jako rachunek to podstawa wszelkich reklmacji

 

czytajcie warunki tego ubezpieczenia do 5lat wtedy bedzie wszystko wiadome co sie podpisuje i na jakich warunkach bo zadne ustawy o niezgodności towaru z umowa nie obowiązują a to co zapisane w tym co podpisujecie...

Edytowane przez Juchy
Odnośnik do komentarza

Juchy, Ty się trzymaj swojej działki, czyli sprzętu, ale prawo zostaw mnie. ;)

 

Nieważne skąd coś masz, czy za to zapłaciłeś sklepowi, czy wygrałeś w konkursie, jeśli tylko tego nie znalazłeś na chodniku, to możesz się domagać wydania dowodu, że jest to produkt nowy, a co za tym idzie podlega gwarancji. To nie te czasy kiedy sklep stawiał stempelek w karcie gwarancyjnej i tylko on był do tego uprawniony. Produkt nowy jest objęty gwarancją. Zawsze.

W omawianym przypadku nie ma znaczenia skąd dostaniesz konsole, czy od sklepu czy ubezpieczyciela; znikąd się ona nie wzięła i nie ma powodu, dla którego nie miałaby być objęta gwarancją, która realizuje się przecież na linii nabywca-producent. Więc jeśli tylko sprzęt jest faktycznie nowy, czyt. ubezpieczyciel nie robi ludzi w balona wciskając używkę, to przysługuje gwarancja. Nawet jeśli nigdzie nie znajdziesz tej zasady wyrażonej wprost, to wynika ona ze źródła i celu samej gwarancji.

A o niezgodności towaru z umową wspomniałem tylko przy okazji, bo jest to przykład analogiczny i w przeciwieństwie do powyższego wyrażony wprost w konkretnym przepisie.

Odnośnik do komentarza

Juchy, nie wiem czy wiesz, ale mając gwarancje, wcale nie trzeba jej realizować przez sklep. Sam sobie przeczysz w związku z dyskusją z tematu sąsiedniego - przecież jak dostał chłopak nową konsole, to nie ma wcale nowego paragonu na nią. Tylko pismo od sklepu, że z takiego tytułu dostaje nową konsolę. Tak samo jest z ubezpieczycielem.

Odnośnik do komentarza

Juchy, nie wiem czy wiesz, ale mając gwarancje, wcale nie trzeba jej realizować przez sklep. Sam sobie przeczysz w związku z dyskusją z tematu sąsiedniego - przecież jak dostał chłopak nową konsole, to nie ma wcale nowego paragonu na nią. Tylko pismo od sklepu, że z takiego tytułu dostaje nową konsolę. Tak samo jest z ubezpieczycielem.

 

Dokładnie dostałem nową konsole bez paragonu/faktury tylko 1 podpis złożyłem i tyle.

 

Właśnie dostałem list od sklepu, a w nim:

 

W związku z powyższym reklamowana konsola, jako towar konsumpcyjny jest zgodna z umową, a tym samym żądanie wymiany nie może zostać uznane.
:/

 

Jutro będę musiał tam iść i to jakoś wyjaśnić... ciekawe co mi powiedzą

Edytowane przez mr.Zajac
Odnośnik do komentarza

Jako że o backup'ach mowa to zapytam tutaj. Jaką potrzeba mieć minimalną pojemność zewnętrznego nośnika aby zrobić backup ? Oczywiście mowa o przypadku gdy na konsoli nie ma żadnych zdjęć, filmików, dem, instalek itd. jedynie same sejwy. Czy można do tego wykorzystac odpowiednio pojemnego pena ?

Odnośnik do komentarza

Juchy, nie wiem czy wiesz, ale mając gwarancje, wcale nie trzeba jej realizować przez sklep. Sam sobie przeczysz w związku z dyskusją z tematu sąsiedniego - przecież jak dostał chłopak nową konsole, to nie ma wcale nowego paragonu na nią. Tylko pismo od sklepu, że z takiego tytułu dostaje nową konsolę. Tak samo jest z ubezpieczycielem.

nie wiem dokladnie o co Ci chodzi

gwarancja to jedno, a niezgodnosc towaru to drugie

 

ja nie wiem jak to jest z gwarancja w SONY jesli nie ma sie paragonu, a tylko jakies pismo o wymianie, pytanie jakie pismo dostajesz po wymianie na nowa, podaj jego skan jak to niby wyglada??

ja nic nie dostalem, dali mi nowa konsole z półki w sklepie i tyle

Odnośnik do komentarza

Nieważne skąd coś masz, czy za to zapłaciłeś sklepowi, czy wygrałeś w konkursie, jeśli tylko tego nie znalazłeś na chodniku, to możesz się domagać wydania dowodu, że jest to produkt nowy, a co za tym idzie podlega gwarancji. To nie te czasy kiedy sklep stawiał stempelek w karcie gwarancyjnej i tylko on był do tego uprawniony. Produkt nowy jest objęty gwarancją. Zawsze.

W omawianym przypadku nie ma znaczenia skąd dostaniesz konsole, czy od sklepu czy ubezpieczyciela; znikąd się ona nie wzięła i nie ma powodu, dla którego nie miałaby być objęta gwarancją, która realizuje się przecież na linii nabywca-producent. Więc jeśli tylko sprzęt jest faktycznie nowy, czyt. ubezpieczyciel nie robi ludzi w balona wciskając używkę, to przysługuje gwarancja. Nawet jeśli nigdzie nie znajdziesz tej zasady wyrażonej wprost, to wynika ona ze źródła i celu samej gwarancji.

