Czezare 1 420 Opublikowano 18 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2015 A może ty przedstawisz argumenty dlaczego halo 4 nie jest bardziej podobne do coda a do innych części halo? Czy za duże zielone klapy na oczach? Nie obrazaj mnie. O glownych argumentach wspomnialem. Tempo i 60 fps, poza tym hitboxy, feeling poruszania sie, strzelania, skokow, reakcja na obrazenia itp.... Zarowno duze rzeczy jak i drobiazgi. To tak w skrocie. Pograj w obie to bedziesz wiedzial. Poki tego nie zrobisz to bez obrazy, ale nie jestes dla mnie rownorzednym partnerem do dyskusji w tej sprawie. Odnośnik do komentarza
Gość suteq Opublikowano 18 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2015 Ten post nie był do ciebie. Wepchałeś się. Odnośnik do komentarza
Daddy 4 165 Opublikowano 18 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2015 (edytowane) Zdania co do ulubionych części Halo są mocno podzielone w społeczności graczy. Dla mnie H4>HR>>>>>>>>>>>>>>>>>H2/H3 w H1 nie grałem ale w okolicach premier 2 i 3 w singlu to był szajs z designem dla 12 latków. W HR/H4 jest duża poprawa, wiadomo że jeszcze trafi się jakiś kransal do ubicia. Edytowane 18 Października 2015 przez Daddy 1 Odnośnik do komentarza
Gość _Be_ Opublikowano 18 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2015 xD Odnośnik do komentarza
nobody 3 504 Opublikowano 18 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2015 (edytowane) lubię sobie czasem poczytać jak ludzie pogardzający chińskimi gierkami o turowym biciu żelka mogą równocześnie podniecać się designem, który mogłyby się z powodzeniem znaleźć właśnie tam. Edytowane 18 Października 2015 przez nobody 3 Odnośnik do komentarza
Gość _Be_ Opublikowano 18 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2015 Zeby nie było to w halo podobają mi się design statków i architektura, ale niestety pomysłu na przeciwników to nie mieli najlepszego xD jest dokładnie tak jak mówi nobody Odnośnik do komentarza
Gość suteq Opublikowano 18 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2015 lubię sobie czasem poczytać jak ludzie pogardzający chińskimi gierkami o turowym biciu żelka mogą równocześnie podniecać się designem, który mogłyby się z powodzeniem znaleźć właśnie tam. Dobrze, że nie jestem taką osobą i gardzę oboma designami. Odnośnik do komentarza
nobody 3 504 Opublikowano 18 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2015 daj spokój. ja to traktuje jak sentymentalny powrót do baśni które czytaliśmy sobie do poduszki przed snem. i tam to pięknie leży (choć Disgeja i Talesy pokazały że ja także mam swoje limity). stwory z Halo zayebiście by się odnalazły w takim Final Fantasy, czy Star Warsach. Odnośnik do komentarza
ssxx1 208 Opublikowano 18 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2015 ale krasnale to wy szanujcie 1 Odnośnik do komentarza
Gość suteq Opublikowano 18 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2015 Krasnal krasnalowi kitowcem. Odnośnik do komentarza
Daddy 4 165 Opublikowano 19 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2015 bluber mi chodzi o design spartan, broni, świata, pojazdów a nie wrogów bo tutaj ciągle jest pokraczny zestaw wrogów który w większości ciągnie się z poprzednich części Halo tyle że 343 i tak zrobiło dobrą robotę, mimo że z gówna bata sie nie ukręci: ostatnie porównanie tego z tarczą Bungie vs 343 xDDDDDDD co do nowych to są też pozytywne strony: EOT Odnośnik do komentarza
Gość _Be_ Opublikowano 19 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2015 Nadal pokraczność i słabizna a Halo 4 grywalnościowo moim zdaniem nie stała nawet obok starych części od Bungie. Odnośnik do komentarza
Vexilium 425 Opublikowano 19 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2015 Jeśli ktoś jeszcze nie zamówił Halo 5, to aktualnie najtańszy pre-order Guardians posiada Gram.pl (219 zł), dodatkowo dorzucając do gry DLC z pukawkami oraz darmową wysyłkę do końca października. http://sklep.gram.pl/xone/halo-5-guardians.shtml Odnośnik do komentarza
