Skocz do zawartości

Console Wars 6: Kogo Bardziej Wyruchają

Featured Replies

Opublikowano

Ale nie grałeś. Zasłyszałeś tylko od kogoś że obrzyn jest OP, co jest już nieaktualne od paru tygodni od premiery czyli 2 lat. O to chodzi. Obejrzyj sobie ten montaż i zobacz czy gdziekolwiek jest obrzyn.

 

Ok. Oddaje honory. Ja słyszałem że był z nimi problem ponad rok temu.

2 Pytania: Czy w grze opłaca się bardziej używać tylko 1 max 2 defaultowe karabiny? Czy glitche są wciąż problemem? Bo w U3 dzięki specjalnemu algorytmowi zostały np. ograniczone do min.  

 

uważasz że UC3 jest lepsze i bardziej zbalansowane, ok, chociaż nie zgodziłym się bo z zasady IMO żadna gra z perkami nie będzie bardziej zbalansowana od tej bez perków, choćby skały srały.

 

To może inaczej: Jest to jeden z najbardziej zbalansowanych shooterów tpp, a już na pewno najbardziej jak na grę wyposażoną w perki.

 

Ja grałem i w to i w to, w multi również. Taka sytuacja.

 

Ale nie osiągałes tam większych sukcesów. W nauce szkolnej najczęściej sprawdza się zasada: Umiem to lubię. Nie umiem, więc nie lubię. Ja po roku praktyki z U2 w 2010, w U3 osiągnąłem Taki poziom:

[media]http://www.youtube.com/watch?v=ZHk7QtH6aVw[/media]

Taka sytuacja.

Edytowane przez nobodylikeyou

  • Odpowiedzi 23,7 tys.
  • Wyświetleń 764,3 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Gość DonSterydo
    Gość DonSterydo

    Reklama kawałka plastiku #eksajt, heh.   EDYTA: Jaki ból 4 liter XD

  • Dobra, dość.   Dziś pojechałem do znajomka, który akurat niedawno kupił sobie mocarnego w miarę kompa. Może nie NASA ale przynajmniej moc zbliżona do next genów ( i5 3470 3.2GHz @ 3.6GHz, Radeon 785

Opublikowano

CW mode on: - a ile grałeś w multi Uncharted MaZZeo? :D

 

 

25
TOTAL
KILLS
 
55
TOTAL
DEATHS

 

 

 

Uuuu Mazzeo, nie rob z siebie Mendrka !

Edytowane przez Bansai

Opublikowano

Znowu dyskusja z mazzeo gdzie lepszy multiplayer. Cw zatacza bledne kolo. Jeszcze sie nie nauczyliscie ze z nim sie nie rozmawia o playstation. A argument ze gral w to i w to jest dla mnie najsmieszniejsza rzecz w tym temacie. 5000 godzin na xbox live i 3 sesje w uncharted. Co z tego.ze tysiace ludzi.sie swietnie bawi przy u3. Mazzeo lepiej wie co jest lepsze i koniec tematu. Dziwie sie ze znowu sie dajecie prowokowac zamiast olac typa. Pisze zawczasu bo juz czuje znowu kolejne 20 stron dyskusji prowadzonej donikad.

Opublikowano

 

Powiedzcie mi, co wam Sony obiecywało przed tym dzisiejszym eventem?

 

Sony nic nie obiecywało, wystarczy jednak parę tweetów i ploteczek z GAF'a i ludzie się eksajtują.

 

Mógłbym poszukać postów sprzed paru dni m.in Figaro, gdzie na wieść o "exclusives world premieres" wystukiwano co to nie będzie, ale daruje :)

BZFMjubCYAAIygR.png

 

A Sony w trakcie premiery Xboxa będzie udawać że nic się nie dzieje. Klasa <3

 

 

Nie, Sony nie musi udawać, Sony już dzisiaj życzyło powodzenia M$.

