Skocz do zawartości

Console Wars 6: Kogo Bardziej Wyruchają

Featured Replies

Opublikowano

Cinematic experience with cinematic framerate only on Xbox One xD

 

yx2CSeL.png

Edytowane przez Ins

  • Odpowiedzi 23,7 tys.
  • Wyświetleń 745,3 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Gość DonSterydo
    Gość DonSterydo

    Reklama kawałka plastiku #eksajt, heh.   EDYTA: Jaki ból 4 liter XD

  • Dobra, dość.   Dziś pojechałem do znajomka, który akurat niedawno kupił sobie mocarnego w miarę kompa. Może nie NASA ale przynajmniej moc zbliżona do next genów ( i5 3470 3.2GHz @ 3.6GHz, Radeon 785

Opublikowano

Wszędzie w tych newsach piszą, że gra ma odblokowany framerate i zdarzają się "dipy" więc gra na STAŁE nie chodzi w 60fps. I to mnie martwi i zarazem wkurza, moda na odblokowany framerate, kto grał chociaż chwilę w multi KZ:SF wie o co mi chodzi. Wszystko pływa a 60FPS to tam jest może na respie. Więc teraz trzeba brać poprawkę na te newsy bo przed premierą, też każdy się jarał 60fps w multi kz a wyszło jak wyszło.

 

a beka z xboxa obecna, bo tam to max ponoć 45fps jest

Opublikowano

tez jestem zdania ze lepsze twarde jak stal 30fps niz skaczacy odblokowany framerate w przedziale 20-60fps

Opublikowano

No tylko, ze ci co grali pisali ze bardzo rzadko spada framerata ponizej 60. No i sa to minimalne spadki, a nie do 30/40 klatek. 

Opublikowano

nie przesadzaj, to ze xone jest slabszy od ps4 to fakt ale juz ze nie ciagnie jakiejs gry z zeszlej generacji to wina tylko i wylacznie tworcow ze nie chce im sie optymalizowac silnika. To tak jakbys napisal ze ps3 to szrot bo taki Haze chodzil chyba w 600p w 20fps, a wygladal chyba gorzej niz Black z ps2, postaw sie ten tytul wobec takiego uncharted2/3 czy god of war3

To na PS4 chcialo im sie optymalizowac a na X1 odechcialo??
Opublikowano

Wszystkim Xbotom proponuje olac ta wersje Lary i czekac na TitanFalla aka mesjasz w glorius 720p i prawie stalych 60fps  :teehee:

Opublikowano

Dziwne skoro obydwie konsole są w x86

 

Raczej to kwestia zauważalnie słabszego GPU w Xbonie.

Opublikowano

 

 

Dziwne skoro obydwie konsole są w x86

Raczej to kwestia zauważalnie słabszego GPU w Xbonie.

Ale xboty twierdza ze roznicy wiekszej nie ma, moze ze 20-30% ktore jest niwelowane przes wspanialy esram.

To na pewno wina debelopera :(

Opublikowano

czekamy na Mazzeo, który krzyknie ALE TO WINA LENIWYCH DEVELOPERÓW, KTÓRZY NIE ROZGRYŹLI JESZCZE POWERA X86

Edytowane przez Figaro

Opublikowano

Dla mnie oczywista jest roznica w mocy obu sprzetow, ale nie zapominajmy beki z klapow, ktorzy ZAWSZE obwiniali developerow za gorsze multiplatformy na PS3.

Opublikowano

czekamy na Mazzeo, który krzyknie ALE TO WINA LENIWYCH DEVELOPERÓW, KTÓRZY NIE ROZGRYŹLI JESZCZE POWERA X86

 

Ja to mam w (pipi)e, bo ja kupiłem TR na X360 za 30zł i w życiu bym nie zapłacił za roczną grę 200zł tylko dlatego że ma podrasowaną grafikę, ale widzę że masz podnietkę tak jak ludzie na SonyGafie, którzy jeszcze wczoraj piłowali się na Square że wydaje gierkę za 60$ a teraz są podnieceni grą tylko z faktu, że PS4 ma lepszą wersję. Łotewa.

Opublikowano

Oj, jestem baardzo ciekaw twojej spokojnej, kulturalnej reakcji, gdyby się okazało, że to PS4 jest w 30 fpsach, a Xbone w 60.

 

Baardzo ciekaw :)

Opublikowano

 

czekamy na Mazzeo, który krzyknie ALE TO WINA LENIWYCH DEVELOPERÓW, KTÓRZY NIE ROZGRYŹLI JESZCZE POWERA X86

 

widzę że masz podnietkę tak jak ludzie na SonyGafie, którzy jeszcze wczoraj piłowali się na Square że wydaje gierkę za 60$ a teraz są podnieceni grą tylko z faktu, że PS4 ma lepszą wersję. Łotewa.

 

To jest akurat słabe , ale wystarczy poczekać z tydzien dwa i ceny zaczną szybko leciec w dół.