Gość DonSterydo Opublikowano 19 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2015 A może ty przedstawisz argumenty dlaczego halo 4 nie jest bardziej podobne do coda a do innych części halo? Czy za duże zielone klapy na oczach? Rozumiem, że troll bo to nie może być na serio. Odnośnik do komentarza
Gość suteq Opublikowano 19 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2015 Zero argumentów, tak jak myślałem. EOT Odnośnik do komentarza
kermit 6 998 Opublikowano 19 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2015 ja rozumiem ze mozna mowic o halo 4 ze jest slabsze niz poprzednie odslony ale porownywac to do coda kur.wa ludzie prosze was 2 Odnośnik do komentarza
Raptor 226 Opublikowano 19 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2015 Z tego co moge sie wypowiedziec (NDA) to ja osobiscie z fabuly, stylu gry i ogolnej jakosci jestem zadowolony, moze zbyt latwa sie gra zrobila (na heroic) przez gre 'teamowa'. W poprzednich czesciach bym umarl z 1000x, a tutaj zawsze mnie podnosili i bez wiekszych problemow sie przebijam lecac na pale(!). Graficznie tyle na ile XO pozwala przy open space jest dobrze, nawet bardzo dobrze, ale nie bedzie rwac beretow. Jest miodnie, fajnie, dynamicznie i jest powiem swiezosci. Fabule w H4 doslownie zmeczylem... nudzilem sie, tutaj nie - wciaga. Chociaz postaci Locke nie lubie. 2 Odnośnik do komentarza
Gość suteq Opublikowano 19 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2015 @kermit No jest słabsza bo bardziej poszła w akcje, wybuchy, epic jak w codzie, a ta oryginalność z halo gdzieś uleciała. Czego tu nie rozumiesz? Odnośnik do komentarza
kermit 6 998 Opublikowano 19 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2015 Z tego co moge sie wypowiedziec (NDA) to ja osobiscie z fabuly, stylu gry i ogolnej jakosci jestem zadowolony, moze zbyt latwa sie gra zrobila (na heroic) przez gre 'teamowa'. W poprzednich czesciach bym umarl z 1000x, a tutaj zawsze mnie podnosili i bez wiekszych problemow sie przebijam lecac na pale(!). Graficznie tyle na ile XO pozwala przy open space jest dobrze, nawet bardzo dobrze, ale nie bedzie rwac beretow. Jest miodnie, fajnie, dynamicznie i jest powiem swiezosci. Fabule w H4 doslownie zmeczylem... nudzilem sie, tutaj nie - wciaga. Chociaz postaci Locke nie lubie. dziekuje za takiego posta :* w koncu mozna spac spokojnie Odnośnik do komentarza
Gość DonSterydo Opublikowano 19 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2015 (edytowane) Zero argumentów, tak jak myślałem. EOT Przecież to Ty nie podajesz żadnych argumentów a nie ja XD Sorry, ale polegniesz. Halo 4 łączy w większości najlepsze motywy, które pojawiły się na przestrzeni całej serii. W dużym skrócie to połączenie monumentalizmu Halo: CE z różnorodnością Halo: Reach bez nudy i backtrackingu tej pierwszej. Jednym z motywów rozpoznawczych serii były misje z pojazdami i tego w Halo 4 jest sporo - powracają misje ze Skorpionem, a także zainspirowane przez Halo: Reach misje w przestrzeni kosmicznej (chociaż misja z Halo: Reach gdy pilotujemy Sabre dalej wiedzie prym). AI dalej niedoścignione dla konkurencyjnych produkcji, nowi przeciwnicy tak samo jak ci stworzeni przez Bungie starają się nas oflankować, a w strategicznych momentach potrafią się wycofać. Design poziomów to standardowy dla serii miks etapów liniowych i bardziej otwartych lokacji dających graczom trochę swobody. Halo 4 podobnie jak cała seria stroni od oskryptowanych akcji, których jest na lekarstwo, a pojedyncze etapy z pościgami itp. to standard w serii: Ostatnia misja w Halo 3 czy misja w metro/tunelu w Halo 2. A teraz powiedz mi suteq jaki to niby masz argumenty, że Halo 4 = CoD, hm? PS. Halo 4 poszło bardziej w akcję? Znaczy się gra akcji poszła w akcję, nosz kurdesz miały być warcaby i walka turowa XD Edytowane 19 Października 2015 przez DonSterydo 1 Odnośnik do komentarza
