Skocz do zawartości

Console Wars 6: Kogo Bardziej Wyruchają

Featured Replies

Opublikowano

Ile bym dal aby call of duty na next genach zdechlo.

Ale jak sobie pomysle,o tym najbardziej spier,,community,tych dzieciach bez mutacji,zyebach z adhd.Ludziach kompletnie nie grajacych TP.To niestety ale cod musi zostac zywy.

Nie mozna dopuscic aby ten plebs gral w inne gry.

  • Odpowiedzi 23,7 tys.
  • Wyświetleń 743,9 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Gość DonSterydo
    Gość DonSterydo

    Reklama kawałka plastiku #eksajt, heh.   EDYTA: Jaki ból 4 liter XD

  • Dobra, dość.   Dziś pojechałem do znajomka, który akurat niedawno kupił sobie mocarnego w miarę kompa. Może nie NASA ale przynajmniej moc zbliżona do next genów ( i5 3470 3.2GHz @ 3.6GHz, Radeon 785

Opublikowano

@Emet

30% to i tak więcej niż <5% w przypadku pierwszych Xboxów, a i to wątpię czy jakikolwiek model jeszcze żyje. Sam widziałem ostatnio PS3 fat 60gb stan ideał na aukcji w bardzo korzystnej cenie. Widać było, że zadbany. Faty dużo ludzi też ma. 

Opublikowano

Pewnie tak.. ale akurat, co do starszych konsol na aukcji to taki fat moze być wizualnie zadbany.. zapewne aktualnie nawet działa. Tylko, że jest bardzo duże prawdopodobieństwo, ze jest on już co najmniej po 1 naprawie (najpewniej po "grzaniu")... więc moze pochodzić tydzień, miesiąc, kilka miesięcy max. Wtedy kolejna naprawa.. i kolejna.. aż w końcu nic nie pomoże.

Wiem to też z własnego doświadczenia. Sam mam drugą konsolę bo mój fat 40gb zdechł.

Kilka razy też reanimowaliśmy fata 40gb znajomego.. aż w końcu nie było sensu bo padała już po kilku dniach.. więc kupił slima.

Opublikowano

Wiadomo, że mniej jest użytkowników xa niż ps3 tutaj, ale w samym temacie awaryjność ps3 jest 212 stron w analogicznym temacie o x360 tych stron jest tylko 49. Odpalanie gierek z dysku w przypadku konsoli microsoftu też pewnie zadziałało pozytywnie jeśli chodzi o kwestie żywotności. No i generalnie to słysze, że raczej ziomkom ostatnio częściej padały starsze ps3. Od czasów xboxa elite nie za dużo tego było.

Opublikowano

Wiadomo, że mniej jest użytkowników xa niż ps3 tutaj, ale w samym temacie awaryjność ps3 jest 212 stron w analogicznym temacie o x360 tych stron jest tylko 49. Odpalanie gierek z dysku w przypadku konsoli microsoftu też pewnie zadziałało pozytywnie jeśli chodzi o kwestie żywotności. No i generalnie to słysze, że raczej ziomkom ostatnio częściej padały starsze ps3. Od czasów xboxa elite nie za dużo tego było.

 

Gdzie tu logika?

Opublikowano

Wiadomo, że mniej jest użytkowników xa niż ps3 tutaj, ale w samym temacie awaryjność ps3 jest 212 stron w analogicznym temacie o x360 tych stron jest tylko 49. 

 

To zauważ, że na tym forum nie ma postów z lat 2006-2007 kiedy to problem z psującym się Xami był najgłośniejszy. Ciekawe ile wtedy nawalono postów ;p

Opublikowano

 

Wiadomo, że mniej jest użytkowników xa niż ps3 tutaj, ale w samym temacie awaryjność ps3 jest 212 stron w analogicznym temacie o x360 tych stron jest tylko 49. 

 

To zauważ, że na tym forum nie ma postów z lat 2006-2007 kiedy to problem z psującym się Xami był najgłośniejszy. Ciekawe ile wtedy nawalono postów ;p

 

 

Oczywiście nie przeczę, że xbox360 nie był awaryjny (bo był na początku jak cholera), ale problem został mocno rozdmuchany przez osoby, które nawet tej konsoli nie miały (oraz nie miały styczności z serwisem microsoftu).

Opublikowano

No mimo awaryjności serwis MS jest świetny. Dwa razy miałem problem, raz RROD, a drugi raz padł dysk. W obu przypadkach super miły kontakt z obsługą, szybkie załatwienie sprawy, chociaż przy sprawie z dyskiem nie obyło się bez lekkiego opieprzu, bo ktoś dał ciała, ale potem już wszystko poszło gładko i przyjemnie.

Opublikowano
This is anecdotal from E3, but...

 

I've heard the architecture with the ESRAM is actually a major hurdle in development because you need to manually fill and flush it.