 

W nietypowym pokazie ducha fair play, Microsoft wystosował do Sony gratulacje z okazji premiery nowej konsoli w Stanach Zjednoczonych.
 
„Gratulacje z okazji premiery, Sony!” - napisano na oficjalnym koncie Xboksa w serwisie Twitter, za pomocą przygotowanej grafiki.
 
Tymczasem szef programowania w Xbox Live, Larry „Major Nelson” Hryb osobiście zwrócił się w tym serwisie społecznościowym do zarządzającego Sony Worldwide Studios, Shuhei Yoshidy i wiceszefa do spraw kontaktów z deweloperami, Adama Boyesa, wyrażając podobne gratulacje.
 
„Dzięki, Larry. W przyszłym tygodniu wasza kolej! :D” - odparł Yoshida. „Powodzenia za tydzień” - dodał Boyes.

 

eurogamer.pl

 

Opublikowano

CW mode on: - a ile grałeś w multi Uncharted MaZZeo? :D

 

 

25
TOTAL
KILLS
 
55
TOTAL
DEATHS

 

 

 

LOL

Opublikowano

CW mode on: - a ile grałeś w multi Uncharted MaZZeo? :D

 

 

25
TOTAL
KILLS
 
55
TOTAL
DEATHS

 

 

 

To UC3? Nic dziwnego. Perki + bronie do odblokowania + celowniczki + ciuszki wpływające na postać i wszystkie rzeczy ułatwiające strzelanie vs ja świeżak z niczym odblokowanym. Nic dziwnego że dostawałem w dupę. To są statsy z darmowej wersji multiplayera, która się kończy jak masz 5 level, pograłbym więcej ale oczywiście w pełnej wersji Sony zabawiło się w online passy ku.rwa. Zobacz za to jak to wygląda w The Last of Us - już sporo lepiej. Bardzo często kończyłem 1 na serverze ze statsami rzędu 10-0 albo 15-0. Gdyby boroboro nie wygrywał gdzieś tam poza domem życia to by potwierdził ;(

Opublikowano

Pecetowcy w USA jak Jechowi próbują "nawracać" ludzi kupujących Playstation 4.

 

EhSJpRE.jpg

 

wfFfR0fh.jpg

 

Można napisać, że gracze pecetowi to najbardziej po(pipi)ona gruba fanbojów wśród wszystkich, tylko że to już nie fanbojstwo - to zwykła sekta.

Opublikowano

Primo - to był taki mój żart z tym CW mode on

Secundo - pisałeś o Uncharted więc się do Uncharted odniosłem (tak, trójka) :D

Tertio - nie wiem na cholere mi się tłumaczysz xD

Opublikowano

A to spoko bo MP w UC3 faktycznie było kupskiem. Za to ten w dwójce... so good.

Opublikowano

UP: Czy 3 był kupskiem to nie wiem - za krótko grałem (na pewno więcej niż Maz ;))- ale w 2 trochę godzin nabiłem - pewnie bym dłużej grał ale wyszły inne gry i się ekipa posypała.

Opublikowano

 

CW mode on: - a ile grałeś w multi Uncharted MaZZeo? :D

 

 

25
TOTAL
KILLS
 
55
TOTAL
DEATHS

 

 

 

To UC3? Nic dziwnego. Perki + bronie do odblokowania + celowniczki + ciuszki wpływające na postać i wszystkie rzeczy ułatwiające strzelanie vs ja świeżak z niczym odblokowanym. Nic dziwnego że dostawałem w dupę. To są statsy z darmowej wersji multiplayera, która się kończy jak masz 5 level, pograłbym więcej ale oczywiście w pełnej wersji Sony zabawiło się w online passy ku.rwa. Zobacz za to jak to wygląda w The Last of Us - już sporo lepiej. Bardzo często kończyłem 1 na serverze ze statsami rzędu 10-0 albo 15-0. 