Gość DonSterydo Opublikowano 19 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2015 Z tego co moge sie wypowiedziec (NDA) to ja osobiscie z fabuly, stylu gry i ogolnej jakosci jestem zadowolony, moze zbyt latwa sie gra zrobila (na heroic) przez gre 'teamowa'. W poprzednich czesciach bym umarl z 1000x, a tutaj zawsze mnie podnosili i bez wiekszych problemow sie przebijam lecac na pale(!). Graficznie tyle na ile XO pozwala przy open space jest dobrze, nawet bardzo dobrze, ale nie bedzie rwac beretow. Jest miodnie, fajnie, dynamicznie i jest powiem swiezosci. Fabule w H4 doslownie zmeczylem... nudzilem sie, tutaj nie - wciaga. Chociaz postaci Locke nie lubie. Szykuje się w końcu Legendary w solo, najbliżej ukończenia byłem w Reach Odnośnik do komentarza
Gość suteq Opublikowano 19 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2015 (edytowane) Już pisałem kilka razy, czytaj posty to nie będziesz zadawał takich pytań. Sporo osób twierdzi, że halo 4 jest kompletnie inne od pozostałych części stworzonych przez Bungie i to na gorsze. Sporo rzeczy, które przez lata Bungie wsadzało do kolejnych części halo tworzyło niepowtarzalną serię, niedostępną nigdzie indziej. Po przejęciu serii przez 343 nagle czuje się, że wszystko co zrobiło Bungie poszło w piz.du, aby tylko zrobić grę bardziej dla casuali. Zmniejszony poziom trudności, dodanie sprintu i innych ułatwień, uciekanie przed walącymi się za nami elementami(no kur.wa jak grałem to w 4 to myślałem, że pomyliłem płyty i ktoś mi sprzedał coda), amunicji jest od zayebania gdzie w poprzednich częściach często sie zdarzało, że było cienko z ammo i trzeba było kombinować. Gra kompletnie nie przypomina tego starego, dobrego, hardcorowego halo z 1,2 czy 3 tylko jakieś nowożytne rzygi. Powinni się trzymać starych, dobrych, sprawdzonych rzeczy zamiast iść z tłumem. Właśnie to mi się podoba w starych odsłonach, że to jest coś INNEGO niż pozostałe fpsy na rynku, a 4 to dla mnie była kolejna, taka sama strzelanka na 6 jakich wiele. A 5 z tego co widzę jeszcze bardziej to pogłębia. Teraz już nie ma respawnów po zgonie, teraz można podnosić co czyni grę jeszcze łatwiejszą. Nie o takie halo walczyłem. Edytowane 19 Października 2015 przez suteq Odnośnik do komentarza
Gość DonSterydo Opublikowano 19 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2015 (edytowane) Ale bredzisz, widać nie połapałeś się, że ludziom w 90% chodzi o multiplayer, a jednocześnie ci sami ludzie zapominają, że między Halo 3 i Halo 4 było jeszcze Halo: Reach zrobione przez Bungie i to ta część wprowadziła wszystkie nielubiane zmiany w serii, a nie 343 Industries z Halo 4 dlatego pisanie, że 343I coś zepsuło jest bzdurą, bo zepsuło same Bungie, które samo teraz wydało paszteta w postaci Destiny. No i sorry, ale głupoty piszesz, fakty są jasne dwie oskryptowane sceny na cała grę, a etapy uciekania i pościgów były praktycznie w każdej części zrobionej przez Bungie. Singiel w Halo 4 niczym specjalnym tu nie odbiega od tego co robiło Bungie. Walisz samymi ogólnikami. Edytowane 19 Października 2015 przez DonSterydo 2 Odnośnik do komentarza
Hum 3 699 Opublikowano 19 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2015 (edytowane) @Sut Za słabo walczyłeś. Jak się tak nastawisz to potem na pewno Ci się nie spodoba i jeszcze będziesz mi kurfa stękał do słuchawek jak zobaczysz jakiś skrypt w trakcie misji. Osobiście jakoś opadł mi hajp. W ogóle nie odczuwam, że to już za tydzień będę miał płytę z nowym Halo w konsoli. Liczę na pożądane pif paf w znanym mi klimacie. Na pewno nie będzie to drugie H2, nie ważne jak bardzo bym o tym marzył. Edytowane 19 Października 2015 przez Hum Odnośnik do komentarza
Gość DonSterydo Opublikowano 19 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2015 @Sut Za słabo walczyłeś. Jak się tak nastawisz to potem na pewno Ci się nie spodoba. Osobiście jakoś opadł mi hajp. W ogóle nie odczuwam, że to już za tydzień będę miał płytę z nowym Halo w konsoli. Liczę na pożądane pif paf w znanym mi klimacie. Na pewno nie będzie to drugie H2, nie ważne jak bardzo bym o tym marzył. No walczył, pierwszy raz w Halo grał chyba w tym roku Halo 2? Na trailerach jest Arbiter Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi