Skocz do zawartości

Wiedźmin 3: Dziki Gon


Rekomendowane odpowiedzi

regis  :lapka:

 

jak wynika z doniesien i domysłów, dodatek głównie będzie opierał się na wampirach, jeśli chodzi o repertuar potworów - nawet sam tytuł na to wskazuje
mozliwosci jest wiele, fledery, alpy, bruxy, nosferaty - to wszystko było już wczesniej w uniwersum, ale nie w W3. 
do tego dodajmy silna presje wywolywana przez community na cdp o powrocie regisa i mozemy miec to, czego chcemy :)

 

z pozostalych potworów, mozna dodac jeszcze cmentary greivery, zjadarki, mantikory - mozliwosci jest naprawde multum
no i oczywiscie czekam na jakis wiedzminski set, który wkoncu bedzie lepszy pod moj build od niedziwiedzia ;)

Odnośnik do komentarza

Nie Twój Geralt nosi oksy na filmiku?? :) Taki wieczorny suchar :]

 

Kurcze, jeszcze tyle DLC można by było dać do tego Wiedźmina i to byłby jedyny tytuł na który bym nie żałował kasy , szkoda, że są tylko te dwa :(

 

Kurcze mam problem z kasą w Wiesia, ktoś wie jak zdobyć hajs? :)

Edytowane przez Myriu
  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Trzy male pytania.

 

1. Podczas kalibrowania ekranu, ustawia się jasnosc ekranu, powinno byc widac jakiś obrazek, u mnie na roznej odcieni szarosci nic nie widac, tez tak macie ?

 

2. Jak wyłączyć tekst dialogów wyswietlajacy się podczas filmików na dole ekranu?

 

3. Gdy wybieramy stopien trudnosci wybieramy tez "animacje wyborów" co to jest? Nie grałem w W2 ...

Odnośnik do komentarza

Uwielbiam prozę Sapkowskiego, uwielbiałem gry RPG ale uczciwie powiem że Wiedzmin 3 po pierwszym posiedzeniu nie wciągnał.

Grafika interesująca, zwłaszcza wschody i zachody słońca całokształtnie tez jest miła dla oka ale po wszystkich recenzjach i relacjach liczyłem na coś lepszego.

Postacie i świat fajnie przedstawiono, interfejs postaci masakrycznie zagmatwany, póki co nie ogarniam.

 

Jestem pewien ze gra będzie fajna odskocznia od realnego swiata ale liczyłem że urwie mi ja.a nie urwała :(

Odnośnik do komentarza

Uwielbiam prozę Sapkowskiego, uwielbiałem gry RPG ale uczciwie powiem że Wiedzmin 3 po pierwszym posiedzeniu nie wciągnał.

Grafika interesująca, zwłaszcza wschody i zachody słońca całokształtnie tez jest miła dla oka ale po wszystkich recenzjach i relacjach liczyłem na coś lepszego.

Postacie i świat fajnie przedstawiono, interfejs postaci masakrycznie zagmatwany, póki co nie ogarniam.

 

Jestem pewien ze gra będzie fajna odskocznia od realnego swiata ale liczyłem że urwie mi ja.a nie urwała :(

 

Pogadamy jak dotrzesz na Skelige i ogarniesz system. Dla mnie nie było lepszej gry w tym roku. 

Odnośnik do komentarza

Gram od wczoraj w dodatek i jestem zachwycony. To co obiecali, dostarczyli, czyli expansion pelen zawartosci, czemu expansion a nie DLC? Bo nazwanie tego "DLC" w zalewie gownianych dodatkow w postaci kilku map czy misji 20 minutowych byloby grzechem. Swietne dialogi, jeszcze lepsze misje, wiele nowych miejsc do odwiedzenia na polnocy mapy no i genialne postacie, takie jak Olgierd, jego brat, czy chocby kochaniutka Shani ktorej bylem fanem w pierwszej czesci (kiedy dorosne chce byc takim kozakiem jak Olgierd von Beckham).

 

Swoja droga gre splatynowalem jeszcze za czasow wersji 1.3 lub 1.4 i gra borykala sie z wieloma technicznymi problemami, milo widziec ze CDPR nie spoczelo na laurach tylko zabralo sie do naprawienia wielu rzeczy, teraz jak odpalilem wersje 1.10 wiele dobrych zmian zauwazylem, 4 sloty na potiony, ktorymi mozna swobodnie obracac trzymajac gorny lub dolny krzyzak w trakcie walki czy eksploracji, zmiana znakow podczas walki bez potrzeby wchodzenia w to kolo wyborow, znacznie poprawiony framerate, przeczytane ksiegi wreszcie sa odznaczone przez co mozna wiedziec ktore sprzedac/wyrzucic no i wreszcie poprawili zachowanie krwi, ta jak opada na ziemie to wreszcie nie wsiaka pod nia, tylko zostaje na wierzchu. Do pelni szczescia przydalby sie jeszcze chyba patch ktory troche poprawia szybkosc przeskakiwania miedzy zakladkami w inwentarzu.

Odnośnik do komentarza

 

mój skromny alchemiczny build pod szybie ataki, którego wczoraj sobie na szybko skleilem

 

nie ten sam przepych co poprzedni na silne ataki, ale gra sie nieco wygodniej :)

 

 

sprawdziłem sobie na najtrudniejszym potworze w grze i wychodzi calkiem dobrze, nie jest to overkil jak w przypadku silnej mieszaniny z odwarami archegryfa+echidny (bo wtedy pada po 30 sekundach), ktory kiedys tutaj proponowalem, ale walka byla dynamiczniejsza i w sumie przyjemniejsza niz przy strong attack buildzie :) potyczke uwazam za dobrą, mimo kilku błędów pod koniec - po zestrzeleniu go z kuszy niepotrzebnie robilem przewrót bo był zaraz za moimi plecami obrócony ogonem i moglem odrazu atakowac, a przewrót dał mu czas na odwrócenie się do mnie pyskiem, czego w walce z latającymi potworami powinno sie unikac

Wkleił byś oba drzewka umiejętności z szybkiego i silnego? Znaleźć nie mogę, a chciałbym wypróbować.

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...