 

 

Tym nie mniej nie powinieneś go oceniać prawda? A dysputa szła o U3 vs GOW. Chwlenie się TLOU nic nie pomoże ;)

 

Ps U3 multi jest dostępne we free to play od ok. roku, t.j. wszystkie mapy dlc. I możesz tam grać nie do 5-go a co najmniej 15-go levelu. Nie pamiętam nawet czy nie dalej ale już bez progresu.  

 

@ Figaro:

Patch 1.18 w U3= U2 przed zmniejszeniem zdrowia o 25%. No chyba że wolałeś niskie health. Dla mnie to osłabia poziom skillu (pojedynki face to face itp.).

Edytowane przez nobodylikeyou

Opublikowano

To ile teraz ludzi gra w tego multi U3 ? Macie dane z aktualnej godziny ?

Edytowane przez Sibian

Opublikowano
Patch 1.18 w U3= U2 przed zmniejszeniem zdrowia o 25%. No chyba że wolałeś niskie health. Dla mnie to osłabia poziom skillu (pojedynki face to face itp.).

 

 

Nie wiem, ale wiem że te obecne multiplayery są okropne. Wszędzie jakieś perki, levele, chuyemuje. Chyba sobie kupię tanio Xboxa i pogram w Halo 3 i Girsy :confused: da się gdzieś znaleźć używanego, nieawaryjnego x-a za 400-500 zł?

Edytowane przez Figaro

Opublikowano

Primo - to był taki mój żart z tym CW mode on

Secundo - pisałeś o Uncharted więc się do Uncharted odniosłem (tak, trójka) :D

Tertio - nie wiem na cholere mi się tłumaczysz xD

 

Nie tłumacze się, po prostu nie mam dwóch lewych rąk do gier multi

 

 

XkKwqXe.png

 

 

A takie staty wynikają z tego o czym pisałem - balansu.

 

 

Tym nie mniej nie powinieneś go oceniać prawda? A dysputa szła o U3 vs GOW. Chwlenie się TLOU nic nie pomoże ;)

 

 

Na pewno wygląda to lepiej niż ty, kiedy opierasz się na opinii kolegów. Poza tym czemu nie? takie statsy właśnie pokazują jak UC3 i reszta gier z perkami i unlockami jest spjerdolona. Wskakujesz do multi 2 lata po premierze i nie masz czego szukać, bo jestes goły, musisz strzelać ze szczerbinki i nie masz żadnego perka. Strzelasz do kogoś, on się chowa za murek i jako że ma perk odnawiający szybciej życie to ma większe szanse od ciebie. Rzuca granat, który ma większą siłę rażenia i znowu ma przewagę nie wynikającą ze skilla. Jak myślisz czemu tyle ludzi zawiodło się na multiplayerze Halo 4? Właśnie z tego powodu. Dlatego jak ktoś pisze o grze z perkami jako najbardziej zbalansowanej to mnie śmiech ogarnia. A Gearsy 3? Nieważne czy grasz 2 godziny czy 1500 godzin, masz ten sam sprzęt, nic nie odblokowujesz poza skinami. Masz dwa shotguny które się różnią skutecznością zależną od kontekstu (chociaż nikt ogarnięty nie używa obrzyna bo można podobnie skutecznie z gnashera korzystać) i 3 karabiny do strzelania na krótki (retro), średni (lancer) i długi (hammerburst) dystans. Resztę ściągasz z mapy.

 

Nie wiem, ale wiem że te obecne multiplayery są okropne. Wszędzie jakieś perki, levele, chuyemuje. Chyba sobie kupię tanio Xboxa i pogram w Halo 3 i Girsy :confused:

 

 

normalnie dla Figaro dałbym plusa gdyby nie to ze sie skonczyły. + milijon

Edytowane przez MaZZeo

Opublikowano

Dam za Ciebie bo ma rację. Teraz to perki robią więcej aniżeli skill. Niech taki wymiatacz w coda czy innego beefa zagra sobie w CS-a, nawet tego najnowszego to dostanie taki masakryczny wpier.dol.