A o niezgodności towaru z umową wspomniałem tylko przy okazji, bo jest to przykład analogiczny i w przeciwieństwie do powyższego wyrażony wprost w konkretnym przepisie.

ok. mozesz sie domagac, ale jak nie wiesz o tym i nie dostaniesz to co wtedy?

wielokrotnie wymeinialem sprzet w sklepach na nowy, nigdy nic nie dostalem i nie widzialem by ktokolwiek cos takiego dostal

zapodaj jak niby to ma wygladac

 

z Sony jak w serwisie wymeinialem dostalem pismo jakie postepowanie czynili w zwiazku z naprawa ale w sklepie nigdy

Odnośnik do komentarza

No to źle Ci dali. Powinieneś dostać pisemne oświadczenie o sposobie rozpatrzenia reklamacji/niezgodności, czyli np "doprowadzenie do staniu zgodnego z umową", "wymiana towaru na nowy". Ja Ci wpiszą wymianę towaru, to ten dokument jest dowodem.

Odnośnik do komentarza

Nieważne skąd coś masz, czy za to zapłaciłeś sklepowi, czy wygrałeś w konkursie, jeśli tylko tego nie znalazłeś na chodniku, to możesz się domagać wydania dowodu, że jest to produkt nowy, a co za tym idzie podlega gwarancji. To nie te czasy kiedy sklep stawiał stempelek w karcie gwarancyjnej i tylko on był do tego uprawniony. Produkt nowy jest objęty gwarancją. Zawsze.

W omawianym przypadku nie ma znaczenia skąd dostaniesz konsole, czy od sklepu czy ubezpieczyciela; znikąd się ona nie wzięła i nie ma powodu, dla którego nie miałaby być objęta gwarancją, która realizuje się przecież na linii nabywca-producent. Więc jeśli tylko sprzęt jest faktycznie nowy, czyt. ubezpieczyciel nie robi ludzi w balona wciskając używkę, to przysługuje gwarancja. Nawet jeśli nigdzie nie znajdziesz tej zasady wyrażonej wprost, to wynika ona ze źródła i celu samej gwarancji.

A o niezgodności towaru z umową wspomniałem tylko przy okazji, bo jest to przykład analogiczny i w przeciwieństwie do powyższego wyrażony wprost w konkretnym przepisie.

ok. mozesz sie domagac, ale jak nie wiesz o tym i nie dostaniesz to co wtedy?

wielokrotnie wymeinialem sprzet w sklepach na nowy, nigdy nic nie dostalem i nie widzialem by ktokolwiek cos takiego dostal

zapodaj jak niby to ma wygladac

 

z Sony jak w serwisie wymeinialem dostalem pismo jakie postepowanie czynili w zwiazku z naprawa ale w sklepie nigdy

Nie mam czegoś takiego teraz, może będę miał jak mi rozpatrzą tą reklamacje. Jak chcesz zobaczyć, to kolega Mr. Zając coś takiego najwyraźniej dostał. To nie jest żadne mistyczne pismo. Możesz go żądać. Powinieneś je dostać wtedy, kiedy zgłaszałeś reklamacje w formie pisemnej, nie na gębę - sklep ma wtedy obowiązek ustosunkować się do niej również pisemnie, ergo jeśli wyda nową konsolę to tam masz to zapisane.

Odnośnik do komentarza

podaj podstawe prawna na jakiej zasadzie jest to o czym piszesz

 

to teraz dalej pytam, dostaje w MS nowa konsole, zadnej gwarancji mi nie przedłużają, moze to byc np. w ostatnim dniu jej trwania, wymienia mi na nowa i mam na nia 1 dzien gwary bo tyle jej zostalo, i to jest codziennosc i fakt, wiec jak tak postepuja to znajac MS maja prawnie to dozwolone, wiec tak jak pisalem, podaj podstawe prawna jesli postepuja niezgodnie z prawem, zaznaczam ze papier dostaje od nich ze wymienili konsole...

 

drugie pytanie czy ktos w SONY reklamowal tak ze przedstawial jakis papier ze sklepu ze mu wymeinili na nowa, i byl to przypadek gdzie albo nie mial w gole rachunku albo rachunek mial gdzie data zakupu byla np 20 miesiecy temu, oczywiscie wymiana na nowa miesci sie w okresie 1 roku, a papier o wymianie ma ze sklepu, a nie od Sony?

jakos mi sie nie chce wierzyc ze SONY naiwnie takie papierki przyjmuje, z tego by wynikalo ze takie papierki to mozna sobie produkowac samemu, zrobienie dowolnej pieczatki to grosze, albo nawet same sklepy by produkowaly swistki

 

PS.

co do tych nagrod, wielokrotnie mialem klientow ktorzy wygrywali sprzet i nie mieli oczywiscie na to zadnego paragonu i twierdzili ze serwis Sony bez rachunku nie bylo mowy o przyjeciu konsoli na serwis bezplatny, wiec im przydalaby sie informacja na jakiej podstawie w takich sytuacjach maja sie powolywac...

Edytowane przez Juchy
Odnośnik do komentarza

ten backup to jest w zasadzie tak potrzebny jak nie wiem. filmy, zdjecia, muzyke i nawet save'y mozna przeciez samemu sobie poprzenosic na pendrive. gry i dema skasowac i pobrac jeszcze raz

konta zostaja w pamieci konsoli bo jak wsadzilem nowy dysk to wszystkie byly ( 6 mam)

ja jednak na wszelki wypadek zrobilem backup danych tych kont to jak dobrze pamietam to na gigowego pendraka sie zmiescilo

 

edit. zapomnialem o zakladce gamedata ;) to tez wywalic potem sie zainstaluje jeszcze raz gry

Edytowane przez vip77
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...