Skocz do zawartości

The Order:1886


Zwyrodnialec

Rekomendowane odpowiedzi

 

Mechanika byłaby dobra, ale po primo pasy ikspirjens to wyklucza a po drugie, Epic zrobiło multi ot tak i to wyszło. 

 

W sensie, ze noname'y od order to tez mistrzowie strzelanin online?

Aha.

 

Te no name'y od Ordera zrobily zaje.biste God of Wary. Naughty Dog tez bylo studiem typowo singlowym, a jak wzieli sie za multi to od razu swego czasu najlepsze multi na PS3. Wiec to wcale nic nie znaczy.

Odnośnik do komentarza

 

 

Mechanika byłaby dobra, ale po primo pasy ikspirjens to wyklucza a po drugie, Epic zrobiło multi ot tak i to wyszło. 

 

W sensie, ze noname'y od order to tez mistrzowie strzelanin online?

Aha.

 

Te no name'y od Ordera zrobily zaje.biste God of Wary. Naughty Dog tez bylo studiem typowo singlowym, a jak wzieli sie za multi to od razu swego czasu najlepsze multi na PS3. Wiec to wcale nic nie znaczy.

 

 

ND nie miało zbyt silnej konkurencji, można więc powiedzieć, że stworzenie najlepszego multi na PS3 było ich obowiązkiem :reggie:

 

Epic wsadziło multi do gearsów w ostatniej chwili, ale tak jak Jaczes napisał, nie ma co porównywać doświadczenia i umiejętności Epic do Ready at Dawn, które w swojej najnowszej grze wybitnie koncentruję się na singlu ( brak naturalnego dla tego typu gry co - opa)

 

Co wsadzania multi do gry na ostatnią chwile to historia zna wiele takich sytuacji, kiedy multiplayer robiony od czapy czasami przez jedną osobę stawał się kultowy ( Gearsy, Halo) Co ciekawe w wyniku nieprzemyślanego balansu gra stawała się wtedy zupełnie inna niż zaplanowali sobie to twórcy ( przewaga gnashera w gowie i magnuma w Halo)

Odnośnik do komentarza

Dobra, wiem że mówiłem to (i nie tylko to) 100 razy, ale biorąc pod uwagę pasy i teren działań wymuszony przez tę oprawę; pvp teraz, czy w ewentualnej (godnoł) kontynuacji kompletnie by się nie sprawdził. Kooperacja na dwóch jeszcze, jeszcze, ale nie tryb gdzie na ekranie zmaga się nawet 8 graczy na raz.

Odnośnik do komentarza

Pasy to nie problem, w trybie multi pewnie by ich nie było, gorzej z oprawą względem single player, zachować zbliżoną jakość nawet przy meczach 4 vs.4 byłoby raczej nieosiągalne. Styl i wybór umiejscowienia kamery też by przeszkadzał. Ja bardzo cenię ekipę za to co próbują zrobić (odpowiednie kadrowanie, filtry, symulacja obiektywów etc.) i dobrze, że na siłę nie wpakowali trybu multi.

Edytowane przez Hendrix
Odnośnik do komentarza

Płakać za multi specjalnie nie będę, tak samo nad czasem singla. Liczę natomiast na to, żeby gra miała to coś, aby skończyć ją kilka razy. Od trzech generacji konsol, większość gier kończyłem raz i na drugie podejście nie miałem ochoty, dopiero gry od Naughty Dog to zmieniły, trylogie Uncharted skończyłem kilka razy tak samo z The Last of Us, trzymam kciuki i tutaj.

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...