Skocz do zawartości

Wiedźmin 3: Dziki Gon


Rekomendowane odpowiedzi

ograłem na xboxie Zabójcy Królów i wbiłem calaczka

 

Achiw za kościanego pokera dostatecznie mnie zniechęcił po wielu próbach zdobycia go, a dużo do calaka też mi nie brakowało. :frog:

 

Jak zwykle przed wyczekiwaną premierą wmawiam sobie, że zdobię WSZYSTKO, gdy już dorwę grę w swe łapska, ale znając życie i brak czasu na granie będzie jak zawsze. :reggie:

Edytowane przez Humulin
Odnośnik do komentarza

Ficuś - jak ty w większości grasz w indyki na vicie, to może tobie nie robi różnicy grafika

ale niektórzy chcą pograć w prawdopodobnie najlepszego rpg-a ever w możliwie to najładniejszej oprawie

ja po prostu przede wszystkim cenie framerate w grach konsolowych - oczywiscie marze by gra byla sliczna i plynna ale jesli mam wybierac brzydsza grafe i 30fps niz wodotryski z ciezkimi dropami (jak dotychczasowe buildy tej gry) to bez sekundy wahania biore to pierwsze

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza
Gość suteq

Ficek nie sadze zeby Redzi przesuwali premiere i wydali tak czy tak mocno niedopracowany produkt jak jakies Ubi z Unity.

Zreszta nawet jak build lekko chrupie to bedzie day1 patch, ktory mysle ze poprawi zdecydowana wiekszosc problemow.

Nie sraj żarem, bo i tak bedziesz gral. ;)

Odnośnik do komentarza

na x360 wydali super port a to byla ich pierwsza gra na konsole, jestem mega spokojny wersja xbona i ps4

 

mam pc ktory by to lepiej pociagnal ale nie wyobrazam sobie spedziec 200h na taborecie xD #teamkonsole

Całkiem fajny port. Jednakże pojawiły się "błędy techniczne" dosyć spore wg mnie, w 2 miejscach gdy walczyło się za pomocą petard (Walka za pomocą mieczy/sztyletów była ok). Najlepsze jest to że zauważyłem je tylko w ścieżce Roche'a. 

Odnośnik do komentarza

to mnie jedynie uspokoja kermit ogladajac te drapujace buildy wieska3 - w2 na x360 nie dosc ze wygladal swietnie to jeszcze dzialal plynnie wiec moze i tutaj ostatecznie bedzie dobrze

 

Przecież oni dokonali już bardzo dużo pod względem optymalizacji, myślę że nie ma się co martwić ;)

 

Przez miesiąc sprawili, że Wiedźmin 3 na tej samej konfiguracji z 30 klatek i 1080p na detalach wysokich, przeskoczył na 60 klatek, 1080p i detale ultra. 

Odnośnik do komentarza

Błędów w dwójce nie zauważyłem, obie ścieżki bez problemu poszły, i również jestem spokojny o grę.

 

 

Mam nadzieję, że wkrótce jakąś mniejszą wersję konsoli M$ zaprezentuje, bo aktualna za duża dla mnie...

 

 

 

Kryjówka królobójców. Walka z golemem za pomocą petard zamienia się w "pokaz slajdów". Pojawia się ikona symbolizująca "wczytywanie"

Kolejny problem z petardami jest w Akcie III (początek, przed wejściem do Loc Muinne) walka z krabopająkiem.

 

Odnośnik do komentarza

 

Przez miesiąc sprawili, że Wiedźmin 3 na tej samej konfiguracji z 30 klatek i 1080p na detalach wysokich, przeskoczył na 60 klatek, 1080p i detale ultra. 

 

źródło? myslalem ze jeszcze nie wyprodukowali kompa do 60 klatek, 1080p i detali ultra

 

 

Macio - miałeś na myśli 1080p 60fps pc high chyba?

na ultra zdaje sie wymagań jeszcze nie podali?

 

Info z PCLaba (pierwsze z brzegu). 

 

http://pclab.pl/news62677.html

 

Jasne, że potrzeba tutaj absolutnie topowych części, ale dalej te grę optymalizują ;)

 

Wiedźmin 3: Dziki Gon zapowiada się na wymagającą sprzętowo grę, ale najświeższe doniesienia z serwisu Gamestar nastrajają bardzo pozytywnie do optymalizacji. Okazuje się, że jesteśmy w stanie osiągnąć na Core i7-4790 i GeForce’ie GTX 980 praktycznie stałe 60 klatek na sekundę w rozdzielczości 1920 x 1080 pikseli oraz ustawieniach „Ultra”, włącznie z aktywowanym Nvidia HairWorks. Jest to znaczna poprawa w stosunku do buildu testowanego przez dziennikarzy w styczniu 2015 roku. 
Edytowane przez Maciomaniak
  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

 

Błędów w dwójce nie zauważyłem, obie ścieżki bez problemu poszły, i również jestem spokojny o grę.

 

 

Mam nadzieję, że wkrótce jakąś mniejszą wersję konsoli M$ zaprezentuje, bo aktualna za duża dla mnie...

 

 

 

Kryjówka królobójców. Walka z golemem za pomocą petard zamienia się w "pokaz slajdów". Pojawia się ikona symbolizująca "wczytywanie"

Kolejny problem z petardami jest w Akcie III (początek, przed wejściem do Loc Muinne) walka z krabopająkiem.

 

 

Nie zauważyłem tego u siebie, z płyty grałeś, czy z dysku?Jedyny negatyw, który mi się rzucił w oko, to rozpikselowane smugi ognistych strzał podczas większych potyczek- tragedia.

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...