 

So unless MS's APIs have improved to the point that this is essentially automatic, the bandwidth and hardware speed are probably irrelevant.

 

For reference, the story going around E3 went something like this:

 

"ATVI was doing the CoD: Ghosts port to nextgen. It took three weeks for PS4 and came out at 90 FPS unoptimized, and four months on Xbone and came out at 15 FPS."

 

#beka z 499 dolców

 

 

 

btw pamietacie to? xD

 

Opublikowano

@Emet

30% to i tak więcej niż <5% w przypadku pierwszych Xboxów, a i to wątpię czy jakikolwiek model jeszcze żyje. Sam widziałem ostatnio PS3 fat 60gb stan ideał na aukcji w bardzo korzystnej cenie. Widać było, że zadbany. Faty dużo ludzi też ma. 

 

 No i tutaj się mylisz, ja na przykład jestem w posiadaniu Xboxa 360 Core z 2006 roku - przegrane na nim ponad 3500 godzin i nawet ani razu się nie zawiesił, od nowości u mnie ma 15cm z każdej strony na zassanie i wydmuch powietrza.

Dla przykładu mam już teraz 3 (trzecią) PS3 ( 60GB, 40GB i teraz 320GB) 60GB padła po 14 miesiącach, 40GB po prawie 3 latach. Na szczęście teraz 320GB bez problemu działa, choć kilka razy złapała zawias. Teraz mam wykupioną dodatkową gwarancję, nauczyłem się już.

 

Mój przykład pokazuje, że nie wszystko jest czarno-białe i np. z mojego punktu widzenia to PS3 jest o wiele bardziej awaryjną konsolą niż X360.

Opublikowano

Yamauchi (od Gran Turismo) to niezły żartowniś...

 

 

The PlayStation 4 game which we’ll likely call GT7 will be done in about a year or two, I think[...]

GT7 ...in about a year or two

GT7 ...year or two

:rolleyes:

 

Ja mu wierzę!

 

Opublikowano

Yamauchi (od Gran Turismo) to niezły żartowniś...

 

 

The PlayStation 4 game which we’ll likely call GT7 will be done in about a year or two, I think[...]

GT7 ...in about a year or two

GT7 ...year or two

:rolleyes:

 

Ja mu wierzę!

 

przeportowanie gt6 bez zmian w modelach fizyce grafice nie moze trwac przeciez 6 lat ile zwykle zajmuje zrobienie im gry

Opublikowano

Ciekawe kiedy sprzedadzą ten budynek aby ratować firmę :>

Zdziwisz się, ostatni kwartał mieli bardzo dobry, nawet dział TV przyniósł zyski. Kaz robi dobrą robotę.

Opublikowano

ciekawe kiedy MS będzie musiał sprzedać swój po klapie związaną z Xbone

Opublikowano

 

This is anecdotal from E3, but...
 
I've heard the architecture with the ESRAM is actually a major hurdle in development because you need to manually fill and flush it.
 
So unless MS's APIs have improved to the point that this is essentially automatic, the bandwidth and hardware speed are probably irrelevant.
 
For reference, the story going around E3 went something like this:
 
"ATVI was doing the CoD: Ghosts port to nextgen. It took three weeks for PS4 and came out at 90 FPS unoptimized, and four months on Xbone and came out at 15 FPS."
 
#beka z 499 dolców
 
 
 
btw pamietacie to? xD
 

 

 

A to wszystko przez grzybiarzy bo przeciez jakby bylo always on to dzieki chmurze pewnie wyciagnelo by 120 fpsow w rodzialce 4k :teehee:

Opublikowano
and four months on Xbone and came out at 15 FPS."

 

lolololo

jak to możliwe że gra z 6 letnim silnikiem i z psem tak słabo ciągnie na nextgenie?

 

kurde gdyby nie dodawali tego cholernego kinekta to pewnie mogli by sprzedawać z zyskiem konsole za 800zł taka jest słaba

Edytowane przez Yano

Opublikowano

Pewnie dlatego, że to bzdury na resorach.

Opublikowano

Pewnie dlatego, że to bzdury na resorach.

Pewnie dlatego, że to bzdury na resorach.

 

Inna wtajemniczona (i wiarygodna) osoba dodała, że takie same problemy miał inny developer, tym razem z Japonii.

Opublikowano

Czyli co? Nextgeny ssają ballsy? 

Opublikowano

Oooooo, czyli zapowiedzieli coś fajnego z giereczek na PS4? 

Coś mnie ominęło? 

Opublikowano

Oooooo, czyli zapowiedzieli coś fajnego z giereczek na PS4? 

Coś mnie ominęło? 

słaby trolling

Deep-Down_2013_02-20-13_002.jpg

 

 

 

btw czego sie spodziewacie jeśli XO połowe swojej ceny zawdzięcza kinektowi, a cena w sumie nie jest 2 razy większa od PS4 - to znaczy że kasy na samą konsole jest znacznie mniej niż u sony

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.