Edytowane przez Codename

Opublikowano

Bo to na 99% jest wina devów. Tak czy inaczej wszystkim klapką zalecam wstrzymanie sie do premiery tej gry dopiero wtedy sie okaże co i jak, zobaczymy porównanie na digital foundry bo watpię by ktoś normalny kupił tego tomb raidera.

Opublikowano

No właśnie z tymi multiplatformami na PS3 to był przypał, bo w ogólnym rozrachunku PS3 naprawdę jest słabszą konsolą od X360. Ma wyraźnie słabsze GPU, rozdzielony RAM, słabą architekturę, a wielki, potężny CELL wcale taki potężny nie był. Nie do gier. Gdyby nie te za(pipi)iste studia developerskie, które wykonały morderczą pracę, żeby rozgryźć cały system, to posiadacze PS3 mieliby dzisiaj pustki na półkach. Gdyby nie dorzucili przygotowanej na szybko grafy, to wtopiliby chyba najgorzej w swojej historii (a i tak spieprzyli temat). Dziwie się, że w ogóle mieli takie plany. Dobrze, że ten cały Kutaragi wyleciał.

 

Inna sprawa, że gdyby Microsoft miał takie studia, jak Sony, to na X360 widzielibyśmy jeszcze ładniejsze gry, niż na PS3. Konsola jest i była i będzie mocniejsza ;)

 

A w tej generacji sprawa wygląda odwrotnie.

Opublikowano

Dla mnie oczywista jest roznica w mocy obu sprzetow, ale nie zapominajmy beki z klapow, ktorzy ZAWSZE obwiniali developerow za gorsze multiplatformy na PS3.

Bo taka prawda, nad Ps3 trzeba bylo dluzej siedziec zeby osiagnac efekty ktore na x360 byly osiagane szybciej, a jak wiadomo czas kosztuje, i dobrym przykladem tutaj sa exy ktore sa ladniejsze graficznie od exow na x360.

Teraz jak widac jest odwrotnie tylko nikt nie mowi jeszcze glosno co jest powodem inwalidztwa w X1.

Opublikowano

Beka to jest z tego, że wcześniej większość pisała, że olewa porty za 200 zł, a teraz w dziale PS4 zachwyty i ludzie preoredery składają :D 

 

Devi pewnie robią jeden port skalowany pod mocniejszy sprzęt - PS4, gdzie w założeniu ma chodzić w 60 FPS i na słabszym zwyczajnie nie pociągnie bo nie uwzględnia odmiennej charakterystyki sprzętu.

Opublikowano

No to co teraz ? Moze Destiny w 60FPSach na PS4 ? Ale bylby shitstorm :)

Opublikowano

Bo to na 99% jest wina devów. Tak czy inaczej wszystkim klapką zalecam wstrzymanie sie do premiery tej gry dopiero wtedy sie okaże co i jak, zobaczymy porównanie na digital foundry bo watpię by ktoś normalny kupił tego tomb raidera.

 

A jak go ktoś nie przeszedł na poprzedniej generacji i chce sobie teraz pograć w lepszą wersję to nie jest normalny?

Opublikowano

Maciomaniak: No jak ktoś miał X360 albo PS3 i nie kupił tej gry za 40 zł, a teraz kupi za 200 zł... no to trochę dziwne. No ale na bezrybiu i rak ryba :P

Opublikowano

Beka to jest z tego, że wcześniej większość pisała, że olewa porty za 200 zł, a teraz w dziale PS4 zachwyty i ludzie preoredery składają :D

 

Devi pewnie robią jeden port skalowany pod mocniejszy sprzęt - PS4, gdzie w założeniu ma chodzić w 60 FPS i na słabszym zwyczajnie nie pociągnie bo nie uwzględnia odmiennej charakterystyki sprzętu.

 

Wiesz, bo 60 fpsów to faktycznie jakiś update poprzedniej wersji to nic dziwnego, że teraz nie wydaje się to aż takim wyciągaczem kasy i ludzie się zaciekawili. Ja sam po tej wiadomosci nie kupuję tej wersji na PS3, tylko kiedyś tam na czwórce.

Opublikowano

@maciomaniak

No ale z materiałów dostepnych wyglada na to że gra jest tylko podbita i nic poza tym, nie wiem jak na ps3 chodził TR, ale na x360 wszystko było lux wiec dalej uważam że lepiej zainwestować w TR na x360/ps3 niż płacić pełna kwotę za podbita wersje, z reszta nie moja kasa, niech każdy robi tak jak uważa

Edytowane przez kubson

Opublikowano

Tysieczna strona a wy nadal o tych konsolach.

Opublikowano

Beka to jest z tego, że wcześniej większość pisała, że olewa porty za 200 zł, a teraz w dziale PS4 zachwyty i ludzie preoredery składają :D

 

Devi pewnie robią jeden port skalowany pod mocniejszy sprzęt - PS4, gdzie w założeniu ma chodzić w 60 FPS i na słabszym zwyczajnie nie pociągnie bo nie uwzględnia odmiennej charakterystyki sprzętu.

 

 

Problem w tym ze X1 nie ma ODMIENNEJ CHARAKTERYSTYKI SPRZĘTU.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.