Wiem po sobie. :teehee:

Edytowane przez suteq

Opublikowano

Ja się nie ma skilla, to i najlepsze perki nie pomogą. w U3 jestem graczem na imo "7-" a nie wiele slabszych zdarzało się że rozwalałem nawet jeśli mieli nie wiadomo co, samemu mając np. "perki negatywne". 

 

@ Figaro:

U2 był prostszy, ale cierpiał na takie bzdury jak perk pozwalający na widzenie strzałek graczy przez ściany, super mega ciche postacie z dlc i szkielety, mało zdrowia, królicze skoki w tył i przód wykorzystywane do unikania kul. Jako użytkownik raczej głośnych postaci z rodzaju:

fix111.jpg

miałem tego guwna serdecznie dość.   

 

@ Mazzeo:

Na pewno wygląda to lepiej niż ty, kiedy opierasz się na opinii kolegów. 

 

Ty juz się nie tłumacz bo nic Cie nie uratuje :P Co do GOW się myliłem i Ci to przyznałem. Ty na pozostałe pytania o balans broni nic nie odpowiedziałeś. Wskaż mi gdzie ujmowałem multi GOW jej uroku i pozycji? Gdzie?

 

Poza tym czemu nie? 

 

Ok zastosujmy metodę analogiczną i dajmy Mendrkowi pograc 3 mecze w Girsach.  :teehee:

Edytowane przez nobodylikeyou

Opublikowano

lagi, gunwo, bunnyhop, Xbox One > Perki w multi.

+ Figa dla ciebie.

Edytowane przez Bansai

Opublikowano

I niższe zdrowie, co by można było łatwiej zabijać PROsów samemu będąc noobem.

I widzenie strzałek postaci przez ściany przed którym nie ma obrony jeśli nie założyliśmy anty perka przed meczem.

:thumbsup:

Opublikowano

Ja się nie ma skilla, to i najlepsze perki nie pomogą.

 

Ale bardzo często perk lub jego brak w kluczowej sytuacji decyduje o wygranej/przegranej i dobrze o tym wiesz, albo nie zdajesz sobie sprawy bo nie grałeś w porządne multiplayer. Ktoś ma mocniejszy granat, więcej pestek w magazynku, mniejszy recoil albo łokieć zadający więcej obrażeń i w stresowej sytuacji przeważa to na jego korzyść lub niekorzyść.

 

Wspomniałeś o perku

 

Bargain - szybciej dostajesz dopałki dodatkowe jak np. bonusowy RPG do aktywacji w każdym momencie.

 

Wyobraź sobie sytuację w Gearsach - boomshot respawnuje się zawsze z 3 pociskami. Gdy ja gram i przeciwnik go zdobywa to zawsze pilnuje ile pocisków już wykorzystał - kiedy wiem że padły 2 strzały to się nie wychylam, gdy padnie 3 strzał to wiem że mogę już wyjść na bliski dystans. Jakby gościu miał perk Bargain to sobie mógłby "z nieba" dostać kolejny pocisk, którym mnie zabije. Jak mam to przewidzieć? Nie przewidzę bo nie mam informacji o tym że przeciwnik go ma. Czy gościu był ode mnie lepszy? Nie, po prostu w pewien sposób mnie oszukał. Ot cała natura perków. I to jest balans w grze? Śmiechu warte.

Edytowane przez MaZZeo

Opublikowano

Wlasnie sobie wyobrazilem perk Commando z MW2 w Uncharted.

 

O (pipi), nowa definicja turbo lokcia.

 

 

 

ŁOOOOOOOKIEEEEEEĆ

 

MW2_commando_perk.gif

Edytowane przez Bansai

Opublikowano

Ale bardzo często perk lub jego brak w kluczowej sytuacji decyduje o wygranej/przegranej i dobrze o tym wiesz, albo nie zdajesz sobie sprawy bo nie grałeś w porządne multiplayer. Ktoś ma mocniejszy granat, więcej pestek w magazynku, mniejszy recoil albo łokieć zadający więcej obrażeń.

 

 

To chyba logiczne że jak wybierzesz np. perk Fleet Foot będziesz łatwiej schodził z linii ognia podczas 1na1, ale nie uchroni cię to od drżeni mięśni od obrażeń,  liwidującej na moment twoje celowanie (co da ci perk Scope In). Dla uzytkowników automatów i tak najlepszy perk 1v1 będzie FF, dla snajpera SI.

 

Wybierzesz Cloaked staniesz się prawie niewidoczny i pobawisz się we flanki z shotgunem, tudzież cichego snajpera. Ale o 1v1 raczej zapomnij. Chyba logiczne prawda?

 

Podczas trybów zadaniowych będziesz miał ciężki wybór - nie wyrządzac krzywdy wybuchami kompanom i samemu nie przewracać się na ich skutek, czy szybciej respawnić. A może szybciej dostać mega granat, lub RPG?

 

Plusy, minusy, wybory. To samo tyczy się modyfikacji broni. Ale rozumiem że nie każdy musi to lubic. Ok.

 

 

Wyobraź sobie sytuację w Gearsach - boomshot respawnuje się zawsze z 3 pociskami. Gdy ja gram i przeciwnik go zdobywa to zawsze pilnuje ile pocisków już wykorzystał - kiedy wiem że padły 2 strzały to się nie wychylam, gdy padnie 3 strzał to wiem że mogę już wyjść na bliski dystans. Jakby gościu miał perk Bargain to sobie mógłby "z nieba" dostać kolejny pocisk, którym mnie zabije. Jak mam to przewidzieć? Nie przewidzę bo nie mam informacji o tym że przeciwnik go ma. Ot cała natura perków.

 

 

W zasadzie RPG z rekawa to nie perk, a tzw. kickback, za odpowiednia liczbe medali dostajesz RPG z jedną rakietą. Nie lubisz? Ok. Właśnie dlatego w U3 dodano tryb Klasyczny DeathMatch gdzie wszyscy startują z AK47 (t.j. w U2) i nie ma tych kickbacków. 

 

@ Bansai:

Do Twojej wiadomości; w zachwalanym przez Figaro U2 tez były perki.  8)  

Edytowane przez nobodylikeyou

Opublikowano

Perki i te wszystkie chu.jstwa, ktore wprowadzily random do multiplayera calkowicie zabily we mnie chec grania po sieci.

 

Halo 2 - 3 lata grania po sieci

Halo 3 - 3 lata grania po sieci

Halo Reach - wprowadzenie loadout'ow i juz tylko 4 miesiace grania 

Halo 4 - zcodowacenie calkowite i 2 tygodnie grania po sieci ...

 

Pjerdole taki multiplayer.

 

da się gdzieś znaleźć używanego, nieawaryjnego x-a za 400-500 zł?

Da sie. W przyszlym tygodniu wlasnie za tyle wystawiam swoja 360tke na Allegro ;)

Edytowane przez Ins

Opublikowano

 

@ Bansai:

Do Twojej wiadomości; w zachwalanym przez Figaro U2 tez były perki.  8)  

 

 

Wiem ze byly, gralem w bete oraz pelniaka przez jakis czas. Jednak dalej jestem zdania ze kazde multi bez perkow byloby o wiele lepsze. CoD 4 mial perki a tez wg mnie byl swietny, jednak bez takich glupot jak last stand czy martyrdom byloby prawie ze multi idealne (choc bardziej pod frag-fest niz teamplay).

 

Multi w reszcie codow z urzedu pomine bo to antonim slowa dobre, ale amunicji byloby sporo do palenia idei perkow.

Edytowane przez Bansai

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.