Skocz do zawartości

Wiedźmin 3: Dziki Gon


Rekomendowane odpowiedzi

Polecam przeczytać to:

http://www.eurogamer.pl/articles/2015-01-26-zachwycajcy-wiedzmin-3-gralismy-w-demo-zobacz-gameplay

 

Jest napisane jakie są różnice między platformami i na jakim kompie było też grane.

Na forum W3 Master Race nie może przeżyć, że różnica między platformami jest tak niewielka, a konsole mają laptopowe specyfikacje. Beka fhuj XD Ogólnie to oskarżają już RED-ów o lenistwo i to, że chcą powtórki z Unity.

Edytowane przez McDrive
Odnośnik do komentarza

troche ogólnego info:

 

 

  • Twoje wybory mają wpływ na to, jak reagują na Ciebie inni ludzie. NPC mogą zmieniać nastawienie do Geralta zależnie od tego, co zrobił w danym momencie. Dodatkowo, różne postacie oraz interakcje z nimi będą dostępne w zależności od pory dnia.
  • Postacie z pierwszego Wiedźmina, które nie znalazły się w drugiej części, nie pojawią się też w Wiedźminie 3. Możliwe jednak, że CD Projekt Red przygotuje specjalnie z myślą o nich dodatek.
  • W przypadku tworzenia przedmiotów najpierw musimy znaleźć plan, potem zebrać surowce, a następnie znaleźć kowala, który będzie w stanie stworzyć przedmiot. Nie każdy jednak rzemieślnik będzie posiadał takie same umiejętności, więc wykonanie mocnych przedmiotów będzie wymagało znalezienia odpowiedniej osoby. Niektórzy kowale będą dostępni tylko po wykonaniu określonych misji.
  • Geralt będzie traktował Ciri jak córkę, a twórcy chcą oddać jak najlepiej relacje panujące między tą dwójką.
  • W grze znajdzie się rozbudowany, ale prosty w przyswojeniu system alchemii. Po znalezieniu receptury będziemy musieli skompletować składniki i uwarzyć miksturę. Każda ma mieć od czterech do pięciu użyć. Co ciekawe, eliksiry będzie można uzupełniać wchodząc w medytację i korzystając z alkoholu. Twórcy zapewniają także, że składniki nie będą zbyt trudno dostępne, by ludzie nie przejmowali się marnowaniem mikstur, a także jak najwięcej eksperymentowali ze składnikami.
  • Na potrzeby gry przygotowano ponad 100 animacji ruchów Geralta w walce. Ich dostępność będzie zależała od tego, jaką gałąź drzewka umiejętności wybierzemy.
  • Medytację będzie można przeprowadzić wszędzie tam, gdzie dostępne będzie palenisko. Nie oznacza to jednak, że gracz będzie mógł korzystać z ognisk rozpalonych w domach nieznanych mieszkańców.
  • CD Projekt RED przeprojektował system walki w taki sposób, by był stosunkowo prosty w przyswojeniu i nie irytował, ale stawiał przed graczem wyzwania. Użytkownicy mają szybko przyswajać nową mechanikę.
  • Twórcy przygotowali system wprowadzający do gry, w którym prezentowane będą decyzje podejmowane przez gracza we wcześniejszych tytułach z serii. Co ważne, w przypadku gdy nie graliśmy w Wiedźmina i Wiedźmina 2, możliwe będzie dostosowanie opowieści.
  • Już od dawna wiemy, że jednym z ważniejszych elementów gry jest jazda konna. CD Projekt Red przygotował jednak kilka innych możliwości przemieszczania się. Poza tradycyjnym chodzeniem, będziemy mogli wspinać się po górach, pływać i nurkować.
  • Powróci walka na pięści, choć w tym przypadku nie w formie QTE jaką znamy z dwójki. Poza tym przygotowano wyścigi konne i grę karcianą gwint. Liczba pomniejszych aktywności ma być całkiem spora.
  • Twórcy nadal pracują nad trybem Insanity, w którym każda śmierć oznacza stratę zapisu, a jedyną możliwością powrotu do świata wykreowanego w Wiedźminie 3 jest uruchomienie kampanii od nowa. Informacja ta nie jest zaskoczeniem, choć z drugiej strony CD Projekt Red deklarował jakiś czas temu, że zakończył już tworzenie zawartości i jedynie dopracowuje to, co wcześniej przygotował. Może więc się okazać, że tryb Insanity pojawi się w patchu, tak jak to było w przypadku Wiedźmina 2.
  • Będziemy mogli grać dalej po ukończeniu głównego wątku fabularnego.

 

http://pclab.pl/news61690.html

Odnośnik do komentarza

Możecie podrzucić sznurek do strony sklepu na której się składało preordery na Wiesia (tam gdzie były te kolekcjonerki). Wiem, że tam chyba złożyłem ale nie pamiętam gdzie to było :)

https://cdp.pl/wiedzmin-3-dziki-gon-pud-pc.html

 

jak się zalogujesz to nie będziesz widział swojego zamówienia, ale nie ma co się martwić na zapas http://pomoc.cdp.pl/hc/pl/articles/203795208-Zam%C3%B3wienia-na-gr%C4%99-Wied%C5%BAmin-3-Dziki-Gon

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Dobrze, że wrzucają jakąś formę przypomnienia i 'ustawienia' swojego stanu świata dla użytkowników konsol, którzy nie mają możliwości kontynuowania historii jak blacharze. Zastanawia mnie jak bardzo rozbudowany będzie to edytor swoich decyzji podjętych w poprzednich częściach. Np. czy ograniczą się najważniejszych decyzji - czyją ścieżkę podjęliśmy w dwójce i koniec

- czy też będzie więcej szczegółów, głównie te z trzeciego aktu -

 

uratowanie Triss lub dziecka Foltesta, zabicie lub pozostawienie przy życiu smoka, czarodziejki, Letho. No i jak będzie miało się do świata w trójce jeżeli np. doprowadziliśmy do polowania na czarownice, o którym było wspominane dopiero w końcowych slajdach dwójki.

Czuję, że wojna, którą zawładnęła wszystkie cztery królestwa z cesarstwem może być swego rodzaju resetem większości decyzji,

 

a szczegóły jedynie wyłapie garstka osób grających na Pc.

Edytowane przez Humulin
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...